SteamDeck heeft ook geen 120hz display enkel 90hz met de OLED. Rog Ally X heeft wel een 120hz display, maar wordt in de praktijk weinig gebruikt door games.quote:Op donderdag 3 april 2025 15:35 schreef Aether het volgende:
[..]
Die 120 fps had ik niet verwacht aangezien Nintendo soms op kleine zaken bezuinigen.
(Misschien toch "druk" van Steamdeck e.d.?)
DK nuquote:Op donderdag 3 april 2025 16:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Mario Kart World live gameplay
Naja, als Gamecube game he. Zonder enige optimalisatie.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:01 schreef Cici het volgende:
Waardeloos dit.
Al lang gehoopt dat Zelda the windwaker naar de switch zou komen, komt die op de switch 2. Die ik niet ga halen...
Klopt, maar wel fijn als handheld dan.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, als Gamecube game he. Zonder enige optimalisatie.
Ik word er ook een beetje moe van dat ik voor iederr nieuwe console weer een aparte pro controller moet kopen. Kan die van de switch 1 niet gewoon op dat ding werken....quote:Op donderdag 3 april 2025 13:32 schreef Bananenpap het volgende:
Overigens vind ik de prijs voor de console niet heel gek, of althans verrassend. Een Switch Oled is ook rond de 330. Ik verwacht nog wel een prijsdaling. Prijzen van de games en accessoires zijn absurd.
90 euro voor een fysieke Mario Kart en een geüpdate pro-controller. Als liefhebber van fysieke games ben ik straks 650 euro kwijt om Mario Kart op een fatsoenlijke manier te spelen.
En dan dat cameraatje voor 60 euro... Had dat gewoon gebouwd in die Switch joh, net zoals bij de 3DS. Ik zie mijzelf nog niet voor zo'n ding zitten.
Jawel, doet ie ookquote:Op donderdag 3 april 2025 18:11 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik word er ook een beetje moe van dat ik voor iederr nieuwe console weer een aparte pro controller moet kopen. Kan die van de switch 1 niet gewoon op dat ding werken....
Had ik al met de Wii U Pro controller die niet op de Switch werktequote:Op donderdag 3 april 2025 18:11 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik word er ook een beetje moe van dat ik voor iederr nieuwe console weer een aparte pro controller moet kopen. Kan die van de switch 1 niet gewoon op dat ding werken....
Ja ik dus ook, al gebruik in mn Wii U nog voor twilight princess en bayonettaquote:Op donderdag 3 april 2025 18:22 schreef Aether het volgende:
[..]
Had ik al met de Wii U Pro controller die niet op de Switch werkte
Wat ook wel stom is, gezien Dolphin op een mobiel volgens mij al krachtig genoeg is om x2 resolutie ofzo te doenquote:Op donderdag 3 april 2025 18:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, als Gamecube game he. Zonder enige optimalisatie.
Jup, dat dan gelukkig weer wel. Mis je alleen die C-knop.quote:
Ze zeiden zelf enhanced resolution. Dat ding draaide ook duidelijk op 2- of 3x native (of 4 zelfs? Switch 2 moet Gamecube best makkelijk op 1440x1080 aankunnen met een beetje custom emulator).quote:Op donderdag 3 april 2025 19:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat ook wel stom is, gezien Dolphin op een mobiel volgens mij al krachtig genoeg is om x2 resolutie ofzo te doen
Vond het vrij laggy ogen met framedrops terwijl mijn internet stabiel was. Hopelijk in het echt wel gewoon vloeiend.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:42 schreef Bananenpap het volgende:
Damn die gameplaybeelden van Mario Kart en Donkey Kong. Dit is wel echt nextlevel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |