SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op woensdag 2 april 2025 01:06 schreef mario390 het volgende:
meer dann 350 willt ik niet geven, maar zo heb ik 5 stellig geld
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gelijk heb je, 350 voor een mobiel is zat.quote:Op woensdag 2 april 2025 01:06 schreef mario390 het volgende:
meer dann 350 willt ik niet geven, maar zo heb ik 5 stellig geldHow can I make this topic about me?![]()
Ik verleng gewoon elke twee jaar m’n abonnement met telefoon en vindt dat wel prima. Doe ik al volgens mij sinds het mogelijk was
O wee als je klaagt vandaag.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Over wat?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh ja ik niet. Ik geef m’n telefoon altijd door aan m’n moeder.quote:Op woensdag 2 april 2025 01:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb sim-only en koop mijn eigen telefoon.
Omdat je nog wakker bent.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dan slaap ik morgen toch uit?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wind waaitThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Niks is voor niks natuurlijk wat je ook kiest. Ik vond het wel zuur dat ik een goed werkende telefoon weg moest doen omdat het de app niet aankon.quote:Op woensdag 2 april 2025 01:08 schreef Moeraskat het volgende:
Ik verleng gewoon elke twee jaar m’n abonnement met telefoon en vindt dat wel prima. Doe ik al volgens mij sinds het mogelijk wasIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Dan hoef je ook nietquote:![]()
te doen dat je nog wakker bent.
Dat is zeker kut ja. Ik vind dat ook echt achterlijk dat je tegenwoordig dus eigenlijk verplicht om een nieuw toestel te kopen omdat ze geen updates meer doen.quote:Op woensdag 2 april 2025 01:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks is voor niks natuurlijk wat je ook kiest. Ik vond het wel zuur dat ik een goed werkende telefoon weg moest doen omdat het de app niet aankon.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat deed ik ook nietquote:Op woensdag 2 april 2025 01:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan hoef je ook niet![]()
te doen dat je nog wakker bent.
Geldt ook voor laptops.quote:Op woensdag 2 april 2025 01:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is zeker kut ja. Ik vind dat ook echt achterlijk dat je tegenwoordig dus eigenlijk verplicht om een nieuw toestel te kopen omdat ze geen updates meer doen.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Inderdaadquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wegwerp maatschappij en je hebt geen keus.quote:Iedereen is een kutlultrut
Klopt ja. Maar goed, ik vind het zelf niet zo erg. Maar kan me goed voorstellen dat anderen er anders tegenaan kijken die er allemaal wat minder om geven.quote:Op woensdag 2 april 2025 01:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Wegwerp maatschappij en je hebt geen keus.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja, vroeger kon en gewoon een nieuwe accu kopen. Helaas pindakaasquote:Op woensdag 2 april 2025 01:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Net als de niet verwisselbare batterij.
Nee. Ik post random smileys. Jij vroeg wat ik deed en ik zei gewoon wakker zijn. Wat ik dus ook ben. Nul verband met elkaarquote:![]()
Dus laat het los, en door.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Niet zo erg? Ik had een prima laptop maar ik ben ook fan van rls, en b.v. Videoland kon ik niet meer kijken omdat mijn laptop (nog geen 5 jaar oud) geen updates meer ondersteunde. Ik snap wel dat er technologie achter zit maar ik zie het wel vaak als van ja doei geen updates fuck you koop maar wat nieuws.quote:Op woensdag 2 april 2025 01:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt ja. Maar goed, ik vind het zelf niet zo erg. Maar kan me goed voorstellen dat anderen er anders tegenaan kijken die er allemaal wat minder om geven.Iedereen is een kutlultrut
Waarom?quote:Iedereen is een kutlultrut
En dat was een laptop die ook nieuw uit was gekomen? Dus niet een laptop die wel nieuw gekocht was maar dus ook nieuw in de lijn was?quote:Op woensdag 2 april 2025 01:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet zo erg? Ik had een prima laptop maar ik ben ook fan van rls, en b.v. Videoland kon ik niet meer kijken omdat mijn laptop (nog geen 5 jaar oud) geen updates meer ondersteunde. Ik snap wel dat er technologie achter zit maar ik zie het wel vaak als van ja doei geen updates fuck you koop maar wat nieuws.
Dat is wel bizar slecht ja.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lekkere uitleg.. je snapt wel wat ik bedoel
Uh jaquote:Op woensdag 2 april 2025 01:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En dat was een laptop die ook nieuw uit was gekomen? Dus niet een laptop die wel nieuw gekocht was maar dus ook nieuw in de lijn was?
Dat is wel bizar slecht ja.Iedereen is een kutlultrut
Geldklopperijquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mijn videokaart en moederbord waren ook zo oud dat er geen updates of nieuwe drivers meer voor waren, maar dat was na tien jaar.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nou het is wel een beetje hoe mensen denken nu, heb je niet de laatste iPhone dan ben je een loser. Daar spelen die bedrijven aan mee. Is het oud dan werkt het niet meer terwijl het prima werkt. Ik verlang soms zo naar Windows 95.quote:Iedereen is een kutlultrut
Mij hoef je niet te bolken hoor, zal me een worst zijn.quote:Iedereen is een kutlultrut
Was gewoon even random.quote:Op woensdag 2 april 2025 01:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Mij hoef je niet te bolken hoor, zal me een worst zijn.![]()
Als het een opslag ram is snap ik het welquote:Op woensdag 2 april 2025 01:30 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn videokaart en moederbord waren ook zo oud dat er geen updates of nieuwe drivers meer voor waren, maar dat was na tien jaar.Iedereen is een kutlultrut
Ohquote:Op woensdag 2 april 2025 01:41 schreef mario390 het volgende:
ik heb mijn laptop 5 tot 7 dagen an zonder uitmaken om dat hij niet good bootetWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoeft toch ook niet. Klap dat ding ook dicht dagen langquote:Op woensdag 2 april 2025 01:41 schreef mario390 het volgende:
ik heb mijn laptop 5 tot 7 dagen an zonder uitmaken om dat hij niet good bootetIedereen is een kutlultrut
HmmThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nieuwe kopen.quote:Op woensdag 2 april 2025 01:52 schreef mario390 het volgende:
ik kreg hem wel altijd weer an maar duurt halfe uur![]()
![]()
Tip voor de laptop van @mario390 ?
Op slaapstand zetten als Deksel Dicht gaat? (is een instelling bij Energie-instellingen; Gedrag als de deksel dicht geklapt wordt).Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Heb een vertrouwelijk document van de gemeente in handen gekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
En een keer een update uitvoeren...
Of een clean install van Windows doen. (opnieuw Windhoos erop, dus. Mss een wat nieuwere versie, of een kalere versie. Uiterste geval: een Linux-variant erop. Die zijn er ook met Windhoos-look and feel)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik ga maar eens solliciteren op een beleidsfunctie, gaat zo makkelijk met chatgpt
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Of uitbreiden van geheugen, of een keer nieuwe RAM erin gooien. Die banken gaan niet eeuwig mee....quote:Op woensdag 2 april 2025 02:15 schreef Sally het volgende:
En een keer een update uitvoeren...
Of een clean install van Windows doen. (opnieuw Windhoos erop, dus. Mss een wat nieuwere versie, of een kalere versie. Uiterste geval: een Linux-variant erop. Die zijn er ook met Windhoos-look and feel)
Testen van het RAM kan met een usb-stick met Memtest86.
Na ca 24 uur draaien was het rood-rood-rood-rood-rood-rood-rood-rood-rood-rood-rood-rood-rood-rood-rood-enz bij mijn totale 24 GB RAMErgens was er iets niet meer goed met een bankie
![]()
@mario390 dus (al werkt de mention nu niet meer)Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
@mario390quote:Op woensdag 2 april 2025 02:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Of uitbreiden van geheugen, of een keer nieuwe RAM erin gooien. Die banken gaan niet eeuwig mee....
Testen van het RAM kan met een usb-stick met Memtest86.
Na ca 24 uur draaien was het rood-rood-rood-rood-rood-rood-rood-rood-rood-rood-rood-rood-rood-rood-rood-enz bij mijn totale 24 GB RAMErgens was er iets niet meer goed met een bankie
![]()
@:mario390 dus (al werkt de mention nu niet meer)
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja dank, hoefde ik geen zelfbolk te doenquote:
![]()
DrukThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-04-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 166 / +166 / +0 / 700 / 744
2. hemarookworst / 61 / +61 / +0 / 54 / 74
3. Dr.Mikey / 56 / +53 / +3 / 25 / 40
4. aeque / 41 / +24 / +17 / 89 / 114
5. greysbones / 39 / +39 / +0 / 117 / 125
6. KillemWieft / 39 / +35 / +4 / 5 / 15
7. Moeraskat / 39 / +20 / +19 / 91 / 115
8. sp3c / 34 / +34 / +0 / 14 / 26
9. devzero / 31 / +31 / +0 / 28 / 38
10. loveislikeakiss / 28 / +28 / +0 / 191 / 209
11. Shii / 22 / +6 / +16 / 33 / 44
12. Bally-b / 16 / +16 / +0 / 9 / 15
13. ieniminimuis / 16 / +16 / +0 / 40 / 43
14. Lovely / 13 / +13 / +0 / 157 / 175
15. gebrokenglas / 13 / +11 / +2 / 144 / 166
16. Soury / 12 / +0 / +12 / 7 / 14
17. Fogel / 11 / +11 / +0 / 58 / 69
18. MizzezAmy / 10 / +10 / +0 / 160 / 172
19. StevenHyde / 10 / +10 / +0 / 87 / 104
20. Sally / 8 / +2 / +6 / 12 / 19SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
Check ✔️Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
MinorouThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat doe je met die dingen? Gooi je ze uit boosheid tegen de muur als iemand je bolkt?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nee neeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Meh 3 puntenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geil visjesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
OkeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Birdie
Wat ben jij van de. Vroege?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga zo weer proberen verder te slapen. Wekker gaat pas over 2 uurtjes afquote:
testSmile, it's free therapy.![]()
O dat je dat dan kan. Heerlijk mij lukt dat nooitquote:Op woensdag 2 april 2025 05:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik ga zo weer proberen verder te slapen. Wekker gaat pas over 2 uurtjes afWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou ik wil het.. of het gaat lukken weet ik ook nietquote:Op woensdag 2 april 2025 05:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat je dat dan kan. Heerlijk mij lukt dat nooit
Smile, it's free therapy.![]()
Ja ik wel en bij jou ookWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Slaap lekker en sweet dreams
ZO dan AMy uit bed gerold?
Morguh Amy
Morguh Mutske
Oke ik knijp mijn neus dichtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, kan niet slapen. Zo nog even proberen voor mn laatste 2 uurtjesquote:I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
O dat is minder. Had Birdie net ook alquote:Op woensdag 2 april 2025 05:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, kan niet slapen. Zo nog even proberen voor mn laatste 2 uurtjesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hangt in de lucht, of verkoudheid of pollenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
SLaap lekker Amy
Morguh
Morguh UN
Ja, ik weet niet beterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat las je?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh, verkeerd gelezen, was amy die een slechte nacht had.. Koffie
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Niet alleen Amy Birdie was ook al hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Lilak
straks weer naar het consultatiebureau, wegen en meten en verder zien wat ze gaan doenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat hoort er allemaal bij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, kijk er ook niet tegenop hoor, ben wel benieuwd wat ze nu weegt. Denk inmiddels wel 2600 gram.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat gaat vaak wel heel hard.
Nog even UN en dan kruipt ze alweer door de kamer en nog iets verder loopt ze al
Het gaat zo snelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, dat geloof ik idd, ze is vrijdag al 4 weken oud, gaat idd snelTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja gaat het ookWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het scheelt dat we er van genieten. Gister hebben we wipstoeltje in elkaar gezet, Jyske lag er heerlijk in te schommelen en slapen
Ja dat zijn allemaal leuke momentenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Ik heb er zelf een uitgehaaldwas geslaagd (ondanks dat ik het kinderachtig vind)
Oeh vertel!quote:Op woensdag 2 april 2025 06:37 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb er zelf een uitgehaaldwas geslaagd (ondanks dat ik het kinderachtig vind)
Niets bijzonders hoorquote:
Het was weer eens feest in het BB forum en dacht ineens
Wacht ik gooi de boel dicht en zeg gewoon dat we volgend jaaar weer terug komen![]()
En het was geslaagd, ze trapte er in ( op 1 na)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jammer dat iemand het in feedback zetten dat het een 1 aprik grap was anders had ik het nog iets langer volgehouden.
Heb het toen maar weer opengedaan
Ik had willen melden de subforum DKP werd uitgebreid met livecams van FOK!kers maar was te weinig tijd het met Danny te bespreken
Is er een subforum DKP?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O hahahaquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Morguh AequeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Jussiequote:
Lekker geslapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja wel 4 uurtjes lang 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey GGquote:
Beter 4 dan niets moet je maar denkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat is waarquote:Op woensdag 2 april 2025 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter 4 dan niets moet je maar denken![]()
Wow. Voor de VK heb je nu een reisvergunning nodig. Zelfs als je op een Britse luchthaven overstapt moet je zo'n ding aanvragen. Kosten 20 euro per persoon.
https://nos.nl/artikel/25(...)reisvergunning-nodigHow can I make this topic about me?![]()
Yep, geen 1 april grapquote:Op woensdag 2 april 2025 07:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Wow. Voor de VK heb je nu een reisvergunning nodig. Zelfs als je op een Britse luchthaven overstapt moet je zo'n ding aanvragen. Kosten 20 euro per persoon.
https://nos.nl/artikel/25(...)reisvergunning-nodig![]()
Gaat een hoop shit opleveren gok ik zoquote:Op woensdag 2 april 2025 07:04 schreef gebrokenglas het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)reisvergunning-nodigTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 2 april 2025 07:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Gaat een hoop shit opleveren gok ik zoHow can I make this topic about me?![]()
De grootste grap vind ik nog het vuurwerkverbod, symboolpolitiek
Wordt toch niet gehandhaafdquote:Op woensdag 2 april 2025 07:07 schreef _UserName_ het volgende:
De grootste grap vind ik nog het vuurwerkverbod, symboolpolitiek![]()
Nee klopt, maar dan nog. Ik hoop dat de 1e kamer het afschiet (hihi, afschiet)quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Mensen die niet inzien waarom het nodig is vind ik een nog grotere grap.quote:Op woensdag 2 april 2025 07:07 schreef _UserName_ het volgende:
De grootste grap vind ik nog het vuurwerkverbod, symboolpolitiek
Ach, het kan mij verder niet boeienquote:Op woensdag 2 april 2025 07:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee klopt, maar dan nog. Ik hoop dat de 1e kamer het afschiet (hihi, afschiet)![]()
Het spul waar hulpverleners mee bestookt worden was al illegaal dus veel zal het niet uitmaken.quote:Op woensdag 2 april 2025 07:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Mensen die niet inzien waarom het nodig is vind ik een nog grotere grap.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat is zo'n mooi fabeltje wat rond gaat. En dat zijn niet mijn woorden, maar de woorden van een kennis die politieagent is waar ik al jaren mee game.quote:Op woensdag 2 april 2025 07:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het spul waar hulpverleners mee bestookt worden was al illegaal dus veel zal het niet uitmaken.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik hoop dat de kas goed gespekt gaat worden door iedereen die toch gaat knallenquote:
De kas in België en Duitsland jaquote:Op woensdag 2 april 2025 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat de kas goed gespekt gaat worden door iedereen die toch gaat knallen![]()
In Nederland.quote:Politie moet gewoon dagen lang mannetjes bij de grens zetten en alles aanhouden en in beslag nemen
Ja, maar daar hebben ze de mankracht niet voorquote:Op woensdag 2 april 2025 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In Nederland.Politie moet gewoon dagen lang mannetjes bij de grens zetten en alles aanhouden en in beslag nemen
![]()
![]()
ZIjn genoeg werkeloze die ze een korte opleiding auto doorzoeken kunnen geven Nog een paar maanden te gaanquote:Op woensdag 2 april 2025 07:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja, maar daar hebben ze de mankracht niet voor
Goed idee, doen ze niks meequote:Op woensdag 2 april 2025 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIjn genoeg werkeloze die ze een korte opleiding auto doorzoeken kunnen geven Nog een paar maanden te gaan![]()
![]()
En nog wat gevonden? "Ja, 50 kilo". "Mooi, dat is dan toch weer 40 kilo minder wat wordt afgestoken"quote:Op woensdag 2 april 2025 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIjn genoeg werkeloze die ze een korte opleiding auto doorzoeken kunnen geven Nog een paar maanden te gaan
En dan loop je buiten en en of andere gek knalt vuurwerk naast je kinderwagen en je kind schrikt zich lam?quote:Op woensdag 2 april 2025 07:19 schreef _UserName_ het volgende:
Gewoon lekker op de fiets vuurwerk halen in sporttasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moet gewoon kunnen toch, is tradisie.
Nee, helaas niet.quote:
Maar zonder dollen ik hoop als het er echt doorkomt ze ook gaan handhavenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja joh en al die fijnstof die vrijkomt is ook niet ergquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je aan komt lopen zie je ze toch al bezig, dan loop ik wel om. 100% voorkomen doe je het toch niet dus ik ga niet krampachtig doen. Gehoorbeschermer op (want ook van 100 meter afstand is het een harde knal voor zo'n kleintje) en gaanquote:Op woensdag 2 april 2025 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan loop je buiten en en of andere gek knalt vuurwerk naast je kinderwagen en je kind schrikt zich lam?
Ja dat hoop ik ookquote:Op woensdag 2 april 2025 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, helaas niet.
Maar zonder dollen ik hoop als het er echt doorkomt ze ook gaan handhaven![]()
Alle professionals in de hulpverlening die er al jaren om roepen snappen er ook niks van uiteraard.quote:Op woensdag 2 april 2025 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja joh en al die fijnstof die vrijkomt is ook niet ergOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nee, die zijn dom en zien niet wat er gebeurd.quote:Op woensdag 2 april 2025 07:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Alle professionals in de hulpverlening die er al jaren om roepen snappen er ook niks van uiteraard.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey KWquote:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-04-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 173 / +166 / +7 / 719 / 766
2. KillemWieft / 95 / +35 / +60 / 12 / 27
3. Dr.Mikey / 88 / +53 / +35 / 28 / 48
4. hemarookworst / 65 / +61 / +4 / 54 / 76
5. aeque / 45 / +24 / +21 / 94 / 122
6. Moeraskat / 39 / +20 / +19 / 91 / 115
7. greysbones / 39 / +39 / +0 / 117 / 125
8. sp3c / 34 / +34 / +0 / 14 / 26
9. mario390 / 32 / +0 / +32 / 5 / 17
10. devzero / 31 / +31 / +0 / 28 / 38
11. Shii / 31 / +6 / +25 / 34 / 50
12. loveislikeakiss / 28 / +28 / +0 / 192 / 210
13. Sally / 20 / +2 / +18 / 12 / 21
14. ieniminimuis / 16 / +16 / +0 / 40 / 43
15. Pinnenmutske / 16 / +3 / +13 / 14 / 21
16. Bally-b / 16 / +16 / +0 / 9 / 15
17. gebrokenglas / 14 / +11 / +3 / 150 / 173
18. Lovely / 13 / +13 / +0 / 157 / 175
19. Soury / 12 / +0 / +12 / 7 / 14
20. MizzezAmy / 12 / +10 / +2 / 161 / 176SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Laatst nog een prachtig filmpje. Knul achterin een auto denkt dat hij tijdens het rijden vast wel vuurwerk kan afsteken uit het raampje. Heel slim houdt hij de aansteker voor het stuk vuurwerk zodat de vlam goed het lont raakt. *poef* dag vingers van beide handen.
Klinkt wel als vuurwerk wat al illegaal isquote:Op woensdag 2 april 2025 07:34 schreef aeque het volgende:
Laatst nog een prachtig filmpje. Knul achterin een auto denkt dat hij tijdens het rijden vast wel vuurwerk kan afsteken uit het raampje. Heel slim houdt hij de aansteker voor het stuk vuurwerk zodat de vlam goed het lont raakt. *poef* dag vingers van beide handen.![]()
Enjoyquote:Op woensdag 2 april 2025 07:35 schreef _UserName_ het volgende:
Banktijd, vrouwlief is wakker en de kleine slaapt nog![]()
![]()
Ja er zit echt dom volk bij, ik vind het vooral erg als andere het slachtoffer worden van eigenwijze mensen die toch zo stunten met het vuurwerkquote:Op woensdag 2 april 2025 07:34 schreef aeque het volgende:
Laatst nog een prachtig filmpje. Knul achterin een auto denkt dat hij tijdens het rijden vast wel vuurwerk kan afsteken uit het raampje. Heel slim houdt hij de aansteker voor het stuk vuurwerk zodat de vlam goed het lont raakt. *poef* dag vingers van beide handen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt maar het normaal vinden van legaal vuurwerk is wel waarom er steeds vaker gedacht wordt: ach dat illegale valt ook wel mee kwa gevaar.quote:Op woensdag 2 april 2025 07:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Klinkt wel als vuurwerk wat al illegaal isOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Eens. En handhaving gaat ook gewoon makkelijker als alles verboden is.quote:Op woensdag 2 april 2025 07:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Klopt maar het normaal vinden van legaal vuurwerk is wel waarom er steeds vaker gedacht wordt: ach dat illegale valt ook wel mee kwa gevaar.![]()
Hey Katje wat ben je laat
Hee lieverdquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hee lieverdquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb uitgeslapenquote:
Kon nog wel wat langer maar kitten moet naar school
Lekker hoorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Val kilmer is doodWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: