Aan kinderen beginnen in dat hok in een zieke omgeving.quote:Op maandag 14 april 2025 21:14 schreef Pino112 het volgende:
Maar even serieus, er zijn toch best prima wijken in Almere? Dichtbij Amsterdam, genoeg winkels en andere faciliteiten in de buurt.
En sowieso al snel beter dan met het altijd kankerverwekkende Tata Steel in je buurt
Is het dit?quote:Op maandag 14 april 2025 21:13 schreef Mrmime het volgende:
Ik vind het niet zo’n heel sympathiek stel, maar kan niet precies de vinger erop leggen waarom niet
Eerste minuut op X:quote:
Hij is opgegroeid in IJmuiden. Z’n hele familie zelfs.quote:Op maandag 14 april 2025 21:19 schreef Mrmime het volgende:
Ja een combi van al die dingen denk ik![]()
Ze vinden zichzelf een beetje highclass geloof ik. Maar tis gewoon een gezin uit IJmuiden in een Seat.
Ja preciesquote:Op maandag 14 april 2025 21:19 schreef Mrmime het volgende:
Ja een combi van al die dingen denk ik![]()
Ze vinden zichzelf een beetje highclass geloof ik. Maar tis gewoon een gezin uit IJmuiden in een Seat.
Vermoedelijk is dit de opgeruimde versie want de dozen zijn nu aan de kant.quote:Op maandag 14 april 2025 21:27 schreef AgnesGru het volgende:
De bewoners denken vast dat ze opgeruimd hebben
quote:Zo’n lief en innemend stel, die gun je toch een heerlijk huis!
Dit huis is een dump en voor zó veel geld……
Crowdfunding is nodig om er een droomhuis van te maken.
Ja lekker praktischquote:Op maandag 14 april 2025 21:48 schreef DrMarten het volgende:
Leuke stoeltjes en een eetbank...... met 2 kleine kinderen
En dan de stalen deuren, verplaatste wanden etc nog niet eens genoemd.quote:
Die tafel hadden ze al, maar waar zetten ze stoelen voor die kinderen neer?quote:Op maandag 14 april 2025 21:52 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Ja lekker praktisch
Er is een reden waarom we onze afgeleefde IKEA-tafel nog een tweetal jaar aanhouden.
En beschikbare vaklui. Mijn ouders hebben recent een badkamer gekocht. In januari wordt ie geplaatst.quote:Op maandag 14 april 2025 21:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En dan de stalen deuren, verplaatste wanden etc nog niet eens genoemd.
Oudste kan op het bankje. Jongste kan op de hoek.quote:Op maandag 14 april 2025 21:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die tafel hadden ze al, maar waar zetten ze stoelen voor die kinderen neer?
De jongste was toch 1? Uit ervaring weet ik dat je die niet op een bank wil zetten tijdens het etenquote:Op maandag 14 april 2025 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oudste kan op het bankje. Jongste kan op de hoek.
Daarvoor heb je van die triptrap stoeltjes voor.quote:Op maandag 14 april 2025 21:57 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
De jongste was toch 1? Uit ervaring weet ik dat je die niet op een bank wil zetten tijdens het eten
Daarom op de hoek in een stoeltje.quote:Op maandag 14 april 2025 21:57 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
De jongste was toch 1? Uit ervaring weet ik dat je die niet op een bank wil zetten tijdens het eten
Ja precies, bij voorkeur met zo’n blad er voor als ze net beginnen met zelf eten.quote:Op maandag 14 april 2025 21:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarvoor heb je van die triptrap stoeltjes voor.
Ze hebben nooit een tuin gehad dus ze moeten niet zeuren. Als je niks aan een tuin wil doen moet je in een flat blijven.quote:Op maandag 14 april 2025 21:59 schreef Mrmime het volgende:
Ze kunnen niet wachten om deze zomer in die kaalgevreten verrotte tuin te zitten
Mensen die hier nog steeds van opkijkenquote:
Een half uurtje wel maar bij een kind met medische problemen, pijn, stress en spanning iedere keer is de impact op het gezin en de anderen kinderen echt anders. Normaal heb je niet altijd de vraag in je achterhoofd of je weer onverwacht naar het ziekenhuis moet en wie dan je andere kinderen kan opvangen. Het gaat om de stapeling van stress, niet dat ene halve uurtje. ☺quote:Op maandag 14 april 2025 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
En de “ja, dan ben je een half uur bezig en heb je geen tijd voor je andere kind!!”. Doe normaal hoor. Het oudste kind kan best een half uur iets doen, normaalste zaak in gezinnen met kinderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |