Ja, ze zitten daar gewoon te trollen.quote:Op maandag 7 april 2025 12:42 schreef pullup het volgende:
[..]
En dit is dan blijkbaar de reactie van het fficiele Whitehouse account op twitter
[ afbeelding ]
Iedere dag blijkt weer dat het nog lager kan.quote:Op maandag 7 april 2025 12:42 schreef pullup het volgende:
[..]
En dit is dan blijkbaar de reactie van het fficiele Whitehouse account op twitter
[ afbeelding ]
Ongelooflijk dat dit het officiële account isquote:Op maandag 7 april 2025 12:42 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je ziet inderdaad vaak dat protectionisme het in die hoek goed doet, maar ik vrees dat ze voorbij gaan aan de breeedte van effecten die dit gaat veroorzaken. De combinatie van economische neergang, duurdere grondstoffen en ga zo maar door betekent helemaal niet dat Amerikaanse autofabrikanten beter af zijn. Sec kijkend naar "dan worden buitenlandse auto's duurder" en daarmee behouden of creëeren we werkgelegenheid is vrees ik wat kortzichtig. Steeds verdergaande automatisering zal waarschijnlijk ook zorgen dat de werkgelegenheid daar alleen maar verder afneemt.quote:Op maandag 7 april 2025 12:35 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Door een president waar de Amerikaanse auto vakbonden vierkant achter staan.
https://uaw.org/tariffs-m(...)ory-for-autoworkers/
Hij is bang dat Trump bang is voor gezichtsverlies, maar die meneer heeft al geen gezicht meer over na jarenlang liegen, bedriegen en bedreigen.quote:Op maandag 7 april 2025 09:16 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik snap dan ook niet helemaal wat de EU moet doen volgens jou.
Ik probeer je duidelijk te maken dat democratie en vooral de bijhorende rechtsstaat meer inhouden dan stemmen.quote:Op maandag 7 april 2025 12:02 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ja, daarom zijn er ook verkiezingen voor Congress. Ook in november 2024. Die zijn er ook weer in 2026. Dat weet je zelf ook wel.
Net zoals we Rusland in een hoek hebben gedreven, uiteraard. Door te bestaan drijven we iedereen in een hoek.quote:Op maandag 7 april 2025 09:21 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wij drijven hem in een hoek? Hoe dan?
Nog lager? Dit is toch het infantiele niveau waar velen met hun infantiliteit veroorzaakt door veel te veel foxpaganda te kijken voor gekozen hebben..quote:Op maandag 7 april 2025 12:49 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Iedere dag blijkt weer dat het nog lager kan.
Als ik Amerikaan was zou ik me doodschamen.
quote:Op maandag 7 april 2025 10:47 schreef klaasweetalles het volgende:
Het kan ook natuurlijk ook zo zijn dat het bewust een idee is van Trump om de beurskoersen keihard te laten dalen om zo goedkoop in te kunnen kopen......
Dat heeft hij in het verleden letterlijk zo beweerd
met hoge koersen kun je immers geen winsten boeken
Moet je je eens voorstellen dat er mensen zijn die hier al jaren voor waarschuwen en dat er dan een groep domme kutjes zich in allerlei bochten wringt om het te ontkennen. Hey, en nu lijkt het toch die kant op te gaan, misschien toch iets minder je hoofd in je reet hebben zitten.quote:Op maandag 7 april 2025 10:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb ook geen vertrouwen in de EU.
Maar ik sta met opengevallen mond te kijken wat er nu gebeurt.
Dit is een ramp voor heel veel van zijn kiezers en ook mensen die hem steunen buiten USA. Allemaal mensen met kleine portefoulles die hun geld zien verdampen.
Leugens leugens leugens, alles word goedkoper en de oorlog in een dag opgelost.quote:Op maandag 7 april 2025 12:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nog lager? Dit is toch het infantiele niveau waar velen met hun infantiliteit veroorzaakt door veel te veel foxpaganda te kijken voor gekozen hebben..
En dan heb je al mazzel, want dat moet je opbouwen. Als je ergens begint heb je meestal helemaal geen vrije dagen.quote:Op maandag 7 april 2025 11:43 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook zo dat heel veel Amerikanen niet eens kunnen demonstreren omdat ze niet zomaar een dag kunnen vrij nemen omdat ze maar 10 (?) vrije dagen hebben om op te nemen in een heel jaar.
Net als in Rusland, daar is ook alle macht en rijkdom binnen de cirkel van Poetin en de oligarchen.quote:Op maandag 7 april 2025 13:02 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bedrijven en hele stukken land goedkoop inkopen zodat je de volledige macht over het hele volk hebt.
Land of the freequote:Op maandag 7 april 2025 13:10 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En dan heb je al mazzel, want dat moet je opbouwen. Als je ergens begint heb je meestal helemaal geen vrije dagen.
Nou, het is in ieder geval een samenzwering. Maar omdat ze het uitspreken is ie weinig theoretisch.quote:Op maandag 7 april 2025 11:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Is het een 'conspiracy theorietje' als de betrokkenen zelf duidelijk melden wat hun doel is?
quote:Op maandag 7 april 2025 12:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm. Je hebt vast wel een post bij de hand waar ik dit zou hebben gesteld dan?
Mijn argument is namelijk altijd geweest dat het hier voornamelijk om migranten gaat die illegaal zijn. Tevens kan er natuurlijk ook sprake zijn van een crimineel verleden, maar illegaliteit is al genoeg reden om deze mensen te deporteren. Denken dat je maar naar eigen wens illegaal een land kan binnendringen moet wat mij betreft keihard worden bestraft.
quote:Op maandag 7 april 2025 12:42 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En overwerk wordt vaak niet uitbetaald.quote:
Dit kabinet maakt het mogelijk dat ook kinderen weer kunnen gaan werken op den duur.quote:Op maandag 7 april 2025 13:10 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Net als in Rusland, daar is ook alle macht en rijkdom binnen de cirkel van Poetin en de oligarchen.
Maar de Amerikanen kunnen straks wel weer naar de fabriek.
Fake tan, dan lijkt hij minder oud.quote:Op maandag 7 april 2025 12:47 schreef Forbry het volgende:
Trouwens, even iets compleet anders hè: maar waarom is Trump eigenlijk zo - daadwerkelijk - oranje??? Weet iemand dat? Is dat make-up en zo ja, waarom???
Hmm. Wat was er volgens jou mis met die tweet dan? Ik vond die tweet wel hilarisch namelijk, betrof een spotprent gemaakt via ChatGPT's Ghibli filter van een illegale migrant die was opgepakt voor drugshandel. Het is ook opmerkelijk dat jij nu stelt dat je wilt dat mensen die illegale migranten het land uitzetten zelf achter slot en grendel gaan. Dat is de omgekeerde wereld.quote:Op maandag 7 april 2025 13:16 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Schurken van de hoogste plank. Tijd dat ze vallen en achter slot en grendel gaan.
Maar wel een goed idee. Elke keer ontloopt Trump de dans der wet, dus gewoon met een groep oppakken, kaal scheren, tattoo zetten en naar Venezuela sturen.
Daar is dan ook vrij weinig aan gelogen.quote:Op maandag 7 april 2025 13:56 schreef Dutch_view het volgende:
The orange man heeft blijkbaar in de zijn gebruikelijke stijl het volgende geroepen (vrije vertaling)
DE TARIEVEN WERKEN!! DE OLIEPRIJS DAALT!!
Ah, een antwoord op deze prangende vraag!quote:Op maandag 7 april 2025 13:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Fake tan, dan lijkt hij minder oud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |