Je kan het ook omdraaien. Je kan Nintendo games gewoon op release kopen, ze blijven toch wel even duur. Bij Ubisoft weet je dat je genaaid wordt omdat het twee maanden later 20 euro goedkoper is. En dan weer een maand later nog goedkoper.quote:Op woensdag 2 april 2025 17:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja sorry hoor maar 10 jaar oude games full retail is gewoon kut
Same, ik ben om die reden ook altijd voor fysiek gegaan, voelt nu alsof ik gestraft wordt dat ik fysieke edities aanschaf ook omdat ze nu weer duurder zijn voor de Switch 2..quote:Op woensdag 2 april 2025 17:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Fysieke 'switch 2-versies' zijn gewoon switch 1-versie met upgrade codeDat vind ik dan wel weer triest. Oh, en additionele download vereist voor grotere games zoals je overal wel ziet tegenwoordig.
Dit botst wel met m'n principes, want als ik iets koop wil ik ook wel echt iets fysieks. En ja, ik weet dat ik nog nooit een probleem heb gehad met niet beschikbare games door internetstoring (behalve dan tijdens de PSN hack jaren terug).
Viel wel mee, ik heb nooit meer dan ¤50,- voor een nieuwe Switch game betaald.quote:Op woensdag 2 april 2025 17:23 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb geen enkele fysieke Switch game. Ga geen woekerprijzen betalen.
De games zijn nu hetzelfde als 8 jaar geleden qua prijs. Ik ben jantje koekoek niet.quote:Op woensdag 2 april 2025 17:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Viel wel mee, ik heb nooit meer dan ¤50,- voor een nieuwe Switch game betaald.
Tja, ik koop ze ook niet meer 8 jaar na dato.quote:Op woensdag 2 april 2025 17:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De games zijn nu hetzelfde als 8 jaar geleden qua prijs. Ik ben jantje koekoek niet.
Ik wel, want ik heb later pas een Switch gekocht. Dan kom je in de winkel denk je ik pik wel ff een paar titels op. Nee hoorquote:Op woensdag 2 april 2025 17:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Tja, ik koop ze ook niet meer 8 jaar na dato.
quote:A new type of cartridge has been revealed: "game-key cards".
These cartridges do not have any data on them, and you will need to download the game from the Internet like a digital version. In addition, the cartridge must be inserted to play.
Ja dat had ik dus ookquote:Op woensdag 2 april 2025 17:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik wel, want ik heb later pas een Switch gekocht. Dan kom je in de winkel denk je ik pik wel ff een paar titels op. Nee hoor.
[ x ]
Ook mooi, die extra DRM voor de Switch 2
[..]
https://www.nintendo.com/(...)switch-2/tech-specs/quote:Battery life
Approx. 2 – 6.5 hours
*These are rough estimates. The battery life will depend on the games you play.
kort ja, maar wel normaal toch als je het vergelijkt met de meeste handhelds tegenwoordigquote:Op woensdag 2 april 2025 18:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
https://www.nintendo.com/(...)switch-2/tech-specs/
2 uur!?!?!?!?!
ik kan me bijna niet voorstellen dat ze de oude controllers niet ondersteunen. De originele Gamecube controller was nog op de Switch te gebruiken voor de Super Smash Bros Ultimate Toernooien, middels een adapter. Plus nintendo wil toch dat iedereen samen op de bank met elkaar gaat lopen gamen? Ze hebben meer dan 125 miljoen switches verkocht, no way dat iedereen day one overgaat en alle hardware er maar bij koopt meteen..quote:Op woensdag 2 april 2025 18:16 schreef Aether het volgende:
Iemand gevonden of de Switch 1 Pro Controller werkt?
Ene bron zegt ja en de andere nee(?)
Dus. De volle prijs blijven betalen- jaar na jaar - is níet genaaid worden…quote:Op woensdag 2 april 2025 17:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kan het ook omdraaien. Je kan Nintendo games gewoon op release kopen, ze blijven toch wel even duur. Bij Ubisoft weet je dat je genaaid wordt omdat het twee maanden later 20 euro goedkoper is. En dan weer een maand later nog goedkoper.
Misschien een van de weinige games die ik die prijs waard vind, mits online niet té duur is.quote:
Klaarblijkelijk zien veel Nintendo fans dat zo. Iniedergeval Roy.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:14 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dus. De volle prijs blijven betalen- jaar na jaar - is níet genaaid worden…
Nintendo first party games vind ik persoonlijk kwalitatief beter dan de games die EA, Ubisoft en Bethesda bijvoorbeeld uitbrengen. Die games hebben een veel hogere replay-waarde (meerdere jaren) in mijn ogen en het is maar zeer zelden dat ze buggy zijn day one bij release. Ondanks dat Mario Kart al 11 jaar oud is, ik speel het nog steeds regelmatig met vrienden en familie. Tuurlijk ze zijn duur, maar genaaid voelen vind ik wat anders, Ik voelde me meer genaaid door CD-Project Red met de Day One pre-order versie te plaatsen en een ervaring krijgen te zoals Cyberpunk 2077 op XBox One/PS4 op launch day. Die sindsdien zelfs met patches ook nog onspeelbaar is op die consoles.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:14 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dus. De volle prijs blijven betalen- jaar na jaar - is níet genaaid worden…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |