Ik ga wel ff een stukje naar buiten..quote:Op donderdag 3 april 2025 13:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]Hopelijk heeft de natuur je wat te bieden vanmiddag tijdens het luchten. Ookal is het maar een klein procentje.
Goed van je !quote:Op donderdag 3 april 2025 13:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ga wel ff een stukje naar buiten..
Was een 1 April "grap" sorryquote:Op donderdag 3 april 2025 13:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jammer dat @:GroteTijd alweer gaat
Ditquote:Op donderdag 3 april 2025 13:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nu al 500
Dat haal ik in een maand niet
Je had me wel hoorquote:
Correctquote:Op donderdag 3 april 2025 13:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo goed luister je normaal nooit!
Op deze afdeling is genoeg te doen. Maar het is een beetje saai en eenzaam werkquote:
Ben er nog en ben niet van plan weg te gaanquote:Op donderdag 3 april 2025 13:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je had me wel hoor
Vond het uiterste jammer
Miesvadquote:
Is je mat vies? Ga em wassen danquote:
Oh, dat ging snelquote:
Klasse manquote:Op donderdag 3 april 2025 13:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ga wel ff een stukje naar buiten..
Hey Steven!quote:
Nee zegt me niksquote:Op donderdag 3 april 2025 14:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ken je deze funnyman?
[ afbeelding ]
Sta je bij de boeken?quote:Op donderdag 3 april 2025 13:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Op deze afdeling is genoeg te doen. Maar het is een beetje saai en eenzaam werk
Hee!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |