Hallo maat goed je te zien.quote:
Ja voor mensen die niet zelfstandig naar buiten mogenquote:
Geef 1 goede reden.quote:Op maandag 7 april 2025 19:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja voor mensen die niet zelfstandig naar buiten mogen
Maar ieder normaal persoon distantieert zich hier onmiddellijk van
Wtf!quote:Op maandag 7 april 2025 19:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Laten we het een kenner vragen
@:kaneelstokje ananas in een chili y/n?
@Zipportal eet ze met slagroomquote:Op maandag 7 april 2025 19:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Straks ga je nog zeggen dat je gehaktballen met mosterd eet.
Of oliebollen met mayonaise @Van_Poppelquote:Op maandag 7 april 2025 19:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Straks ga je nog zeggen dat je gehaktballen met mosterd eet.
Gelijk deporteren.quote:Op maandag 7 april 2025 20:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Of oliebollen met mayonaise @:van_poppel
Ik ken alleen Black Lotusquote:Op dinsdag 8 april 2025 07:45 schreef maxi-mus het volgende:
White Lotus seizoen 3 8/10 @:caland @:fetx @:gurneyisbestoke @:onlogisch @:tarado @:jr-style-93 @:ggmm
Zou parkeren want hij is wel moddertjevet.quote:Op dinsdag 8 april 2025 01:24 schreef 3rr0r het volgende:
Straat in Amsterdam
[ [url=https://cldnr.prod.webx.talpa.digital/talpa-network/image/fetch/f_auto,c_limit,w_3840,r_8/https://images.ctfassets.(...)e_89.jpeg]afbeelding[/url] ]
Godverquote:Op dinsdag 8 april 2025 08:59 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Moest toch lachen (maar wat slecht)
@:onlogisch @:scrummie
Zelden zo'n compliment gekregen.quote:Op maandag 7 april 2025 18:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent nog minder dan het vuil onder mijn voeten
Het was meer gezeik eigenlijk.quote:Op maandag 7 april 2025 18:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar waarom grijpt er geen mod in? Dit is gewoon belachelijk en ik kan niet begrijpen dat je aan dit soort ranzige shit denkt, laat staan op een openbaar forum post. Gadverdamme wat smerig zeg.
Veel plezier met je tropische tuttifruttischijt vannacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |