De prijs zal zeer hard stijgen, dat is waar het omdraait en iedereen die doet alsof er iets meer is mag lekker zichzelf voor de gek houden.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zodra er ook maar even inhoudelijk wat kritiek komt, geeft forumgebruiker @:Superneger niet meer thuis omdat hij ook inziet dat XRP onder de motorkap eigenlijk geen fluit voorstelt.
Na een minuut al zoveel onzin gehoord, niet eens uitgekeken.quote:
Aan jou het verschil tussen jou en jouw uitleggen ook.quote:Op maandag 26 mei 2025 08:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Na een minuut al zoveel onzin gehoord, niet eens uitgekeken.
Maar goed aan jouw informatie overbrengen is dan ook een onbegonnen taak.
Ik ken de regels wel hoor, maar vind het gewoon niet zo belangrijk, het hele punt is dat XRP iets probeert op te lossen op een omslachtige manier welk allang opgelost is.quote:Op maandag 26 mei 2025 09:21 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Aan jou het verschil tussen jou en jouw uitleggen ook.
Je valt een beetje in herhalingquote:
Waarom zou je in een SC niet mogen bespreken wat je wilt? Daar is het toch immers een SC voorquote:Op maandag 26 mei 2025 18:50 schreef D. het volgende:
[..]
Je valt een beetje in herhaling
Zou je je XRP posts in het XRP topic kunnen plaatsen?
De mensen die er op wensen te reageren weten jou daar vast te vinden
BTC / [XRP] Ripple
quote:Op maandag 26 mei 2025 18:50 schreef D. het volgende:
[..]
Je valt een beetje in herhaling
Zou je je XRP posts in het XRP topic kunnen plaatsen?
De mensen die er op wensen te reageren weten jou daar vast te vinden
BTC / [XRP] Ripple
Ik heb een beetje een deja vu van een paar jaar geleden waar D precies hetzelfde zei. Dit is het crypto topic dus voor alle crypto's lijkt mij.. Er is namelijk óók een BTC topic, maar BTC mag je in zowel de crypto SC als het BTC topic bespreken maar XRP dient alleen in het XRP topic besproken te worden?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou je in een SC niet mogen bespreken wat je wilt? Daar is het toch immers een SC voor![]()
![]()
XRP mag hier uiteraard besproken worden.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:14 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een beetje een deja vu van een paar jaar geleden waar D precies hetzelfde zei. Dit is het crypto topic dus voor alle crypto's lijkt mij.. Er is namelijk óók een BTC topic, maar BTC mag je in zowel de crypto SC als het BTC topic bespreken maar XRP dient alleen in het XRP topic besproken te worden?
Ik denk dat BTC en XRP gewoon de grootste zijn dus ook wat het meeste besproken wordt. Je hebt natuurlijk ook SOL en ETH, maar dat is een beetje aan het uitsterven.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:22 schreef D. het volgende:
[..]
XRP mag hier uiteraard besproken worden.
Sterker nog, je doet al tijden niets anders, vandaar het verzoek
Ik denk dat je hier ook kunt bespreken hoe geil je je buurvrouw vindt. Of als je een vraag hebt over de voedingsproblemen van je parkiet of welke kleur laminaat je in je nieuwe woning zou willen hebben.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:14 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een beetje een deja vu van een paar jaar geleden waar D precies hetzelfde zei. Dit is het crypto topic dus voor alle crypto's lijkt mij.. Er is namelijk óók een BTC topic, maar BTC mag je in zowel de crypto SC als het BTC topic bespreken maar XRP dient alleen in het XRP topic besproken te worden?
Ja ik snap het maar wil niet op lange tenen trappen want ik weet dat hier veel BTC maxi's zijn en wil verder niet gaan lopen klieren op plekken die daar niet écht voor bedoelt zijn (al hoewel ik een grapje of plaagerijtje hier en daar wel altijd kan waarderen). Dit is wel Crypto SC dus dan zou je zeggen slowchat wat betrekking heeft alles crypto related of het nou BTC of XRP of ETH is en zo zou dan niet uit moeten maken lijkt mij?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier ook kunt bespreken hoe geil je je buurvrouw vindt. Of als je een vraag hebt over de voedingsproblemen van je parkiet of welke kleur laminaat je in je nieuwe woning zou willen hebben.
Een SC (slowchat) is namelijk een vergaarbak voor van alles en nog wat, wat je wil bespreken
@GGMM is het hier helemaal mee eensquote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:38 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ja ik snap het maar wil niet op lange tenen trappen want ik weet dat hier veel BTC maxi's zijn en wil verder niet gaan lopen klieren op plekken die daar niet écht voor bedoelt zijn (al hoewel ik een grapje of plaagerijtje hier en daar wel altijd kan waarderen). Dit is wel Crypto SC dus dan zou je zeggen slowchat wat betrekking heeft alles crypto related of het nou BTC of XRP of ETH is en zo zou dan niet uit moeten maken lijkt mij?
Bespreken en een paar keer noemen of beargumenteren is prima.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou je in een SC niet mogen bespreken wat je wilt? Daar is het toch immers een SC voor![]()
![]()
Spammen ook echtquote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Bespreken en een paar keer noemen of beargumenteren is prima.
Maar de topic-reeks vol spammen met een coin terwijl daar al een eigen topic voor loopt hoeft van mij dan weer niet, we weten het onderhand wel.
Ik gooi dit subforum uit m'n overzicht de komende maanden. Ik kom na de zomer nog wel eens kijken hoe het hier gaat.
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:37 schreef Elan het volgende:
Geloven jullie in die Big Reset theorie van Willem Middelkoop?
Zit ff te kijken, crypto kan ook een rol gaan spelen om de schulden om laag te brengen.
Al lijkt het me aannemelijker dat op enig moment de geldprinters weer gewoon aan gaan
Ja, die hele handelsoorlog en tarieven zullen er wel iets mee te maken hebben.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:37 schreef Elan het volgende:
Geloven jullie in die Big Reset theorie van Willem Middelkoop?
Zit ff te kijken, crypto kan ook een rol gaan spelen om de schulden om laag te brengen.
Al lijkt het me aannemelijker dat op enig moment de geldprinters weer gewoon aan gaan
quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:14 schreef capricia het volgende:
Kunnen mensen mij uitleggen waar je stablecoins voor gebruikt? Waarom je bijv niet gewoon naar USD converteert?
Maak eens 1 miljoen dollar over naar een willekeurige Cubaan en 1 miljoen USDT. Welke zal makkelijker gaan?quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:14 schreef capricia het volgende:
Kunnen mensen mij uitleggen waar je stablecoins voor gebruikt? Waarom je bijv niet gewoon naar USD converteert?
Dat is zwaar klote. Hoe is die malware erop gekomen? Met iets legits meegekomen?quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:02 schreef MaximumRush het volgende:
Okee, heb dus iets heel doms gedaan en ook gelijk een waarschuwing voor iedereen. Ik heb per ongeluk malware gedownload en vervolgens was mijn MetaMask wallet, die ik compleet vergeten was en al maanden niet in had gelogd, volledig geleegd. Aangezien het om een vrij groot bedrag gaat heb ik contact opgenomen met MetaMask en gevraagd hoe het kan dat mijn wallet is leeggehaald.
MetaMask heeft hierop geantwoord dat in het geval van malware het kan gebeuren dat er toegang is tot je wallet zonder je secret phrase of wachtwoord. Volgens hun is je secret phrase opgeslagen in een encrypted vault bestand en hebben ze hier toegang toe gekregen. Behoorlijk shitty dus.
Zoals ik al zei, gaat het om een vrij groot bedrag. MetaMask heeft daarom wel aangeboden om de case kosteloos naar TRM Labs te sturen om een forensisch rapport op te stellen. Nog even erover nadenken of ik er verder nog energie en tijd in wil stoppen, je funds krijg je toch niet terug.
Zoals ik al zei, heel erg dom.quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is zwaar klote. Hoe is die malware erop gekomen? Met iets legits meegekomen?
Omdat converteren naar harde cash doorgaans een stuk duurder is op de platforms, hou er trouwens wel rekening mee dat de Dollar op dit moment keihard aan inflatie onderhevig is ten opzichte van de Euro, dit jaar al zo een 10%.quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:14 schreef capricia het volgende:
En steeds frequenter.quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:49 schreef RotatoR het volgende:
Balen man. Die hacks worden ook wel steeds geavanceerder.
Ik doe helemaal niets met stable coins.quote:Op donderdag 29 mei 2025 07:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat converteren naar harde cash doorgaans een stuk duurder is op de platforms, hou er trouwens wel rekening mee dat de Dollar op dit moment keihard aan inflatie onderhevig is ten opzichte van de Euro, dit jaar al zo een 10%.
Omdat platforms te weinig cash tegenover de coinstash hebben staan.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niets met stable coins.![]()
Maar mensen hier wel? En wat gebruik je dan, alleen USDT, en waarom niet in euro?
Ik geloof dat ik de case niet goed begrijp waar je het voor gebruikt.
(En dan even los van die rare verhalen van een miljoen dollar naar cuba)
Ah okay. Dus vanwege de snelheid en de lagere kosten gebruik je het.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Omdat platforms te weinig cash tegenover de coinstash hebben staan.
Daarom is het bij ferme stijgingen ook zo dat de platforms ineens “teveel verkeer” hebben en vastlopen.
Dus is het makkelijk als je ene nutteloze munt kunt omwisselen tegen de andere.
Cash is king.
Nou ik zou het niet gebruiken en bij winst voor een piek alvast zien zoveel mogelijk naar echte cash te krijgen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Ah okay. Dus vanwege de snelheid en de lagere kosten gebruik je het.
Iets verder uitzoomen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 01:21 schreef Elan het volgende:
Alles crasht weer flink. Terwijl het met de beurzen redelijk gaat.
Maak me wel een beetje zorgen voor de lange termijn of de encryptie van BTC veilig is met die quantumtech chips van oa Intel en wat ze daarop gaan verzinnen.
Sorry hoor maar hot wallets zijn echt al 10 jaar lang gewoon onveilig. Als je 'grote bedragen' nog steeds op een hot wallet hebt op dezelfde computer waar je torrents mee download dan snap je gewoon niet zo veel van crypto. Ja sorry het is vervelend maar er is gewoon een verschil tussen hot en cold wallets dat is crypto regel 1 of zo.quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:49 schreef RotatoR het volgende:
Balen man. Die hacks worden ook wel steeds geavanceerder.
https://www.deloitte.com/(...)coin-blockchain.htmlquote:Op zaterdag 31 mei 2025 01:21 schreef Elan het volgende:
Alles crasht weer flink. Terwijl het met de beurzen redelijk gaat.
Maak me wel een beetje zorgen voor de lange termijn of de encryptie van BTC veilig is met die quantumtech chips van oa Intel en wat ze daarop gaan verzinnen.
Een andere reden is dat als een Crypto Platform zelf cash aan zou houden ze onder bancaire regels komen te vallen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Ah okay. Dus vanwege de snelheid en de lagere kosten gebruik je het.
En wie betaalt jou dan uit als je naar cash wil met je stashquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Een andere reden is dat als een Crypto Platform zelf cash aan zou houden ze onder bancaire regels komen te vallen.
Het crypto bedrijf, maar dat doen ze redelijk realtime zodat ze zelf niet een te groot bedrag in Cash op hun rekening heeft staan. Er zijn tegenwoordig wel wat meer type vergunningen waardoor je niet gelijk een volledige bankvergunning nodig hebt, maar ze zijn er niet happig op.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En wie betaalt jou dan uit als je naar cash wil met je stash
Realtime, dus je wordt uitbetaald met geld waarmee mensen inkopen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het crypto bedrijf, maar dat doen ze redelijk realtime zodat ze zelf niet een te groot bedrag in Cash op hun rekening heeft staan. Er zijn tegenwoordig wel wat meer type vergunningen waardoor je niet gelijk een volledige bankvergunning nodig hebt, maar ze zijn er niet happig op.
Hangt van platform af, het punt is dat ze gewoon niet al te veel Cash op eigen rekening willen hebben staan.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Realtime, dus je wordt uitbetaald met geld waarmee mensen inkopen.
Dat is een enorm probleem als er een sterke stijging is en je wil (massaal) uitcashen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hangt van platform af, het punt is dat ze gewoon niet al te veel Cash op eigen rekening willen hebben staan.
Platformen lossen dat Elastisch op, enerzijds door alleen als bemiddeling te dienen, dus een koper betaalt cash, en de verkoper krijgt dat van die trade, op platformen waar ze zelf kopen lossen ze dat op door de prijs drastisch te verlagen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is een enorm probleem als er een sterke stijging is en je wil (massaal) uitcashen.
Dat betekent dat je als crypto adept niet alleen moet kijken naar de koers maar ook naar strategieën om je crypto in cash om te zetten voordat platformen op zwart staan.
Goed artikel, maar niet erg geruststellend.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
https://www.deloitte.com/(...)coin-blockchain.html
Ik denk dat als Quantumcomputing dat kan, we wel andere zorgen aan ons hoofd hebbenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Goed artikel, maar niet erg geruststellend.
Het is vooralsnog dus een complete ver van ons bed show maar kan bizar genoeg zomaar realiteit zijn binnen een paar jaar als die quantumtechnologie aan snelheid wint.
Dat zou je op zich denken maar de technologie gaat absurd snel.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk dat als Quantumcomputing dat kan, we wel andere zorgen aan ons hoofd hebben
Ja het gaat wel hard, maar ook nog niet zo hard dat het geschikt is om voorbeeld een SHA256 te kraken, met name omdat het foutloos moet zijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zou je op zich denken maar de technologie gaat absurd snel.
https://www.investopedia.(...)-majorana-1-11682436
XRP doet niks jaquote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:32 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik denk dat BTC en XRP gewoon de grootste zijn dus ook wat het meeste besproken wordt. Je hebt natuurlijk ook SOL en ETH, maar dat is een beetje aan het uitsterven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |