Oh spannend! Houd je ons op de hoogte? Ben erg nieuwsgierigquote:Op woensdag 16 april 2025 08:19 schreef nixxx het volgende:
Mogguh!![]()
Na die cowboyhoed ben ik nu een poging aan het wagen om een zelf ontworpen hoge hoed te maken.. eens kijken hoe dat gaat lopen
Hey Nixxxquote:
Tof!quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:46 schreef nixxx het volgende:
Ik zal vanmiddag een foto maken van de voortgang van mijn project
O leuk, ben benieuwd!quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:46 schreef nixxx het volgende:
Ik zal vanmiddag een foto maken van de voortgang van mijn project
Hey Sarabi.quote:
Ik heb niets met de pasen gedaan. Dus gewoon weekend gehadquote:
Hier ook niet echt Pasen gevierd. Zondag wel iets meer hapjes in huis gehaald en gisteren stonden we op een bierfestival.quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb niets met de pasen gedaan. Dus gewoon weekend gehad![]()
EN jij?
Dat loopt lekker he met dat bier?quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier ook niet echt Pasen gevierd. Zondag wel iets meer hapjes in huis gehaald en gisteren stonden we op een bierfestival.
Klinkt wel als een fijn weekend toch?quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier ook niet echt Pasen gevierd. Zondag wel iets meer hapjes in huis gehaald en gisteren stonden we op een bierfestival.
Ja, gaat lekkerquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat loopt lekker he met dat bier?
De tijd van de festivals breekt weer aan. Heb je er veel staan?
Zekerquote:Op dinsdag 22 april 2025 12:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt wel als een fijn weekend toch?
O dat is fijn. Een goed teken.quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, gaat lekker
We hebben zo'n 30 festivals op de agenda staan de komende maanden dus lekker druk.
[..]
Zekeren vandaag lekker relaxen.
Dertigquote:Op dinsdag 22 april 2025 18:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, gaat lekker
We hebben zo'n 30 festivals op de agenda staan de komende maanden dus lekker druk.
[..]
Zekeren vandaag lekker relaxen.
De bovenkant de zijkant en de rand?quote:Op dinsdag 22 april 2025 17:59 schreef nixxx het volgende:
Hoop dat het idee duidelijk is![]()
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |