Ook weer zoiets wat vrouwenwielrennen typeert. De kopvrouw valt, maar de ploeg rijdt hard door want de sprintster moet 17e worden.quote:Op zondag 6 april 2025 17:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is een wonder dat Kasia de Tour vorig jaar won.
In Omloop het Volk 2012 sprintte hij nochtans Boonen er knap uit.quote:Op zondag 6 april 2025 17:58 schreef Kloit het volgende:
Sep laat ook weer even horen waarom hij nooit een koers van enig belang heeft gewonnen.
Oké, maar nu zeggen dat je begrip hebt voor de vrouwen die hier voor een podiumplek rijden kan echt nietquote:Op zondag 6 april 2025 17:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In Omloop het Volk 2010 sprintte hij nochtans Boonen er knap uit.
Ik zit niet zo te wachten op types Asgreen, Nuyens, Bortolami en Durand.quote:Op zondag 6 april 2025 18:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ben er eigenlijk wel klaar mee. Ik wil weer outsiders.
Florian Vermeersch is ook wel erg tragisch.quote:Op zondag 6 april 2025 17:55 schreef Remco het volgende:
Kasia heeft inderdaad wel eens wat gewonnen maar toch denk ik altijd dat er een Wilco achtig statstiekje over haar te vinden moet zijn.
Ken vrijwel geen andere wielrenner die slechter kan aankomen dan Niewadorma.
Dit was een prima monument.quote:Op zondag 6 april 2025 18:29 schreef VoMy het volgende:
We krijgen nooit maar dan ook nooit meer een fatsoenlijk monument.
Wanneer komt de dubbel Olympisch kampioen terug en mogen we daar nog iets van verwachten?
Sep kwam ooit juichend over de streep toen hij podium reed in de Ronde, geen grap.quote:Op zondag 6 april 2025 18:01 schreef Kloit het volgende:
[..]
Oké, maar nu zeggen dat je begrip hebt voor de vrouwen die hier voor een podiumplek rijden kan echt niet
Ja zou het even terugkijkenquote:Op zondag 6 april 2025 18:36 schreef Lospedrosa het volgende:
De vrouwen finale gemist.
Heb ik wat gemist?
Gewoon een keer Jut en Jul tegen elkaar. Tiesj Benoot die een domme fout maakt in de finale, Küng die toch nog weer twee groepjes bij elkaar brengt omdat ie altijd rijdt. En dat dan gewoon iemand wint van een mannetje of 6. Zoiets zoek ik.quote:
De dubbele Olympisch kampioen, de regerend wereldkampioen tijdrijden is momenteel op hoogtestage ter voorbereiding op de Ardennen, en heeft warempel Romandië aan zijn programma gevoegd.quote:Op zondag 6 april 2025 18:29 schreef VoMy het volgende:
Wanneer komt de dubbel Olympisch kampioen terug en mogen we daar nog iets van verwachten?
Ik zou Remco ook wel eens in de Ronde willen zien.quote:Op zondag 6 april 2025 18:29 schreef VoMy het volgende:
Kan best zijn dat die laatste procenten van Mathieu het juist niet spannend maken..quote:Op zondag 6 april 2025 19:22 schreef Faraday01 het volgende:
Volgende week heeft toch potentie om spannend te worden? Wout, Pedersen, Ganna en mogelijk Stuyven moeten ver mee kunnen. Pogi heeft minder terrein om het verschil op watt per kilo te maken en Van der Poel zou de laatste procenten terug moeten krijgen. Ik heb nog wel wat hoop maar het kan naïef blijken te zijn.
Ik heb ook alle hoop dat volgende week weer een topkoers wordt. Toch een pak meer kanshebbers, ook nog een kans dat een groepje subtoppers vroeg in de koers weg rijdt.quote:Op zondag 6 april 2025 19:22 schreef Faraday01 het volgende:
Volgende week heeft toch potentie om spannend te worden? Wout, Pedersen, Ganna en mogelijk Stuyven moeten ver mee kunnen. Pogi heeft minder terrein om het verschil op watt per kilo te maken en Van der Poel zou de laatste procenten terug moeten krijgen. Ik heb nog wel wat hoop maar het kan naïef blijken te zijn.
Ook omdat Pogi's team me niet zo fantastisch lijkt, zeker voor de kasseien. Gewoon anticiperen en wat pionnen vooruit schuiven.quote:Op zondag 6 april 2025 19:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb ook alle hoop dat volgende week weer een topkoers wordt. Toch een pak meer kanshebbers, ook nog een kans dat een groepje subtoppers vroeg in de koers weg rijdt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |