SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Het kan bolken en het kan bolken, maar het kan net zo goed andersom
Bezig!quote:Op donderdag 3 april 2025 18:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon je neus achterna lopen met vleesch en bier in hand!![]()
Trust nobody![]()
En anders gewoon ergens hout jatten, winkelkarretje eroverheen en zelf je eigen BBQ starten midden op straatquote:
Moet ik het aanklikken of is t téveel herrie voor mijn orenquote:Op donderdag 3 april 2025 18:42 schreef maily het volgende:
FF een lekkere bak herrie![]()
Bekijk deze YouTube-video
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Herriequote:Op donderdag 3 april 2025 18:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet ik het aanklikken of is t téveel herrie voor mijn oren![]()
![]()
Je moet niks!quote:Op donderdag 3 april 2025 18:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet ik het aanklikken of is t téveel herrie voor mijn oren
Het is echt herrie![]()
![]()
![]()
Nah valt wel mee, alleen is die vent een beetje engquote:
Idd en morgenochtend naar de tandartsquote:Op donderdag 3 april 2025 18:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan nu de beentje omhoog en relaxen..Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
O jeequote:Op donderdag 3 april 2025 18:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Idd en morgenochtend naar de tandarts![]()
Controle of heb je een gaatje?quote:Op donderdag 3 april 2025 18:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Idd en morgenochtend naar de tandarts
Controle, maar moet denk ik een vulling gemaakt worden omdat het gevoelig isquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: