abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217323957
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2025 07:59 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
McLay heeft wel een bijzonder track record!
2x OTL, rest DNF, zelfs bij u23
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_217324392
De omleiding voor het bos van Wallers is prima, maar de chicane er vlak achter had best ook blijven kunnen staan. Die zou dit jaar een stuk minder gevaarlijk zijn dan vorig jaar, omdat het tempo er dan al uit is..
  woensdag 9 april 2025 @ 10:15:55 #78
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_217324743
Met kans op regen sowieso Del Grosso sturen lijkt me. Denk dat hij er best lang bij kan blijven en met een koers zo onvoorspelbaar als PR is het wel fijn om nog wat leverage te houden in een kopgroep.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_217327996
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 10:15 schreef Fretwork het volgende:
Met kans op regen sowieso Del Grosso sturen lijkt me. Denk dat hij er best lang bij kan blijven en met een koers zo onvoorspelbaar als PR is het wel fijn om nog wat leverage te houden in een kopgroep.
Denk dat Alpecin juist voor deze koers in de breedte al wel sterk genoeg is. Al zou Del Grosso uiteraard niet misstaan
  donderdag 10 april 2025 @ 10:36:07 #81
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_217332109
Mijn hemel, Movistar heeft een 20-jarige klimmer van 60kg geselecteerd
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_217332157
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 18:10 schreef Kloit het volgende:
https://www.cyclingweekly(...)paris-roubaix-debut#

Brennan gaat Roubaix rijden.
De titel van de artikel op Wielerflits ook :')
  donderdag 10 april 2025 @ 11:21:05 #83
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_217332393
We gaan hier in Roubaix dit weekend ook getuige zijn van het internationale debuut van Benja Noval, tegen Ashlin Barry en consorten. Veldrit wereldbekerwinnaar Soren Bruyere Joumard doet ook mee.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_217332396
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2025 10:42 schreef Halcon het volgende:

[..]
De titel van de artikel op Wielerflits ook :')
Ultieme troefkaart _O-
  Moderator donderdag 10 april 2025 @ 12:47:04 #85
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_217332917
quote:
Hoe slecht is Philipsen er dan aan toe? “Het fluctueert een beetje. Er zijn dagen dat het goed gaat, maar ook mindere dagen. Op training had ik afgelopen week ook al geen goed gevoel, en ik heb ook last gehad van hoofdpijnen. Ik ben redelijk zwaar op mijn gezicht gegaan en dat zindert na. In die zin dat ik een kleine whiplash rond de nekspieren heb opgelopen, wat uitstraalt naar het hoofd. Op zich niets onoverkomelijk, maar ook alles behalve comfortabel. Gelukkig helpt de behandeling van de osteopaat me wel goed.”

Roubaix
Maar is dat voldoende om de beste Philipsen te zien in de Helleklassieker? “Of ik honderd procent ga zijn, weet ik niet. Het is al drie weken geleden, maar je mag dat zeker niet onderschatten. Het heeft me een soort setback gegeven, maar ik wil nog altijd zo goed mogelijk aan de start komen. Met vertrouwen ook. Het is een wedstrijd die ons als ploeg goed ligt. Daar kijk ik naar uit. In principe doe ik zondag weer mee voor de prijzen.”
Je kan rustig slapen @DiegoFuser, het gaat echt helemaal niets worden met Philipsen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_217333143
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2025 12:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Je kan rustig slapen @:diegofuser, het gaat echt helemaal niets worden met Philipsen.
Ik geloof er niets van. Gaat spannend worden in de FPCL met Philipsen tegen Pogacar.
  donderdag 10 april 2025 @ 14:47:45 #87
478082 VoMy
Seksloos kutventje
  donderdag 10 april 2025 @ 15:00:20 #88
62913 Blik
The one and Only!
pi_217333730
Vooraslnog lijkt het erop alsof de kasseien op zijn minst vochtig gaan zijn. Weermodellen voorspellen al vanaf zaterdagavond regen in noord-frankrijk. Het zal niet veel zijn, wellicht maar een paar mm. Maar dus niet kurkdroog
pi_217333777
quote:
Vos, PFP en Brennan schroeien iedereen kapot met dit systeem, maar de lompe WOUT kan er weer niet mee omgaan.

Gelukkig heeft God WOUT fe-no-me-nale stuurmanskunsten.

Een serieus schrikmomentje voor Wout van Aert in het Bos van Wallers. Onze landgenoot verloor, wellicht door een klapband, de controle over de fiets en kwam ei zo na ten val. Gelukkig heeft Van Aert geweldige stuurmanskunsten en kon ie zich nog net recht houden. Oef.

Hij stuurde prompt naar de rechterkant van het Bos, waar een asfaltpad ligt. Dankzij zijn stuurmanskunst liep Van Aert geen averij op, maar voor het mentale front zal dit vermoedelijk een krasje zijn.
pi_217334090
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2025 15:00 schreef Blik het volgende:
Vooraslnog lijkt het erop alsof de kasseien op zijn minst vochtig gaan zijn. Weermodellen voorspellen al vanaf zaterdagavond regen in noord-frankrijk. Het zal niet veel zijn, wellicht maar een paar mm. Maar dus niet kurkdroog
Een paar millimeter regen lijkt mij erger voor de gladheid van de kasseien dan een fikse regenbui
pi_217334109
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2025 12:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Je kan rustig slapen @:diegofuser, het gaat echt helemaal niets worden met Philipsen.
Mathieu hoeft dus niet te knechten?
pi_217334110
quote:
10s.gif Op donderdag 10 april 2025 15:07 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Vos, PFP en Brennan schroeien iedereen kapot met dit systeem, maar de lompe WOUT kan er weer niet mee omgaan.

Gelukkig heeft God WOUT fe-no-me-nale stuurmanskunsten.

Een serieus schrikmomentje voor Wout van Aert in het Bos van Wallers. Onze landgenoot verloor, wellicht door een klapband, de controle over de fiets en kwam ei zo na ten val. Gelukkig heeft Van Aert geweldige stuurmanskunsten en kon ie zich nog net recht houden. Oef.

Hij stuurde prompt naar de rechterkant van het Bos, waar een asfaltpad ligt. Dankzij zijn stuurmanskunst liep Van Aert geen averij op, maar voor het mentale front zal dit vermoedelijk een krasje zijn.
Zo spectaculair zag het er niet uit. Wout volgde gewoon het spoor de berm in i.p.v. tegensturen. Als er renners naast Wout waren geweest, dan was het moeilijker bijsturen geweest.
  Moderator donderdag 10 april 2025 @ 20:20:28 #93
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_217336164
quote:
“Ik kende hem wel, maar hij viel toen helemaal niet op. Hij was een beetje mijn niveau, al reed ik dat jaar zelfs nog beter. Hij had een Sloveense ploegmaat, Jaka Primozic, die veel constanter was. Het is voor Pogacar eigenlijk pas echt vanaf het tweede jaar beloften begonnen. Vanaf hij de Tour de l’Avenir in 2018 won, is het plots heel snel voor hem gegaan.”
Kenner Jarno Mobach is het met mijn eens, Pogacar is nooit een wereldtalent geweest.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 11 april 2025 @ 09:25:57 #94
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_217339181
Bij de vrouwen wordt het morgen alleszins stofhappen.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_217340122
Er lijkt in de nach van zaterdag op zondag wel wat regen te vallen, maar ik denk dat dat hoogstens voldoende om het iets minder stofrijk te maken.
  vrijdag 11 april 2025 @ 11:29:52 #96
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_217340195
Ten tijde van de finish zit ik waarschijnlijk in de auto, maar weet iemand nog een wielercafé in de buurt van Den Bosch of Noord-Brabant waar ik in de middag een paar uurtjes kan kijken? Het liefst buiten stadscentra.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  vrijdag 11 april 2025 @ 12:17:36 #97
62913 Blik
The one and Only!
pi_217340522
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2025 11:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Er lijkt in de nach van zaterdag op zondag wel wat regen te vallen, maar ik denk dat dat hoogstens voldoende om het iets minder stofrijk te maken.
2-3 mm inderdaad, dat is allang verdampt als de renners eroverheen moeten
pi_217340546
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 april 2025 11:29 schreef Dagoduck het volgende:
Ten tijde van de finish zit ik waarschijnlijk in de auto, maar weet iemand nog een wielercafé in de buurt van Den Bosch of Noord-Brabant waar ik in de middag een paar uurtjes kan kijken? Het liefst buiten stadscentra.
https://www.wielercafes.nl/nieuws/13-april-wielercafe-vlijmen/
  vrijdag 11 april 2025 @ 12:40:17 #99
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_217341571
Bij LSRF denken ze dat Mons-en-Pevele de laatste 5* strook is. Die zijn heel erg af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')