abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 april 2025 @ 14:07:49 #51
62913 Blik
The one and Only!
pi_217318944
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2025 22:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik weiger te geloven dat Pogacar hier weg gaat rijden van de andere toppers.
Gaat niet gebeuren, MvdP was ziek in de week voor RvV en alsnog kon die t/m de één na laatste klim mee.
  dinsdag 8 april 2025 @ 14:10:57 #52
62913 Blik
The one and Only!
pi_217318970
Naar verwachting is rond 15:00 het bos van Wallers, daarna kan het broekje uit
pi_217318998
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 14:07 schreef Blik het volgende:

[..]
Gaat niet gebeuren, MvdP was ziek in de week voor RvV en alsnog kon die t/m de één na laatste klim mee.
Hij kan vallen natuurlijk, maar ook bij de anderen uit de top 4 van RvV zou het me verbazen als Pogi ze kan lossen. Maar massasprinter Wout hoeft hij wellicht niet te lossen :')
  dinsdag 8 april 2025 @ 14:22:55 #54
194695 franklop
Fran knock
pi_217319053
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 14:10 schreef Blik het volgende:
Naar verwachting is rond 15:00 het bos van Wallers, daarna kan het broekje uit
Alsof ik een broek aandoe die dag :D
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_217319164
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2025 14:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Hij kan vallen natuurlijk, maar ook bij de anderen uit de top 4 van RvV zou het me verbazen als Pogi ze kan lossen. Maar massasprinter Wout hoeft hij wellicht niet te lossen :')
Zou mij ook verbazen. MSR lukte het al niet om definitief weg te rijden van 'n Ganna. MvdP zou hij op vlakke wegen in Vlaanderen er ook nooit afgereden hebben.

Enige manier is als blokken elkaar het leven zuur gaan maken en hij kan profiteren.
pi_217319233
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2025 22:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Ik overweeg te gaan borduren.
pi_217319828
quote:
Heel wat clubs verzetten hun wedstrijden wegens de Ronde of Parijs-Roubaix, zelfs naar... zondagochtend: “De vrouwen dronken hun aperitiefje dan al maar iets vroeger, hè”

Vorig weekend stond alles in functie van de Ronde van Vlaanderen, komend weekend zit iedereen met Parijs-Roubaix in het hoofd. En dus besloten veel voetbalclubs hun match te verschuiven. Voetballen op zondagmiddag? Dan zou er toch geen mens komen kijken. Bij tweedeprovincialer Geluwe weken ze voor de komst van Nieuwkerke zelfs uit naar zondagmorgen 10.30 uur. Voordeel? Tijd genoeg voor een aperitief, worsten en… de Ronde.

Je hoeft er niet eens wielerliefhebber voor te zijn. Als de Ronde door Vlaanderen trekt, wil niemand iets anders doen dan…. de Ronde kijken. Van zondagnamiddagvoetbal was afgelopen weekend dan ook weinig of geen sprake in Vlaanderen, zeker in Oost- en West-Vlaanderen. De meeste amateurclubs kwamen zaterdag al in actie, in Geluwe losten ze het nog anders op. SK Geluwe – SK Nieuwkerke in tweede provinciale B werd zowaar zondagmorgen om 10.30 uur afgetrapt.

Geroosterd brood
“Ik ben 33 jaar, maar het moet van bij de jeugd en de reserven geleden zijn dat ik nog zo vroeg uit mijn bed moest voor een voetbalmatch”, lacht Kenneth Garreyn van SK Geluwe. “Ik heb zaterdagavond wel niks anders gedaan dan gewoonlijk. Ik ben gaan slapen om 23.30 uur, maar moest natuurlijk de volgende morgen wel vroeg op. Ik wist wel niet zo goed wat ik kon eten en heb dan maar wat brood geroosterd. Geen koffiekoeken dus, maar toast met wat kip. Lichte kost dus en ik moet zeggen: het liep goed in de match, ook al waren we niet helemaal tevreden met het 2-2-gelijkspel. De sfeer was wel anders op zondagmorgen”, vond Garreyn. “Ik had niet de indruk dat er meer of minder volk was. Bij ons ontbrak wel één speler omdat hij traditiegetrouw naar de Ronde gaat. Aanvankelijk zouden we op zaterdag spelen, maar dat bleek dus niet meer mogelijk. Na de match zijn we dan maar in de kantine naar de koers blijven kijken. En ik was niet de enige. Het zat echt eivol.”

Toprecette
“Het was een toprecette”, glundert gerechtigd correspondent Jean Moerman. “Ik had al meteen gemerkt dat er meer volk rond het veld stond. Nochtans hadden we er geen publiciteit rond gemaakt en overal las je dat de aftrap om 15 uur was. Maar het weer zat natuurlijk ook mee en het was eens iets anders, hè.”

“Geluwe had ons aanvankelijk gevraagd om op zaterdag te spelen, maar dan zouden we vijf spelers moeten missen en we hebben ook nog steeds punten nodig”, vertelt sportief manager Danny Vandenberghe van SK Nieuwkerke. “Op hetzelfde moment spelen als tijdens de finale van de Ronde vonden wij echter ook niet zo’n goed idee en dus kwam zondag om half 11 als compromis uit de bus. De spelers waren ook akkoord en het is beter meegevallen dan gedacht. De arbiters waren ook van de partij en alles liep perfect. Ik had ook de indruk dat hun kantine op volle toeren draaide en ze hebben ook geprobeerd om er alles uit te halen, met zelfs de verkoop van worsten en natuurlijk veel bier. De match was nog niet gedaan en je zag al vrouwen met hun aperitiefje rond het veld. Ik merkte ook dat iedereen bleef hangen na de match. Geluwe had dat goed geregeld, want iedereen kon ook naar de koers kijken. Nood breekt wet, maar wat mij betreft was dit een geslaagd experiment. Waarom zou dat geen navolging kunnen krijgen?”

Zondag is er met Parijs -Roubaix die tweede wielerhoogdag. Ook dan moet Koning Voetbal wijken en zoeken de clubs naar alternatieve data en uren. WS Lauwe heeft nog punten nodig in derde afdeling om de barrage te vermijden en ontvangt zaterdag om 16 uur Beerschot B, dat al veroordeeld is. “Op zondag is er koers en op zaterdagavond krijgen we nooit veel volk over de vloer en we hebben op ons hoofdterrein ook geen goedgekeurde verlichting”, vertelt Maarten Allijns. “Zaterdag om 16 uur is dus de beste optie , maar KV Kortrijk speelt op hetzelfde moment tegen… Beerschot. Dat kan ons misschien wel wat toeschouwers kosten.”

Maar niet alles wijkt voor Parijs-Roubaix. Hoe tof ze het ook vonden om in Geluwe op zondagmorgen te spelen, Nieuwkerke - dat op amper 30 kilometer van de piste in Roubaix ligt - ontvangt komend zondag gewoon om 15 uur de buren van Komen. Net op het moment dat de finale in de Hel van het Noorden dreigt los te barsten. Danny Vandenberghe: “We vonden het niet nodig om te schuiven. Iedereen in Nieuwkerke weet ook niet beter dan dat wij gewoon op zondagmiddag om 15 uur spelen.”
pi_217319903
quote:
gerechtigd correspondent
Correspondent in België is een beschermd beroep?
pi_217319912
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2025 14:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Lekke band zou ook kunnen, die kans lijkt bij Alpecin wat groter nu ze van bandenleverancier gewisseld zijn.

Al heeft Mathieu zelf nog geen lekke band gehad, geloof ik, meerdere ploeggenoten wel
pi_217320006
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2025 14:22 schreef franklop het volgende:

[..]
Alsof ik een broek aandoe die dag :D
Dan heb jij het goed geregeld thuis B-)
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  dinsdag 8 april 2025 @ 17:28:17 #61
194695 franklop
Fran knock
pi_217320355
twitter

Gruwelijk nat!
  Moderator dinsdag 8 april 2025 @ 17:40:24 #62
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_217320421
twitter

Wát een vooruitgang.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_217321075
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 11:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Regen in PR leidt tot winnaars als Colbrelli en Knaven. Alleen daarom moet je dat al niet willen
Knaven won als gevolg van ploegenovermacht en Colbrelli was een topper (in die periode). De overwinningen van Vansummeren en Hayman waren veel meer een fluke en die waren droog.
pi_217321105
We gaan vast weer in de buurt komen van de snelste editie met de voorspelde zuidenwind.
pi_217321120
Volgens de organisatie zelf start fenomeen Brennan.
pi_217321139
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 16:25 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Correspondent in België is een beschermd beroep?
De gerechtigd correspondent in amateur-competities is degene die de uitslagen en kaarten doorgeeft aan de bond in het amateurvoetbal. "Den délégué" in correct Vlaams. :D
pi_217321255
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 19:10 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
Knaven won als gevolg van ploegenovermacht en Colbrelli was een topper (in die periode). De overwinningen van Vansummeren en Hayman waren veel meer een fluke en die waren droog.
Toch hebben die laatste twee een beter record (buiten hun overwinningen) in Roubaix dan Knaven.
  dinsdag 8 april 2025 @ 19:48:53 #68
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_217321385
Zit die rare bocht er weer in voor het bos
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
  dinsdag 8 april 2025 @ 19:54:25 #69
194695 franklop
Fran knock
pi_217321437
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 19:48 schreef Abrikozentaart het volgende:
Zit die rare bocht er weer in voor het bos
6 posts boven je! En in de OP
pi_217322023
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 april 2025 19:16 schreef Pistolero het volgende:
Volgens de organisatie zelf start fenomeen Brennan.
Niermann gaf aan dat hij normaal niet start, maar heel veel andere opties hebben ze niet..
  dinsdag 8 april 2025 @ 21:21:19 #71
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_217322107
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 19:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
We gaan vast weer in de buurt komen van de snelste editie met de voorspelde zuidenwind.
Ook als het regent?
pi_217322303
Volgens ChatGPT gaat Pogacar zondag winnen, maar ChatGPT was ook niet al te best met het voorspellen van de voetbaluitslagen o|O
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_217322976
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 21:21 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ook als het regent?
Minder wrijving, dus nog sneller dan!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  woensdag 9 april 2025 @ 07:59:05 #74
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217323899
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 21:10 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Niermann gaf aan dat hij normaal niet start, maar heel veel andere opties hebben ze niet..
McLay heeft wel een bijzonder track record!
pi_217323927
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2025 07:59 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
McLay heeft wel een bijzonder track record!
2e achter Jasper!
Wind extinguishes a candle and energizes fire
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')