Dynamax Adventures was echt heel tof.quote:
De enige versie die relevant is, jaquote:Op woensdag 2 april 2025 21:32 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Alleen de versie met Mario Kart hebben ze daar toch?
Waarom allemaal van die kromme vergelijkingen met andere zaken?quote:Op woensdag 2 april 2025 20:52 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Voor een film bij Pathe ben je meer geld per uur tijd dan met de gemiddelde game voor 80 euro.
Anders moet je het eens vergelijken met een dagje Efteling of eeen vakantie.
Zo duur is gamen echt niet als je het eerlijk bekijkt.
Is 1 a 2 euro per uur echt veel geld voor vermaak?
Hahahaha wat een absolute onzin, sorry hoor. Maar alle bedrijven zijn letterlijk miljarden winst aan het maken, inclusief Nintendo.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:27 schreef Redbullkid het volgende:
Tuurlijk had ik ook liever gehad dat deze Switch 350 euro was en de A games 60 euro. Maar dat is gewoon niet meer mogelijk in deze tijd.
Nja dat is met PS en Xbox toch ook?quote:Op woensdag 2 april 2025 21:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hahahaha wat een absolute onzin, sorry hoor. Maar alle bedrijven zijn letterlijk miljarden winst aan het maken, inclusief Nintendo.
Dus dat kan prima, in deze tijd. Probleem is dat je ze een vinger geeft en ze pakken je hand.
Als dit allemaal oke wordt bevonden en het verkoopt als zoete broodjes, dan zijn de Sony games binnenkort ook 90 euro.
Komt gta 6 voor 100 euro uit (wat ik niet zag gebeuren tot dit Mario Kart debacle van 90 euro) dan zijn straks alle games 100 euro.
Terwijl dat op de PC dus totaal niet zo is. je word gewoon in je kont genomen waar je bij staat door de console makers.
En ook nog betalen voor online, terwijl het allemaal peer 2 peer shit is en niet eens servers zijn die van het bedrijf zelf zijn. Het is triest. Betalen voor voice chat ook echt.
Ik vergelijk het met andere hobbies.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarom allemaal van die kromme vergelijkingen met andere zaken?
Vergelijk het gewoon met letterlijk fysieke games van andere platform houders.
Ongeacht of het, de beste game ooit is, slaat het nergens op om daar 100 euro voor te vragen.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:47 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Nja dat is met PS en Xbox toch ook?
Voor de rest heb je wel gelijk hoor ze pakken genoeg winst.
Maar als je kijkt hoeveel tijd ze in GTA6 hebben zitten en dat het wss de beste game ooit word is 100 eu echt niet veel.
PS5 games betaal ik altijd 60-70 voorquote:Op woensdag 2 april 2025 22:00 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik vergelijk het met andere hobbies.
Naar de kinderboerderij is gratis dus dat kan je doen als je geen geld voor hobbies wil betalen.
Maar ik zal de vergelijking voor je maken.
De ps5 disc versie kost 500 - 530 euro.
A games kosten meestal 80 - 90 euro.
Dan heb je nog ultimate editions etc waar je snel 110 euro voor neerlegd.
Je kan het alleen thuis spelen. Of je moet een portable kopen waar je doordat het stream veel lag hebt.
Online is een stuk duurder dan dat je bij de Switch 2 betaald.
De Switch 2 kost 470 euro. Heeft 4k mogelijkheden net als de ps5. En je kan het ook in handheld modus spelen op 1080p.
A games kosten 70 - 80 euro digitaal Mario Kart is dan wat duurder (echter in combinatie met de Switch 2 is het spel maar 50 euro)
Online is goedkoper en je kan overal spelen.
Pc spellen zijn inderdaad goedkoper. Maarja een goede pc kost erg veel geld en dat moet je blijven bijhouden.
Plus is lekker op de bank gamen een stuk chiller dan achter een bureau vind ik. En je kan je pc niet makkelijk meenemen in de trein, vliegtuig of vakantie e.d.
Uiteindelijk hoef je het niet te kopen als je het je geld niet waard vind.
Ik moet wel zeggen dat ik die muis en camera feature wel minder vind. De games buiten Pokemon loop ik ook niet echt warm voor. Maarja die hoef ik niet perse te hebben.
Als die game upgrades (BOTW, TOTK o.a.) schappelijk zijn koop ik die wel.
Niet alleen box art, maar zelfs nog 5 seconden aan gameplay in de sizzle reel en een 2025 release aankondiging.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:42 schreef GGMM het volgende:
Oh Silksong heeft wel iets van een boxart, dus dat biedt hoop
[ afbeelding ]
[poll=8739]
2e hands / in de sale?quote:Op woensdag 2 april 2025 22:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
PS5 games betaal ik altijd 60-70 voor
Het is gewoon afhankelijk van voorkeuren en wat je belangrijk vind.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:11 schreef MMaRsu het volgende:
"Pc spellen zijn inderdaad goedkoper. Maarja een goede pc kost erg veel geld en dat moet je blijven bijhouden. "
Dit is ook niet waar. Ik heb een 3070 gekocht toen Cyberpunk 2077 uitkwam, en daar draai ik nu Assassins Creed Shadows nog op met 90fps op 1440p en de settings op High. Goed ik had natuurlijk al die PC en ja een moederbord,cpu, geheugen kost ook wat.
Maar een PC kan je niet vergelijken met een portable console.
Die limited editions op consoles die koop ik sowieso niet. Ik koop meestal uberhaupt geen spellen meer nieuw. Na een paar maanden is alles afgeprijsd.
Persoonlijk gebruik ik het portable functie niet, hij zit al een hele lange tijd in mijn dock stof te happen (de Switch). Maar dat is wel een fijne functie idd.
Nieuw. 2e hands is sowieso veel lager.quote:Op woensdag 2 april 2025 23:29 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
2e hands / in de sale?
Ik koop ze digitaal dus ik heb geen idee.
Willekeurige greep:quote:Op woensdag 2 april 2025 23:29 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
2e hands / in de sale?
Ik koop ze digitaal dus ik heb geen idee.
Okay.quote:Op donderdag 3 april 2025 08:11 schreef Q. het volgende:
Ik hou het nog wel even bij m'n SteamDeck als portable.
Op Playstation betaal je 10 euro voor een upgrade van prev gen naar next gen, dat is nog net acceptabel. Als het meer wordt dan gaan mensen dat echt niet betalen. Ik denk ook dat Nintendo een grote fout maakt met de games zo duur maken, zeker nu de economie stil begint te vallen, de nieuwe tarieven gaan vast ook niet helpen.quote:Op donderdag 3 april 2025 08:58 schreef FlyingFish het volgende:
Ik denk ook dat Nintendo zichzelf in de vingers snijd met deze prijzen, vooral omdat ze hoog blijven. Een twijfelspel zullen we nu niet zo snel meer kopen, en ook voor een sint/verjaardagscadeau worden ze nu te duur, en bij andere games zal het afhankelijk zijn van de speelduur. Bij Mariokart voor de switch zitten we op nog geen ¤1 per gespeeld uur (inclusief expansion). Zelfs al wordt dat ¤2 dan nog is het een prima deal.
Alleen die betaalde patches zijn oplichtingspraktijken imo. En èchte verbeteringen die de moeite waard zijn, zijn er ook niet echt tov de reguliere Switch voor het grote publiek. Wij kopen hem wel, genoeg gamers hier in huis en we kunnen het betalen, maar ik betwijfel of ouders voor ¤500 ook zo’n upgrade-apparaat gaan kopen voor hun kind, en dan nog ¤80/90 per spel gaan neerleggen. En ¤100 duurder is ook bijna een jaar langer sparen voor kinderen.
Kortom, ik voorzie ook Wii U praktijken, deels vanwege de kosten, en deels vanwege ‘geen verschil tov switch’. Het lijkt een beetje op het verschil tussen de Switch en Switch OLED versie, die upgrade was voor 90% van de mensen ook niet nodig, en pas als de oude kapot is of je nog geen Switch had koop je die (tenzij je een echte gamer bent).
Nintendo just shot themselves in the foot!quote:Op donderdag 3 april 2025 08:58 schreef FlyingFish het volgende:
Ik denk ook dat Nintendo zichzelf in de vingers snijd met deze prijzen, vooral omdat ze hoog blijven. Een twijfelspel zullen we nu niet zo snel meer kopen, en ook voor een sint/verjaardagscadeau worden ze nu te duur, en bij andere games zal het afhankelijk zijn van de speelduur. Bij Mariokart voor de switch zitten we op nog geen ¤1 per gespeeld uur (inclusief expansion). Zelfs al wordt dat ¤2 dan nog is het een prima deal.
Alleen die betaalde patches zijn oplichtingspraktijken imo. En èchte verbeteringen die de moeite waard zijn, zijn er ook niet echt tov de reguliere Switch voor het grote publiek. Wij kopen hem wel, genoeg gamers hier in huis en we kunnen het betalen, maar ik betwijfel of ouders voor ¤500 ook zo’n upgrade-apparaat gaan kopen voor hun kind, en dan nog ¤80/90 per spel gaan neerleggen. En ¤100 duurder is ook bijna een jaar langer sparen voor kinderen.
Kortom, ik voorzie ook Wii U praktijken, deels vanwege de kosten, en deels vanwege ‘geen verschil tov switch’. Het lijkt een beetje op het verschil tussen de Switch en Switch OLED versie, die upgrade was voor 90% van de mensen ook niet nodig, en pas als de oude kapot is of je nog geen Switch had koop je die (tenzij je een echte gamer bent).
Ja we weten het je bent een die hard Nintendo fanboiquote:Op donderdag 3 april 2025 05:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een verhalen weer. Misschien een baantje nemen?
Lief.quote:Op donderdag 3 april 2025 09:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja we weten het je bent een die hard Nintendo fanboi
Daarna stoppen ze de nieuwe Mario erbijquote:Op donderdag 3 april 2025 10:17 schreef Aether het volgende:
Mario Kart bundel blijkbaar tijdelijk.
[ x ]
'US Version' vind ik niet positief, regio locking lijkt weer helemaal terug...quote:
Ben niet zo kapot van het hele idee met de camera.quote:Op donderdag 3 april 2025 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Hori komt met een eigen webcam
Er zal ook wel een lite versie komen op zijn tijd voor de armoedzaaiers.quote:Op donderdag 3 april 2025 08:58 schreef FlyingFish het volgende:
Het is gewoon schofterig en mensen zouden het niet moeten kopen.quote:Op donderdag 3 april 2025 05:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een verhalen weer. Misschien een baantje nemen?
Je denkt dat hij games zal draaien op 4k?quote:Op donderdag 3 april 2025 08:58 schreef Aether het volgende:
Ik wacht tot december, alleen Mario Kart is me te beperkt.
Ook benieuwd naar de technische specs van de Switch 2 en hoe 4K zal zijn. De Switch 2 werd vaak met de PS4 Pro vergeleken en die had/heeft vaak moeite met stabiele fps op 4K.
Een lite versie van het spel?quote:Op donderdag 3 april 2025 10:51 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Er zal ook wel een lite versie komen op zijn tijd voor de armoedzaaiers.
Dat ga ik niet meer kijken, wil gewoon racenquote:
Kawamoto: There were a lot of ideas for the name, and we really struggled to find the right one.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |