Dat is toch niet achter de betaalmuur? Maar dat is enkel op maandag, wel een podcast de rest van de weekquote:Op zondag 6 april 2025 17:51 schreef Kloit het volgende:
[..]
We zullen het moeten doen met Thijs, Hidde en Jip achter de betaalmuur.
Alpecin kan natuurlijk ook gokken, zeker ook nog met een Philipsen.quote:Op zondag 6 april 2025 19:29 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ook omdat Pogi's team me niet zo fantastisch lijkt, zeker voor de kasseien. Gewoon anticiperen en wat pionnen vooruit schuiven.
Weet niet wie er precies start, maar met Vermeersch en Politt toch al een prima duo? En Alpecin is ook altijd collectief op de brommer daar en kan zaken recht zettenquote:Op zondag 6 april 2025 19:29 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ook omdat Pogi's team me niet zo fantastisch lijkt, zeker voor de kasseien. Gewoon anticiperen en wat pionnen vooruit schuiven.
Er is ook nog een videocast met Thijs, Hidde en Jip. Is die op tv of alleen maar via streaming achter betaalmuur? De podcast is gratis.quote:Op zondag 6 april 2025 19:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is toch niet achter de betaalmuur? Maar dat is enkel op maandag, wel een podcast de rest van de week
Is inderdaad niet achter de betaalmuur, maar gewoon te zien op het YT-kanaal van ES en HBO Max.quote:Op zondag 6 april 2025 19:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is toch niet achter de betaalmuur? Maar dat is enkel op maandag, wel een podcast de rest van de week
quote:Helaas sloeg het noodlot toe voor Degenkolb, Naberman en Edmonson toen een renner vlak voor hen ten val kwam op 126 kilometer van de streep. Het Team Picnic PostNL-trio kon geen kant meer op. Degenkolb verliet de wedstrijd en werd naar het ziekenhuis gebracht voor röntgenfoto’s en controles. Hieruit bleek dat Degenkolb zijn sleutelbeen, elleboog en pols heeft gebroken. Ook Naberman brak zijn pols bij de val, terwijl Edmondson een verstuikte enkel opliep.
Komt uit dezelfde gristenplaats als Snushoornquote:Op zondag 6 april 2025 21:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb Naberman dus echt nog nooit ergens gezien.
Degenkolb heeft dus gewoon nog een contract voor volgend jaar. Die krijg je bij Picnic blijkbaar bij een pakje boter.quote:
Picnic PostNL valt wel graag in bosjes, vorig jaar tijdens de Tour ook al (of is dat inmiddels al twee jaar terug in die tijdrit?).quote:
En hele tijd terug ook een keer gezellig met zn allen aangereden. Onder anderen Haga flink geraakt toen.quote:Op zondag 6 april 2025 21:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Picnic PostNL valt wel graag in bosjes, vorig jaar tijdens de Tour ook al (of is dat inmiddels al twee jaar terug in die tijdrit?).
Plus een flinke kluif voor UAE om te controleren, en een Alpecin met schijnbaar kwetsbare banden. Genotquote:Op zondag 6 april 2025 19:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb ook alle hoop dat volgende week weer een topkoers wordt. Toch een pak meer kanshebbers, ook nog een kans dat een groepje subtoppers vroeg in de koers weg rijdt.
Was eerst het plan dacht ik, maar valpartijen veranderden dit.quote:Op zondag 6 april 2025 19:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zou Remco ook wel eens in de Ronde willen zien.
Om en om het oude en nieuwe parcours?quote:Op zondag 6 april 2025 21:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kunnen we er volgend jaar niet wat heuvels uit halen?
Als er geen Belgische topper opstaat, is dat niet onrealistisch. Anderzijds is het wel uitnodigend voor Remco om een keer mee te doen.quote:Op zondag 6 april 2025 21:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kunnen we er volgend jaar niet wat heuvels uit halen?
Nooit een optie geweest, alleen Sanremo heeft hij serieus overwogen.quote:Op zondag 6 april 2025 21:50 schreef VoMy het volgende:
[..]
Was eerst het plan dacht ik, maar valpartijen veranderden dit.
https://www.wielerflits.n(...)en-met-het-voorjaar/quote:Op zondag 6 april 2025 22:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nooit een optie geweest, alleen Sanremo heeft hij serieus overwogen.
Fusieflits roept Visma op tot morele winnaar?quote:Op zondag 6 april 2025 22:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Visma | Lease a Bike zonder podium tóch ook winnaar Ronde van Vlaanderen 2025
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20241105_95942249quote:Op zondag 6 april 2025 22:04 schreef VoMy het volgende:
[..]
https://www.wielerflits.n(...)en-met-het-voorjaar/
Zelf had ie wel goesting voor meer.
Hem hier laten starten zonder voorbereidingskoers was misschien ook niet het allerslimste ideequote:Op zondag 6 april 2025 22:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zou Lenny ooit nog terug durven komen?
Dat doen ze zelf ookquote:Op zondag 6 april 2025 16:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Michel Wuyts heeft deze categorie consequent "de meisjes" genoemd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |