Ik had er eigenlijk geen tijd voor, maar ik heb het bijna in één ruk uitgelezen. Wat. Een. Boek.quote:
Ach ja, die heb ik een eeuwigheid geleden gelezen voor mijn lijst, maar vond het ook een heel goed boek. Indertijd hadden mijn ouders vrienden in de VS, die in de jaren 50 waren geëmigreerd en waarvan de man aan het dementeren was. Ze waren bij ons op bezoek en hij leefde helemaal op in Nederland. Toen realiseerde ik me voor het eerst hoe extra moeilijk het is om in een 'vreemd' land te dementeren.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik had er eigenlijk geen tijd voor, maar ik heb het bijna in één ruk uitgelezen. Wat. Een. Boek.
Hoe vond je het eerste boek? Ben ook benieuwd naar je mening over het laatste boek.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:21 schreef marcb1974 het volgende:
Net uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu bezig in:
[ afbeelding ]
Beste boek dat ik ooit gelezen heb. Was wel de vertaling van Hans Driessen, die is echt top. Buddenbrooks is ook fantastisch. Moet alleen nog Doctor Faustus.quote:
Buddenbrooks heb ik ook gelezen, net begonnen in deze, het begin bevalt al prima!quote:Op zondag 8 juni 2025 12:53 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Beste boek dat ik ooit gelezen heb. Was wel de vertaling van Hans Driessen, die is echt top. Buddenbrooks is ook fantastisch. Moet alleen nog Doctor Faustus.
Ik heb zelf een ander boek uit de Anne Kramer reeks gelezen (Aanslag op de Dam) en vond dat best goed.quote:Op zondag 8 juni 2025 12:10 schreef blomke het volgende:
[..]
Hoe vond je het eerste boek? Ben ook benieuwd naar je mening over het laatste boek.
Die over Mengele was goed. Het is geen fijn boek, zeker niet het eerste deel.quote:Op zondag 8 juni 2025 12:10 schreef blomke het volgende:
[..]
Hoe vond je het eerste boek? Ben ook benieuwd naar je mening over het laatste boek.
Dat netwerk was dat die van het Vaticaan, de zg Ratlines?quote:Op maandag 9 juni 2025 15:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die over Mengele was goed. Het is geen fijn boek,
Nee. Kwam niet zo uit het boek.quote:Op maandag 9 juni 2025 15:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dat netwerk was dat die van het Vaticaan, de zg Ratlines?
Lees het boek, dan weet je hetquote:Op maandag 9 juni 2025 15:57 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Welk netwerk was het volgens het boek?
Oh ODESSA, "Organisation der ehemaligen SS-Angehörigen"quote:Op maandag 9 juni 2025 15:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lees het boek, dan weet je het
(het, toch wel bekende, van oud nazi's)
Nee, niet odessa. Waarvan ook maar de vraag is of het in dien mate wel bestond.quote:Op maandag 9 juni 2025 16:16 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Oh ODESSA, "Organisation der ehemaligen SS-Angehörigen"
Daar is veel over geschreven ook.
Hier te off topic verder, maar als je bij Youtube Odessa Mark Felton intypt krijg je meerdere documentaires over dit topic, hoe nazi's nazi's hielpen, rol van het Vaticaan, Zwitserse Bankrekeningen, en zelfs de voorganger van de CIA.quote:Op maandag 9 juni 2025 17:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, niet odessa. Waarvan ook maar de vraag is of het in dien mate wel bestond.
Frederick Forsyth?quote:Op maandag 9 juni 2025 16:16 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Oh ODESSA, "Organisation der ehemaligen SS-Angehörigen"
Daar is veel over geschreven ook.
Non-fictiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |