Het enige jammere aan het vertrek van Jolien, is het verlies van alle mooie-liefdevolle-zwijmelende-verliefde posts van @odie22 Hoewel ik nooit een fan geweest ben van Jolien, moest ik altijd om Odie's posts glimlachen.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:10 schreef greysbones het volgende:
* greysbones verstopt zich voor @:Odie22 de TT leest
Absoluut niet, 2 verschillende karakters en ik vind Alice ook knapper dan Jolienquote:Op donderdag 3 april 2025 19:18 schreef Hznootje het volgende:
Jolien vergelijkt zichzelf met Alice van vorig jaarSorry meisje daar kan je niet aan tippen, zeker niet qua gedrag
En een heel lief meisje wat zich niet liet beïnvloedenquote:Op donderdag 3 april 2025 19:27 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Absoluut niet, 2 verschillende karakters en ik vind Alice ook knapper dan Jolien
Enige raakvlak wat ze hebben is dat ze hier door sommige de grond in worden/werden geschrevenquote:Op donderdag 3 april 2025 19:27 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Absoluut niet, 2 verschillende karakters en ik vind Alice ook knapper dan Jolien
Dat telt voor elke bewoner wat een bagger staat er soms op de SM zegquote:Op donderdag 3 april 2025 19:30 schreef Paul het volgende:
hopelijk kijkt jolien niet op twitter als ze thuiskomt of facebookgroepen
ik denk dat morgen gevoelsmatig nog langer duurtquote:Op donderdag 3 april 2025 19:32 schreef humpty het volgende:
[..]
Enige raakvlak wat ze hebben is dat ze hier door sommige de grond in worden/werden geschreven
Jong en blond voor sommige issues schijnbaar
Jordy het duurt lang
het is echt diep en diep triestquote:Op donderdag 3 april 2025 19:32 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat telt voor elke bewoner wat een bagger staat er soms op de SM zeg
Moet zeggen dat ik haar in het begin best leuk vond. Maar ze heeft best wat issues wat me begint te storen.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:32 schreef humpty het volgende:
[..]
Enige raakvlak wat ze hebben is dat ze hier door sommige de grond in worden/werden geschreven
Jong en blond voor sommige issues schijnbaar
Jordy het duurt lang
eensquote:Op donderdag 3 april 2025 19:35 schreef Linnied het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik haar in het begin best leuk vond. Maar ze heeft best wat issues wat me begint te storen.
quote:Op donderdag 3 april 2025 19:45 schreef Kinga het volgende:
Weten ze uberhaupt dat er vanaaf iets is? Ik zie niemand makeuppen en doen...
Ik geloof dat ze zich niet om gaan kleden voor vanavondquote:Op donderdag 3 april 2025 19:45 schreef Kinga het volgende:
Weten ze uberhaupt dat er vanaaf iets is? Ik zie niemand makeuppen en doen...
Weerquote:
Ook goed. Ik kijk niet op een kwartiertjequote:Op donderdag 3 april 2025 19:49 schreef engine het volgende:
Fijn om te zien dat jullie zo ontspannen zijn. Vergeet niet, over 1 uur en driekwartier begint de live.
Wat een gezeur, wel omkleden, niet omkleden, wel make uppen, niet make uppenquote:Op donderdag 3 april 2025 19:51 schreef engine het volgende:
Beetje paniek bij Jolieneigenlijk wil ze nog gaan make uppen
En dan wordt het lastig he?quote:Op donderdag 3 april 2025 19:52 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Wat een gezeur, wel omkleden, niet omkleden, wel make uppen, niet make uppen![]()
Jordy laat de koffer dicht
die gaat een shock krijgen als ze op sm gaat lezenquote:Op donderdag 3 april 2025 19:30 schreef Paul het volgende:
hopelijk kijkt jolien niet op twitter als ze thuiskomt of facebookgroepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |