SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.![]()
Toen ik jarig was gingen sommige mij expres niet feliciteren.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Huh waaromquote:Op donderdag 3 april 2025 02:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toen ik jarig was gingen sommige mij expres niet feliciteren.Trust nobody![]()
Weet ik niet sally en die aqua ofzo.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 3 april 2025 02:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
* KillemWieft pakt Birdies wijnglas afOhhhh krijg ik ze morgen van een zekere grijze botten mevrouw op mn donder die jou nu gelooft
Ohquote:Op donderdag 3 april 2025 02:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Weet ik niet sally en die aqua ofzo.
Nouja daar kun je vedet niks aan doen...Trust nobody![]()
Je tong is helemaal blauwquote:Op donderdag 3 april 2025 02:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Ohhhh krijg ik ze morgen van een zekere grijze botten mevrouw op mn donder die jou nu gelooft
!
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Niemand die het weetquote:Op donderdag 3 april 2025 02:21 schreef KillemWieft het volgende:
Ik heb liever dat iedereen m’n verjaardag vergeet.
Hoi.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ja sommigequote:Op donderdag 3 april 2025 02:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh
Nouja daar kun je vedet niks aan doen...They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Van prosecco krijg je geen blauwe tongquote:![]()
maar nope geen alcohol. Heb ik niet nodig.. zonder ook al leuk genoeg
quote:quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 3 april 2025 02:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Van prosecco krijg je geen blauwe tong![]()
maar nope geen alcohol. Heb ik niet nodig.. zonder ook al leuk genoeg
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-04-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 391 / +225 / +0 / 1539 / 1606
2. KillemWieft / 101 / +60 / +6 / 28 / 48
3. Dr.Mikey / 90 / +35 / +2 / 55 / 79
4. Moeraskat / 71 / +21 / +30 / 148 / 180
5. hemarookworst / 65 / +4 / +0 / 82 / 107
6. aeque / 47 / +23 / +0 / 140 / 173
7. greysbones / 41 / +2 / +0 / 211 / 222
8. Shii / 36 / +30 / +0 / 79 / 105
9. sp3c / 34 / +0 / +0 / 17 / 29
10. mario390 / 32 / +32 / +0 / 5 / 17
11. StevenHyde / 32 / +21 / +1 / 184 / 228
12. devzero / 31 / +0 / +0 / 28 / 38
13. loveislikeakiss / 30 / +2 / +0 / 262 / 290
14. Soury / 29 / +23 / +6 / 9 / 23
15. Fogel / 27 / +8 / +8 / 119 / 156
16. Sally / 23 / +18 / +3 / 17 / 26
17. HappyCharly / 23 / +0 / +18 / 82 / 104
18. Grotetijd / 21 / +1 / +17 / 34 / 40
19. gebrokenglas / 19 / +8 / +0 / 283 / 321
20. MizzezAmy / 18 / +8 / +0 / 312 / 339SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Neill!quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Lekker bellen met hem lekker bellen met haar.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Voor je het weet zijn de rapen gaar!quote:Op donderdag 3 april 2025 02:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lekker bellen met hem lekker bellen met haar.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
Wil je hem bellen?quote:Op donderdag 3 april 2025 02:33 schreef Kissingbird het volgende:
waar is kree?
nu het over bellen gaatProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja zeg. Laat m effe wegblijven - als het over bellen gaatquote:Op donderdag 3 april 2025 02:33 schreef Kissingbird het volgende:
waar is kree?
nu het over bellen gaat
quote:Op donderdag 3 april 2025 02:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja zeg. Laat m effe wegblijven - als het over bellen gaat![]()
Ja, precies.quote:quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 april 2025 02:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Voor je het weet zijn de rapen gaar!
R.I.P DTS.![]()
![]()
OkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Schiet niet op zo
R.I.P DTS.![]()
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fijn toch om de dag mee te startenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Jussie 😘😘😘Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn kant en klare snelle ontbijt het blijkbaar kokosflakes 😭Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 3 april 2025 06:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Nothing better than the smell of coffee in the morning![]()
![]()
![]()
Zo you speak een eindje over de grensquote:Op donderdag 3 april 2025 06:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Nothing better than the smell of coffee in the morning
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja mooi hèquote:Op donderdag 3 april 2025 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo you speak een eindje over de grens
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op donderdag 3 april 2025 06:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oké wandeling richting station is begonnen
![]()
![]()
Jij snapt het, eerst koffie en dan de kleine de fles en kan zo terug bed inquote:Op donderdag 3 april 2025 06:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En heeft de man even wat me-time en tijd voor koffie
Kan de andere dame mooi uitslapen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
De lantaarn palen vinden dat het licht genoeg is, ik niet
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hoe laat en waar moet ik zijn? Kan wel wat gebruiken na die coke van gisterquote:Op donderdag 3 april 2025 07:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik gooi net wat bolletjes in de oven.
Ik dacht altijd dat het spruit 11 wasquote:
Echt twee jaar geleden pas geleerd
Beide zijn niet logischHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Was het lekker, die coke?quote:Op donderdag 3 april 2025 07:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hoe laat en waar moet ik zijn? Kan wel wat gebruiken na die coke van gisterHow can I make this topic about me?![]()
Ja, goeie dealer heeft KW, moet ik ook eens contact mee opnemenquote:
Gekke spruit ben je ookquote:Op donderdag 3 april 2025 07:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het spruit 11 was
Echt twee jaar geleden pas geleerd
Beide zijn niet logisch![]()
![]()
Wat betekent de term "spuit 11"?
De term "spuit 11 geeft ook modder" is een Nederlandse uitdrukking die wordt gebruikt om iemand te beschrijven die te laat reageert of een bijdrage levert wanneer het eigenlijk niet meer nodig is. Het suggereert dat iemand pas met een idee of een oplossing komt wanneer de situatie al is opgelost of voorbij.
Oorspronkelijk komt de uitdrukking uit de brandweerwereld, waar meerdere brandspuiten werden ingezet om een brand te blussen. Spuit nummer 11 was dan de laatste die arriveerde en dus weinig impact had. Vandaar de toevoeging "geeft ook modder", wat aangeeft dat de bijdrage niet veel waarde meer heeft.
Bron: Copilot AIHow can I make this topic about me?![]()
Ah zo zie je maar, we zeggen zo vaak maar het halve gezegdequote:Op donderdag 3 april 2025 07:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat betekent de term "spuit 11"?
De term "spuit 11 geeft ook modder" is een Nederlandse uitdrukking die wordt gebruikt om iemand te beschrijven die te laat reageert of een bijdrage levert wanneer het eigenlijk niet meer nodig is. Het suggereert dat iemand pas met een idee of een oplossing komt wanneer de situatie al is opgelost of voorbij.
Oorspronkelijk komt de uitdrukking uit de brandweerwereld, waar meerdere brandspuiten werden ingezet om een brand te blussen. Spuit nummer 11 was dan de laatste die arriveerde en dus weinig impact had. Vandaar de toevoeging "geeft ook modder", wat aangeeft dat de bijdrage niet veel waarde meer heeft.
Bron: Copilot AIHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oorspronkelijk komt de uitdrukking uit de brandweerwereld, waar meerdere brandspuiten werden ingezet om een brand te blussen. Spuit nummer 11 was dan de laatste die arriveerde en dus weinig impact had. Vandaar de toevoeging "geeft ook modder", wat aangeeft dat de bijdrage niet veel waarde meer heeft.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Heb ik nog een leuke.. Waarom zitten er bolletjes op een muts?quote:Op donderdag 3 april 2025 07:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Dit is er een voor de DTS weetjesrubriek.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Er was draad over?quote:Op donderdag 3 april 2025 07:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb ik nog een leuke.. Waarom zitten er bolletjes op een muts?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vertelquote:Op donderdag 3 april 2025 07:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb ik nog een leuke.. Waarom zitten er bolletjes op een muts?![]()
![]()
Dat is een leuke vraag! De bolletjes op een muts—ook wel pompons genoemd—hebben zowel een praktische als decoratieve functie. Oorspronkelijk hadden ze een nut: ze werden bijvoorbeeld door zeelieden gedragen om hun hoofd te beschermen tegen lage scheepsplafonds. In militaire uniformen dienden ze als herkenningsteken om verschillende regimenten van elkaar te onderscheiden.quote:Op donderdag 3 april 2025 07:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb ik nog een leuke.. Waarom zitten er bolletjes op een muts?
Tegenwoordig zijn pompons vooral een stijlvol en speels detail dat een muts net wat leuker maakt. Of ze nu groot en fluffy zijn of klein en subtiel, ze geven een muts karakter en kunnen een outfit net dat beetje extra flair geven.
Bron: Copilot AIHow can I make this topic about me?![]()
Vroeger, heel lang geleden hadden matrozen een pet op met zo'n bolletje. In de schepen waren de plafonds laag en liepen buizen. Om te voorkomen dat ze hard hun hoofd stootten, werd er een bolletje aan de muts toegevoegd, zo wisten ze at ze niet verder konden
spuit 11quote:Op donderdag 3 april 2025 07:06 schreef _UserName_ het volgende:
Vroeger, heel lang geleden hadden matrozen een pet op met zo'n bolletje. In de schapen waren de plafonds laag en liepen buizen. Om te voorkomen dat ze hard hun hoofd stootten, werd er een bolletje aan de muts toegevoegd, zo wisten ze at ze niet verder konden
Dus ze helpen je kop niet te stoten
Ik ben klein, ik snap het nietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
jij zou dan ook een muts zonder bolletje krijgenquote:Op donderdag 3 april 2025 07:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik ben klein, ik snap het niet
Ja. Trouwens, dat bolletje op de muts ben je toch te laat, je stoot nog steeds je hoofd. Dat bolletje zit bovenop de muts maar je loopt met de voorkant van je hoofd tegen zo'n buis aan.quote:How can I make this topic about me?![]()
Jij bent zelluf al een mutsquote:Op donderdag 3 april 2025 07:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik ben klein, ik snap het niet![]()
![]()
ja hey, ik heb het niet bedacht hequote:Op donderdag 3 april 2025 07:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Trouwens, dat bolletje op de muts ben je toch te laat, je stoot nog steeds je hoofd. Dat bolletje zit bovenop de muts maar je loopt met de voorkant van je hoofd tegen zo'n buis aan.
Nicequote:Op donderdag 3 april 2025 07:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
jij zou dan ook een muts zonder bolletje krijgenWoaaaaaaaahquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je weet wat er gebeurt met brengers van slecht nieuws....quote:Op donderdag 3 april 2025 07:08 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ja hey, ik heb het niet bedacht he
Vertraging door een goederentrein zegt de conductriceHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik stoot altijd mijn hoofd tegen luifels van marktkraampjes...quote:Op donderdag 3 april 2025 07:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik ben klein, ik snap het nietHow can I make this topic about me?![]()
Hoe lang ben je?quote:Op donderdag 3 april 2025 07:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik stoot altijd mijn hoofd tegen luifels van marktkraampjes...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja dan krijg je datquote:
Ik ben bijna iph voor jouHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 3 april 2025 07:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja dan krijg je dat
Ik ben bijna iph voor jou![]()
![]()
Leg jij t m uit Justink? Blijkbaar is gg een onschuldige zielquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Laten we dat zo houdenquote:Op donderdag 3 april 2025 07:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Leg jij t m uit Justink? Blijkbaar is gg een onschuldige ziel![]()
Ja dat is autocorrect, die dacht in te moeten grijpen.quote:Op donderdag 3 april 2025 07:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Gok dat de trein 80 mph doet nuHow can I make this topic about me?![]()
Conductrice mag ook wel mee op de roadtrip, mooie vrouwHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vraag dr meequote:Op donderdag 3 april 2025 07:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
Conductrice mag ook wel mee op de roadtrip, mooie vrouw![]()
![]()
Als je in de trein zit is vertraging op zich niet zo erg. Je zit, en je zit warm.How can I make this topic about me?![]()
Ik wilde om 8 weg rijden en moet nog een half uur lopenquote:Op donderdag 3 april 2025 07:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je in de trein zit is vertraging op zich niet zo erg. Je zit, en je zit warm.
*Lust geen koffie*![]()
Maarja het ging vanochtend al fout met tien minuten extra wc tijdHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee, laat AI het mij vertellenquote:Op donderdag 3 april 2025 07:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je weet wat er gebeurt met brengers van slecht nieuws....
quote:Op donderdag 3 april 2025 07:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
Maarja het ging vanochtend al fout met tien minuten extra wc tijd![]()
![]()
Oh r zijn weer gebouwen, dan moeten we wel bijna bij het station zijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Beetje gezonde spanning in mijn buik voor de vakantie reis
*Lust geen koffie*![]()
Onzinnig trein weetje
De stadscentrum zijde van is altijd aan de kant van spoor 1Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nooit geweten. Maar wel logisch eigenlijk. Huisnummers worden ook altijd genummerd gezien vanaf het centrum van de stad / het dorp.How can I make this topic about me?![]()
Everybody always wants to discuss me
So this must mean I'm disgustingHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-04-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 418 / +225 / +27 / 1591 / 1660
2. KillemWieft / 178 / +60 / +83 / 31 / 60
3. Dr.Mikey / 142 / +35 / +54 / 57 / 88
4. Moeraskat / 71 / +21 / +30 / 148 / 180
5. hemarookworst / 65 / +4 / +0 / 82 / 107
6. Sally / 56 / +18 / +36 / 21 / 35
7. Bally-b / 49 / +0 / +33 / 22 / 31
8. aeque / 47 / +23 / +0 / 140 / 173
9. greysbones / 41 / +2 / +0 / 211 / 222
10. Shii / 36 / +30 / +0 / 79 / 105
11. sp3c / 34 / +0 / +0 / 17 / 29
12. mario390 / 32 / +32 / +0 / 5 / 17
13. loveislikeakiss / 32 / +2 / +2 / 297 / 331
14. StevenHyde / 32 / +21 / +1 / 184 / 228
15. devzero / 31 / +0 / +0 / 28 / 38
16. Soury / 29 / +23 / +6 / 9 / 23
17. Fogel / 27 / +8 / +8 / 119 / 156
18. gebrokenglas / 24 / +8 / +5 / 304 / 348
19. HappyCharly / 23 / +0 / +18 / 82 / 104
20. Grotetijd / 21 / +1 / +17 / 34 / 40SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
The more you knowquote:Op donderdag 3 april 2025 07:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Nooit geweten. Maar wel logisch eigenlijk. Huisnummers worden ook altijd genummerd gezien vanaf het centrum van de stad / het dorp.
*Lust geen koffie*![]()
Bolken danquote:Op donderdag 3 april 2025 07:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben gedaald in de score.... 18e plek.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gewoon jezelf dubbele punten gevenquote:Op donderdag 3 april 2025 07:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Bolk!
En mijn eigen puntenteller moet nog gefixt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Klopt, en de oneven nummers staan dichterbij het centrum dan de even nummers, omdat huisnummers nu eenmaal met 1 beginnenquote:Op donderdag 3 april 2025 07:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Nooit geweten. Maar wel logisch eigenlijk. Huisnummers worden ook altijd genummerd gezien vanaf het centrum van de stad / het dorp.
Dat kan, maar zo ben ik niet.quote:Op donderdag 3 april 2025 07:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Gewoon jezelf dubbele punten gevenHow can I make this topic about me?![]()
Zou kopenquote:Op donderdag 3 april 2025 07:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dat is toch prachtig wonen![]()
Dat wist ik ook niet. Dat is weer een nieuwtje.quote:Op donderdag 3 april 2025 07:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, en de oneven nummers staan dichterbij het centrum dan de even nummers, omdat huisnummers nu eenmaal met 1 beginnen
Ja, die ga ik toevoegen.quote:Op donderdag 3 april 2025 07:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Justink halve punten geven?How can I make this topic about me?![]()
Iedereen zijn punten door laten tellen IPV de maandelijkse reset
Behalve Justink
Misschien winnen we dan een keer in oktober van m
*Lust geen koffie*![]()
Nog een leuke dan: op putdeksels in grote steden staat vaak een (soort van)kompas, zo kunnen toeristen die de weg kwijt zijn, toch de weg terug vinden.quote:Op donderdag 3 april 2025 07:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat wist ik ook niet. Dat is weer een nieuwtje.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Mij kunnen die punten ook weinig schelen maar het spelelement is wel leuk.
Bolk!How can I make this topic about me?![]()
Ik heb niet het idee dat werklui dingen terug leggen zoals het bedoeld isquote:Op donderdag 3 april 2025 07:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nog een leuke dan: op putdeksels in grote steden staat vaak een (soort van)kompas, zo kunnen toeristen die de weg kwijt zijn, toch de weg terug vinden.
*Lust geen koffie*![]()
Om toeristen te narrenquote:Op donderdag 3 april 2025 07:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat werklui dingen terug leggen zoals het bedoeld is![]()
![]()
adviezen van consultatiebureau ook weer even bekeken (oud nieuws wel..), administratie gedaan.. en een dagje geen bezoek of afspraken, heerlijk!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Daarom zouden die deksels er ook op een manier in moeten kunnen. Nu denken mensen toch nog vaak: Deksels! Zijn we weer verkeerd gelopen.quote:Op donderdag 3 april 2025 07:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat werklui dingen terug leggen zoals het bedoeld isTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Een kompasquote:Op donderdag 3 april 2025 07:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nog een leuke dan: op putdeksels in grote steden staat vaak een (soort van)kompas, zo kunnen toeristen die de weg kwijt zijn, toch de weg terug vinden.
Trust nobody![]()
Wel goed idee van me om te lopen en niet de bus te pakken
Heb ik in ieder geval al stapjes voor ik 4 uur ga rijdenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Supergoedquote:Op donderdag 3 april 2025 07:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
Wel goed idee van me om te lopen en niet de bus te pakken
Heb ik in ieder geval al stapjes voor ik 4 uur ga rijden
Trust nobody![]()
Wat een leuke naamquote:Op donderdag 3 april 2025 07:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
Mijn neefje zijn nieuwe beste vriend heet Charly
Trust nobody![]()
We hadden ooit ook een snackbar die Charly heette
En een coole roze kever cabrio waar het logo op stondHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 3 april 2025 07:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
We hadden ooit ook een snackbar die Charly heette
En een coole roze kever cabrio waar het logo op stond
Trust nobody![]()
Is die ook happy?quote:Op donderdag 3 april 2025 07:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
Mijn neefje zijn nieuwe beste vriend heet Charly![]()
quote:Op donderdag 3 april 2025 07:44 schreef HappyCharly het volgende:
Er is ook water in n blikje sat Charlie's heet![]()
![]()
Ik zag laatst ook een rotonde waar een herby op stond en dino wist niet wat dat was
Echt de jeugd van tegenwoordig heeft geen opvoeding meerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Laatste stoplicht![]()
Staat in Amersfoort een vrouwtje op IPV een mannetjeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Woonde Dick Bruna in Utrecht toevallig?quote:Op donderdag 3 april 2025 07:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
Utrecht heeft Nijntje erop staanTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Denk het, er is ook een museumquote:Op donderdag 3 april 2025 07:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Woonde Dick Bruna in Utrecht toevallig?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: