Zijn long game is nog niet best.quote:Op dinsdag 22 april 2025 16:55 schreef wimderon het volgende:
Wat opstartproblemen waar Carter geen gebruik van maakte, maar inmiddels lijkt het ergens op.
Het is inderdaad van beiden nog niet best.quote:Op dinsdag 22 april 2025 17:35 schreef Zorro het volgende:
Nog teveel foutjes van Ronnie.
Gelukkig maakt Carter er tot nu toe nog meer.
Ik denk dat dit toch een prima wedstrijd kan worden als de Chinees tenminste snel een eerste frame op het bord krijgt.quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:27 schreef wdn het volgende:
Ik vrees voor Zhou Yuelong.
Trump is op jacht naar 100 centuries voor een bonus. Trump is al gevaarlijk maar een Trump met een doel helemaal
"he can't see enough of the red ball, I think"
en weg is de rode bal
Bizar wat hij met de witte bal kan zeg
Ik geef de voorkeur aan Ronnie tegen Ben Woollastonquote:
Bizarre stat dat Brecel alleen in z'n wereldkampioensjaar een wedstrijd heeft gewonnen op de Crucible.quote:Op woensdag 23 april 2025 17:44 schreef H.Vviv het volgende:
Brecel al behoorlijk in de problemen tegen Day. Staat nu 5-1 achter.
Niet echt. Hij is met andere dingen bezig dan snooker. Zijn voorbereiding voor het WK was een feest vakantie in Portugal.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:59 schreef mitt het volgende:
[..]
Bizarre stat dat Brecel alleen in z'n wereldkampioensjaar een wedstrijd heeft gewonnen op de Crucible.
En dan staat zo'n kwiebus op de wereldkampioenen lijst en Jimmy White niet.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Niet echt. Hij is met andere dingen bezig dan snooker. Zijn voorbereiding voor het WK was een feest vakantie in Portugal.
JW deed drugs en alcoholquote:Op woensdag 23 april 2025 19:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dan staat zo'n kwiebus op de wereldkampioenen lijst en Jimmy White niet.
Moet ik Graeme Dott nog noemen of is dat wel duidelijk?quote:
Dat is zo en tegelijkertijd is voor de meeste fans Jimmy White een haast mythische speler in het genre Alex Higginsquote:Op woensdag 23 april 2025 19:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dan staat zo'n kwiebus op de wereldkampioenen lijst en Jimmy White niet.
Die naam hebben ze zelfs van de scheidingswand gehaaldquote:Op woensdag 23 april 2025 20:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Moet ik Graeme Dott nog noemen of is dat wel duidelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |