Mijn favo was Dommel.quote:Op dinsdag 1 april 2025 23:34 schreef Evangelion het volgende:
Als 90s kind vond ik dit 1 van de minder leuke tekenfilms.
Ik vond het ook zo suf, kan me niet herinneren dat ik die finale ooit gezien heb. Zal eens kijken vanavond, ts.quote:Op dinsdag 1 april 2025 23:34 schreef Evangelion het volgende:
Als 90s kind vond ik dit 1 van de minder leuke tekenfilms.
Semafoor was een held.quote:
Gelukkig zijn onze opa's en oma's nu wel zo'n beetje de pijp uit, zijn we alsnog weerbaar geworden.quote:Op woensdag 2 april 2025 07:03 schreef XDo het volgende:
Dit soort momenten zie je niet meer in de kinder-televisie vandaag de dag.
Alles gaat maar oneindig door.
Niet bepaald een realistische blik op het echte leven.
David de Kabouter heeft de 30ers en 40ers van nu weerbaar gemaakt en voorbereid op het echte leven.
Dankje David.
Ik schoot op die leeftijd gewoon hele winkelcentra leeg op GTA San Andreas. Niks geen laf gedoe met kinderfilmpjesquote:Op woensdag 2 april 2025 07:03 schreef XDo het volgende:
Dit soort momenten zie je niet meer in de kinder-televisie vandaag de dag.
Alles gaat maar oneindig door.
Niet bepaald een realistische blik op het echte leven.
David de Kabouter heeft de 30ers en 40ers van nu weerbaar gemaakt en voorbereid op het echte leven.
Dankje David.
Er valt vast wat voor te zeggen, dat je het taalgebruik laat aansluiten op kinderen, uit pedagogisch opzicht. Ik vind het ook irritant, dat smurfin in de Smurfen praat alsof ze in 1970 de toneelschool heeft afgemaakt. Maar je leert er wel een beetje correct taalgebruik van, denk ik.quote:Op woensdag 2 april 2025 07:02 schreef Seven. het volgende:
Wat praatten ze eigenlijk formeel in David de Kabouter, totaal niet afgestemd op kinderen.
Sochtends jankend voor de pit omdat David en Lisa het vagevuur trotseren, 's avonds een hoer neerknuppelen op de playstationquote:Op woensdag 2 april 2025 07:08 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ik schoot op die leeftijd gewoon hele winkelcentra leeg op GTA San Andreas. Niks geen laf gedoe met kinderfilmpjes
Ik ook. Gewoon random voorbijgangers neerhoeken en drive-bys maken samen met Big Smoke en Ryderquote:Op woensdag 2 april 2025 07:08 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ik schoot op die leeftijd gewoon hele winkelcentra leeg op GTA San Andreas. Niks geen laf gedoe met kinderfilmpjes
Vreselijkquote:Op woensdag 2 april 2025 07:02 schreef Seven. het volgende:
Wat praatten ze eigenlijk formeel in David de Kabouter, totaal niet afgestemd op kinderen.
Maar wel een mooie manier om de dood te laten zien. Ikzelf zag als kind best veel dode dieren omdat ik ben opgegroeid op een boerderij. De dood is als kind voor mij altijd wel verdrietig geweest maar nooit schokkend of traumatiserend.
Ik vond Platvoet zijn moeder wel echt heel zielig, daar heb ik enorm om gehuild en dat was voor mij de core memory.
Bekijk deze YouTube-video
En de moeder van Bambi dan?quote:Op woensdag 2 april 2025 07:02 schreef Seven. het volgende:
Maar wel een mooie manier om de dood te laten zien. Ikzelf zag als kind best veel dode dieren omdat ik ben opgegroeid op een boerderij. De dood is als kind voor mij altijd wel verdrietig geweest maar nooit schokkend of traumatiserend.
Ik vond Platvoet zijn moeder wel echt heel zielig, daar heb ik enorm om gehuild en dat was voor mij de core memory.
Bekijk deze YouTube-video
Juist. Het ultieme fragment om een kind een nachtmerrie of een levenslang trauma te bezorgen.quote:
Doet me denken aan Alfred J Kwak, de Hitler aflevering:quote:Op woensdag 2 april 2025 18:22 schreef Hiddendoe het volgende:
Je moet kinderen niet zo betuttelen. Je hoeft ze niet extreem te voeren met allerlei oorlogsgedoe of andere vormen van sadisme.
quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:32 schreef Hexagon het volgende:
Ik vond het vooral balen dat die serie ineens voorbij was. Verdrietig zijn over fictieve personages is me nooit gelukt.
Is dat die versie waar je met een vrouw uit eten moest om een pasje te krijgen in het begin van het spel. Die kon je ook doodschieten bij het thuisbrengen en dan was de deur ook open. Daar kwam ik per ongeluk achter.quote:Op woensdag 2 april 2025 07:08 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Als je met getrokken wapens je dinnerdate naar binnen probeert te krijgen is een ongelukje zo gebeurd natuurlijkquote:Op maandag 7 april 2025 21:53 schreef vipergts het volgende:
[..]
Is dat die versie waar je met een vrouw uit eten moest om een pasje te krijgen in het begin van het spel. Die kon je ook doodschieten bij het thuisbrengen en dan was de deur ook open. Daar kwam ik per ongeluk achter.
Nee ik drukte op het verkeerde knopje, en toen ging het huis open.quote:Op maandag 7 april 2025 22:12 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Als je met getrokken wapens je dinnerdate naar binnen probeert te krijgen is een ongelukje zo gebeurd natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |