In de spiegelquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:52 schreef StateOfMind het volgende:
Kun je trouwens ergens zien hoeveel uur je in een game hebt zitten?
Het boeit me niet zo heel veel. De enige game waarin het me stoort is Bloodborne maar dat komt omdat die op verschillende plekken ver onder de 30 fps tankt, vooral in bossbattles waar je dat nou net niet kan gebruiken. Ik heb liever stabiele 30 fps dan 60 fps die van hier naar daar pringt.quote:Op donderdag 10 april 2025 20:16 schreef GGMM het volgende:
Ik ben geloof ik de enige persoon ter wereld die framerate totaal niet boeiend vindt (ik zie ook echt het verschil tussen 30 en 60 niet)
Kort en bondig is aan mij niet besteedquote:Op maandag 26 mei 2025 22:54 schreef Buitendam het volgende:
Ah, de nieuwe @:StateofMind is uit. Genot.
Ga zo door.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kort en bondig is aan mij niet besteed
Moedig m nou niet aan...quote:Op maandag 26 mei 2025 22:54 schreef Buitendam het volgende:
Ah, de nieuwe @:StateofMind is uit. Genot.
Tenmiste nog iemand die mijn enthousiasme kan waarderenquote:
Nog even en ik ga mijn wii u ook weer aanslingeren. Ga zo door!quote:Op maandag 26 mei 2025 22:50 schreef StateOfMind het volgende:
15 uur nu in BotW zitten (tenmiste hij geeft 15 hours or more aan) en nu mijn eerste peerd
Daar bij die Dual Peak stable.
's Nachts blijft moeilijk met al die skeletten, die vreten je wapens op
Dus wat ik doe, bij gebrek aan campfires in de regen, is travellen naar een Tower, en dan de tijd uitzitten tot de ochtend
Ik heb hout genoeg, maar tot nu toe maar één Flint, die al lang gebruikt is.
Genoeg andere ore gevonden, maar geen Flint
Morgen verder.
Lijkt natuurlijk best handig maar in acht jaar Nintendo Switch heb ik nog nooit een Switch dock ergens mee naartoe genomenquote:
Beetje te groot om mee te nemen in mijn werktas.quote:
Ik vond het weer een erg leuke editiequote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:31 schreef StateOfMind het volgende:
Heb alleen zo'n kerrie kees voor de Switch plus joycons (logisch) plus ruimte voor 5 games gekocht.
Is toch wel prettiger gevoelsmatig dan zo los meenemen
Merk wel dat ik een game als Mario wel gewoon handheld kan spelen, maar Breath of the Wild liever op een grote tv speel.
Speaking of BotW, zojuist Hestu ontmoet, kan ik eindelijk mijn inventory vergroten
Ook erg leuk als ie met die sambaballen gaat rammelen
Daar wordt je meteen vrolijk van![]()
Toch wel top 5 materiaal qua mijn persoonlijke GOAT 🐏, misschien zelfs top 3.
En het mooie is, omdat ik nooit een Nintendo heb gehad 😱heb ik nooit filmpjes gekeken van/over BotW, dus ik heb totaal geen idee wat er nog komen gaat
@:Buitendam de nieuwe State is uit
Wat hij in het begin zegt, so much charm.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:02 schreef Drankster het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Altijd wanneer iemand over BotW praat denk ik aan dit filmpje.
Ik ook niet, maar ik gok dat Ganondorf de eindbaas is en dat je Zelda van hem moet bevrijden.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:31 schreef StateOfMind het volgende:
En het mooie is, omdat ik nooit een Nintendo heb gehad 😱 heb ik nooit filmpjes gekeken van/over BotW, dus ik heb totaal geen idee wat er nog komen gaat
Ga je nu echt van ongeveer 30 games het einde verklappen!! :$quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:33 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik gok dat Ganondorf de eindbaas is en dat je Zelda van hem moet bevrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |