Oeh, ik zit nu voor dat mengsel te kijken, dat is zeker een optiequote:Op zondag 6 april 2025 12:15 schreef Phaidra het volgende:
Gras is niet de beste optie voor biodiversiteit, dacht ik. Als ik ooit besluit tegels om te ruilen voor meer begroeiing, zou ik een beloopbaar bloemen/kruidenmengsel kiezen. Hoeft ook niet gemaaid te worden.
Wij zijn nu al maanden ‘bezig’ met een vijvertje. De vijverbak ligt al in de tuin, via marktplaats opgehaald (nog helemaal nieuw). Maar ik zie zo tegen ingraven op. Kleibodem. Ik heb een hovenier gevraagd, maar die hebben geen tijd/zin in zo’n klein klusje.
Ik heb wel een start gemaakt met de tuinmeubels schoonmaken. De houten delen zijn weer fris. Vandaag het stalen frame doen, dan kunnen we weer buiten zitten.
Bloeiend gras = astma aanval bij B. Nou kan ik het steeds maaien voor de bloei maar gewoon geen gras is handigerquote:Op zondag 6 april 2025 15:01 schreef FlyingFish het volgende:
Maar hooikoorts is toch niet vanwege gras? Meestal zijn dat bepaalde pollen waar iemand allergisch voor is. Als je weet welke zou je andere kunnen planten.
Wij hebben net bietjes en rode kool in de tuin geplant. Als we terug zijn van vakantie volgen er nog drie komkommerplantjes (of 2 komkommer en een courgette oid), daarvoor is het nog net te vroeg.
Wat voor bloemen-/kruidenmengsel is dat? Misschien vind ik dat tzt ook wel wat.quote:Op zondag 6 april 2025 12:15 schreef Phaidra het volgende:
Gras is niet de beste optie voor biodiversiteit, dacht ik. Als ik ooit besluit tegels om te ruilen voor meer begroeiing, zou ik een beloopbaar bloemen/kruidenmengsel kiezen. Hoeft ook niet gemaaid te worden.
Wij zijn nu al maanden ‘bezig’ met een vijvertje. De vijverbak ligt al in de tuin, via marktplaats opgehaald (nog helemaal nieuw). Maar ik zie zo tegen ingraven op. Kleibodem. Ik heb een hovenier gevraagd, maar die hebben geen tijd/zin in zo’n klein klusje.
Ik heb wel een start gemaakt met de tuinmeubels schoonmaken. De houten delen zijn weer fris. Vandaag het stalen frame doen, dan kunnen we weer buiten zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet quoten aub, dit haal ik vast straks weg.
[ Bericht 20% gewijzigd door Hupje op 07-04-2025 17:08:11 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |