Jep. Trumpquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:17 schreef Elan het volgende:
$100k, terwijl we de 90k euro nog moeten slechten. Dollar is hard onderuit gegaan.
Owww, nu snap ik waarom de winst zo tegenvalt ondanks stijgingquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:17 schreef Elan het volgende:
$100k, terwijl we de 90k euro nog moeten slechten. Dollar is hard onderuit gegaan.
Nou poeh, wat gaat het omlaag.quote:Op maandag 12 mei 2025 07:41 schreef SuperNeger het volgende:
Ik ruik een alt season
BTC.D gaat ook omlaag
Dat is niet nieuw of slim hoor, dat heet address poisening en bestaat al jaren. Soms is het begin en einde zelfs hetzelfde daarom altijd kopiëren van de wallet waar het naartoe gaat en test transacties doenquote:Op maandag 12 mei 2025 11:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wel een slimme scam.
Januari heb ik 0.00000600 BTC ontvangen van een adres dat eindigt met dezelfde 4 tekens als mijn eigen bitcoinadres.
De truc is waarschijnlijk dat dat adres nu als meest recent in mijn historie verschijnt en je het per ongeluk zou kunnen copy-pasten om daar coins op te ontvangen, waarmee je ze dus eigenlijk naar die afzender stuurt.
Een Mel Gibsonnetjequote:Tl;dr: Cyber criminals bribed and recruited a group of rogue overseas support agents to steal Coinbase customer data to facilitate social engineering attacks. These insiders abused their access to customer support systems to steal the account data for a small subset of customers. No passwords, private keys, or funds were exposed and Coinbase Prime accounts are untouched. We will reimburse customers who were tricked into sending funds to the attacker. We're cooperating closely with law enforcement to pursue the harshest penalties possible and will not pay the $20 million ransom demand we received. Instead we are establishing a $20 million reward fund for information leading to the arrest and conviction of the criminals responsible for this attack.
Heb op 20 miljoen mc wat gekocht. Grafiek van afgelopen maanden ziet er goed uit, nog steeds een actieve community en iedere random memecoin doet een x10 laatste tijdquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kendu gaat weer lekker in elk geval.
De sell pressure van de oude dev en zijn minions is er eindelijk uit en dan zie je dat het in één keer weer een mooie chart is.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb op 20 miljoen mc wat gekocht. Grafiek van afgelopen maanden ziet er goed uit, nog steeds een actieve community en iedere random memecoin doet een x10 laatste tijd
vanochtend nog wat bijgekocht en stijgt lekker doorquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De sell pressure van de oude dev en zijn minions is er eindelijk uit en dan zie je dat het in één keer weer een mooie chart is.
Community is absurd en er sluiten ook steeds meer COLs aan die geen van alle door Kendu worden betaald. Nog steeds organische groei, erg mooi om te zien. Sta flink in de plus, maar dit gaat nog veel en veel hoger.
Lekker. Ik sta al even in de winst. Ook niet van plan om te verkopen. Er zit nog zoveel aan te komen, dit stopt niet voorlopig.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vanochtend nog wat bijgekocht en stijgt lekker door
gemiddelde aankoopprijs is 0.00002789
Hoe koop ik deze zooi, wil het wel eens proberen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vanochtend nog wat bijgekocht en stijgt lekker door
gemiddelde aankoopprijs is 0.00002789
We moeten eerst nog even door een miljoen bulltraps.quote:Op maandag 19 mei 2025 08:50 schreef SuperNeger het volgende:
Wat is deze gisteren helemaal blij $107k en nu is het weer keihard aan het crashen.
Wanneer begint die alt season nou eens
Hoe koop je je crypto normaal?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:15 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Hoe koop ik deze zooi, wil het wel eens proberen.
Dat weet ik niet. Nog nooit crypto gekocht.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hoe koop je je crypto normaal?
Dan stel ik voor dat je je er eerst in gaat verdiepen met meer gangbare crypto voor je je in het wespennest van obscure memecoins waagt.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:50 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Nog nooit crypto gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |