Doet het prima hoorquote:
quote:
XRP huidige koers: $2.20quote:
Was te snel zag je edit niet, maar XRP doet het gewoon prima zeker vergeleken met BTC dus ik snap echt al die haat hier niet.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:51 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Wat versta je onder prima? Af en toe 5% omhoog, dan weer een paar procent omlaag, dan weer omlaag, dan weer een beetje omhoog - eindstand maak je geen winst, tenzij je er zoveel geld op hebt staan dat het uit kan om steeds met de stijgingen en dalingen te kunnen verkopen en inkopen. Noemenswaardige stijgingen blijven uit.
Dat zegt toch geen flikker. Aan het eind van de dag wil ik weten of mijn portefeuille in waarde is gestegen, en de laatste maanden sinds TrumpDebiel heb ik alleen maar verlies geleden.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:54 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
XRP huidige koers: $2.20
XRP bear market low: $0.30
7.3x
BTC huidige koers: $104k
BTC bear market low: $15k
7x
Je we hebben inderdaad een lange consolidation phase. Dit is meestal waar mensen hun geduld verliezen. Maar als je vorige bullruns vergelijkt zie je dat 6 maanden waar weinig gebeurd normaal is.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:56 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Dat zegt toch geen flikker. Aan het eind van de dag wil ik weten of mijn portefeuille in waarde is gestegen, en de laatste maanden sinds TrumpDebiel heb ik alleen maar verlies geleden.
We shall see.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:56 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Er is geen long run potential, zo lijkt het, waarbij een xrp bijvoorbeeld de 10 - 100 - 1000 euro gaat aantikken.
Op SEC.gov (Amerikaanse beurswaakhond website) dat is echt geen kattenpis hoor.quote:Chinees bedrijf wil 300 miljoen dollar ophalen voor XRP en Ripple-intergratie
Het Chinese mobiliteitsbedrijf Webus International heeft op 4 juni 2025 een officieel document ingediend bij de Amerikaanse beurswaakhond SEC. Daarmee bevestigt het bedrijf een strategische samenwerking met Ripple (XRP), inclusief een beheermandaat ter waarde van 300 miljoen dollar. Webus wil XRP actief integreren in zijn financiële bedrijfsvoering.
XRP als kern van digitale activastrategie
Webus heeft via een zogenoemde “Delegated Digital-Asset Management Agreement” een professionele beheerder aangesteld om digitale activa te beheren. In deze overeenkomst, die één dag eerder werd ondertekend, staat XRP centraal. De juridische expert Bill Morgan legt uit: “Webus heeft Formulier 6-K ingediend bij de SEC, nadat het een dag eerder een Delegated Digital-Asset Management Agreement heeft ondertekend met een aangewezen beheerder om een strategisch kader te creëren voor toekomstige digitale activa binnen de schatkist, met nadruk op XRP.”
Volgens het ingediende document krijgt Webus een mandaat van 300 miljoen dollar voor de inzet van digitale activa. De samenwerking met Ripple zou onder meer gericht zijn op internationale betalingen en blockchain-oplossingen binnen de transportsector.
Strategisch signaal aan markt en concurrentie
Hoewel Webus nog geen directe aankoop van XRP aankondigt, is de intentie duidelijk. De officiële SEC-aanvraag toont aan dat het bedrijf de integratie van digitale valuta serieus neemt. Eerdere signalen wezen al op een interesse in blockchaintechnologie voor chauffeursbetalingen, klantenbeloningen en grensoverschrijdende transacties.
Webus is daarmee het eerste Nasdaq-genoteerde mobiliteitsbedrijf dat op deze schaal een digitale activastrategie ontwikkelt. De beweging onderstreept de groeiende acceptatie van crypto door grote beursgenoteerde bedrijven. Met deze stap kan Webus zich profileren als pionier in het gebruik van blockchain in de transportsector.
Waarom zijn die twee eigenlijk gelinkt in de prijsstijging en dalingen?quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:02 schreef SuperNeger het volgende:
19 uur geleden
[..]
Op SEC.gov (Amerikaanse beurswaakhond website) dat is echt geen kattenpis hoor.
https://newsbit.nl/webus-(...)r-officieel-via-sec/
Achja, misschien is het niks, maar ik denk dat double digit XRP (of meer) echt een kwestie van tijd is. En in verhouding om hetzelfde rendement te halen moet BTC dus in diezelfde tijd naar de $400k gaan
Het probleem met XRP is dat het merendeel van de XRP van Ripple is, en dat het bedrijf een mix van Crypto en Software diensten is waarbij de rol van XRP vaag is, kortom dit gaan nooit als ETF een licentie krijgen. Daarnaast zou ik uiterst terughoudend zijn omdat XRP de munt als een soort aandeel gebruikt, maar dan ongereguleerd via een crypto constructie. Dit zijn normaal gesproken alle smells voor een toekomstige Rug pull.quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:02 schreef SuperNeger het volgende:
19 uur geleden
[..]
Op SEC.gov (Amerikaanse beurswaakhond website) dat is echt geen kattenpis hoor.
https://newsbit.nl/webus-(...)r-officieel-via-sec/
Achja, misschien is het niks, maar ik denk dat double digit XRP (of meer) echt een kwestie van tijd is. En in verhouding om hetzelfde rendement te halen moet BTC dus in diezelfde tijd naar de $400k gaan
BitBox (geen poespas) of Trezor (wat meer functies), beide wel de bitcoin only versie uiteraard.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:22 schreef Lichtloper het volgende:
Tips hier voor een hardware wallet? Hoeft niet fancy te zijn, ga er vooral BTC op zetten en weinig mee handelen. Moet uiteraard wel veilig en betrouwbaar zijn.
Ik zie door de bomen het bos inmiddels niet meer. Zit nu te denken aan een Ledger Nano S, maar misschien is er een betere / goedkopere optie?
Juist ja, een bedrijf dat in tientallen landen samenwerkt met banken en overheden gaan hun holders ruggen.quote:Op zondag 8 juni 2025 11:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het probleem met XRP is dat het merendeel van de XRP van Ripple is, en dat het bedrijf een mix van Crypto en Software diensten is waarbij de rol van XRP vaag is, kortom dit gaan nooit als ETF een licentie krijgen. Daarnaast zou ik uiterst terughoudend zijn omdat XRP de munt als een soort aandeel gebruikt, maar dan ongereguleerd via een crypto constructie. Dit zijn normaal gesproken alle smells voor een toekomstige Rug pull.
Het ging over het te behalen rendement. Mensen hier prijzen BTC altijd aan en haten XRP, terwijl het te behalen rendement momenteel met XRP veel beter is dan met BTC, als je nu hold of dus wil instappen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:47 schreef Jeo_Boden het volgende:
[..]
Waarom zijn die twee eigenlijk gelinkt in de prijsstijging en dalingen?
Als iemand in XRP investeert hoeft diegene niet perse ook in Bitcoin te inveateren. Dus ik begrijp het niet.
Ja welke landen zijn dit dan? Vast geen landen die aan KYC dienen te voldoen, muntjes overmaken heb je echt geen crypto voor nodig hoor, daar kan je beter en goedkoper voor terecht bij partijen als Adyen.quote:Op maandag 9 juni 2025 11:51 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Juist ja, een bedrijf dat in tientallen landen samenwerkt met banken en overheden gaan hun holders ruggen.
Als dit het niveautje fud is vandaag de dag zijn we wel erg achteruit gegaan.
In meer dan 70 landen.quote:Op maandag 9 juni 2025 16:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja welke landen zijn dit dan? Vast geen landen die aan KYC dienen te voldoen, muntjes overmaken heb je echt geen crypto voor nodig hoor, daar kan je beter en goedkoper voor terecht bij partijen als Adyen.
Slecht verhaal weer.quote:Op zondag 8 juni 2025 18:09 schreef Mortaxx het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)hain_saga_unfolding/
kwam deze tegen (lol) rip fok shills
Alt season incoming?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:29 schreef SuperNeger het volgende:
ETH doet het goed opeens, was er nou iemand hier die een mooi punt zocht om eruit te stappen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |