Dit moet linkse communisten toch als een engel die in hun mond pist overkomen?quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:41 schreef Ali_boo het volgende:
Toch nog wat goed nieuws voor vandaag![]()
[ x ]
Die zullen er toch allemaal ook niet heel erg blij van worden schat ik zo.quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:27 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Klopt, die miljardairs houden het nog wel een tijdje vol.
Stable genius.quote:
Er is in de VS veel macht voor de grote bedrijven en de miljardairs, dus op een gegeven moment moet er wel tegengas gaan komen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:39 schreef cosmosis het volgende:
De VS is toch te democratisch om dit op de lange termijn te accepteren...toch....toch???
Die bedrijven en miljardairs die sinds Trump aan de macht is 10.000.000.000.000 hebben zien verdampen?quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er is in de VS veel macht voor de grote bedrijven en de miljardairs, dus op een gegeven moment moet er wel tegengas gaan komen.
Gesproken als een waar groen links stemmer. LOLquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb de hele mikmak rond 3 februari verkocht en dat is maar goed ook.
Er komt niets goeds voort uit die tariffs.
Pardon?quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Gesproken als een waar groen links stemmer. LOL
Hij heeft wel gelijk, ik heb hetzelfde gedaan en geen haar spijt....Kun je links of rechts noemen om krampachtig aan S&P500 achtige FTEs te blijven vasthouden in deze tijd is vrij naief...quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Gesproken als een waar groen links stemmer. LOL
Ik geloof niet dat ik gedeeld heb wat ik gestemd heb.quote:
Natuurlijk heeft ie gelijk.quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:59 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, ik heb hetzelfde gedaan en geen haar spijt....Kun je links of rechts noemen om krampachtig aan S&P500 achtige FTEs te blijven vasthouden in deze tijd is vrij naief...
de USA mensen die zijn niet zo geduldig en verwachten wel dat er volgende week een oplossing komt, ik hoop voor Trump dat ie goed slaapt vannachtquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:39 schreef cosmosis het volgende:
De VS is toch te democratisch om dit op de lange termijn te accepteren...toch....toch???
Is dat niet veel te kapitalistisch voor GL?quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik gedeeld heb wat ik gestemd heb.
Maar al zou dat zo zijn dat ik GL gestemd heb, kan een GL-stemmer geen aandelen hebben dan? Of wat is je "diepere gedachte" achter de reactie?
Ga een ander vervelen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Is dat niet veel te kapitalistisch voor GL?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Trump Says The Markets And Country Will 'Boom' Due To His Tariffs
Loop je met dit soort opmerkingen niet een paar decennia achter?quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Is dat niet veel te kapitalistisch voor GL?
vroeger toen GL nog CPN wasquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:36 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Loop je met dit soort opmerkingen niet een paar decennia achter?
Denk je niet dat "Links" een paar decennia achter looptquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:36 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Loop je met dit soort opmerkingen niet een paar decennia achter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |