Dat ligt er maar net aan op welke manier ze hun geld hebben belegd afgelopen tijd.quote:Op maandag 7 april 2025 09:46 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Niet alleen Amerika...
Wat doet dit met de pensioenfondsen denk je?
Best wel jaquote:
Dat zou het absoluut zijn, als het niet ook zo ernstig was....quote:
Wat dacht je van de average joe die aan de vooravond van zijn pensioen staat en 40% van zijn vermogen ziet verdampenquote:Op maandag 7 april 2025 09:46 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Niet alleen Amerika...
Wat doet dit met de pensioenfondsen denk je?
Het is zo'n ontzettende cult, bijna eng als je die reacties op X leest. Volgens mij als Trump een kinderverkrachter is dan zullen deze mensen hem nog steeds de hemel in prijzen.quote:Op maandag 7 april 2025 09:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Er is nog niks aan de hand zolang deze wereldwijde koersdalingen niet verder doorzetten en het uitmondt in een mondiale financiële crisis.
Maar ik gun het alle Trump aanhangers wel als ze worden geconfronteerd met een financiële crisis van ongekende proporties.
Alleen jammer dat wij daar dan ook allemaal onder gaan lijden.
Maar zo ver is het nog niet. Wel belangrijk dat deze forse koersdalingen niet nog een week doorzetten.
Was dat niet voornamelijk richting China toen? En geloof op enkele producten wat verhoogde tarieven. Niet te vergelijken met wat hij nu heeft gedaan.quote:Op maandag 7 april 2025 10:14 schreef MissButterflyy het volgende:
Even een vraag. Trump had toen hij eerder president was ook een handelsoorlog veroorzaakt. Is het deze keer anders?
Wanneer zouden we dat eerste hebben dan? Hoe ziet dat er uit? En wanneer zouden we dat zeggen, na een week al als dit zo doorzet?quote:Op maandag 7 april 2025 09:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Er is nog niks aan de hand zolang deze wereldwijde koersdalingen niet verder doorzetten en het uitmondt in een mondiale financiële crisis.
Maar ik gun het alle Trump aanhangers wel als ze worden geconfronteerd met een financiële crisis van ongekende proporties.
Alleen jammer dat wij daar dan ook allemaal onder gaan lijden.
Maar zo ver is het nog niet. Wel belangrijk dat deze forse koersdalingen niet nog een week doorzetten.
Het is zo'n beetje als Brexit; ik ken een Brit die nog steeds denkt dat Brexit een goed idee was.quote:Op maandag 7 april 2025 10:17 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Het is zo'n ontzettende cult, bijna eng als je die reacties op X leest. Volgens mij als Trump een kinderverkrachter is dan zullen deze mensen hem nog steeds de hemel in prijzen.
Het nadeel is dat vertrouwen te voet komt en te paard gaat.quote:Op maandag 7 april 2025 10:35 schreef nixxx het volgende:
Trump’s billionaire buddies maken denk ik nu een killing op de beurs met shorts die ze met voorkennis hebben gedaan. En daarna kopen ze op het dieptepunt de assets op met de cash van die shorts. Zou me niks verbazen als trump binnenkort een 180 graden draai maakt en het gewoon een enorme cashgrab was.
Heel veel vinden het een goed idee hoor. Ben je ooit voor langere tijd in het VK geweest? Moet je voor de aardigheid eens doen en kijken hoe het sentiment daar verschilt met dat van buiten het VK. En natuurlijk zijn er ook mensen die het geen goed idee vonden.quote:Op maandag 7 april 2025 10:35 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het is zo'n beetje als Brexit; ik ken een Brit die nog steeds denkt dat Brexit een goed idee was.
Zelfs z'n vrienden keren zich tegen hem nu.quote:De bekende Amerikaanse zakenman en miljardair Bill Ackman zegt dat president Donald Trump met zijn importheffingen tegen de rest van de wereld een „economische kernoorlog” voert. Ackman had tijdens de verkiezingscampagne nog zijn steun uitgesproken voor Trump.
https://www.telegraaf.nl/(...)iek-om-handelsoorlog
Wat mij betreft bereiken we pas daadwerkelijk een crisis als bedrijven gaan omvallen, massa-ontslagen volgen, we in een recessie komen als gevolg daarvan, en we mondiaal in een neerwaartse spiraal terechtkomen. Of alles erger dan dat. Maar zo ver is het nog lang niet, als het überhaupt zo ver komt.quote:Op maandag 7 april 2025 10:31 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wanneer zouden we dat eerste hebben dan? Hoe ziet dat er uit? En wanneer zouden we dat zeggen, na een week al als dit zo doorzet?
Dat is wel iets wat gaat gebeuren als de koersen dus blijven dalen.quote:Op maandag 7 april 2025 10:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat mij betreft bereiken we pas daadwerkelijk een crisis als bedrijven gaan omvallen, massa-ontslagen volgen, we in een recessie komen als gevolg daarvan, en we mondiaal in een neerwaartse spiraal terechtkomen. Of alles erger dan dat. Maar zo ver is het nog lang niet, als het überhaupt zo ver komt.
Ik geloof daar momenteel ook nog niet zo in. Er is eigenlijk ook helemaal geen aanleiding toe.quote:Op maandag 7 april 2025 10:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat mij betreft bereiken we pas daadwerkelijk een crisis als bedrijven gaan omvallen, massa-ontslagen volgen, we in een recessie komen als gevolg daarvan, en we mondiaal in een neerwaartse spiraal terechtkomen. Of alles erger dan dat. Maar zo ver is het nog lang niet, als het überhaupt zo ver komt.
Wat vind je heel veel? Want nog slechts 11% vindt dat het een goed idee is geweestquote:Op maandag 7 april 2025 10:40 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Heel veel vinden het een goed idee hoor. Ben je ooit voor langere tijd in het VK geweest? Moet je voor de aardigheid eens doen en kijken hoe het sentiment daar verschilt met dat van buiten het VK. En natuurlijk zijn er ook mensen die het geen goed idee vonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |