Extra aanwijzingen voor dit topic:quote:Het project, opgezet in 2022, heeft tot doel tienduizenden conservatieven te rekruteren om huidige federale ambtenaren te vervangen – die sommige Republikeinen karakteriseren als onderdeel van de 'deep state' – en om de doelstellingen van de volgende Republikeinse president te bevorderen. Het gaat uit van een vergaande interpretatie van de theorie van de unitaire uitvoerende macht, een omstreden interpretatie van artikel II van de grondwet van de Verenigde Staten die ervan uitgaat dat de president bij zijn inauguratie absolute zeggenschap over de uitvoerende macht verkrijgt.
Project 2025 beoogt diepgaande veranderingen binnen de overheid, met name het economisch en sociaal beleid en de rol van de federale overheid en haar agentschappen. In het plan wordt voorgesteld de financiering voor het ministerie van Justitie te verlagen, de FBI en het ministerie van Binnenlandse Veiligheid (DHS) te ontmantelen, de regelgeving op het gebied van milieu en klimaatverandering sterk te verminderen ten gunste van de winning van fossiele brandstoffen, het ministerie van Handel op te heffen en de onafhankelijkheid van federale agentschappen zoals de Federal Communications Commission (FCC) en de Federal Trade Commission (FTC) te beëindigen.
quote:Op maandag 7 april 2025 15:31 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Idd, de president is ook al schuldig bevonden aan allerlei dingen, maar dat telt blijkbaar niet mee. Mensen die slechte dingen doen hebben geen proces nodig.
@HowardRoarkquote:Op maandag 7 april 2025 15:31 schreef Forbry het volgende:
[..]
Over criminaliteit gesproken... hoe rijm jij jouw ideeën daarover eigenlijk met het feit dat het nou juist een veroordeelde crimineel is die de president in de VS is?
Het stuk is geschreven door een vrouwquote:Op maandag 7 april 2025 15:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zijn dit soort misogyne anti vrouwen mannenpraat nu echt nodig?
Ik vind juist die vrouwen een belediging voor (andere) vrouwenquote:Op maandag 7 april 2025 15:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat kan. Maar het appelleert wel aan die sentimenten.
(...)quote:Polarization leads us to live in bubbles in which there is a marked tribal factor that means if the leaders have an artificial look, then so will those around them, because [the tribal bubble means] they only see people like themselves.”
quote:"In the world of Trumpist conservatism, there's a lot of dogmatism and scorn directed at science, and in the face of that, there's obviously going to be more homogenization, because critical thinking is done away with," says Callarissa. "No one can criticize what the leaders of the movement do, and supporters will imitate it because of the tribal factor. While celebrities nowadays opt for a non-invasive aesthetic medical retouching because they want to look like their real me, Trumpism does the opposite. They operate in the opposite way to how they do it in Hollywood, as if to say: 'You might want to hide the work you've had done but we don't."
Leuk dat je een vrouw bent. Maar dat maakt het niet minder vrouwonvriendelijk he.quote:Op maandag 7 april 2025 15:44 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind juist die vrouwen een belediging voor (andere) vrouwen
Jij kunt echt niets zeggen over mogelijk vrouwonvriendelijkheid met jouw sig.quote:Op maandag 7 april 2025 15:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Leuk dat je een vrouw bent. Maar dat maakt het niet minder vrouwonvriendelijk he.
Die gezichtsverbouwingen zijn idd gruwelijk.quote:Op maandag 7 april 2025 15:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Leuk dat je een vrouw bent. Maar dat maakt het niet minder vrouwonvriendelijk he.
Ik heb het over een bepaald - ontzettend stereotiep/stereotype - uiterlijk dat ik persoonlijk afgrijselijk (en juist ook vrouwonvriendelijk!) vind en zeker niet over vrouwen in het algemeen, dus nee, ik zie de vrouwonvriendelijkheid van mijn kant niet.quote:Op maandag 7 april 2025 15:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, hoe zit dat eigenlijk... is dat nou serieus, die sig?quote:Op maandag 7 april 2025 15:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij kunt echt niets zeggen over mogelijk vrouwonvriendelijkheid met jouw sig.
Een sig die je daar neerzet als je geen vrouw kan krijgen.quote:Op maandag 7 april 2025 15:57 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja, hoe zit dat eigenlijk... is dat nou serieus, die sig?
Vind het ook niet mooi.quote:Op maandag 7 april 2025 15:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die gezichtsverbouwingen zijn idd gruwelijk.
Die sig is een grapje en een citaat van een schrijver.quote:Op maandag 7 april 2025 15:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij kunt echt niets zeggen over mogelijk vrouwonvriendelijkheid met jouw sig.
Ik geef @phpmystyle vooralsnog het (vast onterechtequote:Op maandag 7 april 2025 15:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Een sig die je daar neerzet als je geen vrouw kan krijgen.
Nee man. Het is een klein grapje.quote:Op maandag 7 april 2025 15:57 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja, hoe zit dat eigenlijk... is dat nou serieus, die sig?
@:phpmystyle
Ok, en wat vind je er precies zo leuk/speciaal aan om het als sig te gebruiken, als ik vragen mag?quote:Op maandag 7 april 2025 16:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die sig is een grapje en een citaat van een schrijver.
Ik ben geen Tate adept.
https://www.facebook.com/(...)ts/1346643645481348/quote:Op maandag 7 april 2025 16:05 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ok, en wat vind je er precies zo leuk/speciaal aan om het als sig te gebruiken, als ik vragen mag?
Kijken of er wat ophef van kan komen. Want trollen is leuk, en zo ongeveer 90% van wat hij post is niet per se gemeend, maar vooral om reacties uit te lokken.quote:Op maandag 7 april 2025 16:05 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ok, en wat vind je er precies zo leuk/speciaal aan om het als sig te gebruiken, als ik vragen mag?
Ok, dat filmpje vind ik iig wel grappig!quote:Op maandag 7 april 2025 16:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee man. Het is een klein grapje.
Een klein fragmentje van Dr Masselink, dat is het boek dat ie leest.
https://www.facebook.com/(...)ts/1346643645481348/
Als er toch maar een naam was voor dergelijk gedrag. 🤔quote:Op maandag 7 april 2025 16:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kijken of er wat ophef van kan komen. Want trollen is leuk, en zo ongeveer 90% van wat hij post is niet per se gemeend, maar vooral om reacties uit te lokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |