Fout, maar ik dacht vanwege die bladeren aan het gedichtje:quote:
Wij zijn inclusief toch?quote:
Het wordt met een J gespeld in het Nederlands. Of bedoel je wat anders?quote:Op vrijdag 11 april 2025 20:42 schreef Faraday01 het volgende:
Waar haalt hij die J in Tashkent vandaan
Hij zei TashkJentquote:Op vrijdag 11 april 2025 20:44 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Het wordt met een J gespeld in het Nederlands. Of bedoel je wat anders?
Daar was een keer een WK of EK schaatsen op een buitenbaan en toen werd het plotseling 30 graden.quote:Op vrijdag 11 april 2025 20:42 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Almaty ligt in Kazachstan (ben ik ook geweest).
En daar kon je ook 400 meter meewind hebben door de speciale liggingquote:Op vrijdag 11 april 2025 20:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Daar was een keer een WK of EK schaatsen op een buitenbaan en toen werd het plotseling 30 graden.
Kloptquote:Op vrijdag 11 april 2025 21:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Toch heeft ze alles best snel gevonden.
Ze hebben teveel met het spel gegoocheld, nou kan de 3e ronde niet meer uit.quote:
Blijkbaar ook niet goedquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:52 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die was toch van de zuidpool expeditie?
I know, ik was iets te snel…quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:55 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat is de ayatollah en die leeft nog
Shanti towns kan ook nog.quote:Op vrijdag 25 april 2025 20:31 schreef Janneke141 het volgende:
Ik gok vast op township voor het andere team.
Woelmuizen heb ik ook, die veranderen de grond in een soort spons. Ik gooi hun gaten dicht met as. Hebben nauwelijks een staart.quote:
Hier heb ik huis muizen zonder mijn toestemmingquote:Op vrijdag 25 april 2025 20:43 schreef la_perle_rouge het volgende:
Woelmuizen heb ik ook, die veranderen de grond in een soort spons. Ik gooi hun gaten dicht met as. Hebben nauwelijks een staart.
Ik heb geprobeerd die hazelmuizen te stoppen door in alle gaten uitgeplozen metalen pannensponzen te stoppen, maar ze klimmen tegen gladde rechte muren omhoog en kunnen door de kleinste gaatjes.quote:Op vrijdag 25 april 2025 20:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hier heb ik huis muizen zonder mijn toestemming![]()
Ik maak gaten dicht met aluminium folie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |