SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet je ook man voor zijn, tieten brengen rustquote:Op zondag 6 april 2025 04:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik begrijp de lol niet
Maar ik ben
N vrouw![]()
![]()
Ja wat is dat..quote:Op zondag 6 april 2025 04:53 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Moet je ook man voor zijn, tieten brengen rust
WhyTrust nobody![]()
Ja sexy snap ik maar rust?quote:Op zondag 6 april 2025 04:55 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Zo is natoerwij vinden dat mooi en sexy
En de obsessie..Trust nobody![]()
Is geen obsessie maar pure bewondering, kan er uren naar kijkenquote:Op zondag 6 april 2025 04:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja sexy snap ik maar rust?
En de obsessie..![]()
![]()
Kan ik me niks bij voorstellenquote:Op zondag 6 april 2025 04:58 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Is geen obsessie maar pure bewondering, kan er uren naar kijken![]()
Maar ik heb ze zelfTrust nobody![]()
Pics?quote:Op zondag 6 april 2025 05:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kan ik me niks bij voorstellen![]()
Maar ik heb ze zelf![]()
![]()
quote:Op zondag 6 april 2025 05:14 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Deze lijkt op een Scharreltje van half jaar terug
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
TettenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op zondag 6 april 2025 05:34 schreef mario390 het volgende:
zo kann ik niet meer metdoen, het gaat zo zo langzaam
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Oh neequote:Op zondag 6 april 2025 06:45 schreef Pinnenmutske het volgende:
Tuurlijk, vergat gsm dus piiiiieeeep
Blub
How can I make this topic about me?![]()
O, security, niet dat je je gsm thuis had laten liggen....quote:How can I make this topic about me?![]()
Ik ben nu aan het wachtenquote:Op zondag 6 april 2025 06:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, security, niet dat je je gsm thuis had laten liggen....Werewolf![]()
Zuid Afrikaquote:Op zondag 6 april 2025 06:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb het gemist, waar ga je naar toe?Werewolf![]()
Eerst naar Schiphol en van daaruit naar Johannesburg.quote:Op zondag 6 april 2025 07:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, en straks een lange vlucht. Maar wel leuk natuurlijk.Werewolf![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-04-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1230 / +275 / +0 / 3051 / 3267
2. KillemWieft / 304 / +29 / +24 / 127 / 205
3. Dr.Mikey / 200 / +27 / +9 / 160 / 232
4. _UserName_ / 162 / +79 / +18 / 154 / 209
5. Moeraskat / 133 / +3 / +0 / 212 / 265
6. Bally-b / 126 / +35 / +42 / 69 / 105
7. hemarookworst / 119 / +8 / +2 / 245 / 313
8. gebrokenglas / 108 / +18 / +33 / 540 / 652
9. loveyoulongtime / 108 / +68 / +30 / 231 / 291
10. HappyCharly / 105 / +35 / +27 / 272 / 344
11. Lovely / 103 / +21 / +0 / 855 / 986
12. sp3c / 80 / +5 / +0 / 38 / 66
13. Sally / 71 / +9 / +6 / 70 / 93
14. StevenHyde / 70 / +17 / +0 / 353 / 441
15. greysbones / 68 / +8 / +0 / 532 / 569
16. mario390 / 61 / +0 / +29 / 10 / 28
17. Fogel / 60 / +19 / +2 / 202 / 278
18. Grotetijd / 57 / +9 / +2 / 68 / 88
19. Soury / 51 / +12 / +5 / 70 / 103
20. ieniminimuis / 49 / +3 / +0 / 122 / 147SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Goede reis en een fijne vakantiequote:Op zondag 6 april 2025 07:08 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Eerst naar Schiphol en van daaruit naar Johannesburg.Blub
![]()
mwah vind het al spannend genoeg of Max het gaat reddenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
denk het wel, als Pistri beetje gaat trekken bij Norris dan gaat dat in zn koppie zittenquote:Op zondag 6 april 2025 08:08 schreef greysbones het volgende:
mwah vind het al spannend genoeg of Max het gaat reddenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik heb lekker een Matzes met suikerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik weet dat het nog geen Pasen is, maar ik had er zin in
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Die eet ik af en toe, alleen dan de kleine versie met kaas enzquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
nog nooit met kaas opWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik vind die kleine anders smaken, of is dat echt psychisch?quote:Op zondag 6 april 2025 09:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die eet ik af en toe, alleen dan de kleine versie met kaas enzWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
niet spugen op m'n koffiequote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Geen idee, heb zelf nooit die hele grote gegeten eigenlijkquote:Op zondag 6 april 2025 09:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind die kleine anders smaken, of is dat echt psychisch?
Ohquote:Op zondag 6 april 2025 09:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Geen idee, heb zelf nooit die hele grote gegeten eigenlijk
ze zijn kleiner dan vroeger
Zou JK boos zijn?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Goedemorgen Wouter
Heb ook geen gewone suiker in huis, maar eens kopen en ook van die grote Matse
Hij doet een beetje zoals RedShoe deed
Wel prima ik heb eindelijk vrijquote:Op zondag 6 april 2025 09:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heej Katy
Hoe gaat het vandaag met u?![]()
Morgen weer dienst
En mettuuu?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mag hij het zelf doenquote:
Lekker genieten, het wordt ook lekker weer! Nog plannen vandaag?quote:Op zondag 6 april 2025 09:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wel prima ik heb eindelijk vrij![]()
Morgen weer dienst
En mettuuu?![]()
Hier gaat het ook goed!quote:Op zondag 6 april 2025 09:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wel prima ik heb eindelijk vrij![]()
Morgen weer dienst
En mettuuu?Zag je ninja-edit te laat haha.
Heerlijk geslapen, straks lekker de zon in.![]()
Ik ga niks doen, behalve........ wat huishoudelijke dingetjes. Maar daar heb ik al wat van gedaan net.quote:Op zondag 6 april 2025 09:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Lekker genieten, het wordt ook lekker weer! Nog plannen vandaag?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja ik had te snel op verzenden geklikt.quote:Op zondag 6 april 2025 09:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hier gaat het ook goed!Zag je ninja-edit te laat haha.
Heerlijk geslapen, straks lekker de zon in.Heb ik wel vaker. Maar dan maak ik meestal een nieuwe post. Alleen heb ik gemerkt dat ik mezelf bolk hier. Dus dat probeer ik niet meer te doen.
MooiVoel je je al wat beter de laatste zonnige dagen?
Nee, maar elders wellicht wel?quote:
Vandaag ook even poetsen, misschien nog kleuren/tekenen enne niet vergeten nieuwe lenzen in te doen vanmiddag"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oh ja gaat op zich best goed. Ben ook al best bruinquote:Op zondag 6 april 2025 09:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja ik had te snel op verzenden geklikt.Heb ik wel vaker. Maar dan maak ik meestal een nieuwe post. Alleen heb ik gemerkt dat ik mezelf bolk hier. Dus dat probeer ik niet meer te doen.
MooiVoel je je al wat beter de laatste zonnige dagen?
Ga jij ook nog lekker de zon in straks?![]()
Eens, wil eigenlijk ook tekenen. Maar heb de rust niet.quote:Op zondag 6 april 2025 09:23 schreef Lovely het volgende:
Vandaag ook even poetsen, misschien nog kleuren/tekenen enne niet vergeten nieuwe lenzen in te doen vanmiddagWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Veel te fris om in de zon te zitten.. eind volgende week kan het wel weer"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Soms heb je dat..quote:Op zondag 6 april 2025 09:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eens, wil eigenlijk ook tekenen. Maar heb de rust niet."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik weet het nog niet, ik wil voornamelijk ontspannen. En ik moet de overkapping nog schoon maken en er staan nog spullen onder de overkapping die ergens anders moeten staan. Die stonden daar i.v.m. winter. Maar heb geen zin om dat vandaag te doen. Heb straks vakantie en dan ben ik voornemens dat te doenquote:Op zondag 6 april 2025 09:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh ja gaat op zich best goed. Ben ook al best bruin
Ga jij ook nog lekker de zon in straks?
Als ik nu 1 ding oppak weet ik dat ik direct 3u bezig ben... En ik heb dit even nodig om te niksen.
Straks komt Kitten terug en dan moeten we eerst nog naar die kampafsluiting. En om 5u gaat de wekker.
Oh. en moet nog langs m'n ouders.
Lekker, ik wil ook bruin worden
Zon doet je wel goed hé?
Vrijdag op't werk wel uren in de zon gestaan. Ondanks dat de reden minder was, was het wel lekker
Si. Ik heb onlangs een nieuw mini aquarelsetje gekocht voor in de tas op m'n mountainbike. Zin in wat mooier weer, dan ga ik tijdens de stop altijd in het gras lekker aan de gang, op een rustige plekquote:
Dat is wel rust geven iets..quote:Op zondag 6 april 2025 09:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Si. Ik heb onlangs een nieuw mini aquarelsetje gekocht voor in de tas op m'n mountainbike. Zin in wat mooier weer, dan ga ik tijdens de stop altijd in het gras lekker aan de gang, op een rustige plek
quote:echt fijn ja. Of ik neem een boek mee.
Jaa dan lekker rustig aan doen vandaag.quote:Op zondag 6 april 2025 09:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, ik wil voornamelijk ontspannen. En ik moet de overkapping nog schoon maken en er staan nog spullen onder de overkapping die ergens anders moeten staan. Die stonden daar i.v.m. winter. Maar heb geen zin om dat vandaag te doen. Heb straks vakantie en dan ben ik voornemens dat te doen
Als ik nu 1 ding oppak weet ik dat ik direct 3u bezig ben... En ik heb dit even nodig om te niksen.
Straks komt Kitten terug en dan moeten we eerst nog naar die kampafsluiting. En om 5u gaat de wekker.
Oh. en moet nog langs m'n ouders.
Lekker, ik wil ook bruin worden
Zon doet je wel goed hé?
Vrijdag op't werk wel uren in de zon gestaan. Ondanks dat de reden minder was, was het wel lekker
Ja zon doet heel goed!![]()
Hoe is het?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
nee niet boos wordenquote:
quote:Op zondag 6 april 2025 09:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jaa dan lekker rustig aan doen vandaag.
Ja zon doet heel goed!
En weer begonnen met trainen i.v.m. knieblessure. Ik merk dat ik echt weer motivatie heb gekregen om dat op te pakken. Ik heb eigenlijk een hekel aan de sportschool. Maar mensen zijn zo met zichzelf bezig daar, dat ik eigenlijk geen last had.
Ik ben namelijk van sportschool verwisseld dus het is wat onwennig
Zal ik wat voor je inschenken?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik weet het al, je hebt een verplichte woorden-vakantiequote:
Welke?quote:
Vers?
Losse thee?
Zakje?
Welke smaak?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nou als je verse hebt, wil ik dat natuurlijkquote:Op zondag 6 april 2025 09:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Welke?
Vers?
Losse thee?
Zakje?
Welke smaak?
Wat goed! Helpt dat goed bij de knieblessure of kon je niet trainen door die knie blessure?quote:Op zondag 6 april 2025 09:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En weer begonnen met trainen i.v.m. knieblessure. Ik merk dat ik echt weer motivatie heb gekregen om dat op te pakken. Ik heb eigenlijk een hekel aan de sportschool. Maar mensen zijn zo met zichzelf bezig daar, dat ik eigenlijk geen last had.
Ik ben namelijk van sportschool verwisseld dus het is wat onwennig
Haha ja ik heb het niet zo op de sportschool en die machines daar. Ik wil weer gaan zwemmen, vind ik heerlijk.![]()
zekerquote:Op zondag 6 april 2025 09:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou als je verse hebt, wil ik dat natuurlijk
Het was ook een beetje de angst die me heeft tegengehouden, omdat ik vaak door m'n knie zak of hem verdraai met het in-en uitstappen van de auto.quote:Op zondag 6 april 2025 09:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat goed! Helpt dat goed bij de knieblessure of kon je niet trainen door die knie blessure?
Haha ja ik heb het niet zo op de sportschool en die machines daar. Ik wil weer gaan zwemmen, vind ik heerlijk.
Zwemmen is ook heerlijk, maar niet in de buurt of niet op een route die ik vaak afleg. Dus dan is de drempel om te gaan zo hoog. Anders zou ik dat wel doen ja
Ja heel leuk, wel wat kleinquote:Op zondag 6 april 2025 09:38 schreef Lovely het volgende:
Leuk huisje wel
https://www.funda.nl/deta(...)erderweg-2/43953317/
Lekker rustig wel. Maar wel windquote:
quote:mét extra palen
Jij nietquote:
Justin welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: