Jank eens op met je verzonnen lastercampagne.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:37 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met al je whataboutisms richting het Christendom.
Welke verzonnen lastercampagne? Het feit dat je als door een wesp gestoken reageert terwijl ik dit feit voor de eerste keer benoem geeft aan dat ik een gevoelig puntje heb geraakt. Stukje zelfreflectie?quote:Op zaterdag 5 april 2025 14:15 schreef recursief het volgende:
[..]
Jank eens op met je verzonnen lastercampagne.
Je benoemt iets dat ik nooit gedaan heb. Omdat je vriendje Etto vanuit zijn paranoïde brein kennelijk verzonnen heeft dat ik het Christendom als vijand zie, betekent dat nog niet dat het waar is. Het is echt nergens op gebaseerd dus rot op met je vuile beschuldigingen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 14:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Welke verzonnen lastercampagne? Het feit dat je als door een wesp gestoken reageert terwijl ik dit feit voor de eerste keer benoem geeft aan dat ik een gevoelig puntje heb geraakt. Stukje zelfreflectie?
Waarom reageer je zo boos? Ik heb Etto niet nodig om het zelf te zien hoor. Het is niet alsof we jou over PM besprekenquote:Op zaterdag 5 april 2025 14:24 schreef recursief het volgende:
[..]
Je benoemt iets dat ik nooit gedaan heb. Omdat je vriendje Etto vanuit zijn paranoïde brein kennelijk verzonnen heeft dat ik het Christendom als vijand zie, betekent dat nog niet dat het waar is. Het is echt nergens op gebaseerd dus rot op met je vuile beschuldigingen.
En het betekent al helemaal niet dat je mebout of the blue in een willekeurig topic mag belasteren met je off topic gezeik.
Dan verzin je helemaal zelf dat ik het Christendom zou aanvallen. Wel toevallig hoor, want je zult precies nul posts van mij vinden waar ik dat doe, maar Etto hamert er steeds op.quote:Op zaterdag 5 april 2025 14:26 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Waarom reageer je zo boos? Ik heb Etto niet nodig om het zelf te zien hoor. Het is niet alsof we jou over PM bespreken
Het Gouda topic alweer vergeten? Ook daar reageerde je trouwens als door een wesp gestoken. Neem het allemaal wat lichter man.quote:Op zaterdag 5 april 2025 14:28 schreef recursief het volgende:
[..]
Dan verzin je helemaal zelf dat ik het Christendom zou aanvallen. Wel toevallig hoor, want je zult precies nul posts van mij vinden waar ik dat doe, maar Etto hamert er steeds op.
Verder blijft het een ad hominem en gaat dit topic over Faber.
Ik ben agnost. Ik ben niet religieus maar ik sta neutraal tegenover andermans religie. "Het Gouda topic"? Waar bazel je over?quote:Op zaterdag 5 april 2025 14:32 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het Gouda topic alweer vergeten? Ook daar reageerde je trouwens als door een wesp gestoken. Neem het allemaal wat lichter man.
Ik ben voor PVV-stemmer, racist, Turkenhater, Islamofoob, pro-genocide en weet ik wat voor onzin allemaal uitgemaakt.quote:Op zaterdag 5 april 2025 14:42 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik ben agnost. Ik ben niet religieus maar ik sta neutraal tegenover andermans religie. "Het Gouda topic"? Waar bazel je over?
Er is een klein clubje hier die er een sport van maakt mensen in een vals frame te plaatsen. Dit specifieke frame, waar Etto mee begonnen is, duurt al maanden. Er zijn nog enkele users die er af en toe aan meedoen en nu jij ook. Het beneemt mij het plezier op Fok! Dus flikker een eind op.
Je mening boeit me niet. Die mag haaks op de mijne staan, dat respecteer ik. Maar kap eens met dat op de man spelen. En negatieve dingen verzinnen over een ander, dat is gewoon laster. Dus kap daarmee.
Really? Dus je geeft gewoon toe dat je aan het lasteren en treiteren bent? Dan ben je geen knip voor de neus waard.quote:
Nee. Je gaat er weer eens mee aan de haal. Ik zeg leer incasseren omdat je incassovermogen zo laag is dat je dingen over lastercampagnes verzint terwijl dit de eerste keer is dat ik iets benoem. Je boosheid neemt een loopje met je.quote:Op zaterdag 5 april 2025 14:57 schreef recursief het volgende:
[..]
Really? Dus je geeft gewoon toe dat je aan het lasteren en treiteren bent? Dan ben je geen knip voor de neus waard.
Kap gewoon met die ad hominems en je zult me er ook niet over horen. En kap met het spelen van de vermoorde onschuld.quote:Op zaterdag 5 april 2025 15:03 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nee. Je gaat er weer eens mee aan de haal. Ik zeg leer incasseren omdat je incassovermogen zo laag is dat je dingen over lastercampagnes verzint terwijl dit de eerste keer is dat ik iets benoem. Je boosheid neemt een loopje met je.
Ook begin je jezelf als slachtoffer van andere users te positioneren terwijl jij met selectief geknip Etto erin probeerde te luizen in FB, waar je sowieso nogal graag hangt. Dus geef ik je ff een reality check. Maar goed, laten we ermaar over ophouden, je neemt alles behoorlijk zwaar op.
Vriendelijk verzoek om een TR te plaatsen als je dit ziet.quote:Op zaterdag 5 april 2025 14:53 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik ben voor PVV-stemmer, racist, Turkenhater, Islamofoob, pro-genocide en weet ik wat voor onzin allemaal uitgemaakt.
In POL praten ze over "bruinhemden" en "Stormfront" als ze het over NWS hebben. Je ziet mij niet elk topic daarover klagen of in FB hangen. Ik benoem iets dat ik zie, dat is mijn waarheid.
Men heeft het over ophangen van een andere PVV politica en Faber wordt topic na topic afgefakkeld om dingen die niks met haar functioneren te maken hebben door lieden die zogenaamd tolerantie hoog in het vaandel hebben staan.
Leer incasseren
Ik heb in dit topic twee keer een TR geplaatst waar niks mee gedaan is. Ik zou het kunnen waarderen als er dan ook iets gedaan wordt met zo een TR.quote:Op zaterdag 5 april 2025 15:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Vriendelijk verzoek om een TR te plaatsen als je dit ziet.
Dit is precies wat ik de laatste keer tegen jou zei, je laatste zinquote:Op zaterdag 5 april 2025 15:05 schreef recursief het volgende:
[..]
Kap gewoon met die ad hominems en je zult me er ook niet over horen. En kap met het spelen van de vermoorde onschuld.
Ik modereer niet in NWS.quote:Op zaterdag 5 april 2025 15:09 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik heb in dit topic twee keer een TR geplaatst waar niks mee gedaan is. Ik zou het kunnen waarderen als er dan ook iets gedaan wordt met zo een TR.
Nee, snap ik maar je roept wel op om een TR te plaatsen. Ik krijg die mededeling regelmatig, en ook heel regelmatig wordt er niks met zo een TR gedaan, ook al zie ik in de tussentijd NWS-mods online komen.quote:
Ik geloof er geen zak van. Je hebt je op z'n minst laten inspireren.quote:Op zaterdag 5 april 2025 15:14 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dit is precies wat ik de laatste keer tegen jou zei, je laatste zin
Maar nogmaals, calm down. Ik benoemde wat, kijk hoe je reageert. Je kunt het er niet mee eens zijn maar ik ben geen "lastercampagne" naar jou aan het voeren noch coördineer ik dit met degenen die dit volgens jou wel doen (geen idee wie het zijn). Ik begraaf even de strijdbijl want dit gaat nergens meer over.
Anyway, als jij de strijdbijl begraaft dan zul je mij ook niet meer horen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:37 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met al je whataboutisms richting het Christendom.
Een tr betekend niet automatisch dat de post weggaatquote:Op zaterdag 5 april 2025 15:28 schreef recursief het volgende:
[..]
Nee, snap ik maar je roept wel op om een TR te plaatsen. Ik krijg die mededeling regelmatig, en ook heel regelmatig wordt er niks met zo een TR gedaan, ook al zie ik in de tussentijd NWS-mods online komen.
Dat snap ik maar iets dat en enorm off-topic is en ook nog een persoonlijke aanval ... Anyway, laten we er over ophouden.quote:Op zaterdag 5 april 2025 17:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
Een tr betekend niet automatisch dat de post weggaat
Zoals er ook geen Amerikaanse tanks in Baghdad waren.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:25 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Er zitten hier geen PVV-stemmers
Zucht.quote:Op zaterdag 5 april 2025 17:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
Een tr betekend niet automatisch dat de post weggaat
Het POL moderaille is zo partijdig als de neten, heb je niks aan.quote:Op zaterdag 5 april 2025 15:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Vriendelijk verzoek om een TR te plaatsen als je dit ziet.
En dat gebeurt helemaal niet met Timmermans, Kaag, Jetten, of Klaver, wil je beweren?quote:Op zaterdag 5 april 2025 14:53 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Faber wordt topic na topic afgefakkeld om dingen die niks met haar functioneren te maken hebben.
Leer incasseren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |