abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217303118

Wie o wie is de Geheimzinnige Opdrachtgever die Ludo en Janine uit elkaar wil drijven, de familie Sanders ten gronde wil richten en de strapatsen van Andrea en Henriëtte aanstuurt? Is het Richard, Billy, Nick, Martine, Roxy of Huib? Zijn eerdere vijanden als Bowien, Meike of Maxime op wonderbaarlijke wijze uit de dood herrezen? Of is het een plannetje van nazaten van de families Pavese of Oliviero? Of is het toch de vrouw die eens met heks werd aangeduid in de burelen van de MediArena?

De (ongeveer) huidige cast:

...Soms geluk, en soms verdriet... ;(

Handige links:
De officiële GTST site
GTST tunes/themes
Bol.com
GTST Courant

[ Bericht 16% gewijzigd door PeterKelder op 06-04-2025 13:05:36 ]
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zondag 6 april 2025 @ 13:16:48 #2
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_217303245
TT _O-
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_217303366
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2025 21:27 schreef Ceviche het volgende:
In gtst is niemand definitief dood, toch? Behalve als de acteur/actrice is overleden, want dan zou het wel heel tactloos zijn, maar verder staat die deur altijd op een kier.
Mwah, Simon is weliswaar doodverklaard in seizoen 5 maar het lichaam in de kist werd niet geïdentificeerd, waardoor hij eenvoudig kon terugkeren in seizoen 8. Ludo werd doodverklaard maar dat was dan weer een truc om op de achtergrond te kunnen achterhalen wie de kogels had verwisseld. Verder is iedereen die is gestorven ín de serie wel echt gestorven en nooit meer uit de dood herrezen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2025 23:32 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Toch zie ik Bowien niet meer terugkomen, na die val van de klif. Maar inderdaad, het zou natuurlijk zomaar kunnen _O- .
Het zou wel de stunt van de eeuw zijn moest Bowien nog in leven zijn en achter dit plan zitten :D Met wat retcons hier en daar zou het zelfs kunnen: Bowien kan haar dood indertijd geënsceneerd hebben uit angst voor Ludo en de identiteit van Yolanda Vermeulen hebben aangenomen, om een aantal maanden later te worden ingehuurd in het wraakplan van Stefano en Janine om Ludo de stuipen op het lijf te jagen. Of die twee dan geweten hebben dat Yolanda eigenlijk Bowien is kun je dan altijd zelf nog bepalen.

Nick zie ik het in elk geval niet doen: hij heeft na zijn wraakplan in 2014 een gewapende vrede met Ludo gesloten en volgens mij zit hij nog altijd in de gevangenis. Bij Martine zou ik het raar vinden moesten ze Inge Ipenburg hebben gelokt met vrijwel exact dezelfde verhaallijn als in 2017, waar ze bovendien openlijk kritiek op geuit heeft. Roxy zou nog kunnen als vergelding voor de manier waarop hij haar eerdere wraakplan in 2002 heeft ondermijnd, alhoewel het tijdelijke blind-zijn al als vergelding gezien zou kunnen worden. Valentijn zou ik een slappe hogere macht vinden, zelfs voor dit slappe verhaallijntje. Blijven Richard en/of Billy over, maar ook dat zou ik wel erg gemakzuchtig vinden en daarbij voel ik dan ook de noodzaak niet om wraak te nemen op de familie Sanders. Of was Palmnoot nou toch in handen gekomen van Ludo?

Hoe het ook zij: het is opnieuw een slappe wraaklijn omdat het (net als met de wraakactie van Martine in 2017) allemaal off-screen en ineens gebeurt. Het sterke aan een wraaklijn is als je de tegenstander zijn/haar plannen ziet beramen en helemaal als diegene een legitieme reden heeft om zich te wreken, zodat je als kijker kunt meeleven en zelfs een kamp zou kunnen kiezen. En daarnaast: alsof dit dan het definitieve einde is van Ludo en Janine of de gehele familie Sanders :') Welnee, die zijn binnen de kortste keren weer boven Jan en dan is het alsof er niks gebeurd is. Hoewel dat laatste wel uitermate goed past bij het sublieme schrijfteam...
  zondag 6 april 2025 @ 15:13:57 #4
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_217304320
Mijn geheugen is een stuk chaotischer dan dat van jullie, maar bij komt dan nog op: Sophia (die was al dood maar bleek nog te leven en kwam toen de serie in), Arnie (telt ook niet echt maar toch), Rik had zich dood laten verklaren en kon zo terugkeren naar Meerdijk door zich voor te doen als zijn celgenoot Jan (Zou hij stiekem alsnog door het leven gaan als Jan?), John Alberts (op dezelfde manier doodverklaard en met een andere identiteit teruggekeerd), en dan nog personages die vermist zijn geraakt en altijd weer gevonden kunnen worden.
Of ze vergeten gewoon wat storylines en schrijven iemand er gewoon weer in, daar zie ik ze ook wel voor aan.
pi_217305249
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2025 15:13 schreef Ceviche het volgende:
Mijn geheugen is een stuk chaotischer dan dat van jullie, maar bij komt dan nog op: Sophia (die was al dood maar bleek nog te leven en kwam toen de serie in), Arnie (telt ook niet echt maar toch), Rik had zich dood laten verklaren en kon zo terugkeren naar Meerdijk door zich voor te doen als zijn celgenoot Jan (Zou hij stiekem alsnog door het leven gaan als Jan?), John Alberts (op dezelfde manier doodverklaard en met een andere identiteit teruggekeerd), en dan nog personages die vermist zijn geraakt en altijd weer gevonden kunnen worden.
Of ze vergeten gewoon wat storylines en schrijven iemand er gewoon weer in, daar zie ik ze ook wel voor aan.
Sophia hebben we nooit in leven gezien voordat ze levend en wel terugkeerde op de uitvaart van Maximiliaan. Het enige wat we ooit zagen van die bomaanslag is stock footage, dus dat is geen kwestie van "ze is op beeld gestorven, heeft opgebaard in een kist gelegen en bleek wonderwel nog te leven". Hetzelfde verhaal met Stefano een paar jaar eerder: ze waren oorspronkelijk puur en alleen backstory voor Ludo, en latere schrijfregimes hebben besloten de personages in het verhaal op te voeren met wat creatief schrijfwerk.
Arnie is verdwenen, op papier doodverklaard toen Roos met dokter Gijs wilde trouwen, uiteindelijk gevonden en sindsdien is het een soort van wat de kijker zelf wil invullen daarin, ook omdat de makers er (bewust) vaag over blijven.
Bij Rik hebben we het hele proces van de identiteitswissel als kijkers op beeld gezien en was het voor ons dus geen verrassing (al is het inderdaad vaag hoe hij sindsdien weer als Rik de Jong door het leven kan, maar dat schaar ik onder soaplogica). John Alberts is naar zeggen van Pete Jenssens (die zijn identiteit had overgenomen) gestorven in een brandend autowrak, maar omdat wij dat als kijkers niet gezien hebben is daar zelfs nog een mouw aan te passen dat ook hij met geheugenverlies in het ziekenhuis belandde maar minder bij de pinken was dan Pete.

Voor een onvervalst staaltje "op beeld gestorven en later levend teruggekeerd" moeten we een deurtje verder kijken, bij Onderweg naar Morgen: daar stierf Pim Reitsema in 1997 op beeld als gevolg van verbrande longen na een brand in een nachtclub, waarbij Cor de Zeeuw bij een bezoekje in het ziekenhuis uit wraak het zuurstofkapje weghaalde. Pim bleef in de weken daarop als geest ronddwalen bij zijn paranormale zusje Margot om zo duidelijk te maken dat Cor zijn dood op z'n geweten had.
Fast forward naar drie jaar later, eind 2000: Pim duikt ineens levend en wel op bij Victor Couwenberg. Hij blijkt zijn dood in scène te hebben gezet (tot zover de paranormale gaven van zusje Margot en hoe het nou zat met die verbrande longen maakt ook geen bal uit) en sindsdien mot te hebben gekregen met de maffia, dus of Victor hem even een nieuwe identiteit kon geven met plastische chirurgie. En wat een toeval dat net op dat moment broerlief Frank een auto-ongeluk krijgt en in coma raakt, met uiteindelijke hersendood tot gevolg. Pim neemt de identiteit van Frank over, die enkele maanden later anoniem overlijdt in een verpleeghuis. Pim zelf sterft uiteindelijk weer in een brand (naar aanleiding van een bom die hij zelf geplaatst heeft), op uitgerekend hetzelfde moment dat de familie Reitsema hoort dat 'Frank' eigenlijk al maanden Pim is _O-
  zondag 6 april 2025 @ 16:17:58 #6
268260 Dr.Mikey
pi_217305277
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2025 15:13 schreef Ceviche het volgende:
John Alberts was gewoon dood Pete Jensen nam zijn identiteit over maar John is omgekomen in een ongeluk die ze samen hadden gehad.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dr.Mikey op 06-04-2025 20:54:15 ]
R.I.P DTS.
  zondag 6 april 2025 @ 17:53:10 #7
346653 Ceviche
pi_217306295
Het ging me er eigenlijk vooral om dat ze iedereen uit de dood terug kunnen halen als ze zouden willen, met wat voor rare reden of logica dan ook :P
pi_217307945
Zou het niet kunnen dat Shanti hier samen met misschien toch wel Billy achter zit. Ik zou er niet raar van opkijken. Inge ipenburg als Hafkamp zie ik niet meer gebeuren of er moet een soortgelijke verhalenlijn van de soap Familie komen waarbij ze ineens terugkomt als een andere actrice die zogenaamd een gezichtstransplantatie heeft gedaan maar dat zie ik een type als Hafkamp niet doen
  dinsdag 8 april 2025 @ 12:24:59 #9
268260 Dr.Mikey
pi_217318158
Na het vertrek van Dian Alberts en het aanstaande vertrek van Kim Verduyn werd er voor Jef Alberts een nieuw gezin in de serie geschreven, die zouden dienen als zijn nieuwe vrouw en zijn twee stiefkinderen. Morris werd samen met zijn moeder Barbara Fischer en zusje Charlie Fischer in de serie geschreven. Patrick Martens werd na audities gecast in de vaste rol van Morris. Op 13 mei 1999 was Martens voor het eerst te zien, maar verliet de serie na tien maanden alweer. De makers wilden van Morris het eerste homoseksuele hoofdpersonage maken, maar dit werd door zijn vertrek en gebrek aan tijd niet doorgezet. Het zou dan nog negen jaar duren voordat Lucas Sanders de eerste homoseksuele hoofdrolspeler wordt.
Martens kon niet dealen met zijn rol die onverwachts homoseksueel/biseksueel werd, aangezien Martens zelf toentertijd ook met zijn gevoelens worstelde. Martens maakte na zijn vertrek nog twee korte comebacks in oktober/november 2000 en april/mei 2001. Echter was de rol nog niet uitgespeeld en door de verhaallijn van Charlie aan te passen, omdat zij niet Barbara's biologische dochter was werd er ook weer ruimte gecreëerd voor Morris. In maart 2003 werd Geert Hoes gecast als Morris en maakte hij samen met een aantal andere acteurs zijn intrede. Morris had opeens een ander insteek, hij was opeens rebels, vrouwenverslinder en opeens het jongere broertje. In oktober 2004 werd Hoes ontslagen, omdat hij zonder overleg een rol had aangenomen in de serie Costa!. Doordat de verhaallijnen van Morris al voor een paar maanden vast stonden en Hoes onverwachts de set verliet, werd de rol overgenomen door Joris Putman. Putman's versie van Morris werd later weer een kopie van de originele Morris en kwam uiteindelijk ook 'uit de kast' als biseksueel. Putman verliet in februari 2007 de serie om zich te focussen op andere projecten. In 2010 maakte hij een korte comeback om zijn soapmoeder een reden te geven om de serie te verlaten.
R.I.P DTS.
  dinsdag 8 april 2025 @ 13:05:52 #10
332107 laracroftonline
laracroftonline
pi_217318461
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2025 21:00 schreef Bpalma het volgende:
Zou het niet kunnen dat Shanti hier samen met misschien toch wel Billy achter zit. Ik zou er niet raar van opkijken. Inge ipenburg als Hafkamp zie ik niet meer gebeuren of er moet een soortgelijke verhalenlijn van de soap Familie komen waarbij ze ineens terugkomt als een andere actrice die zogenaamd een gezichtstransplantatie heeft gedaan maar dat zie ik een type als Hafkamp niet doen
zou het wel leuk vinden als dit idd billy met shanti is.
  dinsdag 8 april 2025 @ 13:47:09 #11
436222 Japepk
Padvinder
pi_217318803
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2025 21:00 schreef Bpalma het volgende:
Dat is wel een grote kopie van Sjors die ineens alles voor haar moeder over heeft en dus anti Ludo (en de rest) wordt. Zou ik bij Shanti nog onlogischer vinden, die heeft juist veel aan Ludo te danken, waar Sjors ook al wel de slechte kant van Ludo kende. Ik denk dat dit gewoon op zichzelf staat, gewoon een stel gekkies die op geld uit zijn.
't Echte en 't ware!
pi_217319776
Als je naar de GTST classics kijkt op RTL Lounge gaat die in de ochtend naadloos over in de herhaling van de nieuwe GTST. En dan is het wel even schrikken van de 'jonge' Ludo in de classics naar de huidige Ludo :7
Opeens zie je een Ludo met een veel dikker hoofd :o
pi_217322357
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 16:11 schreef Dutch_view het volgende:
Als je naar de GTST classics kijkt op RTL Lounge gaat die in de ochtend naadloos over in de herhaling van de nieuwe GTST. En dan is het wel even schrikken van de 'jonge' Ludo in de classics naar de huidige Ludo :7
Opeens zie je een Ludo met een veel dikker hoofd :o
Ik vind vooral het verschil in karakter tussen de twee periodes erg opmerkelijk. De Ludo van toen had Henriëtte allang laten doorlichten door een mannetje of haar hoogstpersoonlijk Meerdijk uitgebonjourd, maar de Ludo van nu komt niet verder dan "ja, ze is gewoon een vreemde vrouw" en "laten we het nog even aanzien want ik wil dat huis in Italië" :{
pi_217322870
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 21:46 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Ik vind vooral het verschil in karakter tussen de twee periodes erg opmerkelijk. De Ludo van toen had Henriëtte allang laten doorlichten door een mannetje of haar hoogstpersoonlijk Meerdijk uitgebonjourd, maar de Ludo van nu komt niet verder dan "ja, ze is gewoon een vreemde vrouw" en "laten we het nog even aanzien want ik wil dat huis in Italië" :{
Ja wat dat betreft zijn het ook andere tijden en geen betere tijden (voor de kijker)
  dinsdag 8 april 2025 @ 22:56:18 #15
346653 Ceviche
pi_217322983
quote:

[..]
Wanneer was Ludo voor het laatst een bad guy eigenlijk? De afgelopen 2 jaar (toen begon ik weer met kijken) heb ik hem eigenlijk niks zien doen. Heel even was hij verdacht in die Raoul-zaak maar daar bleek hij niets mee te maken te hebben. En iets met Palmnoot en iets over een schilderij maar dat was ook niet echt iets kwaadaardigs toch?
pi_217323371
Dat verhaallijntje van Stefano met zijn Italiaanse horeca imperium creëert nu een soort Little Italy in Meerdijk. Hij moet er maar personeel voor kunnen vinden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217323478
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 00:14 schreef freaky40 het volgende:
Dat verhaallijntje van Stefano met zijn Italiaanse horeca imperium creëert nu een soort Little Italy in Meerdijk. Hij moet er maar personeel voor kunnen vinden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  woensdag 9 april 2025 @ 09:05:06 #18
346653 Ceviche
pi_217324234
SPOILER
pi_217324944
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 22:56 schreef Ceviche het volgende:

[..]
Wanneer was Ludo voor het laatst een bad guy eigenlijk? De afgelopen 2 jaar (toen begon ik weer met kijken) heb ik hem eigenlijk niks zien doen. Heel even was hij verdacht in die Raoul-zaak maar daar bleek hij niets mee te maken te hebben. En iets met Palmnoot en iets over een schilderij maar dat was ook niet echt iets kwaadaardigs toch?
Ehhh... toen hij Richard onterecht liet opdraaien voor drugssmokkel in Italië. Al kwam hij daar uiteindelijk op terug (dankzij Janine dacht ik) door Richard met behulp van Daan te laten ontsnappen uit de gevangenis, dus tja...
pi_217328413
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 09:05 schreef Ceviche het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_217330722
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 19:23 schreef laracroftonline het volgende:

[..]
SPOILER
Misschien Marco van Basten even tippen.
pi_217333349
SPOILER
Allemaal cabaretteketet!
pi_217335219
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2025 01:47 schreef Niels_ het volgende:

[..]
Misschien Marco van Basten even tippen.
🤣🤣🤣
pi_217338505
Wat grappig om Hein als dominee te zien bij het huwelijk van Sjors en Bing
pi_217340411
quote:

[..]
Emotie-regulatie wordt steeds beter naarmate je ouder wordt, toch? :9
  vrijdag 11 april 2025 @ 12:51:48 #26
346653 Ceviche
pi_217340807
SPOILER
  vrijdag 11 april 2025 @ 18:16:59 #27
268260 Dr.Mikey
pi_217343558
De overslagen classic staat nu wel op videoland
R.I.P DTS.
pi_217350662
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2025 12:51 schreef Ceviche het volgende:
SPOILER
En alles waarschijnlijk wederom buiten beeld, en door! Contract van de acteur zit er weer op!
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  zondag 13 april 2025 @ 14:39:03 #29
433862 Mr.Pomtip
Voor u ist menéér Pomtip!
pi_217356901
Vraag me af of er een opdrachtgever achter die Henriëtte en Andrea zit. Wordt meteen weer gedacht aan Billy, Martine of Nick. Wat als het gewoon die Raoul is? Onafgemaakte verhaallijn, die de boel inleidde? Het zou een grote aanfluiting zijn, dus het past goed bij seizoen 35. Maar mogelijk is er geen opdrachtgever, wat ook een anticlimax is. Het is in ieder geval weer een klungelig plan vol toevalligheden, als er een grotere schurk achter schuilgaat.

Dit seizoen is een grote anticlimax. Wat was een goed uitgewerkt verhaal, de afgelopen maanden? Het kijken in de hoop dat het beter wordt heb ik intussen opgegeven. Als die schrijvers er met de pet naar gooien, dan hoef ik ook geen tijd in die serie te steken. Ik ben met een vervroegde zomerstop begonnen en kijk wel of de cliffhanger en eerst aflevering van seizoen 36 nog te pruimen zijn. Wat nu het verhaal moet voorstellen is de moeite niet waard om de tv voor aan te zetten.

Het is niet nieuw. Ik ben wel eens eerder gestopt met kijken. Aysen was een reden. De terugkeer van Lucas was een grote reden om niet meer te kijken. De cliffhanger die begon met 'drie maanden later' was een reden en Melissa Drost-Sjors (met Lana en Amir) was een reden. Nu is er geen enkele verhaallijn die me kan boeien. Geen enkel personage doet momenteel iets dat me interesseert of waarvan ik wil weten hoe het verder gaat. Dat vloggen is gewoon echt niet leuk, met de familie Sanders gebeurd uiteindelijk toch niks, Laura wordt repetitief, Rik en Elisa zijn alleen maar saai samen en de rest hangt er maar een beetje omheen. Geen spanning, geen opbouw en alles wordt toch van tafel geveegd zodra er contracten aflopen. Alles loopt met een sisser af, om maar snel door te kunnen met het volgende zoutloze verhaaltje.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mr.Pomtip op 13-04-2025 14:45:11 ]
pi_217363603
SPOILER
Allemaal cabaretteketet!
pi_217363784
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 00:31 schreef freaky40 het volgende:
SPOILER
Ik vind het vooral komisch hoe Rik zich blijkbaar weken na elkaar ''Jasper'' kan noemen in de tent waar hij nota bene zelf werkzaam is. Daarnaast is Meerdijk gewoon een dorp volgens mij. Hij kan om de haverklap worden aangesproken met zijn eigen naam als hij daar is. Ach ja, het past goed in de totaal ongeloofwaardige verhaallijnen van de laatste tijd.
pi_217365386
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 01:41 schreef Niels_ het volgende:

[..]
Ik vind het vooral komisch hoe Rik zich blijkbaar weken na elkaar ''Jasper'' kan noemen in de tent waar hij nota bene zelf werkzaam is. Daarnaast is Meerdijk gewoon een dorp volgens mij. Hij kan om de haverklap worden aangesproken met zijn eigen naam als hij daar is. Ach ja, het past goed in de totaal ongeloofwaardige verhaallijnen van de laatste tijd.
Dat is wel het meest lachwekkende inderdaad. Net zoals dat Ruud en zijn maten blijkbaar al langer sporten in Sparks maar niet weten dat ene Rik de Jong daar werkt.

Maar:
SPOILER
pi_217371623
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 09:40 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Dat is wel het meest lachwekkende inderdaad. Net zoals dat Ruud en zijn maten blijkbaar al langer sporten in Sparks maar niet weten dat ene Rik de Jong daar werkt.

Maar:
SPOILER
SPOILER
pi_217372311
Wat een wanstaltige aflevering weer vanavond.
SPOILER
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 15 april 2025 @ 17:50:12 #35
268260 Dr.Mikey
pi_217377730
Een mooi emotionele scène draaien met Marwan Tom en de neef van Marwan in de moskee is weer te lastig of te duur moet even snel buitenbeeld.
R.I.P DTS.
pi_217383649
Ik ben even lui, maar ik begrijp dat de 'Ludo in een seksclub' aflevering inmiddels op tv is geweest? Wat was het? Droom, hallucinatie, erin geluisd, gedrogeerd, zelf een snood dubbelplan?
't Echte en 't ware!
pi_217384731
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 12:26 schreef Japepk het volgende:
Ik ben even lui, maar ik begrijp dat de 'Ludo in een seksclub' aflevering inmiddels op tv is geweest? Wat was het? Droom, hallucinatie, erin geluisd, gedrogeerd, zelf een snood dubbelplan?
Dit. Dat was wel duidelijk vanaf het moment dat Vrouwtje Wenkbrauw ineens opdook in de club en het zo orkestreerde dat een gedrogeerde Ludo zowat bij haar op schoot zat toen Janine arriveerde (nadat ze die een sms had gestuurd met het adres).

Ik meen het oprecht als ik zeg dat de statuur die het personage Ludo Sanders ooit had binnen en buiten de serie de laatste jaren behoorlijk wordt vernaggeld. Eerst willen ze hem wanhopig menselijker maken (Oh zie, hij stofzuigt zelf de plinten! Hihi, hij moet op hond Dolly passen! Ludo op een solex bij een vrijgezellenfeest, hi-la-risch! Ludo als coach van het voetbalteam van Manu, wat een onverwachte kant van die man!) en nu is ie voor de zoveelste keer slachtoffer van een absurd wraakplan van een hogere macht - die we niet te zien krijgen. Iets met off-screen en ineens.

En oké, Ludo was hiervoor ook al een schim van zijn absolute zelf, zeker sinds de makers de serie herschreven tot een simpel Bouquet-romannetje met af en toe een tijdelijke schurk als spanningslijn. Maar zelfs daarin had hij nog een zekere vorm van statuur en afstand tot de rest. Niet voor niets had hij in zijn hoogtijdagen een landhuis op een heuvel, een manier om de kijker non-verbaal te zeggen: en nu gaan we naar een man die boven het gepeupel in Scala of De Koning staat. Maar inmiddels zou Ludo ook boven De Koning kunnen wonen of de nieuwe huisbaas kunnen worden van de Paleis-bewoners, als de zachtaardige pater familias die ook kan worden ingeschakeld voor mediation tussen een overjarige karikatuur van een legacy character en d'r dochter die zonder noemenswaardige reden losse handjes heeft.

Eigenlijk is dit alweer een veel te lang antwoord op een simpele vraag, maar ik vind het gewoon doodzonde hoe ze met een iconisch personage als Ludo omgaan. En nog erger vind ik het dat Erik de Vogel niet tegen deze koers in gaat en het personage wat hij al 29 jaar speelt beter beschermt tegen dit soort onzin. Ik vrees nu al voor de dag dat Ludo een beursvlogger zal worden...
  woensdag 16 april 2025 @ 17:45:27 #38
268260 Dr.Mikey
pi_217386183
En terwijl ze Ludo zo verpesten/soft hebben gemaakt mogen andere personages reageren op hem alsof hij nog zo is als vroeger. vaak zonder enige aanleiding recent Henk en Laura. Een paar seizoenen geleden Nina en Stefano, Janine keer op keer binnen de relatie en hij bijt nog nauwelijks van zich af.
R.I.P DTS.
pi_217388015
Wat een onzin bij de classics op Videoland, Benjamin als geest en Dorothea 😂 haha
  woensdag 16 april 2025 @ 21:05:16 #40
268260 Dr.Mikey
pi_217388240
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2025 20:49 schreef GTST2021 het volgende:
Wat een onzin bij de classics op Videoland, Benjamin als geest en Dorothea 😂 haha
En dan moet de amulet nog beginnen _O-
R.I.P DTS.
pi_217389197
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2025 20:49 schreef GTST2021 het volgende:
Dat was wel echt het begin van het einde, seizoen 15. Isabella die de psychiatrische inrichting kon binnen- en buitenwandelen zonder problemen, Martine die d'r tijd vooral nog uitzat totdat Ludo alles om zich op haar te wreken op een gouden presenteerblaadje kreeg aangereikt, Yasmin met d'r modellencarrière om vervolgens zomaar ineens een koffiecafé te willen beginnen, de strijd tussen Dennis en Ray om De Koning, de aanzet tot Dennis-is-Arnie... Het verschil met nu is vooral dat de schrijvers er destijds wel duidelijk plezier in hadden om zoveel nonsens bij elkaar te schrijven.
pi_217389635
heeft er iemand misschien seizoen 29 ergens??
  woensdag 16 april 2025 @ 23:23:55 #43
346653 Ceviche
pi_217389833
Ja die berg nonsens was echt fantastisch.
En tegelijkertijd maakt dat de huidige serie extra saai, want nu ineens moet het realistisch maar toen kon echt alles gebeuren.
En diezelfde personages maken ineens niks meer mee.
Maar ze haten nog wel steeds Ludo, uit principe :D
pi_217389917
Vincenza de gestoorde non indertijd was wel geinig. Maar die verhaallijn komt denk ik nog (?).

SPOILER
/
pi_217392242
SPOILER
pi_217393132
SPOILER
Valt me op dat de serie ook wat trager wordt in beeldvoering, net af en toe wat langer stiltes laten vallen tussen personages. Dat is zeker hip of zo maar nu de verhaallijnen zo bagger zijn de laatste tijd slaat dit als kut op Dirk
Allemaal cabaretteketet!
pi_217395139
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 14:14 schreef freaky40 het volgende:
SPOILER
Valt me op dat de serie ook wat trager wordt in beeldvoering, net af en toe wat langer stiltes laten vallen tussen personages. Dat is zeker hip of zo maar nu de verhaallijnen zo bagger zijn de laatste tijd slaat dit als kut op Dirk
SPOILER
pi_217396816
SPOILER
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 18 april 2025 @ 00:32:16 #49
346653 Ceviche
pi_217398491
SPOILER
pi_217401952
SPOILER
Allemaal cabaretteketet!
pi_217402267
Het is allemaal vrij simpel: Laura wil naar Sil in Barcelona (ook omdat ze de vermoeiende bemoeienissen van haar omgeving beu is), maar om het vliegticket te kopen had ze haar creditcard nodig. Alleen had Henk die op slinkse wijze ontvreemd om daar intussen van te leven als een God in Frankrijk een penthouse in De Rozenboom.
Om geen ruchtbaarheid te geven aan haar plannen heeft Laura dan maar in het geniep die oude camper op de kop getikt om daarmee stilletjes naar Sil te kunnen, zonder dat mensen als Julian, Linda of Janine zich er weer tegenaan gaan bemoeien.

Dat er vele vliegmaatschappijen zijn waarmee je ook gewoon met een bankpas en iDeal kan betalen, of dat Laura ook gewoon met een trein van NS International naar Barcelona zou kunnen afreizen, daar gaan we maar even aan voorbij :+
  zondag 20 april 2025 @ 03:35:31 #52
433862 Mr.Pomtip
Voor u ist menéér Pomtip!
pi_217416717
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 21:05 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
En dan moet de amulet nog beginnen _O-
Is het raar dat ik de Amulet-verhaallijn niet eens zo slecht vond? Ok, ik vond de nieuwe Dian niet zo leuk en had voor deze verhaallijn liever de tweede Dian teruggezien. Chris Jolles gaf het personage toch iets speels en geniepigs mee, dat Rixt Leddy niet in zich had. De eerste Wiet was ook wat vaag als personage. Ook hadden ze de moord op Frits van Houten met rust moeten laten. Ik denk dat niemand het leuk vond dat niet Hannie maar Hans de TV in het bad had geduwd. Hans had Frits mogen zijn, al vond ik het mysterie wel tof. Dat 'Frits' opduikt op het kerkhof terwijl Jack en Sjors hem opgraven. Dat 'Frits' buiten tegen ze praat terwijl ze hem binnen tegelijk dood ingevroren zien liggen. Het was vergezocht, maar het had zo zijn momenten.

Het was ook leuk om te zien hoe Frits met Sjors en Jack was omgegaan, als hij nog geleefd had. Het was mogelijk nog leuker geweest als het echt Frits was, maar vrees dat de tweelingbroer hier niet te vermijden was om Casper van Bohemen terug te halen als 'Frits'. Misschien hadden ze het langer geheim moeten houden, dat hij niet de echte was en het verhaal met Augusta van Houten nog wat verder kunnen uitdiepen, met welke rol zij precies speelde in dit verhaal. In ieder geval veel referenties naar eerder en zelfs de terugkeer van Oom Dagobert in de serie. Hoe zat dat nou met Augusta die beweerde dat Jack een hekel had aan Sjors, wat ze zei vlak voordat ze in een put donderde, maar waar uiteindelijk vrijwel niks mee is gedaan?

Was het een goede verhaallijn? Wat mij betreft deels. Verre van goed, maar niet zo slecht als dat vaak wordt gezegd. Dan vond ik die babyruil van Dennis Tuinbroek met Arnie toch een grotere heiligschennis en ergernis, vol toevalligheden. Niet voor niets mogelijk de meest gehate plottwist ooit in GTST. De Amulet was zeker niet de beste verhaallijn, maar het was wel enigszins spannend en er waren wel een aantal sterke momenten. Destijds heb ik er mij tenminste niet mee verveeld. Moet je kijken hoe het nu is! We lopen alleen maar te gapen en zuchten tijdens afleveringen, om er later stevig over te klagen hier.

[ Bericht 11% gewijzigd door Mr.Pomtip op 20-04-2025 04:16:03 ]
pi_217419161
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 13:07 schreef freaky40 het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_217426480
Katja Schuurman is inmiddels weer gespot op de set
pi_217427048
Katja to the rescue. Die moet de soap weer uit het slob trekken....Vraag me af voor hoeveel afleveringen dit keer want dat schoot natuurlijk niet echt op de laatste keer. Met zoveel reuring vooraf was dat natuurlijk een lachertje als je dan binnen 2 weken air time, weer ophoepelt op je motor, kom dan niét terug....
Allemaal cabaretteketet!
pi_217436098
SPOILER
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 22 april 2025 @ 01:27:17 #57
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_217436137
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 00:49 schreef freaky40 het volgende:
SPOILER
Mijn mening:
SPOILER

[ Bericht 2% gewijzigd door Claude_Viole op 22-04-2025 01:32:33 ]
pi_217436159
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 april 2025 01:27 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]
Mijn mening:
SPOILER
SPOILER
  dinsdag 22 april 2025 @ 18:04:37 #59
268260 Dr.Mikey
pi_217440364
Meer Nola in die jurk aub.

Is dat kleine ventje van Bing en Nina ook mee naar Spanje of zijn ze die gewoon vergeten?
R.I.P DTS.
pi_217440661
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2025 18:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Meer Nola in die jurk aub.

Is dat kleine ventje van Bing en Nina ook mee naar Spanje of zijn ze die gewoon vergeten?
Ja hoe zit dat eigenlijk? Manu die naar Barcelona ging met Bing?
't Echte en 't ware!
pi_217440770
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 18:58 schreef Japepk het volgende:

[..]
Ja hoe zit dat eigenlijk? Manu die naar Barcelona ging met Bing?
De jongste is bij nina, want janine moest oppassen nog (maar haakte half af weer om ludo te bespioneren)
pi_217440809
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 april 2025 01:27 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]
Mijn mening:
SPOILER
SPOILER
pi_217442240
SPOILER
Allemaal cabaretteketet!
pi_217445293
GTST gaat dit jaar langer door dan verwacht

quote:
De soap is nog de hele maand juni iedere maandag t/m donderdag te zien op RTL 4, wat betekent dat we sowieso nog tot begin juli 2025 kunnen blijven genieten van de nodige drama, verrassingen en cliffhangers.
En dat terwijl de zomerstop niet snel genoeg kan komen met het abominabele niveau van de serie...
pi_217446745
Tja klopt maar vind dit dan wel een meevaller. Maar zal je net zien dat het dan ook weer later begint na de zomerstop.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217447883
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2025 14:13 schreef freaky40 het volgende:
Tja klopt maar vind dit dan wel een meevaller. Maar zal je net zien dat het dan ook weer later begint na de zomerstop.
zal wel meevallen ze hebben nu 6 maanden tussen de wanneer de aflevering is opgenomen en wanneer die is uitgezonden. dus materiaal genoeg om per september weer te beginnen met nieuwe.
pi_217448408
Ik zag ook dat we weer naar 5 dagen gaan vanaf juni! Wat is dat dan?
Allemaal cabaretteketet!
pi_217449589
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 16:37 schreef freaky40 het volgende:
Misschien is Peter van der Vorst het ook beu en wil hij de serie er zo snel mogelijk doorheen jassen om er maar vanaf te zijn.
't Echte en 't ware!
pi_217449806
Denk het niet.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 23 april 2025 @ 19:17:04 #70
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_217449888
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 16:37 schreef freaky40 het volgende:
Waar las je dat? Er zijn namelijk ook van die websites die allemaal onwaarheden over GTST rondbazuinen. Gaat allemaal over money's, reklames en opgezet door Thaise mensen...
pi_217450017
Tina Nijkamp haar Insta story
Allemaal cabaretteketet!
pi_217450882
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 18:44 schreef Japepk het volgende:

[..]
Misschien is Peter van der Vorst het ook beu en wil hij de serie er zo snel mogelijk doorheen jassen om er maar vanaf te zijn.
het was pas nog verlengd met 3 jaar.
pi_217450884
Inmiddels heeft ze al gepost dat het een foutje was..
pi_217452153
quote:
99s.gif Op woensdag 23 april 2025 19:17 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]
Waar las je dat? Er zijn namelijk ook van die websites die allemaal onwaarheden over GTST rondbazuinen. Gaat allemaal over money's, reklames en opgezet door Thaise mensen...
Dit is zo’n bijzonder fenomeen sinds een half jaar. M’n hele timeline staat er mee vol. Chat gpt artikelen vol onderwaarheden met niet kloppende plaatjes 😂
  woensdag 23 april 2025 @ 23:21:10 #75
268260 Dr.Mikey
pi_217452245
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 22:52 schreef RaymanNL het volgende:

[..]
Dit is zo’n bijzonder fenomeen sinds een half jaar. M’n hele timeline staat er mee vol. Chat gpt artikelen vol onderwaarheden met niet kloppende plaatjes 😂
Die zie ik ook de laatste weken.
Andrea zou Valentijn zijn volgens die onzin veel mensen geloven het ook nog.
R.I.P DTS.
pi_217452510
Blijkbaar is er nog een reden dat Jette van der Meij (Laura) zeer waarschijnlijk langere tijd niet te zien zal zijn in GTST. Ze heeft namelijk opnames gehad voor het tweede seizoen van Maxima, waar ze te zien zal zijn als prinses Margriet. https://www.rtl.nl/boulev(...)wee-prinses-margriet
pi_217452708
Oh dat zie ik haar wel doen ja. Heeft ze wel wat van weg.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217452725
SPOILER
Allemaal cabaretteketet!
pi_217456991
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 23:21 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Die zie ik ook de laatste weken.
Andrea zou Valentijn zijn volgens die onzin veel mensen geloven het ook nog.
En foto's van Christophe Haddad uit Thuis (of Familie?) met teksten dat hij terug zou keren in 'de soap'.
't Echte en 't ware!
pi_217461536
SPOILER
Vreemd trouwens dat die vlog verhaallijn tussen Nola en Steef maar door blijft modderen. Je doet iets wat de doelgroep van GTST al lang ontgroeid is of helemaal niet mee gedaan heeft in deze trend, laat staan het interessant vind. Het is zoooo 2017 bovendien toen iedereen echt een vlog had of er 1 begon. GTST moet echt aan hun doelgroep denken voor wie ze dit maken. Denk dat de leeftijd van de kijker echt wel wat hoger ligt dan van kinderen van de leeftijd waarin Nola en Steef in zitten met dito dingen uit hun leeftijdscategorie.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 25 april 2025 @ 02:35:32 #81
268260 Dr.Mikey
pi_217461551
De hoeveelste corrupte agenten zijn dit eigenlijk van politie Meerdijk. Zou denken dat het corps wel opgeschoond zou zijn nadat hele boks drugshandel gebeuren telkens elke keer als ik deze vent in beeld zie doet hij mij denken aan de Beer met zijn Rikkemans dat was ook een racist die hadden ze beter kunnen gebruiken.
R.I.P DTS.
  vrijdag 25 april 2025 @ 11:56:48 #82
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_217463273
De Beer was wel een goede schurk. Zeer goed neergezet door de acteur.
  vrijdag 25 april 2025 @ 12:33:33 #83
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_217463507
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 22:52 schreef RaymanNL het volgende:

[..]
Ik heb er gisteren een gerapporteerd. Dit was de 'Goede Tijden Slechte Tijden Ventilatoren' groep. Blijkbaar hebben ze het woord fans verkeerd vertaald _O- :')

Maar geloof het of niet. Facebook heeft het offline gehaald :D :D
  vrijdag 25 april 2025 @ 12:43:10 #84
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_217463555
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 april 2025 11:56 schreef James1988 het volgende:
De Beer was wel een goede schurk. Zeer goed neergezet door de acteur.
Ja, hij was heel goed. Zie hem graag terug _O- Rikkemans!!
  vrijdag 25 april 2025 @ 12:50:58 #85
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_217463585
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 02:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
De hoeveelste corrupte agenten zijn dit eigenlijk van politie Meerdijk. Zou denken dat het corps wel opgeschoond zou zijn nadat hele boks drugshandel gebeuren telkens elke keer als ik deze vent in beeld zie doet hij mij denken aan de Beer met zijn Rikkemans dat was ook een racist die hadden ze beter kunnen gebruiken.
Haha, en dan te bedenken dat hij ook regelmatig in de Koning is geweest met die politieagent en zijn maatjes. Rik is nota bene eigenaar en barman van die kroeg geweest _O-
pi_217469075
Tom Afman (de acteur die Ruud speelt) is ook geen knip voor de neus waard dat hij deze rol geaccepteerd heeft.
pi_217470667
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 11:46 schreef PeterKelder het volgende:
GTST gaat dit jaar langer door dan verwacht
[..]
En dat terwijl de zomerstop niet snel genoeg kan komen met het abominabele niveau van de serie...
Inmiddels is bekend dat de zomercliff op 3 juli zal worden uitgezonden op RTL4; op 26 juni is-ie al te zien op Videoland.
pi_217476339
Ouderwetse zomerstop startdata.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 28 april 2025 @ 03:38:17 #89
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_217484074
Ik hoop wel dat Troj blijft wat ze ook gaan doen met Noa.
Gewoon een chille gast en de acteur speelt de rol ook prima.
Schapen zijn relax.
pi_217486554
Vind ik niet, het is een vervelend karakter al sinds de verhaallijn begon. Acteur vind ik er altijd uit zien als een inteelt Pool met een slechte kledingkeuze. Steef zou ik een betere partij vinden voor Noa.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 28 april 2025 @ 16:39:49 #91
268260 Dr.Mikey
pi_217487518
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 03:38 schreef DumpTruck het volgende:
Ik hoop wel dat Troj blijft wat ze ook gaan doen met Noa.
Gewoon een chille gast en de acteur speelt de rol ook prima.
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 14:25 schreef freaky40 het volgende:
Vind ik niet, het is een vervelend karakter al sinds de verhaallijn begon. Acteur vind ik er altijd uit zien als een inteelt Pool met een slechte kledingkeuze. Steef zou ik een betere partij vinden voor Noa.
In het begin dacht ik ook wat hebben ze nou weer binnen gehaald met die Troj maar vindt het inmiddels wel een prima personage eigenlijk die nog wel uitgediept mag worden prima vent beetje het moreel van Noud en Dennis van vroeger een jonge goedzak toen in die korte scenes met Linda en Nina dus een keer zonder Nola kwam hij ook sterk over. Zou jammer zijn als ze die nu alweer eruit schrijven zonder dat we ooit zijn kant echt helemaal hebben gezien.
R.I.P DTS.
  maandag 28 april 2025 @ 17:05:17 #92
346653 Ceviche
pi_217487777
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 16:39 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
[..]
In het begin dacht ik ook wat hebben ze nou weer binnen gehaald met die Troj maar vindt het inmiddels wel een prima personage eigenlijk die nog wel uitgediept mag worden prima vent beetje het moreel van Noud en Dennis van vroeger een jonge goedzak toen in die korte scenes met Linda en Nina dus een keer zonder Nola kwam hij ook sterk over. Zou jammer zijn als ze die nu alweer eruit schrijven zonder dat we ooit zijn kant echt helemaal hebben gezien.
Helemaal eens hiermee.

Die Steef mag er wat mij betreft echt zsm uit, wat een nietszeggend personage.
pi_217488115
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 16:39 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
[..]
Ik denk daar totaal anders over, vind het nog steeds een nietszeggend personage.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217488510
Het Probleem Troj stipte ik hier al eerder aan:

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 14:05 schreef PeterKelder het volgende:
En tegelijkertijd wordt het personage Troj geslachtofferd voor een mogelijke romance tussen Nola en Steef. Niet dat het veel uitmaakt, want na bijna een jaar weten we als kijkers nog niks noemenswaardig van Troj, heeft hij geen eigen karaktereigenschappen opgebouwd behalve het lieve en begripvolle vriendje te zijn, en is er dus geen noodzaak om die jongen te behouden. Met terugwerkende kracht had zijn rol binnen het verhaal vanaf het begin ingevuld kunnen worden door Steef en had het de facto niks uitgemaakt.
Wat weten we nu helemaal van die jongen? Zijn vader is gestorven aan kanker, hij heeft een slechte band met zijn moeder en hij loopt stage in de bouw. Had zijn moeder geïntroduceerd als een type a la Viola Bezemer in seizoen 1, zo'n kenau van een vrouw waardoor je automatisch meer voeling krijgt met Troj - en wellicht dat daarmee direct kon worden verklaard waarom hij zo'n meegaand type is. Had een verhaallijn specifiek rond hem op de bouwplaats geschreven waar iets gebeurt wat hém raakt; opnieuw, kijk naar de verhaallijn rond Johan Rigter in seizoen 2 rond de Sebsaliet-affaire. Nu vind ik de kritiek op zijn uiterlijk dat ie op een inteelt-Pool lijkt iets teveel van het goede, maar daarop verder nadenkend: had een verhaallijn geschreven waarin zijn familie een Poolse buurtsuper uitbaat wat een regelrechte concurrent van Buurtsuper El Amrani was geweest, waarbij de strijd tussen die twee ondernemers steeds feller en heviger wordt en de vriendschap tussen Marwan en Troj onder druk komt te staan met alle gevolgen van dien.

Er is zo-veel mogelijk met elk karakter met maar een béétje fantasie. Helaas is dat nou net waar we niet voor hoeven aan te kloppen bij het sublieme schrijfteam van Blaadje Blanco.
  maandag 28 april 2025 @ 19:53:58 #95
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_217489016
Ik vraag me bij Steef af of hij onsympathiek over hoort te komen of niet. Hij is best wel een lul met, alles, Laura voor de kar spannen voor huiswerk, leningen, nu dit met Nola, dat vage pro-gamen toen.
Ik vind hem een kwal, maar ik heb het idee dat dat door de schrijvers niet de bedoeling is.

En hoe vaak is Nola nu weer terug 16 gemaakt? Ze was een keer bijna 18 en kwam te weten dat de Rozenboom van haar is, toen weer 16, ze is jarig geweest en nu is ze weer 16?
Schapen zijn relax.
pi_217490843
SPOILER
Allemaal cabaretteketet!
pi_217495595
Heb het gevoel dat GTST dit jaar alle verhalen van de afgelopen jaren door de AI-blender heeft gegooid en daar is dit jubileum seizoen uitgerold. Zie bijvoorbeeld de Laura en Robbert reünie en de Julian en Katja reünie.

En, er zit vast een oude bekende achter de
Perikelen van de Sanders. Maar, het voelt alsof we twee jaar terug dezelfde verhaallijn hebben gehad.
pi_217497135
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 01:00 schreef freaky40 het volgende:
SPOILER
SPOILER
.
  woensdag 30 april 2025 @ 01:31:44 #99
268260 Dr.Mikey
pi_217497146
Caroline De Bruijn En Erik de Vogel moeten zich wat meer laten gelden dat ze bepaalde onzin niet meer willen spelen.
R.I.P DTS.
pi_217497179
SPOILER
Allemaal cabaretteketet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')