2x OTL, rest DNF, zelfs bij u23quote:Op woensdag 9 april 2025 07:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
McLay heeft wel een bijzonder track record!
Denk dat Alpecin juist voor deze koers in de breedte al wel sterk genoeg is. Al zou Del Grosso uiteraard niet misstaanquote:Op woensdag 9 april 2025 10:15 schreef Fretwork het volgende:
Met kans op regen sowieso Del Grosso sturen lijkt me. Denk dat hij er best lang bij kan blijven en met een koers zo onvoorspelbaar als PR is het wel fijn om nog wat leverage te houden in een kopgroep.
De titel van de artikel op Wielerflits ookquote:Op woensdag 9 april 2025 18:10 schreef Kloit het volgende:
https://www.cyclingweekly(...)paris-roubaix-debut#
Brennan gaat Roubaix rijden.
Ultieme troefkaartquote:Op donderdag 10 april 2025 10:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
De titel van de artikel op Wielerflits ook
Je kan rustig slapen @DiegoFuser, het gaat echt helemaal niets worden met Philipsen.quote:Hoe slecht is Philipsen er dan aan toe? “Het fluctueert een beetje. Er zijn dagen dat het goed gaat, maar ook mindere dagen. Op training had ik afgelopen week ook al geen goed gevoel, en ik heb ook last gehad van hoofdpijnen. Ik ben redelijk zwaar op mijn gezicht gegaan en dat zindert na. In die zin dat ik een kleine whiplash rond de nekspieren heb opgelopen, wat uitstraalt naar het hoofd. Op zich niets onoverkomelijk, maar ook alles behalve comfortabel. Gelukkig helpt de behandeling van de osteopaat me wel goed.”
Roubaix
Maar is dat voldoende om de beste Philipsen te zien in de Helleklassieker? “Of ik honderd procent ga zijn, weet ik niet. Het is al drie weken geleden, maar je mag dat zeker niet onderschatten. Het heeft me een soort setback gegeven, maar ik wil nog altijd zo goed mogelijk aan de start komen. Met vertrouwen ook. Het is een wedstrijd die ons als ploeg goed ligt. Daar kijk ik naar uit. In principe doe ik zondag weer mee voor de prijzen.”
Ik geloof er niets van. Gaat spannend worden in de FPCL met Philipsen tegen Pogacar.quote:Op donderdag 10 april 2025 12:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kan rustig slapen @:diegofuser, het gaat echt helemaal niets worden met Philipsen.
Vos, PFP en Brennan schroeien iedereen kapot met dit systeem, maar de lompe WOUT kan er weer niet mee omgaan.quote:Op donderdag 10 april 2025 14:47 schreef VoMy het volgende:
WOUT bijna gevallen in Het Bos.
Dat loopt maar net goed af! Wout van Aert kan tijdens verkenning ternauwernood valpartij in Bos van Wallers vermijden
Sporza wijst vast met een beschuldigende vinger naar het materiaal.
Test met bandendruksysteem mislukt? Wout van Aert ontsnapt aan val in Bos van Wallers na lekke band
Een paar millimeter regen lijkt mij erger voor de gladheid van de kasseien dan een fikse regenbuiquote:Op donderdag 10 april 2025 15:00 schreef Blik het volgende:
Vooraslnog lijkt het erop alsof de kasseien op zijn minst vochtig gaan zijn. Weermodellen voorspellen al vanaf zaterdagavond regen in noord-frankrijk. Het zal niet veel zijn, wellicht maar een paar mm. Maar dus niet kurkdroog
Mathieu hoeft dus niet te knechten?quote:Op donderdag 10 april 2025 12:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kan rustig slapen @:diegofuser, het gaat echt helemaal niets worden met Philipsen.
Zo spectaculair zag het er niet uit. Wout volgde gewoon het spoor de berm in i.p.v. tegensturen. Als er renners naast Wout waren geweest, dan was het moeilijker bijsturen geweest.quote:Op donderdag 10 april 2025 15:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Vos, PFP en Brennan schroeien iedereen kapot met dit systeem, maar de lompe WOUT kan er weer niet mee omgaan.
Gelukkig heeft God WOUT fe-no-me-nale stuurmanskunsten.
Een serieus schrikmomentje voor Wout van Aert in het Bos van Wallers. Onze landgenoot verloor, wellicht door een klapband, de controle over de fiets en kwam ei zo na ten val. Gelukkig heeft Van Aert geweldige stuurmanskunsten en kon ie zich nog net recht houden. Oef.
Hij stuurde prompt naar de rechterkant van het Bos, waar een asfaltpad ligt. Dankzij zijn stuurmanskunst liep Van Aert geen averij op, maar voor het mentale front zal dit vermoedelijk een krasje zijn.
Kenner Jarno Mobach is het met mijn eens, Pogacar is nooit een wereldtalent geweest.quote:“Ik kende hem wel, maar hij viel toen helemaal niet op. Hij was een beetje mijn niveau, al reed ik dat jaar zelfs nog beter. Hij had een Sloveense ploegmaat, Jaka Primozic, die veel constanter was. Het is voor Pogacar eigenlijk pas echt vanaf het tweede jaar beloften begonnen. Vanaf hij de Tour de l’Avenir in 2018 won, is het plots heel snel voor hem gegaan.”
2-3 mm inderdaad, dat is allang verdampt als de renners eroverheen moetenquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Er lijkt in de nach van zaterdag op zondag wel wat regen te vallen, maar ik denk dat dat hoogstens voldoende om het iets minder stofrijk te maken.
https://www.wielercafes.nl/nieuws/13-april-wielercafe-vlijmen/quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:29 schreef Dagoduck het volgende:
Ten tijde van de finish zit ik waarschijnlijk in de auto, maar weet iemand nog een wielercafé in de buurt van Den Bosch of Noord-Brabant waar ik in de middag een paar uurtjes kan kijken? Het liefst buiten stadscentra.
Wellicht kijkt MVG meequote:Op vrijdag 11 april 2025 12:22 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
https://www.wielercafes.nl/nieuws/13-april-wielercafe-vlijmen/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |