Ik overweeg te gaan borduren.quote:Op maandag 7 april 2025 22:52 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Heb je al een nieuwe hobby in gedachten?
CRE / Borduren #54 Wintersteekjes! 🌞quote:Op maandag 7 april 2025 22:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik overweeg te gaan borduren.
Dat topic kan wel wat vers bloed gebruiken, zo te zien.quote:Op maandag 7 april 2025 22:55 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
CRE / Borduren #54 Wintersteekjes! 🌞
Weet jij wie momenteel ook vers bloed aan het gebruiken is?quote:Op maandag 7 april 2025 22:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat topic kan wel wat vers bloed gebruiken, zo te zien.
quote:Op maandag 7 april 2025 22:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Weet jij wie momenteel ook vers bloed aan het gebruiken is?
Ik denk het ook niet.quote:Op maandag 7 april 2025 22:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik weiger te geloven dat Pogacar hier weg gaat rijden van de andere toppers.
Matxin in shamblesquote:
Pogi is toch juist goed in de regen?quote:
Absoluut, maar droog vindt Matxin het al een groot risico, laat staan met de eerste regen in weken.quote:Op dinsdag 8 april 2025 10:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Pogi is toch juist goed in de regen?
Op kasseien moeten we nog zien, maar toch
Absoluut niet.quote:Op dinsdag 8 april 2025 11:03 schreef vivelafete het volgende:
Een stoffige P-R is toch veel mooier dan dat blij-dat-ik-glij gedoe in de regen!?
We hebben een aanhoudende stroom van alleen maar absolute toppers als winnaars van monumenten, een keer een verrassing is juist leuk.quote:Op dinsdag 8 april 2025 11:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Regen in PR leidt tot winnaars als Colbrelli en Knaven. Alleen daarom moet je dat al niet willen
Het zit ongelooflijk diep.quote:Op dinsdag 8 april 2025 11:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Regen in PR leidt tot winnaars als Colbrelli en Knaven. Alleen daarom moet je dat al niet willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |