SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Kijk eens aan. Dat is liefquote:Op zondag 6 april 2025 01:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal weggejaagd zodat jij een warm badje hebt hier.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik denk dat als ik lostrek op de betreffende persoon hij serieus gaat janken en misschien ook nadenken over zijn verleden en bekrompen inzichten. Beter dat ie daar zelf achter komt.quote:Lach met een schone bips![]()
Sorry hoor, kleinzielige gedoe inclusief opnieuw een vette discriminerende post die nu gelukkig weg is (staat nog wel ergens een quote ervan).quote:![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik ben zo zelf weg. Ik ga the summit kijken. Voor straks slaap lekkerquote:Op zondag 6 april 2025 01:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als ze zeuren boe ik ze wel weer weg hoor.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
iemand omlaag praten om leuk gevonden te worden onlinequote:Op zondag 6 april 2025 01:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik lostrek op de betreffende persoon hij serieus gaat janken en misschien ook nadenken over zijn verleden en bekrompen inzichten. Beter dat ie daar zelf achter komt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waar praat hij jou omlaag?quote:Op zondag 6 april 2025 01:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
iemand omlaag praten om leuk gevonden te worden onlineOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nog zo een topper.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Discriminatie is oké?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Verrassende like weer.
R.I.P DTS.![]()
Oeh vind jij ouwe koeien ook zo taai, LYLT?
Brrrrrr... Niet te vreten...![]()
![]()
Ik laat ze daarom lang sudderen, worden ze malser vanquote:Op zondag 6 april 2025 01:28 schreef Sally het volgende:
Oeh vind jij ouwe koeien ook zo taai, LYLT?
Brrrrrr... Niet te vreten...![]()
![]()
Lach met een schone bips![]()
Ik poste een liedje van de snollebollekes en ik was een klootzak moest mijn bek houden en weet ik veel wat nog allemaalquote:Op zondag 6 april 2025 01:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit geflipt hier, denk dat je de verkeerde voor je hebt
R.I.P DTS.![]()
Ow nee. Geen moeite doen.quote:Op zondag 6 april 2025 01:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik laat ze daarom lang sudderen, worden ze malser van
Niet weer uit de sloot halen.
Gewoon een paar stuks jongvee nemen
Zelfbolk denk ik, maar...quote:Op zondag 6 april 2025 01:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik poste een liedje van de snollebollekes en ik was een klootzak moest mijn bek houden en weet ik veel wat nog allemaal
Heb je een linkje?
Nu wil ik ook wel bewijs zien.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Waar heb jij het over.quote:Op zondag 6 april 2025 01:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Sorry hoor, kleinzielige gedoe inclusief opnieuw een vette discriminerende post die nu gelukkig weg is (staat nog wel ergens een quote ervan).
R.I.P DTS.![]()
Zou als je al iemand ter verantwoording wil roepen het dan ook in correct Nederlands doen, anders sla je best een modderfiguur... Dan zou je je zeggen "Nog zo'n topper"quote:
Wasn't mequote:Op zondag 6 april 2025 01:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik poste een liedje van de snollebollekes en ik was een klootzak moest mijn bek houden en weet ik veel wat nog allemaalDat het kutmuziek is dat is wel waar.
Ik dacht dus zo van: het fisje begint om 15:00u, dan bennik vast op een beschaafde tijd thuis en heulemaal niet zo erg onder invloed en zo maar nu is het dus 01:30 en heb ik echt best wel veel gezopen en dergelijke!
Hahaatjes! *hips*"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Mwaoh, dit is ook wel redelijk correct.quote:Op zondag 6 april 2025 01:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zou als je al iemand ter verantwoording wil roepen het dan ook in correct Nederlands doen, anders sla je best een modderfiguur... Dan zou je je zeggen "Nog zo'n topper"
Maar wel op de man/vrouw.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik ga eventjes maanden van dts doorspitten.quote:Op zondag 6 april 2025 01:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Zelfbolk denk ik, maar...
Heb je een linkje?
Nu wil ik ook wel bewijs zien.
R.I.P DTS.![]()
Naar links en naar rechts ..... Leukquote:Op zondag 6 april 2025 01:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wasn't meDat het kutmuziek is dat is wel waar.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Normaal gesproken heb je geen moeite met oude koeien uit de sloot halen.quote:Op zondag 6 april 2025 01:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ga eventjes maanden van dts doorspitten.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Slikt tong in hier!quote:Op zondag 6 april 2025 01:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Naar links en naar rechts ..... Leuk [ link | afbeelding ]Lach met een schone bips![]()
Hey Dotje! Wat ben je nog laat op?quote:Op zondag 6 april 2025 01:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben zo zelf weg. Ik ga the summit kijken. Voor straks slaap lekker
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Zoekfunctie gebruiken.quote:Op zondag 6 april 2025 01:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ga eventjes maanden van dts doorspitten.
Maar dat lukte je ook al niet bij je eigen post over F1-supporters, dus dit zal ook wel niet lukken...?
Tip wellicht?
Zet deel van songtekst van Snollebollekes tussen de aanhalingstekens " en ", en Snollebollekes erbij.
Kies: Gepost door: Dr.Mikey
En voi là, het komt vast tevoorschijn.
Eventueel filteren op het subforum ONZ.
Te moeilijk voor je?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Geen idee wie iedereen is. Zie ook niks iets van discriminatie ofzo, ja sushi is wel een beetje gayquote:Op zondag 6 april 2025 01:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
Godver nu vind ik het zielig voor Mikey dat iedereen zijn shit doorziet
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Er staat nog een quote, idd.quote:Op zondag 6 april 2025 01:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idee wie iedereen is. Zie ook niks iets van discriminatie ofzo, ja sushi is wel een beetje gayOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
ff shout out naar m'n mattie @loveyoulongtime vanwege dikke overwinning in Groningen toch.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
I Know Knossing, I'm from Barcelonaquote:Op zondag 6 april 2025 01:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idee wie iedereen is. Zie ook niks iets van discriminatie ofzo, ja sushi is wel een beetje gay
Wel er was een vriend van iemand dood die begon hier daarover te vertellen. Ik was op dat moment niet aan het meelezen poste een random quote van dat liedje omdat dat toen opstond op een feestje waar ik was en ik kreeg van jou opeens de wind van voren hier over dat ik niet empathisch was en nog meer onzin. Kwam over alsof je bij die user in het broekje probeerde te komen en ik op dat moment een makkelijk slachtoffer was.quote:Op zondag 6 april 2025 01:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wasn't meDat het kutmuziek is dat is wel waar.
R.I.P DTS.![]()
Ja kut eigenlijk wel heel eerlijk gezegd. Grunn is mijn 2e cluppie... Maar goed it is what it is. PSV dichter bij directe plaatsing CL maar Grunn stukje verder weg van Europa.quote:Op zondag 6 april 2025 01:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
ff shout out naar m'n mattie @:loveyoulongtime vanwege dikke overwinning in Groningen toch.Lach met een schone bips![]()
Nogmaals, denk dat je de verkeerde LYLT voor hebt.quote:Op zondag 6 april 2025 01:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel er was een vriend van iemand dood die begon hier daarover te vertellen. Ik was op dat moment niet aan het meelezen poste een random quote van dat liedje omdat dat toen opstond op een feestje waar ik was en ik kreeg van jou opeens de wind van voren hier over dat ik niet empathisch was en nog meer onzin. Kwam over alsof je bij die user in het broekje probeerde te komen en ik op dat moment een makkelijk slachtoffer was.Lach met een schone bips![]()
Ow, ik poste de 'Toppers' overigens niet vanwege de discussie hiervoor. Had ik niet gelezen![]()
Neequote:Op zondag 6 april 2025 01:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nogmaals, denk dat je de verkeerde LYLT voor hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zijn er meerdere van jullie.quote:Op zondag 6 april 2025 01:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nogmaals, denk dat je de verkeerde LYLT voor hebt.
Dat was meer omdat ik die muziek nu moet luisteren omdat ik en mijn zwager erin zijn geluisd door mijn vrouw en zus doordat ze ons 'toen we behoorlijk in 'd'n olie waren' vroegen op oudejaarsdag of we mee naar de toppers wildeGoeie strategie wel
Laat die hele discussie eens zien dan? In plaats van nu zielig te doen. Je bent gewoon aan janken om het janken nu.quote:Lach met een schone bips![]()
Doe eens, had je kunnen doen ipv dit te typenquote:Op zondag 6 april 2025 01:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Zoekfunctie gebruiken.
Maar dat lukte je ook al niet bij je eigen post over F1-supporters, dus dit zal ook wel niet lukken...?
Tip wellicht?
Zet deel van songtekst van Snollebollekes tussen de aanhalingstekens " en ", en Snollebollekes erbij.
Te moeilijk voor je?
Johquote:Op zondag 6 april 2025 01:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Laat die hele discussie eens zien dan? In plaats van nu zielig te doen. Je bent gewoon aan janken om het janken nu.
2e cluppies hebben we allemaal, derde misschien wel, maar ik ken jou goed genoeg om te weten dat PeeSjeVee toch de enige echte liefde is.quote:Op zondag 6 april 2025 01:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja kut eigenlijk wel heel eerlijk gezegd. Grunn is mijn 2e cluppie... Maar goed it is what it is. PSV dichter bij directe plaatsing CL maar Grunn stukje verder weg van Europa.
Dat je zo aan het klagen bent over dat mensen "tof doen tegenover jou om leuk gevonden te worden. PUNTquote:
Heel interessant. PUNT
Kan je op whatssap [ja, fout gespeld ook nog...] zeker lekker mee pronken."
<< Letterlijk citaat.
En nog: "Onnodig"
En nog: "Genoeg aandacht gehad ga maar slapen."
Zonder komma.
Zo irritant af en toe, héél moeilijk lezen ook.
Kan zorgen voor foutieve interpretaties.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Als je het allemaal zo goed weet zoek het lekker zelf op dat topic was trouwens goed was ik trots op over die formule 1 supporters was inderdaad een schandelijke reactie toen ik ernaar vroeg in de feedback daar van een mod die daar niet eens mod was erg vriendelijk was dat allemaal niet.quote:Op zondag 6 april 2025 01:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Zoekfunctie gebruiken.
Tip wellicht?
Te moeilijk voor je?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Klopt. Brabant en Eindje is mijnquote:Op zondag 6 april 2025 01:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
2e cluppies hebben we allemaal, derde misschien wel, maar ik ken jou goed genoeg om te weten dat PeeSjeVee toch de enige echte liefde is.
Ja hey, IK weet niet waar jij het over hebt en over welke songtekst, dat iemand naar jou toe uit zn plaat was gegaan?!quote:Op zondag 6 april 2025 01:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als je het allemaal zo goed weet zoek het lekker zelf op dat topic was trouwens goed was ik trots op over die formule 1 supporters was inderdaad een schandelijke reactie toen ik ernaar vroeg in de feedback daar van een mod die daar niet eens mod was erg vriendelijk was dat allemaal niet.
Zeg, kom nou effe.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 06-04-2025 02:09:11 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Forum Opties Forumhop: Hop naar: