SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Het kan bolken en het kan bolken, maar het kan net zo goed andersom
Bezig!quote:Op donderdag 3 april 2025 18:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon je neus achterna lopen met vleesch en bier in hand!![]()
Trust nobody![]()
En anders gewoon ergens hout jatten, winkelkarretje eroverheen en zelf je eigen BBQ starten midden op straatquote:
Moet ik het aanklikken of is t téveel herrie voor mijn orenquote:Op donderdag 3 april 2025 18:42 schreef maily het volgende:
FF een lekkere bak herrie![]()
Bekijk deze YouTube-video
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Herriequote:Op donderdag 3 april 2025 18:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet ik het aanklikken of is t téveel herrie voor mijn oren![]()
![]()
Je moet niks!quote:Op donderdag 3 april 2025 18:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet ik het aanklikken of is t téveel herrie voor mijn oren
Het is echt herrie![]()
![]()
![]()
Nah valt wel mee, alleen is die vent een beetje engquote:
Idd en morgenochtend naar de tandartsquote:Op donderdag 3 april 2025 18:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan nu de beentje omhoog en relaxen..Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
O jeequote:Op donderdag 3 april 2025 18:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Idd en morgenochtend naar de tandarts![]()
Controle of heb je een gaatje?quote:Op donderdag 3 april 2025 18:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Idd en morgenochtend naar de tandarts
Controle, maar moet denk ik een vulling gemaakt worden omdat het gevoelig isquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ojee, hopen dat het een klein gaatje is, hoeft zij/hij niet diep te boren..quote:Op donderdag 3 april 2025 18:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Controle, maar moet denk ik een vulling gemaakt worden omdat het gevoelig is"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Deze dan! Met Ozzy en Sharon Osbournequote:Op donderdag 3 april 2025 18:49 schreef Lovely het volgende:
Ook een mooi nummer van hem
Bekijk deze YouTube-video![]()
Bekijk deze YouTube-video![]()
Ga ik even kijken en luisteren..quote:Op donderdag 3 april 2025 18:51 schreef maily het volgende:
[..]
Deze dan! Met Ozzy en Sharon Osbourne![]()
Bekijk deze YouTube-video
koffie al op
hondjes uitgelaten
op naar de exit vanavondThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wie gaag er winnen denk je?quote:Op donderdag 3 april 2025 19:03 schreef greysbones het volgende:
koffie al op
hondjes uitgelaten
op naar de exit vanavond"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Bestaan die eigenlijk wel? Of zijn dat die standaard biscuitjes?quote:
vanavond gaat Jolienquote:
en dan hoop ik dat Matti wint
maar dat zal wel niet
de kans dat er iemand wint die ik vanaf het begin leuk vindt is al die jaren erg klein geblekenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 3 april 2025 19:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Bestaan die eigenlijk wel? Of zijn dat die standaard biscuitjes?Elk koekje past bij de thee
![]()
![]()
En dit jaar zit er ook een topper inquote:Op donderdag 3 april 2025 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
vanavond gaat Jolien
maar dat zal wel niet
de kans dat er iemand wint die ik vanaf het begin leuk vindt is al die jaren erg klein gebleken![]()
![]()
![]()
J
O
R
D
Y
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Vindt je steeds de verkeerde leuk..quote:Op donderdag 3 april 2025 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
vanavond gaat Jolien
maar dat zal wel niet
de kans dat er iemand wint die ik vanaf het begin leuk vindt is al die jaren erg klein gebleken![]()
Maar hij zit ieder geval bjn de laatste 4
Dat is waar ja..quote:Op donderdag 3 april 2025 19:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijkElk koekje past bij de thee
die gekke vogel wil dat de oempa loempa wintquote:Op donderdag 3 april 2025 19:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vindt je steeds de verkeerde leuk..![]()
Maar hij zit ieder geval bjn de laatste 4Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Misschien heeft zij wel gelijkquote:Op donderdag 3 april 2025 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
die gekke vogel wil dat de oempa loempa wint![]()
Maar die was in het begin toch best aan het mopperen enz?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op donderdag 3 april 2025 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
die gekke vogel wil dat de oempa loempa wint![]()
![]()
![]()
tss nee die kippenborst wil jij als winnaar zienSmile, it's free therapy.![]()
jepquote:Op donderdag 3 april 2025 19:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien heeft zij wel gelijk![]()
Maar die was in het begin toch best aan het mopperen enz?
nog steedsThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
liever een lekker braziliaans hapjequote:Op donderdag 3 april 2025 19:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
tss nee die kippenborst wil jij als winnaar zien
als zo'n boer uit Kampen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jordy laat gewoon zijn emoties zien.. dat is een mooie eigenschapquote:Op donderdag 3 april 2025 19:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien heeft zij wel gelijk![]()
Maar die was in het begin toch best aan het mopperen enz?
quote:Op donderdag 3 april 2025 19:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Er kan er maar een echte winnaar zijn![]()
zo is dat
snormans is een minimensje.. vind er niks aan ookquote:Op donderdag 3 april 2025 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
liever een lekker braziliaans hapje
als zo'n boer uit KampenSmile, it's free therapy.![]()
Maar met jou welquote:Op donderdag 3 april 2025 19:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
joewel jUsTnKK en daar is niks mis mee![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik wilde bijna wat postenquote:Op donderdag 3 april 2025 19:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
snormans is een minimensje.. vind er niks aan ook
maaar zal me inhouden
Daar is niks mis mee neequote:Op donderdag 3 april 2025 19:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jordy laat gewoon zijn emoties zien.. dat is een mooie eigenschap
Kibi spiegelt zich met die gekke kampeneesquote:
quote:Op donderdag 3 april 2025 19:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar met jou wel![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet ik toch
![]()
quote:Op donderdag 3 april 2025 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wilde bijna wat posten
maaar zal me inhouden
is heel niet waar!quote:Op donderdag 3 april 2025 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kibi spiegelt zich met die gekke kampenees
Gekke vogel welquote:Op donderdag 3 april 2025 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kibi spiegelt zich met die gekke kampenees
Ik hoop toch op een lange rls weer in het najaar, bondgenoten vond ik ook niks aan![]()
Woutquote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Vond Een Jaar Van Je Leven echt heel erg leuk met die verschillende dynamieken, bondgenoten is maar een slap aftrekselquote:Op donderdag 3 april 2025 19:14 schreef Lovely het volgende:
Ik hoop toch op een lange rls weer in het najaar, bondgenoten vond ik ook niks aan![]()
Well, life can be a riot
Ik ook, veel gekeken ook..quote:Op donderdag 3 april 2025 19:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vond Een Jaar Van Je Leven echt heel erg leuk met die verschillende dynamieken, bondgenoten is maar een slap aftreksel
Ik doe mijn best mijn beste.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:15 schreef JustinK het volgende:
KoningWout, the man that makes us proud![]()
Een beetje wel tochquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nee team gekke vogel hier hoorquote:Op donderdag 3 april 2025 19:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
tssss is het weer 2 tegen 1 hoor![]()
![]()
oeps per ongeluk op Tr gekliktquote:Op donderdag 3 april 2025 19:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
tssss is het weer 2 tegen 1 hoor
quote:Op donderdag 3 april 2025 19:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Een beetje wel tochWat een gekkie is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Zellufquote:Op donderdag 3 april 2025 19:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vond Een Jaar Van Je Leven echt heel erg leuk met die verschillende dynamieken, bondgenoten is maar een slap aftreksel![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 april 2025 19:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Een beetje wel tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat is zo
die is al lang niet meer naar buiten geweest
quote:Op donderdag 3 april 2025 19:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
uhu ik heb nog wel een paar blikken voor je![]()
![]()
Slobquote:Op donderdag 3 april 2025 19:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
uhu ik heb nog wel een paar blikken voor jeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ze komt vast wel een keer weer buurtenquote:Op donderdag 3 april 2025 19:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
dat is zo
die is al lang niet meer naar buiten geweest
Gezelliquote:Op donderdag 3 april 2025 19:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ze komt vast wel een keer weer buurten![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 april 2025 19:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
is nie waar!!!!!!!!
moet even eten maken![]()
![]()
![]()
![]()
lekker op tijd weerquote:Op donderdag 3 april 2025 19:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
is nie waar!!!!!!!!
Ik ookquote:Op donderdag 3 april 2025 19:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
is nie waar!!!!!!!!
![]()
![]()
uh moest eerst wat maken voor mijn medebewoner die blieft geen zalm met verse spinazie.quote:
en ja... het is laat.
klopt wel.Smile, it's free therapy.![]()
Heerlijk stukkie hardgelopen met komodo op de oortjes.
Dan mag ik straks weer een zak chips wegeten tijdens dit was het nieuws 🥲Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Lekker hoorquote:Op donderdag 3 april 2025 19:21 schreef StevenHyde het volgende:
Dan mag ik straks weer een zak chips wegeten tijdens dit was het nieuws 🥲![]()
het holbewonertje moet vitamientjesquote:Op donderdag 3 april 2025 19:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
uh moest eerst wat maken voor mijn medebewoner die blieft geen zalm met verse spinazie.
en ja... het is laat.
klopt wel.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hier ook, viel ergens halverwege in maar was meteen hookedquote:
Well, life can be a riot
jawellusquote:Op donderdag 3 april 2025 19:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zelluf
whaa na deze post sta ik op en lees ik even niet !Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Een hele zak?quote:Op donderdag 3 april 2025 19:21 schreef StevenHyde het volgende:
Dan mag ik straks weer een zak chips wegeten tijdens dit was het nieuws 🥲
Soms heb je datquote:Op donderdag 3 april 2025 19:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hier ook, viel ergens halverwege in maar was meteen hooked
quote:Op donderdag 3 april 2025 19:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja staat ook op de gebruiksaanwijzing dat dit de bedoeling is![]()
Dan moet je welquote:Op donderdag 3 april 2025 19:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja staat ook op de gebruiksaanwijzing dat dit de bedoeling is![]()
![]()
Echt? Nooit gelezenquote:Op donderdag 3 april 2025 19:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja staat ook op de gebruiksaanwijzing dat dit de bedoeling is
Ik eet nooit een zak chips in een keer leeg.. gewoon een klein bakje chips"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wel fijn dat je vanaf nu weet hoe het werktquote:Op donderdag 3 april 2025 19:32 schreef Lovely het volgende:
Ik eet nooit een zak chips in een keer leeg.. gewoon een klein bakje chipsBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
dafuqquote:
Lov![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 3 april 2025 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
dafuq
Lov![]()
Nee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja maar ik ga dat niet doen, word ik nog viesdikkerquote:Op donderdag 3 april 2025 19:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wel fijn dat je vanaf nu weet hoe het werkt![]()
jij bent heel niet viesdikquote:Op donderdag 3 april 2025 19:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja maar ik ga dat niet doen, word ik nog viesdikker![]()
quote:Op donderdag 3 april 2025 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
dafuq
Lov![]()
Sorry moest ffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Volslank is mooiquote:Op donderdag 3 april 2025 19:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja maar ik ga dat niet doen, word ik nog viesdikker
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Mwa beter dan graatmager ( al kunnen sommigen daar niks aan doen )quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op donderdag 3 april 2025 19:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sorry moest ff
nee gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echt niet
dan ga ik protesterenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 3 april 2025 19:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sorry moest ff
nee gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echt niet
dan ga ik protesterenvinnik niequote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Helemaal mee eens. Ik vind alles goed zolang diegene er zelf maar fijn bij voeltquote:Op donderdag 3 april 2025 19:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa beter dan graatmager ( al kunnen sommigen daar niks aan doen )Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op donderdag 3 april 2025 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee gek
echt niet
dan ga ik protesteren
quote:Op donderdag 3 april 2025 19:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik vind alles goed zolang diegene er zelf maar fijn bij voelt
Sowieso en je kleden naar je figuur is ook belangrijk vind ik..quote:Op donderdag 3 april 2025 19:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik vind alles goed zolang diegene er zelf maar fijn bij voelt"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
gewoon een witte leggingquote:Op donderdag 3 april 2025 19:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sowieso en je kleden naar je figuur is ook belangrijk vind ik..
Met Nashville was't voor mij echt een helquote:Vond die eerste 3 afleveringen helemaal ruk, maar een toenmalig bandlid had zoiets van joh, het word echt goed geef het een kans. En daarna tot pakweg midden seizoen 5 echt helemaal hooked geweest/gebleven, daarna viel 't een beetje in een maar laatste 4 afleveringen waren echt
Well, life can be a riot
Soms moet je idd er even door komenquote:Op donderdag 3 april 2025 19:44 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Met Nashville was't voor mij echt een helVond die eerste 3 afleveringen helemaal ruk, maar een toenmalig bandlid had zoiets van joh, het word echt goed geef het een kans. En daarna tot pakweg midden seizoen 5 echt helemaal hooked geweest/gebleven, daarna viel 't een beetje in een maar laatste 4 afleveringen waren echt
De ene serie pakt meteen,maar kan in een tweedeof derde ineens tegen vallen
En dan?quote:Op donderdag 3 april 2025 19:57 schreef greysbones het volgende:
nog 1 puntje Jus
dan heb ik Sally ingehaald![]()
En dan?quote:Op donderdag 3 april 2025 19:57 schreef greysbones het volgende:
nog 1 puntje Jus
dan heb ik Sally ingehaald![]()
Yepquote:Op donderdag 3 april 2025 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
hebben jullie dit afgesproken![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: