Was eerst het plan dacht ik, maar valpartijen veranderden dit.quote:Op zondag 6 april 2025 19:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zou Remco ook wel eens in de Ronde willen zien.
Om en om het oude en nieuwe parcours?quote:Op zondag 6 april 2025 21:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kunnen we er volgend jaar niet wat heuvels uit halen?
Als er geen Belgische topper opstaat, is dat niet onrealistisch. Anderzijds is het wel uitnodigend voor Remco om een keer mee te doen.quote:Op zondag 6 april 2025 21:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kunnen we er volgend jaar niet wat heuvels uit halen?
Nooit een optie geweest, alleen Sanremo heeft hij serieus overwogen.quote:Op zondag 6 april 2025 21:50 schreef VoMy het volgende:
[..]
Was eerst het plan dacht ik, maar valpartijen veranderden dit.
https://www.wielerflits.n(...)en-met-het-voorjaar/quote:Op zondag 6 april 2025 22:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nooit een optie geweest, alleen Sanremo heeft hij serieus overwogen.
Fusieflits roept Visma op tot morele winnaar?quote:Op zondag 6 april 2025 22:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Visma | Lease a Bike zonder podium tóch ook winnaar Ronde van Vlaanderen 2025
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20241105_95942249quote:Op zondag 6 april 2025 22:04 schreef VoMy het volgende:
[..]
https://www.wielerflits.n(...)en-met-het-voorjaar/
Zelf had ie wel goesting voor meer.
Hem hier laten starten zonder voorbereidingskoers was misschien ook niet het allerslimste ideequote:Op zondag 6 april 2025 22:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zou Lenny ooit nog terug durven komen?
Dat doen ze zelf ookquote:Op zondag 6 april 2025 16:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Michel Wuyts heeft deze categorie consequent "de meisjes" genoemd.
Voor die ploegen niet lijkt me.quote:Op zondag 6 april 2025 17:46 schreef Van_Poppel het volgende:
De puntjes zijn blijkbaar te belangrijk.
quote:Op zondag 6 april 2025 18:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Een monument dat door Pogacar gewonnen wordt is per definitie geen prima monument, me dunkt.
Als hij niet clean is, dan is een groot deel van de rest dat ook niet. Geschiedenis bewijst ook dat er nooit maar eentje zich dopeert.quote:Op zondag 6 april 2025 21:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Misschien verwend maar had er meer van verwacht vandaag en begin pogacar te disliken als winnaar.
Die is nooit clean zoals de geschiedenis bewijst bij elk voorbeeld ooit waarbij er een sterk beter is dan alle rest.
Eensquote:Op zondag 6 april 2025 22:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Visma | Lease a Bike zonder podium tóch ook winnaar Ronde van Vlaanderen 2025
Het kan verkeren. Paar jaar geleden was heel Vlaanderen in rouw als Wout hier 4e werd. Nu is het een wereldprestatie.quote:Op zondag 6 april 2025 22:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Fusieflits roept Visma op tot morele winnaar?
Dat deed hij 1x toch? Dat was inderdaad niet slim, maar om dan te zeggen dat hij enkel daarmee bezig was..quote:Op maandag 7 april 2025 09:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het kan verkeren. Paar jaar geleden was heel Vlaanderen in rouw als Wout hier 4e werd. Nu is het een wereldprestatie.
Hij leek vooral druk met het afschudden van zijn teamgenoten. Waarom moest hij alleen wegspringen? Ga dan gewoon vol rijden om dichterbij te komen.
Ja, 1 keer. 1 keer teveel. Draaide volgens mij ook mee. Waarom zou je dat doen? Jorgenson en Bennoot is toch geen probleem als die terug komen. Blijkbaar toch bang dat hij niet de absolute kopman is en zijn wedstrijd beetje zo inrichten dat er situaties ontstaan waarin hij dat wel moet zijn.quote:Op maandag 7 april 2025 09:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat deed hij 1x toch? Dat was inderdaad niet slim, maar om dan te zeggen dat hij enkel daarmee bezig was..
Het was vooral onnavolgbaar op welke momenten hij goed was. Hij oogde sterk bij de 1e aanval bij Pogi, even later leken er opeens 6 of 7 sterker en leek hij volledig te parkeren. Het was daarna telkens op hangen en wurgen om mee te kunnen, maar uiteindelijk is hij op de laatste keer Oude Kwaremont misschien wel de sterkste na Pogi..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |