Zou wel leuk zijn ja, duurt lang.quote:
Dat idee hadden kennelijk wat meer mensenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:29 schreef SuperNeger het volgende:
ETH doet het goed opeens, was er nou iemand hier die een mooi punt zocht om eruit te stappen?
De wetcatbounce kopenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:18 schreef Nattekat het volgende:
Tijd om de Euro's die niets aan het doen zijn op Kraken weer aan het werk te zetten
Anticlimax genot.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:49 schreef D. het volgende:
BTC weer over de $110K en op weg naar een nieuwe ATH
We zitten echt al 7 maanden in deze range vast het moet toch een keertje afgelopen zijn. Wel gek dat het zowel niet omhoog als omlaag gaat.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wereld is echt te onzeker nu. Laten we volgend jaar maar weer eens inloggen
Sinds vorig jaar toch een 45k erbij.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit hoor ik al sinds september vorig jaar.
"Ja, volgende maand gaat het los heur."
Dollar heeft wel 15 procent verloren ten opzichte van euro he in een half jaartje tijd.quote:
Volgens mij zit de 4 jarige cyclus er dan al bijna opquote:
?quote:Op donderdag 26 juni 2025 16:33 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Volgens mij zit de 4 jarige cyclus er dan al bijna op
Paar maanden zou kunnen maar ik dacht juist dat het deze cycle sneller zou gaan. De market makers kunnen het immers niet te makkelijk maken.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:30 schreef dimmak het volgende:
[..]
?
2013 was de piek volgens mij rond december, 2017 in december, 2021 in oktober. Volgens mij is er nog genoeg tijd als we de 4 jarige cyclus volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |