eerder dit jaquote:Op zondag 6 april 2025 07:39 schreef Peterselieman het volgende:
Dit was een unsafe release van McLaren
Is ook zo. En dit was ook z'n eerste realistische kans om iets te bewerkstelligen deze race.quote:Op zondag 6 april 2025 07:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ach Norris probeert gewoon wat, zou iedereen doen.
Gelukkig is die sukkel opgerot.quote:Op zondag 6 april 2025 07:40 schreef QuidProJoe het volgende:
Norris denkt dat Herbert nog een steward is.
Precies, voor hetzelfde geld was Max iets naar links opgeschoven en zit je er langs met de binnenbocht voor de volgende bocht.quote:Op zondag 6 april 2025 07:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ach Norris probeert gewoon wat, zou iedereen doen.
Beflikkerd.quote:Op zondag 6 april 2025 07:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is die regen nou al geweest of zijn we beflikkerd?
Op de F1 feed niet, Palmer vindt het ook een unsafe release. Weet niet hoe hard Sky inmiddels zit te janken overigensquote:Op zondag 6 april 2025 07:40 schreef William_Papadin het volgende:
Dit gaat zo gespind worden dat Verstappen fout zat, terwijl het gewoon een unsafe release was.
Verstappen is op alle vlakken de beste coureur op het veld.quote:Op zondag 6 april 2025 07:41 schreef TweedeKlum het volgende:
M.VERSTAPPENAlso, he pressed the pit limter off too early. There's no way that was legal. Under setbacks.
Die ziet echt alles.
Deed hij wel bijnaquote:Op zondag 6 april 2025 07:41 schreef SiGNe het volgende:
Wat had Norris nou verwacht, dat hij bijna 2 seconden goed zou maken met een pitstop die 2 tienden langzamer was dan die van Max?
Ben benieuwd.quote:Op zondag 6 april 2025 07:42 schreef TweedeKlum het volgende:
<7:42> @:Bot PIT EXIT INCIDENT INVOLVING CARS 1 (VER) AND 4 (NOR) NOTED
Wordt ie gelapt.quote:Op zondag 6 april 2025 07:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
Slim gereden race van Stroll tot nu toe, als je achteraan rijdt kan niemand je inhalen.
quote:Op zondag 6 april 2025 07:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
Slim gereden race van Stroll tot nu toe, als je achteraan rijdt kan niemand je inhalen.
Die vinden geen unsafe release. Terwijl Max zat al in de fast lane ernaast, dus Norris had moeten wachten.quote:Op zondag 6 april 2025 07:42 schreef Sabata het volgende:
[..]
Op de F1 feed niet, Palmer vindt het ook een unsafe release. Weet niet hoe hard Sky inmiddels zit te janken overigens
En dismissed.quote:Op zondag 6 april 2025 07:42 schreef TweedeKlum het volgende:
<7:42> @:Bot PIT EXIT INCIDENT INVOLVING CARS 1 (VER) AND 4 (NOR) NOTED
Komt Norris nog goed mee weg.quote:Op zondag 6 april 2025 07:43 schreef TweedeKlum het volgende:
<7:43> @:Bot FIA STEWARDS: PIT EXIT INCIDENT INVOLVING CARS 1 (VER) AND 4 (NOR) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION
goede uitkomst, it's the gamequote:Op zondag 6 april 2025 07:43 schreef TweedeKlum het volgende:
<7:43> @:Bot FIA STEWARDS: PIT EXIT INCIDENT INVOLVING CARS 1 (VER) AND 4 (NOR) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION
Nu de unsafe release nogquote:Op zondag 6 april 2025 07:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Goed nieuws.quote:Op zondag 6 april 2025 07:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Met unsafe release en pit limiter uit..quote:Op zondag 6 april 2025 07:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Deed hij wel bijna
Maar hier had Norris toch echt van zijn gas gemoeten
eh, je zou McLaren moeten bestraffen toch?quote:Op zondag 6 april 2025 07:43 schreef TweedeKlum het volgende:
quote:Op zondag 6 april 2025 07:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom wordt Max als 1e genoemd? De stwards trappen hier toch niet in mag ik hopen?!
Ze willen het spannend houden.quote:Op zondag 6 april 2025 07:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
eh, je zou McLaren moeten bestraffen toch?
Wellicht apart incident.quote:Op zondag 6 april 2025 07:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
eh, je zou McLaren moeten bestraffen toch?
Die zie je in de race niet zo heel vaak als beide coureurs pit uit zijnquote:
je hebt de eerste helft overleefdquote:
lol, even wat vertrouwen erin pompen, zou niet nodig moeten zijnquote:
Klacht van McL over Max... dus Max eerst.quote:Op zondag 6 april 2025 07:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom wordt Max als 1e genoemd? De stwards trappen hier toch niet in mag ik hopen?!
IK zou zeggen dat dat onder het incident bij de pit exit valtquote:Op zondag 6 april 2025 07:46 schreef Perox het volgende:
[..]
Die pit limiter is geen onderdeel van dat denk ik, kan nog apart iets voor komen misschien?
Wellicht krijgt het nog een staartje.quote:Op zondag 6 april 2025 07:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Geen goed nieuws. Lando komt weg met een unsafe release
Je mag er gewoon naast zitten, zolang je maar niemand hindert.quote:Op zondag 6 april 2025 07:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die vinden geen unsafe release. Terwijl Max zat al in de fast lane ernaast, dus Norris had moeten wachten.
Ik zou zeggen dat dat alleen gaat over het maneuvreren op de baan. Speeding in de pitlane is gewoon een snelheidsovertreding. Maar wie weet want hoor er niets meer over. Zou moeten blijken uit de data dan toch?quote:Op zondag 6 april 2025 07:47 schreef SiGNe het volgende:
[..]
IK zou zeggen dat dat onder het incident bij de pit exit valt
Het te bekijken punt was het van de baan duwen, te vroeg wegrijden is onderdeel van de stop en dus een andere situatie, dat zou dan een unsafe release zijnquote:Op zondag 6 april 2025 07:47 schreef SiGNe het volgende:
[..]
IK zou zeggen dat dat onder het incident bij de pit exit valt
i don't think soquote:Op zondag 6 april 2025 07:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wellicht krijgt het nog een staartje.
Daar leek het wel een beetje op.quote:Op zondag 6 april 2025 07:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je mag er gewoon naast zitten, zolang je maar niemand hindert.
Mompelt iets met Britse team en een Britse coureur.quote:Op zondag 6 april 2025 07:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
i don't think so
McLaren komt er weer mee weg, beter gezegd Lando
dat dusquote:Op zondag 6 april 2025 07:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mompelt iets met Britse team en een Britse coureur.
Bizar he. Dit was gewoon een zuivere penalty.quote:Op zondag 6 april 2025 07:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mompelt iets met Britse team en een Britse coureur.
Geloof dat dat alleen in bijv Monaco niet mag toch? Door smalle pitsquote:Op zondag 6 april 2025 07:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je mag er gewoon naast zitten, zolang je maar niemand hindert.
Nee hoor. Hij mag daar zittenquote:Op zondag 6 april 2025 07:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Bizar he. Dit was gewoon een zuivere penalty.
Moet hij niet te veel doen, anders wordt hij in de Red Bull gezetquote:
Voor mij ook niets aan de hand - alleen te hard rijden zou nog een ding kunnen zijn maar blijkbaar zat dat ook goed dus alles in orde. Hoop ophef om niks dus.quote:
dat vraag ik me ernstig afquote:Op zondag 6 april 2025 07:52 schreef Perox het volgende:
[..]
Voor mij ook niets aan de hand - alleen te hard rijden zou nog een ding kunnen zijn maar blijkbaar zat dat ook goed dus alles in orde. Hoop ophef om niks dus.
Norris komt wel dichterbij.quote:
Dat denk ik ook, ja.quote:Op zondag 6 april 2025 07:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Geloof dat dat alleen in bijv Monaco niet mag toch? Door smalle pits
Dat zal de Fia gewoon netjes na hebben gekeken en RBR zal dat ook hebben gevraagdquote:
Ik denk dat het wel meevalt. Het was vooral dat Max werd opgehouden door verkeer waardoor het gat kleiner werd. Maar nu heeft-ie weer vrije lucht en wordt het gat weer groter.quote:Op zondag 6 april 2025 07:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Norris komt wel dichterbij.
uhuquote:Op zondag 6 april 2025 07:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat zal de Fia gewoon netjes na hebben gekeken en RBR zal dat ook hebben gevraagd
dat kwam hij welquote:Op zondag 6 april 2025 07:54 schreef _UserName_ het volgende:
Jammer dat Yuki niet naar voor komt, je hoort 'm ook niet klagen ofzo
je kunt hier gewoon ook lastig naar voren komenquote:Op zondag 6 april 2025 07:54 schreef _UserName_ het volgende:
Jammer dat Yuki niet naar voor komt, je hoort 'm ook niet klagen ofzo
Wat een pech dat HEEL toevallig Hamdinges net blokkeerde toen hij net voor Max zat he.quote:Op zondag 6 april 2025 07:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt. Het was vooral dat Max werd opgehouden door verkeer waardoor het gat kleiner werd. Maar nu heeft-ie weer vrije lucht en wordt het gat weer groter.
1.2 nu.quote:Op zondag 6 april 2025 07:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt. Het was vooral dat Max werd opgehouden door verkeer waardoor het gat kleiner werd. Maar nu heeft-ie weer vrije lucht en wordt het gat weer groter.
Hij heeft 1 wagen ingehaald. En dat was bij de startquote:Op zondag 6 april 2025 07:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat kwam hij wel
en toen moest hij stoppen
Kan me niet voorstellen dat VER dit kan houden met dat hok.quote:Op zondag 6 april 2025 07:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Realistquote:
Vrije lucht.quote:Op zondag 6 april 2025 07:55 schreef RAVW het volgende:
Maar we weten nu wel dat die RBR wel weer de snelheid heb :-)
Zolang het buiten de 1 s is, is het niet erg.quote:Op zondag 6 april 2025 07:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Verdedigend rijden zoals in Oostenrijk vorig jaar.quote:Op zondag 6 april 2025 07:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat VER dit kan houden met dat hok.
Nu bijna jaquote:
quote:
Speciaal voor jou skattiequote:Op zondag 6 april 2025 07:57 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
jij wilt het gewoon spannender maken dan het is
rijdt ferrari uberhaupt nog mee?quote:Op zondag 6 april 2025 07:58 schreef Perox het volgende:
Kan HAM nu wat op die mediums? We zoeken toch wat actie.
Die moet er gewoon voorbij kunnen.quote:
Ik zou er niet op rekenenquote:
In Hulk zijn helm?quote:
4e, toch?quote:Op zondag 6 april 2025 08:00 schreef RAVW het volgende:
Als max wint is het toch de 5de op rij dat hij japan wint
Zou niet eens gek zijn als dat zo was. Het is écht belachelijk hoe er met hem is omgegaanquote:
Big in Japan.quote:Op zondag 6 april 2025 08:00 schreef RAVW het volgende:
Als max wint is het toch de 5de op rij dat hij japan wint
TSU kan nog punten pakken.quote:Op zondag 6 april 2025 08:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het inwisselen van Lawson heeft RBR niks gebracht. De auto is moeilijk, wie je er ook in zet.
Behalve dan het inzicht dat Lawson er ook in de Vcarb niks van bakt.quote:Op zondag 6 april 2025 08:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het inwisselen van Lawson heeft RBR niks gebracht. De auto is moeilijk, wie je er ook in zet.
Nouja hij heeft nog even tijd om er mentaal weer overheen te komen.quote:Op zondag 6 april 2025 08:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zou niet eens gek zijn als dat zo was![]()
Jup, zelfs Norris..quote:Op zondag 6 april 2025 08:01 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Alles wat in de buurt komt van Max knakt
Het brengt ze een paar plaatsen winstquote:Op zondag 6 april 2025 08:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mwahquote:Op zondag 6 april 2025 08:02 schreef Peterselieman het volgende:
Het is gelukkig een circuit waar inhalen lastig is
Zelfs ChatGPT wist niet waar Max die ronden gisteren vandaan haalde .. was gewoon niet mogelijk om die ronden te rijden.quote:
Ja jaquote:
"Checking in the name of!"quote:Op zondag 6 april 2025 08:05 schreef Sabata het volgende:
Muziekkeus voor de Ferrari coureurs lijkt Rage against the Machine te worden
yep, geen klikje bij voorvleugelquote:
hij is al ronden bezig om in te lopen van 1,4 seconden achterstand naar 1,4 seconden achterstandquote:
En de beide McKarens tetsen eraf!quote:Op zondag 6 april 2025 08:07 schreef Kickinalfa het volgende:
Als Piastri WDC wilt worden zal hij in dergelijke wedstrijden toch een keer moeten gaan aanvallen.
Spanje 2016 vibesquote:
Ja het wisselt. Denk dat Norris zijn batterij gebruikt.quote:Op zondag 6 april 2025 08:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hij is al ronden bezig om in te lopen van 1,4 seconden achterstand naar 1,4 seconden achterstand
quote:
That's what she said.quote:
Nee, Max controleert. Gaat harder als Norris harder gaat en zachter als Norris zachter gaatquote:Op zondag 6 april 2025 08:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja het wisselt. Denk dat Norris zijn batterij gebruikt.
Haha eigenlijk wat PIA zegt dus.quote:Op zondag 6 april 2025 08:09 schreef Perox het volgende:
Zoals ze nu rijden wordt het niks als die band ook niet echt slijt geef ik Max wel alle kansen. Met een swap weet ik het nog niet zo.
Het had er alle schijn vanquote:Op zondag 6 april 2025 08:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, Max controleert. Gaat harder als Norris harder gaat en zachter als Norris zachter gaat
Beter van niet voor Max..quote:
Het is nu best spannendquote:Op zondag 6 april 2025 08:11 schreef superniger het volgende:
1 spannend moment bij het pitten van NOR/VER. De rest 😴
Wel leuk ook.quote:
Als Piastri het niet redt Max in te halen...quote:Op zondag 6 april 2025 08:11 schreef SiGNe het volgende:
Als Pia Nor inhaalt staat Max P1 in het kampioenschap
Stroll being stroll, kleurloosquote:Op zondag 6 april 2025 08:12 schreef Zorro het volgende:
Stroll rijdt ook wel een eeeh bijzondere race
Gewoon een mooi zondagsritje, niks mis meequote:Op zondag 6 april 2025 08:12 schreef Zorro het volgende:
Elk rondje even uitgebreid zwaaien naar z'n pa?quote:Op zondag 6 april 2025 08:12 schreef Zorro het volgende:
Ga je weer naar bed?quote:Op zondag 6 april 2025 08:11 schreef superniger het volgende:
1 spannend moment bij het pitten van NOR/VER. De rest 😴
16!!! seconden achterstand..quote:
Windowlicking level astronomischquote:Op zondag 6 april 2025 08:12 schreef Zorro het volgende:
Dat gaat hem ook niet meer lukken in 8 ronden.quote:Op zondag 6 april 2025 08:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als Piastri het niet redt Max in te halen...
Nietquote:Op zondag 6 april 2025 08:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer gaat Piastri zelf proberen in r halen?
Misschien is er wel iets aan de hand met die auto ofzo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet. Norris en Piastri zijn allebei pussy’s op dat gebied.quote:Op zondag 6 april 2025 08:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Niet.quote:Op zondag 6 april 2025 08:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hij is al te laat.quote:Op zondag 6 april 2025 08:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |