SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Leuk om een keer te horen, verder m.i. een welbekende 13 in een dozijn jaren 90 song…quote:Op zaterdag 5 april 2025 23:11 schreef DJ11 het volgende:
Dit moet ook dringend terug de Top 2000 in. Ik heb er in het verleden weleens op gestemd. Er is sprake van een totaal misplaatst dedain richting dit soort muziek. Dit is gewoon een iconisch 90s-nummer.
quote:Op zaterdag 5 april 2025 23:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Eens. Dit zou er zeker in moeten wat mij betreft. Haddaway - What is love
Lucky you, hoewel een valpartij niet echt lucky te noemen is…quote:Op zaterdag 5 april 2025 23:15 schreef livelink het volgende:
Ik was vanmiddag aan het wandelen en vlak voor een bruggetje (lees houten plank over het water) viel ik. En terwijl ik viel realiseerde ik me dat ik of op het bruggetje of in het water zou vallen. Gelukkig kwam ik op de brug terecht
Gelukkig maar. Je kunt lelijk vallen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 23:15 schreef livelink het volgende:
Ik was vanmiddag aan het wandelen en vlak voor een bruggetje (lees houten plank over het water) viel ik. En terwijl ik viel realiseerde ik me dat ik of op het bruggetje of in het water zou vallen. Gelukkig kwam ik op de brug terecht
quote:Op zaterdag 5 april 2025 23:15 schreef livelink het volgende:
Welterusten.quote:Op zaterdag 5 april 2025 23:17 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben overigens ook ready to go.
Dank weer en welterusten allemaal straks!
Welterusten MadMasterquote:Op zaterdag 5 april 2025 23:17 schreef MadMaster het volgende:
Welterustenquote:Op zaterdag 5 april 2025 23:17 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben geen kleine jongen, maar ik heb het nooit gedurfd.quote:
Ik met een vriendin op vakantie naar België. Zij wilde graag liftend gaan. We zijn in België terecht gekomen met ongeveer 3 lifts, waarvan de tweede lift een echtpaar die ons alleen meenam om erger te voorkomen en de 3e een man alleen die ons alleen een lift wilde geven naar het dichtstbijzijnde station en we moesten hem beloven verder met de trein te gaan. Dat hebben we uiteindelijk maar braaf gedaan. Dat was mijn liftavontuur.quote:Op zaterdag 5 april 2025 23:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben geen kleine jongen, maar ik heb het nooit gedurfd.
Nooit iets mee gekund, met die band. De nummers zijn echt niet verkeerd, dat hoor je er wel aan af.quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2025 23:52 schreef DJ11 het volgende:
Prince, volgens mij uit z'n Symbol-tijd.
Money Don't Matter 2 Nite
quote:
Heeft hij uberhaupt hits gehad in die periode?quote:
Volgens mij wel een paar. Was "The Most Beautiful Girl In The World" ook niet uit die tijd?quote:Op zaterdag 5 april 2025 23:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Heeft hij uberhaupt hits gehad in die periode?
Ja, lijkt er wel op. Dat is uit 1994 en in 1993 heeft hij zijn naam veranderd naar symbool.quote:Op zaterdag 5 april 2025 23:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Volgens mij wel een paar. Was "The Most Beautiful Girl In The World" ook niet uit die tijd?
Even gecheckt. "The Most Beautiful Girl in the World" komt uit die tijd, "Gold" ook.quote:Op zondag 6 april 2025 00:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, lijkt er wel op. Dat is uit 1994 en in 1993 heeft hij zijn naam veranderd naar symbool.
quote:Op maandag 7 april 2025 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag bereikte ons het slechte nieuws dat Sinterklaaskapoentje niet meer onder is.
Het leven was hem te zwaar en hij heeft voor zijn rust gekozen.
Zijn er FOK!kers die bij zijn crematieceremonie aanwezig willen dan kan dat, meld je aan via mijn DM dan geef ik het door aan zijn vriend die mij benaderde.
De plechtigheid vindt plaats op maandag 14 april bij de Rusthof in Leusden, exacte tijd is nog niet bekend.
De rouwkaart volgt nog
Namens FOK! gecondoleerd en heel veel sterkte en kracht aan de familieleden en vrienden.
Yep, ik had juist het idee dat het allemaal weer wat beter met hem ging, na zijn jarenlange afwezigheid hier.quote:Op maandag 7 april 2025 16:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat een triest nieuws, ik ben er stil van
quote:
Oh damn. Heftig.quote:
quote:20:31 : Armin Van Buuren pres. Perpetuous Dreamer - The Sound Of Goodbye (Beatsole Remix)
20:40 : Jordan & Baker - Explode (Clubbasse Remix)
20:42 : Klubbheads - Kickin' Hard (Klubbheads Euro MIX)
20:47 : Yves Deruyter - Calling Earth (Original Remastered Mix)
20:51 : Commander Tom - Are Am Eye? [Original]
20:54 : Human Resource - Dominator 2005 (Lars Palmas Hardstyle Mix)
20:58 : Jerry Lee & Power T - One Way Out [Nutcracker Remix]
21:01 : Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl (Killer Buds vs Energetic RMX)
21:04 : Coldfusion vs DJ Bountyhunter - Tempo (Bounty Hunter Mix)
21:06 : Robert Armani - Hit Hard
21:09 : Maurizio Braccagni - Bass Solution
21:10 : Dr. Macabre - Danse Macabre
21:13 : Genlog - Mockmoon
21:16 : Phrenetic System - Wayfarer
21:18 : Plexus - Cactus Rhythm (The Stunned Guys Rmx)
21:21 : DJ Dick - We Have Risen
21:25 : Members of Mayday - The Judgement Day
Veel plezier met je ouders, en gefeliciteerd met je vader. Hoe oud is hij geworden vandaag?quote:Op donderdag 10 april 2025 07:57 schreef livelink het volgende:
Ik kan vanavond niet meeluisteren. Mijn vader is jarig en ik ga vanavond naar mijn ouders.
86 jaarquote:Op donderdag 10 april 2025 17:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Veel plezier met je ouders, en gefeliciteerd met je vader. Hoe oud is hij geworden vandaag?
Mooie leeftijd.quote:
Lekker hoor.quote:Op donderdag 10 april 2025 19:11 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Goed, lang weekend vrij, dat is nooit erg
quote:Op donderdag 10 april 2025 19:16 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik hou op foto's ook graag een willekeurig stuk fruit vast.
quote:Op donderdag 10 april 2025 19:23 schreef Symphonic het volgende:
Calm after the storm in een remix met Police invloeden
Dat gaat de tuin heel fijn vinden, en vooral ook onze nieuwe planten, bomen en struiken die we net geplant hebben en nog gaan planten de komende dagen.quote:Op donderdag 10 april 2025 19:24 schreef Melting het volgende:
@:Symphonic je gebeden zijn deels verhoord. Vanaf zondag elke dag 2/3/4 mm regen.
Het had nog iets meer mogen zijn natuurlijk, maar het begin is er.quote:Op donderdag 10 april 2025 19:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat gaat de tuin heel fijn vinden, en vooral ook onze nieuwe planten, bomen en struiken die we net geplant hebben en nog gaan planten de komende dagen.
Nou ja, beter geleidelijk wat dan in een keer een plonsquote:Op donderdag 10 april 2025 19:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Het had nog iets meer mogen zijn natuurlijk, maar het begin is er.
Dat zeker.quote:Op donderdag 10 april 2025 19:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou ja, beter geleidelijk wat dan in een keer een plons
quote:Op donderdag 10 april 2025 19:32 schreef Symphonic het volgende:
Geen idee wat dit is, maar als ze het voor mij doet had het niet gehoeven.
De nineties zaten vol baggerquote:Op donderdag 10 april 2025 19:34 schreef zorro28 het volgende:
Volgens mij is Melting vervangen door DJ Vout
quote:Op donderdag 10 april 2025 19:34 schreef zorro28 het volgende:
Volgens mij is Melting vervangen door DJ Vout
quote:Op donderdag 10 april 2025 19:39 schreef Doedezemaar het volgende:
DJ Jazzy jeff en The Fresh prince Summertime
Ik vond dit nooit fijn om te horen.quote:Op donderdag 10 april 2025 19:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat ik dit een verademing vind is ook wel veelzeggend
Jij kan er ook niks aan doen dat er zulke bagger in de nineties werd uitgebracht.quote:Op donderdag 10 april 2025 19:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vond dit nooit fijn om te horen.
Nee maar wel dat wij er naar moeten luisterenquote:Op donderdag 10 april 2025 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jij kan er ook niks aan doen dat er zulke bagger in de nineties werd uitgebracht.
Klopt helemaal.quote:Op donderdag 10 april 2025 19:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja euh, dit ken ik wel, iets met een songfestival ofzo
Er zijn ook goede nummers uitgebracht hoor.quote:Op donderdag 10 april 2025 19:44 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nee maar wel dat wij er naar moeten luisteren
quote:Op donderdag 10 april 2025 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Freddy en Montserrat Caballé Barcelona
quote:Op donderdag 10 april 2025 19:44 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nee maar wel dat wij er naar moeten luisteren
Toots Tielemans.quote:Op donderdag 10 april 2025 19:53 schreef Symphonic het volgende:
Grappig je hoort direct wie de mondharmonica speelt.
Dat kan er maar een zijn.
Ik ook, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 10 april 2025 19:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit zou ik in de eighties hebben geplaatst
quote:Op donderdag 10 april 2025 19:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Je bent zelf een zombie.
[ afbeelding ]
* Melting ziet Symph nu ook zo door de huiskamer lopen!quote:Op donderdag 10 april 2025 20:18 schreef Symphonic het volgende:
Dit is stiekem een heel fijn nummer.
* Melting vraagt zich ineens ook af wat Symph bij hem in de huiskamer doet.quote:Op donderdag 10 april 2025 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]
* Melting ziet Symph nu ook zo door de huiskamer lopen!
quote:Op donderdag 10 april 2025 20:18 schreef Symphonic het volgende:
Dit is stiekem een heel fijn nummer.
Kate van de B52’s, die met het rode haarquote:Op donderdag 10 april 2025 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wist niet wie de zangeres was.
quote:Op donderdag 10 april 2025 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Daar hebben we de B52’s. Meet the Flintstones
Ik vergeet heel vaak dat er ook op donderdag uitzending is....quote:
Ik heb hem volgens mij in de bioscoop gezienquote:
Ik ookquote:Op donderdag 10 april 2025 20:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb hem volgens mij in de bioscoop gezien
Ik ookquote:Op donderdag 10 april 2025 20:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vergeet heel vaak dat er ook op donderdag uitzending is....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Zo Vout ben ik niet.quote:Op donderdag 10 april 2025 20:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Titn - Ben je geil wil je koekje![]()
quote:Op donderdag 10 april 2025 20:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Titn - Ben je geil of wil je koekje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op donderdag 10 april 2025 20:35 schreef Symphonic het volgende:
The clash should I stay or should I go
Was dat niet voor een jeans reclame?quote:Op donderdag 10 april 2025 20:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Vanwege een reclame opnieuw een hit toen
Ik dan weer niet. Vind dit echt een 90's plaat.quote:Op donderdag 10 april 2025 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit zou ik ook in de eighties plaatsen
Geheel jaren 90 hier 93-98quote:Op donderdag 10 april 2025 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Middelbare school is voor mij eighties, hoewel natuurlijk 90 en een deel 91 ook middelbare school waren
De drummer drumt/drumde bij de begeleidingsband van Ozzyquote:Op donderdag 10 april 2025 20:51 schreef Doedezemaar het volgende:
De B-kant is ook tof. Sowieso was dat een geweldige band
Dat zaten best leuke opnames tussen. Ik kan me ook nog Blof herinneren die Doe Maar coverde...quote:Op donderdag 10 april 2025 20:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Ergens ligt er hier nog een cd met opnames van de Marlboro Flashback tour die Racoon deed met het repertoire van Faith No More. Toen Racoon nog wat stoerder was
Andersom zou erger zijnquote:Op donderdag 10 april 2025 20:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat zaten best leuke opnames tussen. Ik kan me ook nog Blof herinneren die Doe Maar coverde...
Dan zijn het misschien opeens wel mooie liedjesquote:
quote:Op donderdag 10 april 2025 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Elton - Met de originele candle in the wind
Ik heb ook voorkeur voor deze versiequote:Op donderdag 10 april 2025 20:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Deze vind ik stiekem ook gewoon mooier. De andere heeft ook een mooie lading hoor..
Klopt. Maar die wilde ik voor 1 keer niet draaien.quote:Op donderdag 10 april 2025 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
In de nineties was het de versie voor Diana
Fuck the formatquote:Op donderdag 10 april 2025 21:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Maar die wilde ik voor 1 keer niet draaien.
Dus deze hoort hier eigenlijk niet in thuis.
Dank!quote:Op donderdag 10 april 2025 21:00 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er weer op.
Dank allemaal voor het luisteren en de gezelligheid.![]()
Welterusten voor straks.
[ afbeelding ]
Have funquote:Op donderdag 10 april 2025 21:03 schreef Melting het volgende:
Oh..... helemaal vergeten. Ik ben komende zaterdag naar een verjaardag en draai dus helaas niet/niet heel vroeg.
Weet nog niet hoe laat ik thuis ben.
Ik wilde hier net komen vertellen dat ik "voorafgaand aan Melting" ga draaienquote:Op donderdag 10 april 2025 21:03 schreef Melting het volgende:
Oh..... helemaal vergeten. Ik ben komende zaterdag naar een verjaardag en draai dus helaas niet/niet heel vroeg.
Weet nog niet hoe laat ik thuis ben.
Jeetje, weer een fokker overledenquote:Op vrijdag 11 april 2025 06:05 schreef Dotteke het volgende:
Morguh![]()
Ik heb zoveel mogelijk users benaderd in DM maar ik zal vast iemand vergeten zijn.
Dus
Zijn er hier nog users die de crematie van Sinterklaaskapoentje bij willen wonen via live streams?
Zo ja kan je mij een DM sturen en zal ik het weekend de link doorgeven
De crematie is 14 april om 13.30 uur
Ja. Helaas, kende je hem?quote:Op zaterdag 12 april 2025 15:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jeetje, weer een fokker overleden
Ik ben er vanavond weer niet bij. Misschien later op de avond, maar sowieso niet de eerste uurtjes. Fijne avond en misschien tot later op de avond.quote:Op zaterdag 12 april 2025 13:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik wilde hier net komen vertellen dat ik "voorafgaand aan Melting" ga draaien
Ik ben wel van plan om te draaien, gewoon om 19:00 uur. Ik ga om 21:00 uur nog wel een poosje door en als je op enig moment thuis bent, moet je maar laten weten of je dan nog even zin hebt om te draaien
Niet persoonlijk, maar wel van het R49 topicquote:
Dotteke in GC / In memoriam #2quote:Op zaterdag 12 april 2025 15:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niet persoonlijk, maar wel van het R49 topic
Jij ook een prettig weekend met veel luisterplezier @DJ11quote:Op zaterdag 12 april 2025 16:16 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind het ook niet zo'n probleem om de uitzending te verzetten. Heb vandaag overgewerkt en ben nog lang niet door alle muziek heen. Ik opteer dan een rustig avondjeGoed weekend allemaal.
Goedenavond en welkomquote:Op dinsdag 15 april 2025 19:08 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond DJ11
Luister nog een klein stukje mee
Ja, dat had de bodem wel nodigquote:Op dinsdag 15 april 2025 19:14 schreef anotherRandomdude het volgende:
Sinds een uur of 17:00 werd het buiten al behoorlijk donker, maar nu regent het eindelijk echt goed
Hetzelfde eigenlijk. Druk op het werk. Wat altijd nog beter is dan met de armen over elkaar zitten. Verder weinig nieuwsquote:Op dinsdag 15 april 2025 19:14 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Gaat zo z'n gangetje.
En bij jou ?
Zolang het bij druk blijft en niet het woordje "te" voor komt, maar goed daar doe je verder weinig aanquote:Op dinsdag 15 april 2025 19:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hetzelfde eigenlijk. Druk op het werk. Wat altijd nog beter is dan met de armen over elkaar zitten. Verder weinig nieuws
Het probleem is dat de drukte samenvalt met een speciaal evenement voor alle medewerkers, wat zo z'n invloed heeft op de capaciteit. Maar met een beetje overwerk komen we er wel.quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:17 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Zolang het bij druk blijft en niet het woordje "te" voor komt, maar goed daar doe je verder weinig aan
rabarbercrumble? Moet ik dan aan een soort taart denken?quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Net zelfgemaakte rabarbercrumble gegeten, met rababer uit eigen tuin. Erg lekker, maar nu wel stroeve tanden
Stukjes rabarber in een ovenschaaltje met een laagje kruimeldeeg er bovenop en dat twintig minuten in de oven en nog even een paar minuten onder de grillquote:Op dinsdag 15 april 2025 19:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
rabarbercrumble? Moet ik dan aan een soort taart denken?
Klinkt smakelijkquote:Op dinsdag 15 april 2025 19:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Stukjes rabarber in een ovenschaaltje met een laagje kruimeldeeg er bovenop en dat twintig minuten in de oven en nog even een paar minuten onder de grill
Klinkt goedquote:Op dinsdag 15 april 2025 19:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Stukjes rabarber in een ovenschaaltje met een laagje kruimeldeeg er bovenop en dat twintig minuten in de oven en nog even een paar minuten onder de grill
In een - vind ik - zeer geslaagde remix. En deze is een paar decennia ouder:quote:
Ik stuitte er laatst weer eens op. Ik had het een tijdje niet gehoord.quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit is zo’n deuntje dat iedereen kent
Het deed me een beetje denken aan You spin me roundquote:Op dinsdag 15 april 2025 19:38 schreef DJ11 het volgende:
Eén van de leden van Kraftwerk solo:Karl Bartos - 15 Minutes Of Fame
Ik vind deze versie zoveel fijnerquote:Op dinsdag 15 april 2025 19:44 schreef DJ11 het volgende:
De versie van Bruce Springsteen zelf heb ik onlangs nog gedraaid in The Connection #3. Ik kan melden dat editie #4 inmiddels ook klaar isGeen idee of er daarna ooit nog eens een deel komt, maar we zullen het zien. Deel #4 in elk geval binnenkort
Ja, vind ik ook. Goed geproduceerd, ligt lekker in het gehoor. Duurt dan wel weer 4:42 minuten. Echt een band die schijt heeft aan hedendaagse normen (liedjes van amper 2:30 minuten)quote:
Goedenavondquote:Op dinsdag 15 april 2025 19:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Het zijn mooie nummers.
Ik heb ze al heel lang niet gehoord.
Talking Heads, ik kan er uren naar luisteren.quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
JubelstemmingTalking Heads - Road To Nowhere
Goedenavondquote:Op dinsdag 15 april 2025 19:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Het zijn mooie nummers.
Ik heb ze al heel lang niet gehoord.
Mijn broer had alles van ze, en van E.L.O.quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:56 schreef DJ11 het volgende:
Heel vaak draai ik ze niet, maar vandaag dus welStatus Quo - Whatever You Want
Laat ELO nu toevallig klaarstaan vanavond...quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn broer had alles van ze, en van E.L.O.
quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedenavond(en bedankt). Wees welkom. Dien gerust een verzoekje in via DM.
Goeienavondquote:
Ik vind het nog steeds een fijne bandquote:Op dinsdag 15 april 2025 19:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Laat ELO nu toevallig klaarstaan vanavond...
Vanavond draai ik een wat minder bekend nummer van ze, al heb ik het wel vaker gedraaid. Komt straksquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een fijne band
Dank voor het luisteren, welterustenquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:06 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor het draaien tot op heden DJ11.
Maar ik ga nu slapen![]()
Welterusten alvast en voor de rest nog een fijne avond en veel luisterplezier.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:06 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor het draaien tot op heden DJ11.
Maar ik ga nu slapen![]()
Welterusten alvast en voor de rest nog een fijne avond en veel luisterplezier.
Uit Erica?quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:07 schreef DJ11 het volgende:
Wat mij betreft het meest Keane-achtige Beatles-nummer:The Beatles - She's Leaving Home
Keane komt straks ook nog. Maar hierna zoek ik het eerst aanmerkelijk dichter bij huis...
Ah, nog dichterbij huis dus.quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:10 schreef DJ11 het volgende:
Hoewel dit liedje al in december uitkwam, beschouw ik het toch als "nieuw" en gaat -ie ook dit jaar mee voor mijn jaarlijst. Want daar zal -ie geheid in staan. Doorgebroken door zijn deelname aan een SBS-talentenjacht (Unplugged), deze Zwollenaar. Het liedje grijpt veel mensen aan.MICHA - Hopeful
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |