Misschien nog iets te vroeg met wind tegenquote:
Bluf gewoon een keer tegen SD worx, gewoon niet meedraaienquote:Op zondag 6 april 2025 17:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Misschien nog iets te vroeg met wind tegen
ja wel dus, zelfs scheefpoeper begint het genant te vinden.quote:Op zondag 6 april 2025 17:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik neem aan dat ze nu niet meer overnemen.
Ze blijven gewoon braaf overnemen.quote:Op zondag 6 april 2025 17:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik neem aan dat ze nu niet meer overnemen.
Kasia is ook niet de slimste.quote:
Ja, Kasia ging zelfs nog overnemen op 800 meter inclusief elleboogje en daarna nog aanvallenquote:
En dan is voetjebal ook nog eens absoluut geen sport.quote:Op zondag 6 april 2025 17:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik overweeg nooit meer naar een vrouwenkoers te kijken.
En na volgende week ook geen mannenkoers meer. Definitief einde tijdperk.
Het is een wonder dat Kasia de Tour vorig jaar won.quote:Op zondag 6 april 2025 17:47 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, Kasia ging zelfs nog overnemen op 800 meter inclusief elleboogje en daarna nog aanvallen
Comedy capers
De rest is gewoon talentloos of leeft niet voor zijn vak.quote:Op zondag 6 april 2025 17:48 schreef Eppie_NL het volgende:
Het zijn altijd 2-3 dezelfde renners die al die wedstrijden (klassiekers/grote rondes) winnen. Zowel bij heren als vrouwen.
Mannenkoers was toch wel leuk?quote:Op zondag 6 april 2025 17:47 schreef DiegoFuser het volgende:
Conclusie:
De voorpret deze week was leuker dan de hoogmis zelf.
Jij blijft maar gewoon kijken!quote:Op zondag 6 april 2025 17:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik overweeg nooit meer naar een vrouwenkoers te kijken.
En na volgende week ook geen mannenkoers meer. Definitief einde tijdperk.
Dat is toch al heel lang zo?quote:Op zondag 6 april 2025 17:46 schreef Van_Poppel het volgende:
De puntjes zijn blijkbaar te belangrijk.
Meer geluk dan wijsheid.quote:Op zondag 6 april 2025 17:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is een wonder dat Kasia de Tour vorig jaar won.
Dit is echt de aandacht verder niet waard. De TV gaat uit.quote:Op zondag 6 april 2025 17:47 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, Kasia ging zelfs nog overnemen op 800 meter inclusief elleboogje en daarna nog aanvallen
Comedy capers
We zullen het moeten doen met Thijs, Hidde en Jip achter de betaalmuur.quote:Op zondag 6 april 2025 17:50 schreef Felagund het volgende:
Trouwens wel jammer dat er geen Vive Le Velo: leve de Hel komt.
Ook weer zoiets wat vrouwenwielrennen typeert. De kopvrouw valt, maar de ploeg rijdt hard door want de sprintster moet 17e worden.quote:Op zondag 6 april 2025 17:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is een wonder dat Kasia de Tour vorig jaar won.
In Omloop het Volk 2012 sprintte hij nochtans Boonen er knap uit.quote:Op zondag 6 april 2025 17:58 schreef Kloit het volgende:
Sep laat ook weer even horen waarom hij nooit een koers van enig belang heeft gewonnen.
Oké, maar nu zeggen dat je begrip hebt voor de vrouwen die hier voor een podiumplek rijden kan echt nietquote:Op zondag 6 april 2025 17:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In Omloop het Volk 2010 sprintte hij nochtans Boonen er knap uit.
Ik zit niet zo te wachten op types Asgreen, Nuyens, Bortolami en Durand.quote:Op zondag 6 april 2025 18:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ben er eigenlijk wel klaar mee. Ik wil weer outsiders.
Florian Vermeersch is ook wel erg tragisch.quote:Op zondag 6 april 2025 17:55 schreef Remco het volgende:
Kasia heeft inderdaad wel eens wat gewonnen maar toch denk ik altijd dat er een Wilco achtig statstiekje over haar te vinden moet zijn.
Ken vrijwel geen andere wielrenner die slechter kan aankomen dan Niewadorma.
Dit was een prima monument.quote:Op zondag 6 april 2025 18:29 schreef VoMy het volgende:
We krijgen nooit maar dan ook nooit meer een fatsoenlijk monument.
Wanneer komt de dubbel Olympisch kampioen terug en mogen we daar nog iets van verwachten?
Sep kwam ooit juichend over de streep toen hij podium reed in de Ronde, geen grap.quote:Op zondag 6 april 2025 18:01 schreef Kloit het volgende:
[..]
Oké, maar nu zeggen dat je begrip hebt voor de vrouwen die hier voor een podiumplek rijden kan echt niet
Ja zou het even terugkijkenquote:Op zondag 6 april 2025 18:36 schreef Lospedrosa het volgende:
De vrouwen finale gemist.
Heb ik wat gemist?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |