Ik ben aan het kijken naar een nieuwe badkamer. Denk dat ik Bob even ga bellen of hij dat voor 5K kan regelenquote:Op maandag 7 april 2025 21:58 schreef TheVulture het volgende:
Hier is alleen wel meer dan een ton tegenaan gesmeten, maar dat is natuurlijk altijd al het geval
Er is niet meer dan een ton tegenaan gesmeten.quote:Op maandag 7 april 2025 21:58 schreef TheVulture het volgende:
Hier is alleen wel meer dan een ton tegenaan gesmeten, maar dat is natuurlijk altijd al het geval
Maar mensen die aan dit soort programmas meedoen hebben altijd duizenden vriendengroepen die 12 keer per avond allemaal komen eten en daarom is een grote leefkeuken nodig want de keuken is de hart van het huis waar we heerlijk met half Nederland kunnen borrelen en uitgebreide maaltijden op tafel zetten.quote:Op donderdag 10 april 2025 07:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Zal wel een persoonlijke mening zijn, maar ik snap eilanden en open keukens nooit zo goed. Geef mij maar lekker een gesloten keuken zodat alle kookgeuren, -geluiden en -troep niet merkbaar zijn in de rest van het huis. Eilanden nemen vooral veel ruimte in zonder heel veel praktische toepassing toe te voegen heb ik het idee.
Dat gezegd hebbende vond ik dit wel een heel tof huis geworden binnen hun smaak. Het is niet mijn smaak dus persoonlijk zou ik er niet heel vrolijk van worden, maar prima.
Ik woon alleen, ik vind het wel fijn dat als ik in de keuken sta, ik de tv kan horen en als ik me 1 of 2 slagen omdraai de tv ook kan zien.quote:Op donderdag 10 april 2025 07:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Zal wel een persoonlijke mening zijn, maar ik snap eilanden en open keukens nooit zo goed. Geef mij maar lekker een gesloten keuken zodat alle kookgeuren, -geluiden en -troep niet merkbaar zijn in de rest van het huis. Eilanden nemen vooral veel ruimte in zonder heel veel praktische toepassing toe te voegen heb ik het idee.
Haha, ja, ik vraag me altijd af waar iedereen z'n vriendengroepen vandaan haalt. Dit stel ook, want: zoveel! (niet omdat ze niet sympathiek zijn ofzo, integendeel). Maar echt dat je denkt: hoe krijg je zo'n grote vriendengroep bij elkaar? En vooral: hoe hóud je ze bij elkaar?quote:Op donderdag 10 april 2025 09:23 schreef roos94 het volgende:
[..]
Maar mensen die aan dit soort programmas meedoen hebben altijd duizenden vriendengroepen die 12 keer per avond allemaal komen eten en daarom is een grote leefkeuken nodig want de keuken is de hart van het huis waar we heerlijk met half Nederland kunnen borrelen en uitgebreide maaltijden op tafel zetten.
Ik eigenlijk ook wel. Al moet het niet een te kleine keuken zijn. Het is fijn als er een eettafel bij in past. Dan kan je het (korte) eten in de keuken doen, en het ontspannen/leven in de woonkamer, zonder dat alles gelijk 'ETEN' schreeuwt.quote:Op donderdag 10 april 2025 07:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat gezegd hebbende vond ik dit wel een heel tof huis geworden binnen hun smaak. Het is niet mijn smaak dus persoonlijk zou ik er niet heel vrolijk van worden, maar prima.
In NL had ik geen grote vriendengroep. Na mijn emigratie heb ik een hele grote vriendengroep gevonden, voornamelijk buren die ons “geadopteerd” hebben en weer vrienden van hen.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:23 schreef roos94 het volgende:
[..]
Maar mensen die aan dit soort programmas meedoen hebben altijd duizenden vriendengroepen die 12 keer per avond allemaal komen eten en daarom is een grote leefkeuken nodig want de keuken is de hart van het huis waar we heerlijk met half Nederland kunnen borrelen en uitgebreide maaltijden op tafel zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |