Dat zegt de uitkomst van de poll dus helemaal niks.quote:Op zaterdag 5 april 2025 17:07 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dan kies je hoeveel je er gemiddeld opeet ongeveer.
Het zegt hoeveel pannenkoeken een fokker gemiddeld eet. Ongeacht hoe dik en groot ze zijn en wat erop zit.quote:Op zaterdag 5 april 2025 17:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat zegt de uitkomst van de poll dus helemaal niks.
Maar het zegt dan dus niks.quote:Op zaterdag 5 april 2025 17:09 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Het zegt hoeveel pannenkoeken een fokker gemiddeld eet. Ongeacht hoe dik en groot ze zijn en wat erop zit.
In de OP hang je er echter al een oordeel aan o.b.v. hoeveel men er eet.quote:Op zaterdag 5 april 2025 17:09 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Het zegt hoeveel pannenkoeken een fokker gemiddeld eet. Ongeacht hoe dik en groot ze zijn en wat erop zit.
Jij bakt ze 10cm dik ofwa?quote:
Heb je daar ook een instructie van hoe je die maakt?quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:09 schreef marc0871 het volgende:
4 stuks van deze jongens.
[ afbeelding ]
Met stroop.
Je kan toch wel pannenkoeken bakken?quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:15 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Heb je daar ook een instructie van hoe je die maakt?
Niet zo'n grote mond jij!quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:20 schreef Farenji het volgende:
[..]
Je kan toch wel pannenkoeken bakken?
Hij wil gewoon dat ik mijn filmpje postquote:Op zaterdag 5 april 2025 18:20 schreef Farenji het volgende:
[..]
Je kan toch wel pannenkoeken bakken?
Ik doe het zoquote:Op zaterdag 5 april 2025 18:15 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Heb je daar ook een instructie van hoe je die maakt?
Boeien.quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:36 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat filmpje heb je niks, maar dan ook helemaal niks aan.
Ik vond het leuk kerel. En die pannenkoeken waren ook nog allemaal goed gelukt.quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:48 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Boeien.
Sommige mensen vinden het gewoon leuk.
beetje van dit... beetje van dat... is toch geen koken manquote:Op zaterdag 5 april 2025 18:25 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik doe het zo
Bekijk deze YouTube-video
Spreek voor jezelf, ik kijk dit filmpje regelmatig en zie iedere keer weer iets nieuws.quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:36 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nou jij laat hier dus even blijken dat je totaal geen verstand van filmpjes hebt...quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:36 schreef Tengano het volgende:
[..]
Waarom eet je er dan niet meer?quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
3.
Waardeloos als avondmaal. Na een uur heb ik weer honger.![]()
Dus veel liever een bord pasta, rijst of aardappels.
Je moet het ook als ontbijt eten.quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
3.
Waardeloos als avondmaal. Na een uur heb ik weer honger.![]()
Dus veel liever een bord pasta, rijst of aardappels.
Met 3 zit ik echt vol.quote:
nee johquote:
Ik maak ze wel eens met een snufje bakpoeder en dan zijn het echt zo dik als een mat in de gym.quote:Op zondag 6 april 2025 10:25 schreef Fok-it het volgende:
Who cares hoe dik ze zijn voor je antwoord geeftautisten united weer hier
3 of 4 pannenkoekjes meestal
Ja, maar de 'gewone' Hollander maakt van die dunne crepe pannekoekenquote:Op zondag 6 april 2025 10:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik maak ze wel eens met een snufje bakpoeder en dan zijn het echt zo dik als een mat in de gym.![]()
3x een gewone pannenkoek eigenlijk.
Zijn ook het lekkerst.quote:Op zondag 6 april 2025 10:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar de 'gewone' Hollander maakt van die dunne crepe pannekoeken
Nou, het zijn er meetal iets van zes of zeven die ik verorber... Tenzij ze dus mega dik zijn, dan minder.quote:Op zondag 6 april 2025 10:25 schreef Fok-it het volgende:
Who cares hoe dik ze zijn voor je antwoord geeftautisten united weer hier
3 of 4 pannenkoekjes meestal
quote:Vanille-aroma wordt ook wel vanille smaakstof of vanille essence genoemd en is veel minder krachtig van smaak. Dat komt doordat het aroma niet gemaakt is van echte vanille, maar van de kunstmatige smaakstof vanille. Hierdoor is de aroma een stuk goedkoper dan vanille extract, maar je merkt zeker wel een verschil.
https://www.baktotaal.nl/(...)wel%20een%20verschil.
Ik deed er een zakje vanillesuiker en een goede toef kaneel inquote:Op zondag 6 april 2025 11:39 schreef Tengano het volgende:
Geen keukengeheimen dus? Dan zal ik er eentje geven. In professionele pannekoekenhuizen doen ze een beetje custard in het beslag. Daar wordt het beslag en de pannenkoek een beetje geel van en het geeft een klein vanillesmaaktje. Daarnaast oogt dat wss smakelijker.
Ik heb het zelf trouwens geprobeerd en voor mij hoeft het niet omdat het ook geen echte vanille is die in custard zit maar synthetische vanille; vanilline heet dat officieel.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |