Wat een smerige combinatie wat ben jij vies zegquote:Op maandag 7 april 2025 18:19 schreef tong80 het volgende:
Chili con carne met rundergehakt en ANANAS.
Je brengt het nog netjes. Ik walg van mezelf. Zoek dan ook m'n nest op met een goed boek. Tot merrege....quote:Op maandag 7 april 2025 18:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een smerige combinatie wat ben jij vies zeg
Bohhh genot.quote:Op maandag 7 april 2025 18:19 schreef tong80 het volgende:
Je bent nog minder dan het vuil onder mijn voetenquote:Op maandag 7 april 2025 18:19 schreef tong80 het volgende:
Hele avond op de pot. Bohhhquote:Op maandag 7 april 2025 18:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Bohhh genot.
@:Drizzt houdt hier ook van.
Sorry hoor, maar waarom grijpt er geen mod in? Dit is gewoon belachelijk en ik kan niet begrijpen dat je aan dit soort ranzige shit denkt, laat staan op een openbaar forum post. Gadverdamme wat smerig zeg.quote:Op maandag 7 april 2025 18:19 schreef tong80 het volgende:
Hopelijk heb je ervan genoten vriend.quote:Op maandag 7 april 2025 18:19 schreef tong80 het volgende:
Goedenavond Chevy,quote:Op maandag 7 april 2025 18:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hopelijk heb je ervan genoten vriend.
Hallo maat goed je te zien.quote:
Ja voor mensen die niet zelfstandig naar buiten mogenquote:
Geef 1 goede reden.quote:Op maandag 7 april 2025 19:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja voor mensen die niet zelfstandig naar buiten mogen
Maar ieder normaal persoon distantieert zich hier onmiddellijk van
Wtf!quote:Op maandag 7 april 2025 19:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Laten we het een kenner vragen
@:kaneelstokje ananas in een chili y/n?
@Zipportal eet ze met slagroomquote:Op maandag 7 april 2025 19:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Straks ga je nog zeggen dat je gehaktballen met mosterd eet.
Of oliebollen met mayonaise @Van_Poppelquote:Op maandag 7 april 2025 19:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Straks ga je nog zeggen dat je gehaktballen met mosterd eet.
Gelijk deporteren.quote:Op maandag 7 april 2025 20:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Of oliebollen met mayonaise @:van_poppel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |