Ik ben aan het kijken naar een nieuwe badkamer. Denk dat ik Bob even ga bellen of hij dat voor 5K kan regelenquote:Op maandag 7 april 2025 21:58 schreef TheVulture het volgende:
Hier is alleen wel meer dan een ton tegenaan gesmeten, maar dat is natuurlijk altijd al het geval
Er is niet meer dan een ton tegenaan gesmeten.quote:Op maandag 7 april 2025 21:58 schreef TheVulture het volgende:
Hier is alleen wel meer dan een ton tegenaan gesmeten, maar dat is natuurlijk altijd al het geval
Maar mensen die aan dit soort programmas meedoen hebben altijd duizenden vriendengroepen die 12 keer per avond allemaal komen eten en daarom is een grote leefkeuken nodig want de keuken is de hart van het huis waar we heerlijk met half Nederland kunnen borrelen en uitgebreide maaltijden op tafel zetten.quote:Op donderdag 10 april 2025 07:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Zal wel een persoonlijke mening zijn, maar ik snap eilanden en open keukens nooit zo goed. Geef mij maar lekker een gesloten keuken zodat alle kookgeuren, -geluiden en -troep niet merkbaar zijn in de rest van het huis. Eilanden nemen vooral veel ruimte in zonder heel veel praktische toepassing toe te voegen heb ik het idee.
Dat gezegd hebbende vond ik dit wel een heel tof huis geworden binnen hun smaak. Het is niet mijn smaak dus persoonlijk zou ik er niet heel vrolijk van worden, maar prima.
Ik woon alleen, ik vind het wel fijn dat als ik in de keuken sta, ik de tv kan horen en als ik me 1 of 2 slagen omdraai de tv ook kan zien.quote:Op donderdag 10 april 2025 07:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Zal wel een persoonlijke mening zijn, maar ik snap eilanden en open keukens nooit zo goed. Geef mij maar lekker een gesloten keuken zodat alle kookgeuren, -geluiden en -troep niet merkbaar zijn in de rest van het huis. Eilanden nemen vooral veel ruimte in zonder heel veel praktische toepassing toe te voegen heb ik het idee.
Haha, ja, ik vraag me altijd af waar iedereen z'n vriendengroepen vandaan haalt. Dit stel ook, want: zoveel! (niet omdat ze niet sympathiek zijn ofzo, integendeel). Maar echt dat je denkt: hoe krijg je zo'n grote vriendengroep bij elkaar? En vooral: hoe hóud je ze bij elkaar?quote:Op donderdag 10 april 2025 09:23 schreef roos94 het volgende:
[..]
Maar mensen die aan dit soort programmas meedoen hebben altijd duizenden vriendengroepen die 12 keer per avond allemaal komen eten en daarom is een grote leefkeuken nodig want de keuken is de hart van het huis waar we heerlijk met half Nederland kunnen borrelen en uitgebreide maaltijden op tafel zetten.
Ik eigenlijk ook wel. Al moet het niet een te kleine keuken zijn. Het is fijn als er een eettafel bij in past. Dan kan je het (korte) eten in de keuken doen, en het ontspannen/leven in de woonkamer, zonder dat alles gelijk 'ETEN' schreeuwt.quote:Op donderdag 10 april 2025 07:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat gezegd hebbende vond ik dit wel een heel tof huis geworden binnen hun smaak. Het is niet mijn smaak dus persoonlijk zou ik er niet heel vrolijk van worden, maar prima.
In NL had ik geen grote vriendengroep. Na mijn emigratie heb ik een hele grote vriendengroep gevonden, voornamelijk buren die ons “geadopteerd” hebben en weer vrienden van hen.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:23 schreef roos94 het volgende:
[..]
Maar mensen die aan dit soort programmas meedoen hebben altijd duizenden vriendengroepen die 12 keer per avond allemaal komen eten en daarom is een grote leefkeuken nodig want de keuken is de hart van het huis waar we heerlijk met half Nederland kunnen borrelen en uitgebreide maaltijden op tafel zetten.
Ja, op zich wel een terecht punt. Al ga je je gezin ook niet stilzetten totdat je een huis hebt gevonden. En een ziek kindje maakt het natuurlijk wel gelijk héél anders dan met twee gezonde kinderen. Dat hoor je ze ook zeggen, dat het daardoor lastiger is geworden. Ze kunnen ook geen huizenzoektochten meer doen.quote:Op maandag 14 april 2025 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
Grappig dat het flatje, zonder tuin, met trappen, krap aantal slaapkamers, vervuilde stad geen punt was om eerst één kind te krijgen.
Daarna ook een tweede kind. En toen ineens kon het niet meer.
Grappige rubriek wel.
Ze hadden na één kind kunnen verhuizen, de tijd kunnen nemen.quote:Op maandag 14 april 2025 20:52 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja, op zich wel een terecht punt. Al ga je je gezin ook niet stilzetten totdat je een huis hebt gevonden. En een ziek kindje maakt het natuurlijk wel gelijk héél anders dan met twee gezonde kinderen. Dat hoor je ze ook zeggen, dat het daardoor lastiger is geworden. Ze kunnen ook geen huizenzoektochten meer doen.
Te weinig saliethee gedronken.quote:Op maandag 14 april 2025 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Beteuterd gezicht dat er geen rijtjeshuis met tuin voor 4 ton in Haarlem is.
Deze mensen.
Ik zou als ik hem was aan die thee beginnen. In IJmuiden wonen en in Almere werken.quote:
Ik dacht dat ze zeiden dat ze geen water hadden. Maar je kan toch gewoon een fles water meenemen?quote:Op maandag 14 april 2025 20:58 schreef Mrmime het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet goed waarom je niet een huis kan bezichtigen als je een kindje met gezondheidsproblemen hebt. Je moet toch ook werken, boodschappen doen etc.?
Het heeft alles met hygiëne te maken. Dat heb je niet opgelost met een fles water.quote:Op maandag 14 april 2025 21:00 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze zeiden dat ze geen water hadden. Maar je kan toch gewoon een fles water meenemen?
Had dat dus gemist, dacht dat het over voeden ging.quote:Op maandag 14 april 2025 21:01 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Het heeft alles met hygiëne te maken. Dat heb je niet opgelost met een fles water.
Nou he?! Dit was by far de gemeenste onthulling. Zelfs ik moest huilenquote:
Meer dan gemeen. Mensen met camera op hun smoel laten breken voor de kijkcijfers. Haak ik juist bij af.quote:
In IJmuiden wonen en dan “oei Almere” zeggen. Tja.quote:Op maandag 14 april 2025 21:12 schreef DrMarten het volgende:
Volgens mij hebben ze nog steeds niet door dat ze ergens moeten beginnen op de huizenmarkt.
Ja, ze lieten het dit keer wel te lang doorgaan. Eerst nog een heel gesprek aanknopen.Als ze direct hadden gezegd: 'we kunnen niet meer verder zoeken. (desnoods 2 seconden stilte). Want we hebben een woning.' Dan kon het net.quote:Op maandag 14 april 2025 21:13 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Meer dan gemeen. Mensen met camera op hun smoel laten breken voor de kijkcijfers. Haak ik juist bij af.
Ik ook niet.quote:Op maandag 14 april 2025 21:13 schreef Mrmime het volgende:
Ik vind het niet zo’n heel sympathiek stel, maar kan niet precies de vinger erop leggen waarom niet
quote:Zelf een seatje rijden en dan zeggen blij zijn dat er goede auto's in de straat staan.
#kopenzonderkijken
quote:Op maandag 14 april 2025 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Geen idee hoe je van X kopieert.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |