SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er werd ook wel erg op hem gehaat hier. Was bij Twente al duidelijk dat ie een hele goede trap heeft.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:49 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ondanks dat hij niet telt, moet ik eerlijk bekennen dag ik wel een beetje fan word hoor van Smaldini
Ja, leuk waren die wedstrijden waar we tegen een muur opliepen.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:58 schreef bbuddybb het volgende:
Dat je het niet voor elkaar krijgt om Groningen thuis op eigen helft vast te zetten, is best sneu.
Ik heb wel het idee dat we ze deels bewust wat verder op laten komen zodat er ook wat ruimte is. Alleen gaar het vervolgens regelmatig mis bij het druk zetten of het passen na de balverovering.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:58 schreef bbuddybb het volgende:
Dat je het niet voor elkaar krijgt om Groningen thuis op eigen helft vast te zetten, is best sneu.
Dat heb ik totaal niet. Lijkt me ook het tegenovergestelde van wat Van Persie elke keer predikt.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat we ze deels bewust wat verder op laten komen zodat er ook wat ruimte is. Alleen gaar het vervolgens regelmatig mis bij het druk zetten of het passen na de balverovering.
Milambo heeft na die goede actie met assist op Hadj weinig meer goed gedaan. Loopt er een beetje als kip zonder kop bij.quote:
quote:Op woensdag 2 april 2025 21:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Iemand met de aanname van Carranza kan simpelweg geen professionele voetballer zijn.
3-1quote:Op woensdag 2 april 2025 21:26 schreef De_Pel het volgende:
Nou, dit is wel klaar dus, Zerrouki voor Hwang.
Zeg het maar boys, wordt het 2-2 of 2-3?
quote:Op woensdag 2 april 2025 21:26 schreef De_Pel het volgende:
Nou, dit is wel klaar dus, Zerrouki voor Hwang.
Zeg het maar boys, wordt het 2-2 of 2-3?
Wanneer hebben we dit seizoen nou echt een dominante makkelijke thuiswedstrijd gehad?quote:
Dat is ook tamelijk overdreven.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:35 schreef Slobeend het volgende:
Twee potten op rij voetbalt de tegenstander duidelijk beter.
Als we het puur over het voetballen hebben, jaquote:Op woensdag 2 april 2025 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is ook tamelijk overdreven.
En toch krijgen ze nauwelijks kansen.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:35 schreef Slobeend het volgende:
Twee potten op rij voetbalt de tegenstander duidelijk beter.
Klopt.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En toch krijgen ze nauwelijks kansen.
Bijzonder.
De eerste helft was Feyenoord veel beter. De tweede helft is armoe troef, maar het is nou ook niet dat Groningen ‘duidelijk beter voetbalt’.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als we het puur over het voetballen hebben, ja
uw?quote:Op woensdag 2 april 2025 21:39 schreef Qarrad het volgende:
Paixão gaf aan volgens mij dat uw gewisseld moest worden
mssn was het een grootheid die met u aangesproken moet wordenquote:Op woensdag 2 april 2025 21:40 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Sorry, mijn kat zit half op mijn gezicht, heb het al gecorrigeerd
Een Grootheid die toch weer scoort nuquote:Op woensdag 2 april 2025 21:41 schreef snabbi het volgende:
[..]
mssn was het een grootheid die met u aangesproken moet worden
Reiziger in the mud.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:44 schreef hhh38 het volgende:
Read 6 assists in de laatste 5 wedstrijden
Een gebrek aan humor, met name specifiek cynische of sarcastische humor, is een duidelijk teken van zwakte van geestquote:
U zei?quote:Op woensdag 2 april 2025 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die zien we niet meer vanavond.
quote:Op woensdag 2 april 2025 21:46 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Een gebrek aan humor, met name specifiek cynische of sarcastische humor, is een duidelijk teken van zwakte van geest
quote:Op woensdag 2 april 2025 21:51 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Welke meer dan verdiend is, dat ziet zelfs @:De_Pel
Ik zal m'n ballen uit de broek lachen als ze daadwerkelijk nog winnen van psv ookquote:Op woensdag 2 april 2025 21:53 schreef Zipportal het volgende:
FC Groningen spaart wat krachten en lust PSV rauw. @:coco
Ja laten we dat rondtikken op het middenveld nog even groter maken dan het is.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:53 schreef bbuddybb het volgende:
Dit is wel echt de slechtste wedstrijd onder Van Persie tot nu toe.
Dat je zelf slordig bent is een, maar dat Groningen met zo'n gemak op je helft kan rondtikken is ronduit genant.
De Groene Hel. @PSVKKDquote:Op woensdag 2 april 2025 21:53 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik zal m'n ballen uit de broek lachen als ze daadwerkelijk nog winnen van psv ook
Ik win liever gênant 4-1 dan dat ik punten verlies terwijl het spel aardig is. Eigenlijk.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:53 schreef bbuddybb het volgende:
Dit is wel echt de slechtste wedstrijd onder Van Persie tot nu toe.
Dat je zelf slordig bent is een, maar dat Groningen met zo'n gemak op je helft kan rondtikken is ronduit genant.
De nonverbale communicatie van Beelen op de bank net is wat dat betreft niet heel hoopvolquote:Op woensdag 2 april 2025 21:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Fijn dat ie nu iig binnen is, jammer dat het zo moeizaam gaat. Belangrijk dat het je geen spelers kost richting AZ.
Nee dat is niet best. Gelukkig hebben we dan wel Traunert waarschijnlijk. Nog belangrijker is de fitheid van Paksoi natuurlijk.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:56 schreef Qarrad het volgende:
[..]
De nonverbale communicatie van Beelen op de bank net is wat dat betreft niet heel hoopvol
Bovendien was het enkel het halfuurtje na rust echt slecht. En toen gaven we alsnog geen enkele kans weg.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik win liever gênant 4-1 dan dat ik punten verlies terwijl het spel aardig is. Eigenlijk.
Zo is het.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bovendien was het enkel het halfuurtje na rust echt slecht. En toen gaven we alsnog geen enkele kans weg.
Ik geloof dat we allemaal graag winnen, ja.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik win liever gênant 4-1 dan dat ik punten verlies terwijl het spel aardig is. Eigenlijk.
Ik vond Ueda ook wel prima.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De beste invalbeurt was van vriend Zerrouki overigens (lol)
Nu nog PSV voorbij (op alle fronten)quote:Op woensdag 2 april 2025 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tevens, EINDELIJK:
Makkelijk derde!
@:fetx
@:onlogisch
Het spel is nog vaak matig/wisselvallig, maar je geeft tenminste niet zo ontzettend veel onnodige goals weg door domme persoonlijke fouten - en er wappert altijd wel wat in als je geduldig de ruimtes blijft zoeken. Dat is al een hele vooruitgang sinds Piske.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:08 schreef Haringkop het volgende:
We kijken wel iets op stoom te komen nu
Het was vooral de tweede wedstrijd op een rij dat het middenveld totaal niet goed staat. Hwang in slechte vorm, Milambo speelt verstoppertje.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:17 schreef fetX het volgende:
Ik vond het eigenlijk maar een hele matige wedstrijd. Gelukkig scoor je vrij gemakkelijk, maar Groningen vond ik bij vlagen makkelijker voetballen. Zat weinig pit in bij ons.
Volgens zijn zowel Milambo als Hwang nog/weer niet 100% fit. Oprecht blij dat Zerrouki terug is om ze af en toe wat rust te gevenquote:Op woensdag 2 april 2025 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was vooral de tweede wedstrijd op een rij dat het middenveld totaal niet goed staat. Hwang in slechte vorm, Milambo speelt verstoppertje.
Milambo was echt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was vooral de tweede wedstrijd op een rij dat het middenveld totaal niet goed staat. Hwang in slechte vorm, Milambo speelt verstoppertje.
"Makkelijk"quote:Op woensdag 2 april 2025 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tevens, EINDELIJK:
Makkelijk derde!
@:fetx
@:onlogisch
quote:Op woensdag 2 april 2025 22:55 schreef Haringkop het volgende:
Hwang bezorgt mij af en toe enorme Mark Diemers vibes, laten we idd hopen dat het door zn fitheid komt.
Er zijn maar weinig verdedigers opgewassen tegen de kap of fakeshot van Moussa, zelfs op CL niveauquote:Op donderdag 3 april 2025 09:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit was wel echt ontzettend slecht verdedigd van die Blokzijl.
Ja eens maar hij ging nu gewoon heel simpel met bal aan voet naar binnen en kreeg alle ruimte om te schieten. (heb hem nog even teruggekeken) Dwing hem dan naar de moeilijke hoek en zijn verkeerde been.quote:Op donderdag 3 april 2025 09:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig verdedigers opgewassen tegen de kap of fakeshot van Moussa, zelfs op CL niveau
Hij doet nu zelf wel eens iets aardigs daarna
Ja dat werd bij Robben ook steeds gezegd.quote:Op donderdag 3 april 2025 09:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja eens maar hij ging nu gewoon heel simpel met bal aan voet naar binnen en kreeg alle ruimte om te schieten. (heb hem nog even teruggekeken) Dwing hem dan naar de moeilijke hoek en zijn verkeerde been.
Ja die vond ik ook wel iets beter eigenlijk. Er was hier overigens ook geen back in de buurt.quote:Op donderdag 3 april 2025 09:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat werd bij Robben ook steeds gezegd.
Hij had wel weer 1 actie waarbij hij de bal terug moet leggen op Read. Dan is het gewoon een goal, maar hij voert de actie dan te ver door en loopt vast. Als hij dat ook nog gaat zien, gaat ook hij voor vele miljoenen weg eind volgend seizoen.quote:Op donderdag 3 april 2025 09:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig verdedigers opgewassen tegen de kap of fakeshot van Moussa, zelfs op CL niveau
Hij doet nu zelf wel eens iets aardigs daarna
Klopt natuurlijk, maar daar wist je van tevoren (ook) al wat hij ging doen en toch kwam hij er altijd langs. Ik snap de vergelijking wel.quote:Op donderdag 3 april 2025 09:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja die vond ik ook wel iets beter eigenlijk.
De take van @Buitendam wordt iedere week weer iets genanter.quote:Op donderdag 3 april 2025 09:18 schreef maxi-mus het volgende:
Ook weer genoten van Paixao, lekker man. Wat een heerlijk doelpunt.
Dat denk ik niet. Maar 40-45 moet lukken als hij nog bij een goal of 4-5 betrokken is wat zeker niet ondenkbaar is.quote:Op donderdag 3 april 2025 09:37 schreef hhh38 het volgende:
Gaat Igor onze eerste speler boven de ¤50m worden?
Ja maar wat kan die Paixao nou eigenlijk?quote:Op donderdag 3 april 2025 09:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De take van @:buitendam wordt iedere week weer iets genanter.
Gohquote:Op donderdag 3 april 2025 09:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De take van @:buitendam wordt iedere week weer iets genanter.
Wat een megafoonmongool in de kuip? Nee, dat kan echt niet. Direct stadionverbod lijkt mij noodzakelijk,quote:Op woensdag 2 april 2025 23:07 schreef Bombvis het volgende:
Sinds wanneer hebben we een capo op vak S? Zat mij compleet gek te ergeren aan die gozert vanaf W
Heb hem ook al paar keer bij uitwedstrijden gezien, mafkees
Alsnog geweldig natuurlijk als je bedenkt dat dit topic hem nog op 15-20 miljoen inschatte voor dit seizoen.quote:Op donderdag 3 april 2025 09:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Maar 40-45 moet lukken als hij nog bij een goal of 4-5 betrokken is wat zeker niet ondenkbaar is.
Hij kan zo kiezelhard schieten hé.quote:Op donderdag 3 april 2025 09:18 schreef maxi-mus het volgende:
Prachtig spandoek ja
Ook weer genoten van Paixao, lekker man. Wat een heerlijk doelpunt.
Was dat niet @dombo? Of wellicht Pistolero.quote:Op donderdag 3 april 2025 09:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alsnog geweldig natuurlijk als je bedenkt dat dit topic hem nog op 15-20 miljoen inschatte voor dit seizoen.
Dat denk ik niet.quote:
quote:geregistreerd op: dinsdag 19 oktober 1999 @ 00:00
laatste bezoek: nooit
aantal posts: 0 (gemiddeld 0 per dag)
Ik neig naar 40/45.quote:Op donderdag 3 april 2025 09:37 schreef hhh38 het volgende:
Gaat Igor onze eerste speler boven de ¤50m worden?
Leuk geprobeerd.quote:Op donderdag 3 april 2025 09:51 schreef CR7 het volgende:
[..]
Was dat niet @:dombo? Of wellicht Pistolero.
quote:Op maandag 20 mei 2024 13:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hadj Moussa vergat ik totaal, mijn foutDat ik lage verwachtingen heb staat buiten kijf maar ik laat mij graag verrassen.
Slory volg ik niet actief, ik denk zelf dat Feyenoord hem gaat verhuren, lijkt mij typisch zo’n speler die pech heeft dat we geen O23-elftal in de KKD hebben, zo’n jongen die er een beetje net tussenin valt.
Paixao wil gewoon graag naar binnen trekken. Das logisch maar als je echt een goed bod ontvangt zou ik hem wel verkopen. Prima speler maar ik denk niet dat hij zich tot buitenklasse gaat ontwikkelen (die hoop heb ik met Sauer wel).
quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Paixao wordt verkocht.
Betrouwbaarheidsscore: 85%
quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:54 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik zie Paixao wel naar de zandbak gaan.
quote:Op donderdag 18 juli 2024 23:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat Bijlow en Paixao max 15m op gaan leveren, dat zie ik niet meer als een grote transfer.IkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet dat je daar een bovengemiddelde voetballer in kan zien.(in dit genre waren er nog wel 5 berichten)quote:Op zondag 21 juli 2024 10:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik probeer jullie natuurlijk ook wel enigzins op de kast te jagen. Maar die Paixao kan er echt geen kut van wellicht dat die trainer van jullie 'm nog kan lozen in de stucadoors League.
Oke eigenlijk was ik de enige die er een bedrag op plakte, maar de meesten leken er wel vrede mee te hebben als ie zou vertrekken.
Kan toeval zijn maar misschien is hij wel oprecht een mooiweervoetballer.quote:Op donderdag 3 april 2025 09:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja maar wat kan die Paixao nou eigenlijk?
(lol) Overigens ook qua rendement al het beste seizoen van Sinisterra overtroffen.
Dat is al een tijdje niet meer zo Hans.quote:Op donderdag 3 april 2025 10:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan toeval zijn maar misschien is hij wel oprecht een mooiweervoetballer.
Het heeft al anderhalve maand nauwelijks geregend en die jongen bloeit helemaal op.
Tegen Milan was het ijskoud toch? Dat was misschien wel z'n beste wedstrijdquote:Op donderdag 3 april 2025 10:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is al een tijdje niet meer zo Hans.
quote:Op donderdag 3 april 2025 10:25 schreef hhh38 het volgende:
Alle berichten van klaas die Paixao niet kan spellen heb ik wel gemist met deze methode overigens
quote:Op donderdag 3 april 2025 13:09 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Die takelt snel af. Lijkt ook wel of ie in zn broek geplast heeft
[ afbeelding ]
Is dit zogenaamd grappig?quote:Op donderdag 3 april 2025 13:09 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit kan niet.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:09 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Jij takelt nog sneller af gezien de kwaliteit van je posts (en die waren al niet bijster hoog).quote:Op donderdag 3 april 2025 13:09 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie geen vreemde quotes middelmaat er is geen club die daar vijftig voor geeft.quote:Op donderdag 3 april 2025 10:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik
[..]
[..]
(in dit genre waren er nog wel 5 berichten)
Oke eigenlijk was ik de enige die er een bedrag op plakte, maar de meesten leken er wel vrede mee te hebben als ie zou vertrekken.
[ afbeelding ]
Christopher Nolan gaat aan de haal met dit plot.quote:Op donderdag 3 april 2025 15:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Martin van Geel, Dennis te Kloese en @:slobeend zijn dezelfde persoon
hansco wordt dan zeker verkochtquote:
Nee johquote:Op donderdag 3 april 2025 21:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hansco wordt dan zeker verkocht
quote:
Iets wat wij als betweterige forumnerdjes wel eens onderschatten is dat vPersie als hoofdtrainer toch wel enorme aantrekkingskracht heeft. Vooral voor de buitenlandse talentjes.quote:"Van Persie motiveert ons om te willen winnen en elke dag ons best te doen. Ze vinden het ongelooflijk in Brazilië dat Van Persie mijn trainer is – en ik wilde het ook niet geloven – dat Van Persie de coach van mijn team zou worden. Dat ik dagelijks met hem kan trainen... Hij is een zeer toegewijde coach. We gaan samen nog veel beleven."
Sow, ik had dit niet gepikt hoor.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Iets wat wij als betweterige forumnerdjes wel eens onderschatten
Op zich wel mee eens, maar ben nou ook weer niet heel erg onder de indruk. Vooralsnog een saai zeventje, niets meer of minder.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Iets wat wij als betweterige forumnerdjes wel eens onderschatten is dat vPersie als hoofdtrainer toch wel enorme aantrekkingskracht heeft. Vooral voor de buitenlandse talentjes.
Tot nu ben ik sowieso vrij tevreden met vPersie. Niet dat het voetballend nou zo goed is, zeker deze twee thuispotjes niet. Maar er wordt hard gewerkt, en de wissels vallen vaak goed uit.
Als je dit zo hoort, gaat er niet proactief een extra buitenspeler gehaald worden.quote:Bij Feyenoord rekent men stiekem wel op een vertrek van Igor Paixão komende zomer. Hoewel de Braziliaan nog een contract heeft tot medio 2029, zijn genoeg clubs bereid om diep in de buidel te tasten. De aanvaller presteert momenteel uitstekend voor de Rotterdamse club en dus moet er alvast gekeken worden naar opvolgers. Volgens De Telegraaf rekent Feyenoord in ieder geval op drie talenten.
De verhuurde Leo Sauer en Jaden Slory kunnen zich volgend seizoen voorbereiden op veel speelminuten in De Kuip. "Beide 19-jarige vleugelspelers zijn dit seizoen intensief gevolgd door Feyenoord en krijgen bij Robin van Persie de kans om in het nieuwe seizoen aan te sluiten. Vooral bij Sauer zijn de verwachtingen gegroeid", valt er vrijdagavond te lezen. Ook Aymen Sliti, die de afgelopen weken mocht proeven aan het eerste elftal, lijkt volgend seizoen een vaste selectiespeler te worden.
In de havenstad beseft men uiteraard dat de stap voor Sauer en Slory erg groot zal zijn, maar 'na de zomer' moet blijken of ze daadwerkelijk in staat zijn om mee te draaien. De verwachtingen zijn dat de talentvolle buitenspelers kunnen meegroeien met het niveau, al gaat Feyenoord uiteraard ook de markt op bij een vertrek van Igor Paixão.
Het voordeel voor Sauer, Slory en Sliti is dat Van Persie alle spelers goed kent vanuit de jeugdopleiding. De twee verhuurde spelers waren onder de trainer een vaste waarde in de Youth League, terwijl Sliti onlangs debuteerde tegen Internazionale en ook tegen FC Twente mocht invallen.
Onder Arne Slot zat Jaden Slory al een paar keer bij de wedstrijdselectie, maar tot een debuut kwam het niet. Echter was hij duidelijk te goed geworden voor Feyenoord O21, waarna de huidige verhuurperiode bij FC Dordrecht de perfecte uitkomst is gebleken. Tot dit weekend staat de buitenspeler op negen doelpunten en zes assists uit 29 wedstrijden. Sauer moet het in de Eredivisie doen met iets meer weerstand aan tegenstanders en heeft een totaal van vijf doelpunten en twee assists.
31 augustusquote:Op zaterdag 5 april 2025 04:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als je dit zo hoort, gaat er niet proactief een extra buitenspeler gehaald worden.
Eerlijk is eerlijk, een half jaar geleden had ik - mede gezien zijn leeftijd - ook niet meer dan 20 verwacht. Heeft echt een ongelooflijke ontwikkeling doorgemaakt dit seizoen.quote:Op donderdag 3 april 2025 09:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alsnog geweldig natuurlijk als je bedenkt dat dit topic hem nog op 15-20 miljoen inschatte voor dit seizoen.
Dit kan echt niet…quote:Op donderdag 3 april 2025 13:09 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Mwah. Als er niets zou vertrekken, maar Sauer, Slorh en Sliti komen er bij, dan vind ik dat ook wel begrijpelijk. Wat overigens nooit gaat gebeuren, want Osman gaat terug en Ivan de Verschrikkelijke is nu echt wel uitgespeeld.quote:Op zaterdag 5 april 2025 04:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als je dit zo hoort, gaat er niet proactief een extra buitenspeler gehaald worden.
quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:14 schreef De_Pel het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar boys, staan we achter deze VAR of worden we weer geKNJB’ed
quote:Wat zijn volgende bestemming betreft, heeft Boskamp maar één wens: speelminuten. "Zolang het maar ergens is waar hij elke week speelt en ik van hem kan genieten", zegt hij, met een knipoog. Dat het een Saoedische tweedeklasser zou worden, ziet hij niet zitten. Al zou hij De Bruyne met plezier zelf naar Feyenoord brengen. "In dat geval breng ik hem met de fiets. Kan ie lekker op m’n bagagedrager zitten."
quote:Spring maar achterop bij mij. Achterop m’n fiets.
Mot je er een bamihappie bij?
~ bossie
Leek mij wel buitenspel eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:14 schreef De_Pel het volgende:
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:14 schreef De_Pel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had hier ook al mijn twijfels over toen ik het woensdag zagquote:Op zaterdag 5 april 2025 09:14 schreef De_Pel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:14 schreef De_Pel het volgende:
[ afbeelding ]
geen hwangquote:Opstelling Feyenoord: Wellenreuther; Read, Trauner, Hancko, Hartman; Smal, Milambo, Moder; Hadj Moussa, Ueda, Paixao #azfey
Nog niet hersteld van Groningen. Misschien hebben ze hem toch iets te snel gebracht...quote:Op zaterdag 5 april 2025 15:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat is er nou weer met Hwang?
Verder wel blij met Ueda, die viel woensdag toch wel weer prima in.
Dit gaat dus weer een zaad wedstrijd wordenquote:Op zaterdag 5 april 2025 15:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat is er nou weer met Hwang?
Verder wel blij met Ueda, die viel woensdag toch wel weer prima in.
Gijs heeft dit seizoen toch ook wel redelijk de stap gemaakt naar ideale 12de man.quote:Op zaterdag 5 april 2025 16:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Pijnlijk voor Ramiz.
Lekker voor Gijs.
nooit verwacht dat gijs de lat zou halen, maar dat doet hij wel. veel prima passesquote:Op zaterdag 5 april 2025 16:32 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Gijs heeft dit seizoen toch ook wel redelijk de stap gemaakt naar ideale 12de man.
Ramiz heeft in 2 jaar letterlijk 1 goede wedstrijd gespeeld. Logische keuze dus wel.
Heb de kritiek op het halen van Smal ook nooit zo begrepen, maar afin.quote:Op zaterdag 5 april 2025 16:34 schreef snabbi het volgende:
[..]
nooit verwacht dat gijs de lat zou halen, maar dat doet hij wel. veel prima passes
Zo zag het in zijn eerste wedstrijden er ook helemaal niet naar uit, die waren behoorlijk slecht. Mooi dat hij toch die stap heeft kunnen zetten. Gun het hem ook wel, heeft geen praatjes of rare kapriolen. Gewoon lekker tegen een balletje trappen iedere week.quote:Op zaterdag 5 april 2025 16:34 schreef snabbi het volgende:
[..]
nooit verwacht dat gijs de lat zou halen, maar dat doet hij wel. veel prima passes
Ah oké. Tot minuut 12?quote:Op zaterdag 5 april 2025 16:39 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Protest tegen het aantal kaarten dat Feyenoord heeft gekregen. ipv 1000, 750
Al meerdere wedstrijden een probleem.quote:Op zaterdag 5 april 2025 16:50 schreef Qarrad het volgende:
Het middenveld moet nog even goed gezet worden. Doet niet goed mee zo.
Yep. Manschot is geen capabele scheids, imoquote:Op zaterdag 5 april 2025 16:58 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Kwam Az ook met de overtreding op Piaxao
NEEquote:Op zaterdag 5 april 2025 17:04 schreef ashardalan het volgende:
Als die maar niet afgekeurd gaat worden
Denk dat de scheids ze in de kleedkamer heeft laten liggenquote:Op zaterdag 5 april 2025 17:05 schreef bbuddybb het volgende:
Dat je hier geen kaart voor trekt, is vreemd.
Ik had ook de indruk dat Milambo over het randje stond ja maar geen idee hoe dat tegenwoordig allemaal nog werktquote:Op zaterdag 5 april 2025 17:04 schreef ashardalan het volgende:
Als die maar niet afgekeurd gaat worden
Ja, 100% geel, lag best veel ruimte.quote:Op zaterdag 5 april 2025 17:05 schreef bbuddybb het volgende:
Dat je hier geen kaart voor trekt, is vreemd.
doet niet mee aan het spel denk ik, had nooit aan de bal kunnen komen en staat ook niet in de weg voor de keeperquote:Op zaterdag 5 april 2025 17:05 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik had ook de indruk dat Milambo over het randje stond ja maar geen idee hoe dat tegenwoordig allemaal nog werkt
Ging vol voor de kopbal, maar goed. Hij telt, dat is het belangrijkstequote:Op zaterdag 5 april 2025 17:06 schreef snabbi het volgende:
[..]
doet niet mee aan het spel denk ik, had nooit aan de bal kunnen komen en staat ook niet in de weg voor de keeper
Balbezit is overrated.quote:Op zaterdag 5 april 2025 17:07 schreef bbuddybb het volgende:
Slechts 40% balbezit tegen een AZ dat nota bene zonder Clasie speelt.
Hadden we woensdag ook niet het minste balbezit? Meen me zoiets te herinnerenquote:Op zaterdag 5 april 2025 17:07 schreef bbuddybb het volgende:
Slechts 40% balbezit tegen een AZ dat nota bene zonder Clasie speelt.
Net als tegen GAE en FC Twente.quote:Op zaterdag 5 april 2025 17:08 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hadden we woensdag ook niet het minste balbezit? Meen me zoiets te herinneren
Correctquote:Op zaterdag 5 april 2025 17:08 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hadden we woensdag ook niet het minste balbezit? Meen me zoiets te herinneren
Ja vreselijk hè? Alsof ze wansmaak uit wilden drukken met een patroon. Geslaagd.quote:Op zaterdag 5 april 2025 17:11 schreef snabbi het volgende:
dit shirt mag wel de vuilnisbak in, gewoon lekker wit met groen dragen.
Koreagodenquote:Op zaterdag 5 april 2025 17:18 schreef klaasweetalles het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
NIEUWE AANKOOP
Het is idd een verschrikkelijk tenue.quote:Op zaterdag 5 april 2025 17:11 schreef snabbi het volgende:
dit shirt mag wel de vuilnisbak in, gewoon lekker wit met groen dragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |