https://www.omroepbrabant(...)-een-zwaan-overledenquote:Een 61-jarige boer uit Oss is donderdagavond aangehouden omdat hij opzettelijk met een tractor op drie zwanen is ingereden. Dat gebeurde in een weiland aan de N652 in Lithojien. Een van de zwanen heeft het niet overleefd.
Omstanders zagen de aanrijding rond kwart voor zes gebeuren en schakelden Dierenambulance Brabant Noord-Oost in. Volgens de omstanders zou 'de man moedwillig en vol gas op de drie zwanen inrijden'. Daarop belde de dierenambulance de politie.
De politie heeft de man aangehouden en meegenomen. "Het opzettelijk doden of vangen van bepaalde dieren, zoals in dit geval zwanen, is strafbaar", zegt een woordvoerder van de politie. "De man is voor verder onderzoek en verhoor overgebracht naar het politiebureau."
De overleden zwaan is meegenomen door de dierenambulance. De andere twee zwanen zijn ter plekke gecontroleerd en hoefden niet met de dierenambulance mee.
Toch wel gelachenquote:Op donderdag 3 april 2025 22:30 schreef de_boswachter het volgende:
Zwanenaltijd beetje stoer doen als je bij ze in de buurt komt maar nooit tegen een nekklem kunnen
Dit vind ik al net zo'n vermoeiende topicdodende standaardpost als die van users die een extra burger zeggen te gaan eten in een topic over vega's.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:29 schreef Aberkullie het volgende:
En hoeveel koeien en varkens had die boer diezelfde week naar het slachthuis getaserd zonder dat je er iemand over hoort?
Ja ik vind de hypocrisie ook weer doodvermoeiend maar wat doe je eraan hequote:Op donderdag 3 april 2025 23:29 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dit vind ik al net zo'n vermoeiende topicdodende standaardpost als die van users die een extra burger zeggen te gaan eten in een topic over vega's.
Ooit een zwanenburger gegeten dan?quote:Op donderdag 3 april 2025 23:32 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja ik vind de hypocrisie ook weer doodvermoeiend maar wat doe je eraan he
Wat nieuws verzinnen om te posten?quote:Op donderdag 3 april 2025 23:32 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Kan wel wat andere boeren posten op zich maar ik weet niet of deze ook 1 zwaan hebben vermoordquote:Op donderdag 3 april 2025 23:53 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Wat nieuws verzinnen om te posten?
Niks hypocrisie. Dieren horen op het menuquote:Op donderdag 3 april 2025 23:32 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Toch zit er ergens wel een klein punt in zijn opmerking.quote:Op donderdag 3 april 2025 23:29 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dit vind ik al net zo'n vermoeiende topicdodende standaardpost als die van users die een extra burger zeggen te gaan eten in een topic over vega's.
Niks whataboutism, boeren zijn per definitie klootzakken zodat er goedkope hamburgers in de appie liggen maar pas als ze een zwaan doodrijden moeten ze een nekschot krijgenquote:Op vrijdag 4 april 2025 08:37 schreef Cockwhale het volgende:
Whataboutism is weer lekker gaande. Je rijdt gewoon niet bewust, voor je plezier, dieren dood. Als je dat wel normaal vindt, dan zit er echt ergens een steekje los.
quote:Op donderdag 3 april 2025 23:14 schreef Helenattenek het volgende:
Anders:
Man verdient een lintje
Teringbeesten zijn het denken rustig 1/3e van de weg in te mogen nemen Nou ik kan je vertellen die zwaan in het nieuws is Niet de 1e geweest
Prachtig om een hooptie van 1200 euro te hebben. Zegmaar 100 euro per maand lease en na een Jaar als de apk afkeurt koop ik gewoon een nieuwe
Tl;Dr = teringbeesten
We hebben een nieuwe kwaliteitsuser in ons midden zo te lezen.quote:Op donderdag 3 april 2025 23:35 schreef Helenattenek het volgende:
Idd de hypocrisie zeg..
Het vee van de boeren kan zich toch Niet ongecontroleerd voortplanten?
Het vee van de boeren gaat Niet rogue? Anders wordt die ook vroegtijdig geslacht.
Die zwaan zal nog Niet 0,000125% zijn van de dieren die deze Boer geveegd heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je niet zoveel hamburgers eten, dikkie.quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:43 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Niks whataboutism, boeren zijn per definitie klootzakken zodat er goedkope hamburgers in de appie liggen maar pas als ze een zwaan doodrijden moeten ze een nekschot krijgen
Ik eet alleen zwaan vanaf nuquote:Op vrijdag 4 april 2025 08:45 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Moet je niet zoveel hamburgers eten, dikkie.
Dat lijkt me een uitstekende straf in dit geval ja. En uiteraard regelmatig controle uitvoerenquote:Op vrijdag 4 april 2025 08:47 schreef Glazenmaker het volgende:
Voor je plezier dieren doodmaken is wat anders dan ze opeten. Ben klaar met vega en vlees gekkies die doen alsof dat niet zo is.
Boer als straf zijn trekker en rijbewijs afpakken. Succes met je bedrijf.
Niet elk dier is even belangrijk voor de gemiddelde mens. Ik hecht ook meer waarde aan mijn kat dan aan een varken of een zwaan. Daarbij maakt het motief ook uit. Moet ik nu steil achterover slaan van het baanbrekende inzicht dat mensen hier verschil in aanbrengen?quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Toch zit er ergens wel een klein punt in zijn opmerking.
In combinatie met een celstraf lijkt me dat een prima maatregel.quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:47 schreef Glazenmaker het volgende:
Voor je plezier dieren doodmaken is wat anders dan ze opeten. Ben klaar met vega en vlees gekkies die doen alsof dat niet zo is.
Boer als straf zijn trekker en rijbewijs afpakken. Succes met je bedrijf.
Nee, echt totaal niet. De boer kan namelijk ook enkel groenten verbouwen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Toch zit er ergens wel een klein punt in zijn opmerking.
Zwanen brengen schade aan weilanden maar ze zijn beschermd dus afschieten mag niet.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:02 schreef VEM2012 het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar het verhaal van de boer. Natuurlijk weet ik dat er sadisten zijn op de wereld, maar het is voor mij toch zo onbestaanbaar dat ik de mogelijkheid dat hij het niet opzettelijk heeft gedaan open laat.
Gelukkig kun je wel kiezen voor "anders, namelijk..."quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik mis de stemoptie "overrijden met eigen trekker".
Vegans blijven in veel gevallen vermoeiende mensen die altijd hun bespottelijke wereldbeeld even levensstijl bij anderen willen opdringen. Een topic als dit wordt dus meteen beetgegrepen om over de vleesindustrie te beginnen.quote:Op donderdag 3 april 2025 23:29 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Bijzonder toch hoe jij de wereld bekijkt. Je lijkt meer om dieren te geven dan om mensen. Iemand die over een zwaan heen rijdt moet meteen een nekschot krijgen, maar tegelijkertijd juich je het openlijk toe als er iemand een CEO van een bedrijf in de gezondheidszorg op straat neerschiet.quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:43 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Niks whataboutism, boeren zijn per definitie klootzakken zodat er goedkope hamburgers in de appie liggen maar pas als ze een zwaan doodrijden moeten ze een nekschot krijgen
Boeren willen helemaal geen goedkope hamburgers maar juist dure. Het zijn geen filantropische instellingen. En veganisten zijn per definitie verwarde personen die in een inrichting horen. Vleesconsumptie is noodzakelijk voor een goede gezondheid.quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:43 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Jezelf diskwalificeren als serieuze discussiepartner in twee zinnen: zo doe je dat.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:10 schreef ACT-F het volgende:
En veganisten zijn per definitie verwarde personen die in een inrichting horen. Vleesconsumptie is noodzakelijk voor een goede gezondheid.
Die stelling is in 1992 al ontkracht maar niemand zegt dat je geen vlees mag eten hoor, kalm maarquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Boeren willen helemaal geen goedkope hamburgers maar juist dure. Het zijn geen filantropische instellingen. En veganisten zijn per definitie verwarde personen die in een inrichting horen. Vleesconsumptie is noodzakelijk voor een goede gezondheid.
Een goede verstaander had natuurlijk kunnen zien dat mijn reactie haar eigen spiegelbeeld is. Het vergt natuurlijk wel zelfreflectie om dat in te zien.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jezelf diskwalificeren als serieuze discussiepartner in twee zinnen: zo doe je dat.
Ga je nog proberen die uitspraken van enig gewicht te voorzien?
Veganisten zijn per definitie klootzakken. Dat was in 1992 natuurlijk ook bekend.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:23 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Die stelling is in 1992 al ontkracht maar niemand zegt dat je geen vlees mag eten hoor, kalm maar
Geen bron kunnen vinden nee?quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een goede verstaander had natuurlijk kunnen zien dat mijn reactie haar eigen spiegelbeeld is. Het vergt natuurlijk wel zelfreflectie om dat in te zien.
[ afbeelding ]
Mijn voedselbronnen huppelen rond. Zodra de pleuris uitbreekt wens ik je succes met het vinden van je peulvruchten.quote:
Waarom zouden bv. groentes minder goed te verkrijgen zijn dan dieren als de pleuris uitbreekt?quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mijn voedselbronnen huppelen rond. Zodra de pleuris uitbreekt wens ik je succes met het vinden van je peulvruchten.
Niet iedereen heeft een grote tuin als jij. De overlevenden van de hongerwinter kunnen je wel vertellen waarom stedelijke gebieden in het nadeel zijn in geval van een crisis.quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:13 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Waarom zouden bv. groentes minder goed te verkrijgen zijn dan dieren als de pleuris uitbreekt?
Want hoe zat dat ook weer met benodigd landoppervlak voor de productie van plantaardige producten vergeleken met dierlijke productenquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een grote tuin als jij. De overlevenden van de hongerwinter kunnen je wel vertellen waarom stedelijke gebieden in het nadeel zijn in geval van een crisis.
Jij hebt natuurlijk een megastal en een slachthuis in je achtertuinquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een grote tuin als jij. De overlevenden van de hongerwinter kunnen je wel vertellen waarom stedelijke gebieden in het nadeel zijn in geval van een crisis.
Productie tijdens een crisissituatie?quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Want hoe zat dat ook weer met benodigd landoppervlak voor de productie van plantaardige producten vergeleken met dierlijke producten.
Het scheelt niet veel. Ik heb er wel goed zicht op.quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:29 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk een megastal en een slachthuis in je achtertuin
En wanneer de pleuris uitbreekt heeft dat natuurlijk ook geen enkele invloed op de import van eiwitrijk krachtvoer uit Zuid Amerika die onze doorgefokte veestapel op de been poot houdt.quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:29 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk een megastal en een slachthuis in je achtertuin
Het zelfde krachtvoer dat in een veganistisch dieet te vinden is. Of dacht je dat Nederland een land van soja en peulvruchten is?quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En wanneer de pleuris uitbreekt heeft dat natuurlijk ook geen enkele invloed op de import van eiwitrijk krachtvoer uit Zuid Amerika die onze doorgefokte veestapel op de been poot houdt.
Maar jij hebt wel koeien, varkens en kippen in je tuin?quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Want je kan als de pleuris uitbreekt natuurlijk alleen maar soja eten. Of vlees.quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het zelfde krachtvoer dat in een veganistisch dieet te vinden is. Of dacht je dat Nederland een land van soja en peulvruchten is?
Vlees is meer dan koe, varken en kip. De natuur heeft volop ganzen, reeën, wilde zwijnen en andere diersoorten.quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Maar jij hebt wel koeien, varkens en kippen in je tuin?
Ik ben niet tegen vlees eten, doe het soms ook hoor. Maar beide zijn in gevaar als de pleuris uitbreekt. Ik zie niet het een voordeliger zijn dan het ander.
Een moestuintje is simpel en overal te beginnen. Een koe in je tuin zetten is ook een optie, maar wel wat lastiger.
Ja net als bv brandnetels, bramen en tal van andere vruchten, bloemen en bessen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vlees is meer dan koe, varken en kip. De natuur heeft volop ganzen, reeën, wilde zwijnen en andere diersoorten.
Als we met zijn allen daarop gaan jagen zijn die dieren binnen no time uitgestorven.quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vlees is meer dan koe, varken en kip. De natuur heeft volop ganzen, reeën, wilde zwijnen en andere diersoorten.
Ik gok dat Nederland qua wilde dieren voor ongeveer anderhalf uur aan calorieën bezit. Wat ga je op dag 2 doen?quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Alsof die user al een kip te pakken krijgtquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:53 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Als we met zijn allen daarop gaan jagen zijn die dieren binnen no time uitgestorven.
Dat je beide nodig hebt.quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja net als bv brandnetels, bramen en tal van andere vruchten, bloemen en bessen.
Wat is je punt?
Nee hoor, want genoeg mensen die dat niet doen want zielig en zo.quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:53 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Als we met zijn allen daarop gaan jagen zijn die dieren binnen no time uitgestorven.
Gokken dat je mis hebt.quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:00 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ik gok dat Nederland qua wilde dieren voor ongeveer anderhalf uur aan calorieën bezit. Wat ga je op dag 2 doen?
Wees gerust. Niemand neemt je te pakken.quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:00 schreef Aberkullie het volgende:
Alsof die user al een kip te pakken krijgt
Oja diezelfde schijf van vijf die aanraadt om minder vlees te eten. Wat een gebrek aan kennis en argumenten weerquote:
Op internet janksmoelen over soja.quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:00 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ik gok dat Nederland qua wilde dieren voor ongeveer anderhalf uur aan calorieën bezit. Wat ga je op dag 2 doen?
Minder dan wat? Een slecht advies als je al te weinig eet.quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:12 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Oja diezelfde schijf van vijf die aanraadt om minder vlees te eten. Wat een gebrek aan kennis en argumenten weer
Welke door mij geliefde soja?quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vergeet je geliefde soja maar. Weer terug naar voer uit eigen bodem.
Moet je bij het Voedingscentrum zijn, maar jij zal het allemaal vast beter wetenquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Minder dan wat? Een slecht advies als je al te weinig eet.
De soja die ik amper consumeer? Oh die ja. Goed punt joh.quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vul zelf maar in waar het vandaan komt.
Haversap. Melk komt uit melkklieren. Maar ik snap je verwarring, want van nature zijn we omnivoren.quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee drink die alleen met havermelk. Van eigen bodem.
Ah, 'ik'. Heerlijk die individuele kijk.quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De soja die ik amper consumeer? Oh die ja. Goed punt joh.
Ik flikker nu meteen een paar pakken havermelk op de barbecuequote:Op vrijdag 4 april 2025 17:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee drink die alleen met havermelk. Van eigen bodem.
Jij begint over zijn geliefde soja. Man man het wordt er niet beter op hequote:Op vrijdag 4 april 2025 17:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ah, 'ik'. Heerlijk die individuele kijk.
En wie begon er ook alweer over de door mij geliefde soja?quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ah, 'ik'. Heerlijk die individuele kijk.
Mij geliefde? Serieus? Jij begon over soja.quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En wie begon er ook alweer over de door mij geliefde soja?
Even serieus, zit je ons te trollen?quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mij geliefde? Serieus? Jij begon over soja.
Kijk eens even heel goed in de spiegel toen jij een bevolkingsgroep begon uit te maken voor per definitie klootzakken. Alles wat daarna kwam heb je over je afgeroepen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:32 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Even serieus, zit je ons te trollen?
Als je even die door jou geliefde stierenlul uit je oog haalt dan zie je misschien dat je jezelf onsterfelijk belachelijk maakt.quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mij geliefde? Serieus? Jij begon over soja.
Is het een veeboer?quote:Op donderdag 3 april 2025 22:29 schreef Aberkullie het volgende:
En hoeveel koeien en varkens had die boer diezelfde week naar het slachthuis getaserd zonder dat je er iemand over hoort?
quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je even die door jou geliefde stierenlul uit je oog haalt dan zie je misschien dat je jezelf onsterfelijk belachelijk maakt.
quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En wanneer de pleuris uitbreekt heeft dat natuurlijk ook geen enkele invloed op de import van eiwitrijk krachtvoer uit Zuid Amerika die onze doorgefokte veestapel op de been poot houdt.
Ik vind de argument voor natuurlijke plantaardige varianten altijd zo leuk.quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Minder dan wat? Een slecht advies als je al te weinig eet.
Het valt in elk geval wel op dat het nogal een trigger is als er iets wordt gezegd over veganisme of het consumeren van soja.quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De soja die ik amper consumeer? Oh die ja. Goed punt joh.
Vooral als datgene wat wordt gezegd weer desinformatie is zoals dat voor de soja voor vleesvervangers hele regenwouden worden gekapt of dat een mens vlees nodig heeft om gezond te blijven.quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:35 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik vind de argument voor natuurlijke plantaardige varianten altijd zo leuk.
'Ja, maar quinoa bevat ook veel eiwit hoor!'
[..]
Het valt in elk geval wel op dat het nogal een trigger is als er iets wordt gezegd over veganisme of het consumeren van soja.
Bedankt voor je desinformatie. Ga vooral door met je overbewerkte voeding. Goed voor lichaam en geest.quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:45 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Vooral als datgene wat wordt gezegd weer desinformatie is zoals dat voor de soja voor vleesvervangers hele regenwouden worden gekapt of dat een mens vlees nodig heeft om gezond te blijven.
Daarom leven vegetariërs langer! Nou begrijp ik het!quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bedankt voor je desinformatie. Ga vooral door met je overbewerkte voeding. Goed voor lichaam en geest.
Gemiste kans.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik mis de stemoptie "overrijden met eigen trekker".
Die krijgen ook massaal darmkanker en diabetesquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:16 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Daarom leven vegetariërs langer! Nou begrijp ik het!
Ik eet vrijwel geen overbewerkte voeding hoor? Maar als je inhoudelijk niets te melden hebt moet je maar dingen gaan verzinnen, dat begrijp ikquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bedankt voor je desinformatie. Ga vooral door met je overbewerkte voeding. Goed voor lichaam en geest.
Totdat de pleuris uitbreekt. Succes met je brandneteldieetquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:16 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Daarom leven vegetariërs langer! Nou begrijp ik het!
Houd je desinformatie voor je als je niet van repliek gediend bent.quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:22 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik eet vrijwel geen overbewerkte voeding hoor? Maar als je inhoudelijk niets te melden hebt moet je maar dingen gaan verzinnen, dat begrijp ik
Lol watquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Houd je desinformatie voor je als je niet van repliek gediend bent.
Wij zijn omnivoren en geen herbivoren. Dus vlees en vis is onderdeel van ons dieet. Elke uitzondering die je erop maakt is desinformatie. En nee, voedingssupplementen zijn geen vervangers van een onnatuurlijk dieet.quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:25 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Lol wat![]()
Welke desinformatie precies?
Zo schattig dat je denkt dat juist in een crisis dierlijk voedsel beter beschikbaar gaat zijn in 1 van de meest drukbevolkte gebieden ter wereld.quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Totdat de pleuris uitbreekt. Succes met je brandneteldieet
Ik zou minder gokken als ik jou was.quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:36 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Zo schattig dat je denkt dat juist in een crisis dierlijk voedsel beter beschikbaar gaat zijn in 1 van de meest drukbevolkte gebieden ter wereld.
Laat me raden. Corona was maar een griepje, vaccins zijn eng, klimaat problemen bestaan niet en Trump is best een aardige president
Ja ik geef het op met deze user hoor, neem jij het maar overquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:36 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Zo schattig dat je denkt dat juist in een crisis dierlijk voedsel beter beschikbaar gaat zijn in 1 van de meest drukbevolkte gebieden ter wereld.
Laat me raden. Corona was maar een griepje, vaccins zijn eng, klimaat problemen bestaan niet en Trump is best een aardige president
Vleeseters hebben nu eenmaal een langere ademquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:45 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja ik geef het op met deze user hoor, neem jij het maar over
Ja. Of een dikkere plaat voor de kopquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vleeseters hebben nu eenmaal een langere adem
Ter verdediging.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja. Of een dikkere plaat voor de kop.
quote:Op donderdag 3 april 2025 23:29 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Het zijn beide vermoeiende topicdodende standaardposts. Dat is de vergelijking. Is wel moeilijk te destilleren uit een post van één zin natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:35 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Deze vergelijking. Hier gaat het daadwerkelijk om hypocrisie en een dubbele standaard tav welk dier wel bruut gedood mag worden en welk dier niet.
Het andere is gewoon een opportunistische tokkie uitspraak om anderen te ondermijnen.
Corona was een grapje gebasseerd op een misverstand.quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:36 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |