SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Immers, altijd en overal furieus en Über snoeihardquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Je kunt deze info uit de facts tabel (dts_score) op mijn DB server halen welke ik je eind vorig jaar heb gegeven, de dts_stats site maakt gebruik van dezelfde tabel voor het genereren van de statistieken dus alles wat daar staat kan dmv die tabel worden achterhaald.quote:Op woensdag 2 april 2025 16:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Daar heb ik nog niets voor geschreven, voor overzichten van punten per uur. Wel een leuk iets.
Indien je lokaal wilt werken zou je een export vanuit die tabel kunnen doen over bijv. een maand en dat in je eigen DB importeren.![]()
Ik ga ook maar even lekker een helemaal zelf gekochte bak lasagne in de oven flikkeren
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik had even een kat weg gejaagd, anders pakt ie de vogeltjes die hier zitten
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
bondagequote:Op woensdag 2 april 2025 18:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Je kunt deze info uit de facts tabel (dts_score) op mijn DB server halen welke ik je eind vorig jaar heb gegeven, de dts_stats site maakt gebruik van dezelfde tabel voor het genereren van de statistieken dus alles wat daar staat kan dmv die tabel worden achterhaald.
Indien je lokaal wilt werken zou je een export vanuit die tabel kunnen doen over bijv. een maand en dat in je eigen DB importeren.![]()
![]()
Bondagequote:Op woensdag 2 april 2025 18:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Je kunt deze info uit de facts tabel (dts_score) op mijn DB server halen welke ik je eind vorig jaar heb gegeven, de dts_stats site maakt gebruik van dezelfde tabel voor het genereren van de statistieken dus alles wat daar staat kan dmv die tabel worden achterhaald.
Indien je lokaal wilt werken zou je een export vanuit die tabel kunnen doen over bijv. een maand en dat in je eigen DB importeren.
Smile, it's free therapy.![]()
Oehquote:Op woensdag 2 april 2025 18:03 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga ook maar even lekker een helemaal zelf gekochte bak lasagne in de oven flikkeren![]()
![]()
Zekerquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 2 april 2025 18:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
ZekerIk ben heel lekker iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bondagequote:Op woensdag 2 april 2025 18:03 schreef bondage het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik had twee apps gedownload, maar je kan natuurlijk maar 1 keer zo'n foto maken.. daarna moet je er voor betalen.. man o man"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Echt hoorquote:Op woensdag 2 april 2025 18:10 schreef Lovely het volgende:
Ik had twee apps gedownload, maar je kan natuurlijk maar 1 keer zo'n foto maken.. daarna moet je er voor betalen.. man o man![]()
![]()
Mwa zo irritant hé, meteen maar weer verwijderdquote:
Ja idd, daar heb je niks aanquote:Op woensdag 2 april 2025 18:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa zo irritant hé, meteen maar weer verwijderd![]()
![]()
thanks, ik ga kijken.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Indien je lokaal wilt werken zou je een export vanuit die tabel kunnen doen over bijv. een maand en dat in je eigen DB importeren.
How can I make this topic about me?![]()
Nou nee viel wel mee met de wind..quote:En ik zit binnen nu
Dat is idd vervelende, vanmiddag ook ff op de fiets geweest naar de winkel.. had een spijkerjasje aan was wel een beetje frisquote:Op woensdag 2 april 2025 18:21 schreef Shii het volgende:
Met wind mee was het lekker fietsen, maar met tegenwind....
kan de kap erafquote:
niet meteen als ik weg ga, om 7 is het koud denk ikHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja het is eigenlijk weer voor een tussenjas. Ik had een winterjas aan, was weer net te warm.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is idd vervelende, vanmiddag ook ff op de fiets geweest naar de winkel.. had een spijkerjasje aan was wel een beetje fris![]()
Ja dan zal het wel wat frisjes zijnquote:Op woensdag 2 april 2025 18:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kan de kap eraf
niet meteen als ik weg ga, om 7 is het koud denk ik![]()
![]()
vanmiddag geen jasquote:Op woensdag 2 april 2025 18:23 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja het is eigenlijk weer voor een tussenjas. Ik had een winterjas aan, was weer net te warm.
tussenjas nog wel even gewassen
kan morgenvroeg zo fris en fruitig meeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Klopt eigenlijk wel, alleen had ik geen zin om die aan te doen..quote:Op woensdag 2 april 2025 18:23 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja het is eigenlijk weer voor een tussenjas. Ik had een winterjas aan, was weer net te warm.Van t weekend wel weer nodig brr
vlucht mee naar het zuidenquote:Op woensdag 2 april 2025 18:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt eigenlijk wel, alleen had ik geen zin om die aan te doen..Van t weekend wel weer nodig brr
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
cabrio is niet veel zitplaatsen dus eigen vervoer regelen welHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat weet ik want dat boeit niemand iets.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mij boeit het niet, dat het jou niets boeit
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
WiEnOgMeEr?!quote:Op woensdag 2 april 2025 16:46 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh, is KW ook jarig vandaag?
Gefeliciteerd @:KoningWouter!![]()
![]()
Nope, ik woon in t noorden des landsquote:Op woensdag 2 april 2025 18:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
euhm
[ link | afbeelding ]
is hier ergens een pickup point voor je?
quote:Op woensdag 2 april 2025 18:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat weet ik want dat boeit niemand iets.![]()
Ik, maar dat boeit zelfs mensen die mij goed kennen niet. Dus slaan we gewoon over.quote:
Felies kukel!quote:Op woensdag 2 april 2025 18:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik, maar dat boeit zelfs mensen die mij goed kennen niet. Dus slaan we gewoon over.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd hiep hiep hoeraaaaaa!!quote:Op woensdag 2 april 2025 18:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik, maar dat boeit zelfs mensen die mij goed kennen niet. Dus slaan we gewoon over.*
Dat zal klets moeten zijn?quote:Op woensdag 2 april 2025 18:34 schreef HappyCharly het volgende:
Ik las ergens *kets voor zijn kanis*
Grappig
Doet zeer hoor ....![]()
![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Heftig wat ze jan en dennis geflikt hebben.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Karmaquote:Op woensdag 2 april 2025 18:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heftig wat ze jan en dennis geflikt hebben.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Dankquote:Op woensdag 2 april 2025 18:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gefeliciteerd hiep hiep hoeraaaaaa!!*
Wat hebben ze jan en dennis geflikt dan?quote:Op woensdag 2 april 2025 18:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heftig wat ze jan en dennis geflikt hebben.
Nee nee, als ik snel genoeg ben krijg jij ook je felicitatie TT!quote:Op woensdag 2 april 2025 18:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik, maar dat boeit zelfs mensen die mij goed kennen niet. Dus slaan we gewoon over.
Ok, we slaan het wel over
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Mwah bij jan een tracker onder de auto waardoor vrouw en kinderen dachten dat er een aanslag op de man werd gepleegd en dennis die letterlijk ook echt beschoten is gaat wel ver.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zal je ruim te tijd gevenquote:Op woensdag 2 april 2025 18:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee nee, als ik snel genoeg ben krijg jij ook je felicitatie TT!
Ok, we slaan het wel over![]()
![]()
Wat is er nou weer jankwaardig over zullie?quote:Op woensdag 2 april 2025 18:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heftig wat ze jan en dennis geflikt hebben.![]()
Risico van het vak. Kijk maar naar Peter R. De vries.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwah bij jan een tracker onder de auto waardoor vrouw en kinderen dachten dat er een aanslag op de man werd gepleegd en dennis die letterlijk ook echt beschoten is gaat wel ver.Ik heb er één en ik ben er trots op
Voor mij ook nietquote:Op woensdag 2 april 2025 18:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
euhm
[ link | afbeelding ]
is hier ergens een pickup point voor je?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 2 april 2025 18:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat hebben ze jan en dennis geflikt dan?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 2 april 2025 18:47 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
ChatGPT is een party pooper![]()
Manmanmanquote:Op woensdag 2 april 2025 18:47 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Dat was een misdaad journalist deze twee hebben een satirisch programma op Youtube je raakt ook ergens de kern wel want het is bedoeld om ze met geweld het zwijgen op te leggen. Ik vind dat wel heftig hoever we daarin afgegleden zijn als maatschappij iemand roept impopulaire dingen dus het is karma dat ze beschoten zijn.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Risico van het vak. Kijk maar naar Peter R. De vries.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je moet ook om een lijntje poedersuiker vragenquote:Op woensdag 2 april 2025 18:47 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
@KoningWouter 🥳quote:Op woensdag 2 april 2025 18:47 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha geweldigquote:Op woensdag 2 april 2025 18:47 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Haha goeie, ff kijken of hij daar intrapt moment.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je moet ook om een lijntje poedersuiker vragenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ben benieuwdquote:Op woensdag 2 april 2025 18:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha goeie, ff kijken of hij daar intrapt moment.![]()
![]()
Deze man weetquote:Op woensdag 2 april 2025 18:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je moet ook om een lijntje poedersuiker vragenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Vraag of er een McSpoon uit de jaren 70/80 bij kan?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
En dan vragen of hij de lepel kan vervangen voor een creditcard?quote:I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:quote:quote:Dank, ook leuk om hier weer even te zijnquote:Op woensdag 2 april 2025 16:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah dus toch!
Leuk je weer even te zien, je wordt gemist![]()
![]()
Leuk dat je er weer eens bentquote:Op woensdag 2 april 2025 18:55 schreef bondage het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank, ook leuk om hier weer even te zijn![]()
![]()
Met ui!!!
Fijn om te horen.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:55 schreef bondage het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
Heejquote:Op woensdag 2 april 2025 18:55 schreef bondage het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jup, heb em weer teruggezet. Moest wel eerst even weer knippen uit de originele afbeelding want had em verwijderd.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Leuk dat je er weer eens bent![]()
![]()
Met ui!!!![]()
quote:Op woensdag 2 april 2025 18:55 schreef bondage het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank, ook leuk om hier weer even te zijn
Blijf je nog wat langer, of is het een bliksembezoek?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
@KoningWouterquote:Op woensdag 2 april 2025 18:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik kom tot zover![]()
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Poedersuiker op de neus mag zeker ook niet?quote:Op woensdag 2 april 2025 18:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik kom tot zover![]()
[ link | afbeelding ]
Hahaha mooi manquote:Op woensdag 2 april 2025 18:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik kom tot zover![]()
[ link | afbeelding ]
Wilde hij geen lijntjes leggen?![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 april 2025 18:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Poedersuiker op de neus mag zeker ook niet?![]()
![]()
Neequote:Op woensdag 2 april 2025 19:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha mooi man
Wilde hij geen lijntjes leggen?![]()
![]()
nee google geeft iedere dag iets andersquote:
misschien dat hij me morgen wel weer via limburg stuurt
zou wel mooi zijn want ik had een mcdonalds ontbijtje in gedachte bij de grensovergangHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zal me zo nu en dan wel even laten zien maar niet meer zoals voorheen. Ben de laatste tijd (op wat dev zaken na) niet echt met FOK! bezig.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Blijf je nog wat langer, of is het een bliksembezoek?
Daarbij heb ik een erg vol hoofd doordat het hier in huis een puinhoop is vanwege de verbouwing van de keuken. Ik word zo onderhand gek van al het stof in huis, wat blijkbaar zonder moeite door de kieren tussen de deuren gaat en inmiddels overal te vinden is.![]()
quote:Op woensdag 2 april 2025 19:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Zal me zo nu en dan wel even laten zien maar niet meer zoals voorheen. Ben de laatste tijd (op wat dev zaken na) niet echt met FOK! bezig.
Daarbij heb ik een erg vol hoofd doordat het hier in huis een puinhoop is vanwege de verbouwing van de keuken. Ik word zo onderhand gek van al het stof in huis, wat blijkbaar zonder moeite door de kieren tussen de deuren gaat en inmiddels overal te vinden is.bondage
![]()
en stof
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hij ziet er direct 20 jaar ouder uit na het lijntje. Maar verder nog wel knap als altijd die Wouter.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja het heeft erin gehaktquote:Op woensdag 2 april 2025 19:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hij ziet er direct 20 jaar ouder uit na het lijntje. Maar verder nog wel knap als altijd die Wouter.![]()
Fijn dat we je weer vaker gaan zien hierquote:Op woensdag 2 april 2025 19:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Zal me zo nu en dan wel even laten zien maar niet meer zoals voorheen. Ben de laatste tijd (op wat dev zaken na) niet echt met FOK! bezig.
Daarbij heb ik een erg vol hoofd doordat het hier in huis een puinhoop is vanwege de verbouwing van de keuken. Ik word zo onderhand gek van al het stof in huis, wat blijkbaar zonder moeite door de kieren tussen de deuren gaat en inmiddels overal te vinden is.![]()
Oeii niet afgezet met plastic
Maar daarna een mooie keuken terug! Hoe lang zijn ze nog bezig? (Of doe je het zelf?)quote:Op woensdag 2 april 2025 19:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Daarbij heb ik een erg vol hoofd doordat het hier in huis een puinhoop is vanwege de verbouwing van de keuken. Ik word zo onderhand gek van al het stof in huis, wat blijkbaar zonder moeite door de kieren tussen de deuren gaat en inmiddels overal te vinden is.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:
Nope, had ik voor andere dingen gebruiktquote:Op woensdag 2 april 2025 19:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Fijn dat we je weer vaker gaan zien hier![]()
Oeii niet afgezet met plastic
Had natte handdoeken onder de deuren gelegd maar dat was blijkbaar niet voldoende...![]()
Hopelijk is de puinhoop snel over en kun je genieten van een mooie keuken.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ff een bus poedersuiker wegnassen. Krijg ik hopelijk senioren korting.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Moet hard lachenquote:Op woensdag 2 april 2025 19:06 schreef bondage het volgende:
[..]
[..]
Nope, had ik voor andere dingen gebruikt
Had natte handdoeken onder de deuren gelegd maar dat was blijkbaar niet voldoende...![]()
tsss had je meer van kunnen kopen
![]()
Nope stof gaat overal doorheenHier ook gehad
Hoi bondage, ik ken je niet. Maar als je de keukenverbouwing helemaal zat bent, wat ik goed voor kan stellen ik heb zelf vorig jaar oktober een nieuwe keuken "gekregen", dan is het hier lekker bolken wellicht leuk voor de afleiding. Of anders mopperen over de keuken en de zooi mag ookquote:Op woensdag 2 april 2025 19:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Daarbij heb ik een erg vol hoofd doordat het hier in huis een puinhoop is vanwege de verbouwing van de keuken. Ik word zo onderhand gek van al het stof in huis, wat blijkbaar zonder moeite door de kieren tussen de deuren gaat en inmiddels overal te vinden is.Hoe meer zielen hoe meer vreugde.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Jup, wordt een hele mooie keukenquote:Op woensdag 2 april 2025 19:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar daarna een mooie keuken terug! Hoe lang zijn ze nog bezig? (Of doe je het zelf?)![]()
Ze zijn nu 3 weken bezig en nog twee te gaan. We hebben een aannemer ingehuurd, dit zijn dingen die ik niet zelf kan (en wil) omdat er ook een dragende muur is afgebroken en een H balk van 180 kilo aangebracht moest worden.
Gelukkig zijn we al over de helft![]()
![]()
Oh al over de helft dusquote:Op woensdag 2 april 2025 19:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, wordt een hele mooie keuken![]()
Ze zijn nu 3 weken bezig en nog twee te gaan. We hebben een aannemer ingehuurd, dit zijn dingen die ik niet zelf kan (en wil) omdat er ook een dragende muur is afgebroken en een H balk van 180 kilo aangebracht moest worden.
Gelukkig zijn we al over de helft
Bondage is o.a. van de puntenteltool van DTS.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:08 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hoi bondage, ik ken je niet. Maar als je de keukenverbouwing helemaal zat bent, wat ik goed voor kan stellen ik heb zelf vorig jaar oktober een nieuwe keuken "gekregen", dan is het hier lekker bolken wellicht leuk voor de afleiding. Of anders mopperen over de keuken en de zooi mag ookHoe meer zielen hoe meer vreugde.
![]()
![]()
Uiteindelijk is alles sterrenstofquote:Op woensdag 2 april 2025 19:07 schreef JustinK het volgende:
@:bondage Of is het soms:
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Goedzoquote:Op woensdag 2 april 2025 18:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee nee, als ik snel genoeg ben krijg jij ook je felicitatie TT!
Ok, we slaan het wel over
Waar we 'm eeuwig dankbaar voor zijnquote:Op woensdag 2 april 2025 19:09 schreef Shii het volgende:
[..]
Bondage is o.a. van de puntenteltool van DTS.![]()
![]()
Dank voor deze duiding. Erg knap stukje werkquote:Op woensdag 2 april 2025 19:09 schreef Shii het volgende:
[..]
Bondage is o.a. van de puntenteltool van DTS.
En sowieso een beetje misplaatst om hem dan hierheen te trekkenquote:Op woensdag 2 april 2025 19:09 schreef Shii het volgende:
[..]
Bondage is o.a. van de puntenteltool van DTS.Maar het is goed bedoeld
Niet misplaatst hoor, bondage kwam hier wel vaker.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:11 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
En sowieso een beetje misplaatst om hem dan hierheen te trekkenMaar het is goed bedoeld
![]()
![]()
Ik ben wel in de tuin bezig geweestquote:
Maar het waait zo
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja stond wel flinke woei.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben wel in de tuin bezig geweest
Maar het waait zo
Morgen iets warmer en hopelijk minder wind![]()
![]()
Vooral de laatste gaat enorm schelenquote:Op woensdag 2 april 2025 19:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja stond wel flinke woei.
Morgen iets warmer en hopelijk minder windThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je bent zelluf een schelequote:Op woensdag 2 april 2025 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vooral de laatste gaat enorm schelen
Oh wacht...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oeh.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je bent zelluf een schele
Oh wacht...
Gelukkig heb je je snel gecorrigeerd.....
How can I make this topic about me?![]()
Jwtquote:Op woensdag 2 april 2025 19:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
oeh.
Gelukkig heb je je snel gecorrigeerd.....![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 april 2025 19:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je bent zelluf een schele
Oh wacht...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Hoe weet jij datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 2 april 2025 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hoe weet jij datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Boodschappen van supermarkt naar de auto tillen had ik de wind mee zostraks.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
In no time lag het in de voorraadkastquote:Op woensdag 2 april 2025 19:23 schreef StevenHyde het volgende:
Boodschappen van supermarkt naar de auto tillen had ik de wind mee zostraks.![]()
Euhhhquote:Op woensdag 2 april 2025 19:23 schreef StevenHyde het volgende:
Boodschappen van supermarkt naar de auto tillen had ik de wind mee zostraks.
Heb je daar wind voor nodig?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Pierre die kwam helpen tillen?quote:Op woensdag 2 april 2025 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Euhhh
Heb je daar wind voor nodig?![]()
Met 2 zware tassen tegen de wind in lopen was minder geweest nu vloog ik richting de auto.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Euhhh
Heb je daar wind voor nodig?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Kip Piri Piri gemaakt, maar een beetje uit losse hand chiliflakes en chilipoeder gebruikt en nu schroeit het nog een beetje na in mijn mond terwijl ik een halfuur geleden ofzo at.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Bij mij?quote:
I'm surrounded by morons!
Oeh lekker hoor!!quote:Op woensdag 2 april 2025 19:25 schreef Fogel het volgende:
Kip Piri Piri gemaakt, maar een beetje uit losse hand chiliflakes en chilipoeder gebruikt en nu schroeit het nog een beetje na in mijn mond terwijl ik een halfuur geleden ofzo at.
![]()
quote:Op woensdag 2 april 2025 19:24 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Met 2 zware tassen tegen de wind in lopen was minder geweest nu vloog ik richting de auto.![]()
![]()
Goed voor je spierballen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 2 april 2025 19:23 schreef StevenHyde het volgende:
Hopelijk is de chips niet weggewaaid (zo maar ff checken)![]()
![]()
Kan je er wel extra lang van genietenquote:Op woensdag 2 april 2025 19:25 schreef Fogel het volgende:
Lekkerquote:Op woensdag 2 april 2025 19:25 schreef Fogel het volgende:
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: