abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218434165
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 21:46 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Boren gaat niet want het is zo'n slap aluminium binnendeurding tussen de gipswandjes
Dat beweer ik ook niet. Ik heb het juist bevestigd op het mini stukje muur tussen twee deuren en de andere kant aan de trapboom. tussen gips en stang wel een stukje hout. In gips kan je prima boren als je maar zorgt dat er daarna niets gaat schuiven. De stang zit dus ook goed klem aan beiden kanten.

Binnen een deur zou ik nooit doen, alleen al omdat het te laag is. Wil je het perse wel doen dan zou ik helemaal door die deurposten heen boren en die ter plaatste ook verstevigen. Wordt nooit mooi en is ook niet praktisch lijkt mij.
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
pi_218434182
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 16:35 schreef 215 het volgende:

[..]
Dat beweer ik ook niet. Ik heb het juist bevestigd op het mini stukje muur tussen twee deuren en de andere kant aan de trapboom. tussen gips en stang wel een stukje hout. In gips kan je prima boren als je maar zorgt dat er daarna niets gaat schuiven. De stang zit dus ook goed klem aan beiden kanten.

Binnen een deur zou ik nooit doen, alleen al omdat het te laag is. Wil je het perse wel doen dan zou ik helemaal door die deurposten heen boren en die ter plaatste ook verstevigen. Wordt nooit mooi en is ook niet praktisch lijkt mij.
Daarom vraag ik ook wie er ervaring heeft met een pull up bar waarbij je niet hoeft te boren. Toch bedankt
pi_218434280
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 16:39 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Daarom vraag ik ook wie er ervaring heeft met een pull up bar waarbij je niet hoeft te boren. Toch bedankt
Dan zit je vast aan een vrijstaande constructie en die zal al snel ongeveer je hele vertrek vullen als het een beetje stabiel moet zijn.
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
pi_218435476
Ik doe elke dag aan thuis gym : van de stoel naar de koelkast en weer terug ^O^
"You can call me Susan if it makes you happy"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')