bronquote:De Amerikaanse acteur Val Kilmer is dinsdag plaatselijke tijd in zijn woonplaats Los Angeles overleden. Dat meldt onder andere The New York Times. Kilmer is 65 geworden.
Volgens zijn dochter Mercedes is hij overleden aan een longontsteking.
Kilmer speelde onder andere Batman en Jim Morrison van de rockgroep The Doors. De laatste film waarin hij schitterde was Top Gun: Maverick uit 2022.
1 van mijn favoriete scenesquote:Op woensdag 2 april 2025 06:28 schreef BeriBeri het volgende:
Hij speelde toch ook in Heat?
Top film
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb even zitten zoeken, maar had hij daar ook een rol in? Ik kan het niet zo snel vinden. Ben zelf grote fan van de films Top Gun en Ghost.quote:Op woensdag 2 april 2025 06:45 schreef laforest het volgende:
Was ook wel goed in Ghost![]()
Nee, maar even serieus: veel te jong, helaas.
Hij heeft 10 jaar gelegen keelkanker gehad, en kon niet meer praten na een operatie.quote:Op woensdag 2 april 2025 09:05 schreef Alarmonoff het volgende:
Longontsteking is de oorzaak.
Het wondermiddel antibiotica was zeker niet effectief.
Topfilm dit ja.quote:Op woensdag 2 april 2025 06:28 schreef BeriBeri het volgende:
Hij speelde toch ook in Heat?
Top film
Ik had paar maanden geleden een dubbele longontsteking, gelukkig heeft antibiotica wel geholpenquote:Op woensdag 2 april 2025 09:05 schreef Alarmonoff het volgende:
Longontsteking is de oorzaak.
Het wondermiddel antibiotica was zeker niet effectief.
Damn, mooi dat je verslagen hebt.quote:Op woensdag 2 april 2025 09:23 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Ik had paar maanden geleden een dubbele longontsteking, gelukkig heeft antibiotica wel geholpen
Daar moest ik ook gelijk aan denkenquote:Op woensdag 2 april 2025 08:21 schreef thedeedster het volgende:
Mijn favoriete rol is toch eigenlijk die van Nick Rivers in Top Secret.
Was een garpjequote:Op woensdag 2 april 2025 09:00 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ik heb even zitten zoeken, maar had hij daar ook een rol in? Ik kan het niet zo snel vinden. Ben zelf grote fan van de films Top Gun en Ghost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |