Ik ga naar Utrecht uit maat en ik heb dit seizoen met een uitwedstrijd alleen nog in Riga verloren. Dus 1 punt is eigenlijk al een zekerheid (waarschijnlijk 3).quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:02 schreef Wotte het volgende:
Volgens mijn berekening nog vier punten
[ afbeelding ]
Ja die is verkocht.quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
En Ramaj, of is hij verkocht? Weet het echt niet meer.
Een schoolvoorbeeld waarom de bezuinigingen op de GGZ een enorme fout zijn geweest.quote:Op dinsdag 8 april 2025 10:49 schreef Caland het volgende:
Jasper Schendelaar is dus de beste keeper van Nederland.
Snap het issue niet zo goed, iedereen met ogen kan toch zien dat Pasveer als een zoutzak naar een hoek gaat. Weinig mis mee, het is natuurlijk ook een keeper op leeftijd die in zijn hele carrière niet verder is gekomen dan de Vitesses van deze wereld.
Nouja een knot op 41-jarige leeftijd vind ik ook zorgwekkend maar niet direct iets waar de GGZ iets mee moet.quote:Op dinsdag 8 april 2025 10:51 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Een schoolvoorbeeld waarom de bezuinigingen op de GGZ een enorme fout zijn geweest.
een knot is op iedere leeftijd wel lachwekkend bij mannen.quote:Op dinsdag 8 april 2025 10:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja een knot op 41-jarige leeftijd vind ik ook zorgwekkend maar niet direct iets waar de GGZ iets mee moet.
Nouja niet echt meer naar de hoek kunnen is wel een leeftijdsding inderdaad, lijkt me vooral lastig als het door een bril zo ontzettend lastig is om toe te geven dat dat echt niet meer kan.quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:00 schreef Bofjijff het volgende:
Matheus eerste keeper lijkt me prima.
Maar de kritiek op pasveer is vooral zielig. Heeft de afgelopen jaren meer laten zien dan die van zowel psv als feyenoord. Maar kennelijk is leeftijd en een knotje voor sommigen een trigger. Over ggz gesproken..
Het duiken is het probleem niet, maar het opstaan erna.quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:22 schreef Makamba_ het volgende:
Ik begin het te vermoeden te krijgen dat sommige mensen vinden dat Pasveer niet meer naar een hoek kan duiken.
Dat risico op een heupprothese wordt met de week groter inderdaad. Hij moet ook gewoon lekker van zijn kleinkinderen gaan genieten joh, waar doet hij het nog voor.quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het duiken is het probleem niet, maar het opstaan erna.
Dat hij het wil, lijkt me niets mis mee, dat het nog kan zegt dan weer veel over het algehele niveau van de keepers, met uitzondering van Benitez kunnen ze er allemaal niets van.quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:56 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat risico op een heupprothese wordt met de week groter inderdaad. Hij moet ook gewoon lekker van zijn kleinkinderen gaan genieten joh, waar doet hij het nog voor.
[ afbeelding ]
Juist Benitez is een vrij gemiddelde keeper, zo blijkt ook dit seizoen. Bijlow met afstand de beste maar als topsporter is het wel fijn als je niet elke maand geblesseerd bent.quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hij het wil, lijkt me niets mis mee, dat het nog kan zegt dan weer veel over het algehele niveau van de keepers, met uitzondering van Benitez kunnen ze er allemaal niets van.
Dus zo komt ook jij steeds dichter bij m'n stelling is dat er geen betere is in de eredivisie, het duurt alleen wel wat lang bij je.quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Juist Benitez is een vrij gemiddelde keeper, zo blijkt ook dit seizoen. Bijlow met afstand de beste maar als topsporter is het wel fijn als je niet elke maand geblesseerd bent.
Unnerstall en Olij misschien wel het meest betrouwbaar maar een beetje Pasveertjes. Het tafellaken servet verhaal.
Pasveer staat niet eens in de top 5 van beste keepers in de eredivisie. Altijd een vrij gemiddelde keeper geweest waarbij zelfs die vrij gemiddelde kwaliteiten steeds minder worden. Ik zou bijvoorbeeld beide goals in Alkmaar eens terugkijken, of dat balletje vanaf 60 meter van Heracles.quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus zo komt ook jij steeds dichter bij m'n stelling is dat er geen betere is in de eredivisie, het duurt alleen wel wat lang bij je.
Er zijn volgens mij ook best wat realistische types uit het Amsterdamse die best durven toegeven dat Pasveer ver over zijn top is en eigenlijk grossiert in het doorlaten van houdbare ballen, ze zijn alleen niet echt in dit topic te vinden waar men werkelijk alles ziet als een aanval.quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:13 schreef Sabata het volgende:
goh, Rotterdam is lekker aan het stoken nu Pasveer geblesseerd is. oh dear how sad never mind.
quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:02 schreef Wotte het volgende:
Volgens mijn berekening nog vier punten
[ afbeelding ]
quote:Ajax lijkt dit jaar verlies te boeken, omdat de club zowel qua transferresultaat als operationeel resultaat tekort komt. 'De cijfers zouden nog opgepoetst kunnen worden door aan het begin van de zomerwindow, voor het einde van het boekjaar (30 juni, red.), spelers te verkopen.' Mocht dat niet lukken, dan eindigt Ajax 'tientallen miljoenen' in het rood. 'Zo kan het dus dat Ajax komend najaar, na een kampioenshuldiging en rentree in de Champions League, misschien wel het grootste financiële verlies in zijn 125-jarige bestaan presenteert', concludeert VI.
Waardeloze keeper inderdaad die Pasveer.quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Pasveer staat niet eens in de top 5 van beste keepers in de eredivisie. Altijd een vrij gemiddelde keeper geweest waarbij zelfs die vrij gemiddelde kwaliteiten steeds minder worden. Ik zou bijvoorbeeld beide goals in Alkmaar eens terugkijken, of dat balletje vanaf 60 meter van Heracles.
Hij zal ongetwijfeld belangrijk zijn met zijn Dirk Kuyt gedrag in de kleedkamer, dus dat soort types zijn soms ook nodig.
Bijlow heeft anders in heel 2025 nog geen bal doorgelaten. Maar dat is een beetje het verschil tussen wedstrijden kijken en statistieken neuken. Zo'n wedstrijd als tegen Bayern heeft Pasveer in zijn hele carriere niet gespeeld, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:30 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Waardeloze keeper inderdaad die Pasveer.
Zelfs zo waardeloos dat hij momenteel de minst gepasseerde keeper van de ere divisie is.
En dan schaamteloos roepen dat Bijlow de beste isben je dronken?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 8 april 2025 13:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijlow heeft anders in heel 2025 nog geen bal doorgelaten.
Ik tel 5 doorgelaten ballen in 2025 van Bijlow. 1 in de CL tegen Lille (voor de wissel), 1 in de beker en 3 in de compettitie en dat in maar 485 minuten.quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijlow heeft anders in heel 2025 nog geen bal doorgelaten. Maar dat is een beetje het verschil tussen wedstrijden kijken en statistieken neuken. Zo'n wedstrijd als tegen Bayern heeft Pasveer in zijn hele carriere niet gespeeld, bijvoorbeeld.
Tegen Dortmund-thuis, 4-0, niet?quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:31 schreef Caland het volgende:
Zo'n wedstrijd als tegen Bayern heeft Pasveer in zijn hele carriere niet gespeeld, bijvoorbeeld.
zeker, en dat op eigen kracht.quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:29 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Oei. Wel goed dat ze weer CL mogen spelen dan
Balletjes van Haaland (toen nog )tegenhouden. Niks mis meequote:Op dinsdag 8 april 2025 13:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Tegen Dortmund-thuis, 4-0, niet?
Dortmund met Haaland was die vrij goed zou ik zeggenquote:Op dinsdag 8 april 2025 13:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijlow heeft anders in heel 2025 nog geen bal doorgelaten. Maar dat is een beetje het verschil tussen wedstrijden kijken en statistieken neuken. Zo'n wedstrijd als tegen Bayern heeft Pasveer in zijn hele carriere niet gespeeld, bijvoorbeeld.
Caland is voorzitter van de rozebrilkameradenquote:Op dinsdag 8 april 2025 13:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik tel 5 doorgelaten ballen in 2025 van Bijlow. 1 in de CL tegen Lille (voor de wissel), 1 in de beker en 3 in de compettitie en dat in maar 485 minuten.
Misschien moet je toch wat meer statistieken neuken.
Ik ging er maar even vanuit dat Bijlow weer het hele jaar geblesseerd was, zoals gebruikelijk. Pas als je Pasveer de beste keeper van de eredivisie noemt lijkt me een bezoekje aan de opticien pas echt zinvol, maar dat geheel terzijde.quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Caland is voorzitter van de rozebrilkameraden
en l'equipe dat zich na de wedstrijd af vroeg waar Ajax Pasveer nu weer had gevondenquote:Op dinsdag 8 april 2025 13:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Balletjes van Haaland (toen nog )tegenhouden. Niks mis mee
Grappig genoeg is dat ook een FOK!ker geweest. Kwam hier altijd jaren voordat die ellende met RayMania begon.quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Caland is voorzitter van de rozebrilkameraden
Je hebt dat laatste tot nu alleen maar bevestigd, alleen besef je dat zelf nog niet zo goed.quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ging er maar even vanuit dat Bijlow weer het hele jaar geblesseerd was, zoals gebruikelijk. Pas als je Pasveer de beste keeper van de eredivisie noemt lijkt me een bezoekje aan de opticien pas echt zinvol, maar dat geheel terzijde.
dat zal zonder dat bril zijn geweest?quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Grappig genoeg is dat ook een FOK!ker geweest. Kwam hier altijd jaren voordat die ellende met RayMania begon.
Nee, zelfs de middelmaat in de eredivisie is inmiddels beter dan hem.quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je hebt dat laatste tot nu alleen maar bevestigd, alleen besef je dat zelf nog niet zo goed.
Verstandige sportieve kerel. Kunnen een hoop mensen van leren.quote:
Hou nou maar op chef kokosnoot je zet jezelf weer voor schut.quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ging er maar even vanuit dat Bijlow weer het hele jaar geblesseerd was, zoals gebruikelijk. Pas als je Pasveer de beste keeper van de eredivisie noemt lijkt me een bezoekje aan de opticien pas echt zinvol, maar dat geheel terzijde.
Jeetje, wat goedquote:Op dinsdag 8 april 2025 13:34 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
zeker, en dat op eigen kracht.
https://www.vi.nl/pro/com(...)-lCQcXJMAz-nZTdwjtdA
Begrijp sowieso niet dat je het als Feyenoorder zonder gêne over financiën van andere clubs hebt. Ze hebben in Rotterdam meer kredietlijnen weggesnoven dan een tippelend straathoer aan de Theemsweg. Dat die club überhaupt nog bestaat is al competitievervalsing evenals AZ en de Phillips staatssteun vereniging.quote:
Wie was dat?quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Grappig genoeg is dat ook een FOK!ker geweest. Kwam hier altijd jaren voordat die ellende met RayMania begon.
Ja, weet alleen zijn echte naam. Moet ik even de archieven in.quote:
Tomassoquote:Op dinsdag 8 april 2025 14:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja, weet alleen zijn echte naam. Moet ik even de archieven in.
Ja, dat is hem idd.quote:
Hopelijk niet de nieuwe Forbs.quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:13 schreef tong80 het volgende:
https://www.voetbalzone.n(...)/bltf22c4df9857d4aff
Ruilen tegen Forbs.quote:
zekerquote:
Welnee joh, een traditionele top 3 is toch het leukste wat er is? Ajax of Feyenoord in de goot is leuk voor een paar weken, maar uiteindelijk mag je Europa in met Utrecht of Twente en daar zit ook niemand op te wachten.quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:26 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
zeker![]()
Wel vervelend voor de andere clubs dat we zo snel al weer om de prijzen meedoen (en zelfs kampioen gaan worden).
Een solide top 5 was leuker geweest. Maar ja dat hoop ik al jaren, komt er nooit uit.quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:27 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Welnee joh, een traditionele top 3 is toch het leukste wat er is? Ajax of Feyenoord in de goot is leuk voor een paar weken, maar uiteindelijk mag je Europa in met Utrecht of Twente en daar zit ook niemand op te wachten.
Dat gaat niet gebeuren.. daarvoor is alles onder de top 3 veel te infantiel. AZ speelt ook de ene week Tottenham naar huis en de andere week verliezen ze van Sparta. Twente idem dito.quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Een solide top 5 was leuker geweest. Maar ja dat hoop ik al jaren, komt er nooit uit.
Het kan best dat je bij dat soort clubs een talent kan oppikken die nu nog niet klaar is voor de Premier League maar wel bruikbaar kan zijn voor Ajax. Alhoewel je duizenden van dit soort geruchten hoort over een heel jaar en het nog een flinke stap is van wat spelers in de gaten houden en er daadwerkelijk mee in onderhandeling zijn. Laatst op Ajax TV ook wel een interessante docu gezien over de scouting.quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sowieso, als je naar Shitty moet voor een talent, ben je al te laat.
Niet voor niets dat de KNJB dit jaar zo lekker (un)VARREDquote:Op dinsdag 8 april 2025 13:29 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Oei. Wel goed dat ze weer CL mogen spelen dan
Twente en AZ liggen ook een heel stuk achter qua begroting op de top-3.quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Een solide top 5 was leuker geweest. Maar ja dat hoop ik al jaren, komt er nooit uit.
Dat dacht ik van Forbs ook voor hem gezien te hebben, met alle respect vraag ik me dan af hoe hij überhaupt bij City terecht is gekomen.quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het kan best dat je bij dat soort clubs een talent kan oppikken die nu nog niet klaar is voor de Premier League maar wel bruikbaar kan zijn voor Ajax. Alhoewel je duizenden van dit soort geruchten hoort over een heel jaar en het nog een flinke stap is van wat spelers in de gaten houden en er daadwerkelijk mee in onderhandeling zijn. Laatst op Ajax TV ook wel een interessante docu gezien over de scouting.
Het is eerder zo dat Engeland nu ook al de landen leegscout waar je als Nederlandse club traditioneel wat vaker aan de beurt kwam zoals Scandinavië. Dat huren of overnemen van PL clubs wordt steeds meer het nieuwe normaal.quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sowieso, als je naar Shitty moet voor een talent, ben je al te laat.
Sinds Muntenmannetje weg is, zijn die ook weer terug op aarde en Eenhoorn heeft ook de handdoek in de ring gegooid.quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twente en AZ liggen ook een heel stuk achter qua begroting op de top-3.
Misschien dat Twente daarin nog meer kan gaan groeien, AZ zit wel tegen het plafond heb ik het idee.
Inderdaad, je zal het als Eredivisie moeten hebben van de wat minder lineaire ontwikkelingstrajecten. De van Nistelrooijs van deze wereld (zijn vast ook wel wat recentere voorbeelden vanquote:Op dinsdag 8 april 2025 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is eerder zo dat Engeland nu ook al de landen leegscout waar je als Nederlandse club traditioneel wat vaker aan de beurt kwam zoals Scandinavië. Dat huren of overnemen van PL clubs wordt steeds meer het nieuwe normaal.
Wie weet hebben we dan dit keer geluk, maar zo'n jongen die al op de kaart staat en je dan haalt met misschien allemaal clausules, is niet goed voor het verdienmodel.quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is eerder zo dat Engeland nu ook al de landen leegscout waar je als Nederlandse club traditioneel wat vaker aan de beurt kwam zoals Scandinavië. Dat huren of overnemen van PL clubs wordt steeds meer het nieuwe normaal.
Ook daar wordt het steeds moeilijker gemaakt. Men heeft jarenlang geageerd tegen een superleague maar in relatieve stilte zijn ze dat project in Engeland aan het voltooien.quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wie weet hebben we dan dit keer geluk, maar zo'n jongen die al op de kaart staat en je dan haalt met misschien allemaal clausules, is niet goed voor het verdienmodel.
Dan zou ik toch liever wat meer in Zuid Amerika ophalen, Neres, Martinez en Antony waren wel een succes, al was die laatste al op het randje van hoe ver je kan gaan met een talent, gelukkig heeft hij het wel waargemaakt.
Het kwam ook niet uit de lucht vallen dat superleague project, wel wat te laat en ook niet op de juiste manier gebracht.quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook daar wordt het steeds moeilijker gemaakt. Men heeft jarenlang geageerd tegen een superleague maar in relatieve stilte zijn ze dat project in Engeland aan het voltooien.
Daar leggen ze gewoon lachend 20 miljoen neer voor een speler als Osman, stallen elk talent bij zusterclubs, noem het maar op.
Zeg maar eens nee tegen tig modaal als je 15 bentquote:Op dinsdag 8 april 2025 15:01 schreef Sabata het volgende:
De route die spelers afleggen lijkt ook steeds ingewikkelder te worden. Talenten wordt steeds jonger de kop gek gepraat om in UK te voetballen. Vervolgens voldoen ze niet, worden of gestald in een kleine Europese competitie of in de lage Engelse clubs om te kijken of het er daar wel uit komt. En als je pech hebt kom je als fijnbesnaarde technicus tussen de Mijnwerkers van Burnley of Huddersfield te voetballen waar ze juist alles van brute kracht moeten hebben. Speler rendeert dus nog minder landt op de bank en komt bij een nog kleinere zusterclub terecht. Of wordt teruggehuurd door de competitie waar hij oorspronkelijk vandaan kwam
Gek genoeg zorgt het er bij mij juist voor dat ik eigenlijk steeds meer enkel nog het Nederlandse voetbal (half) volg en het buitenlandse voetbal wat minder interessant begin te vinden.quote:Op dinsdag 8 april 2025 15:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het kwam ook niet uit de lucht vallen dat superleague project, wel wat te laat en ook niet op de juiste manier gebracht.
Ik vind het niveau hier helaas wat te laag om enthousiast te zijn, de PL kan ik wel van genieten, daar pak ik m'n wedstrijdjes wel mee, dat ik doe ik van de eredivisie eigenlijk zelden op Ajax na uiteraard.quote:Op dinsdag 8 april 2025 15:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Gek genoeg zorgt het er bij mij juist voor dat ik eigenlijk steeds meer enkel nog het Nederlandse voetbal (half) volg en het buitenlandse voetbal wat minder interessant begin te vinden.
Met zijn snelheid een wapen en dan hopen dat ze hem ook konden leren voetballen. Valt te proberen.quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat dacht ik van Forbs ook voor hem gezien te hebben, met alle respect vraag ik me dan af hoe hij überhaupt bij City terecht is gekomen.
En in het slechtste geval eindig je dan als Bakkali die overal in Europa heeft gespeeld maar slechts een marginale rol had. Maar die verhalen verdwijnen gauw uit beeld, past niet in The Dreamquote:Op dinsdag 8 april 2025 15:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeg maar eens nee tegen tig modaal als je 15 bent
dat is nog steeds ver boven gemiddeld voor een (talentvolle) voetballerquote:Op dinsdag 8 april 2025 15:37 schreef Sabata het volgende:
[..]
En in het slechtste geval eindig je dan als Bakkali die overal in Europa heeft gespeeld maar slechts een marginale rol had. Maar die verhalen verdwijnen gauw uit beeld, past niet in The Dream
Ik weet niet op welke leeftijd ze hem gehaald hebben, misschien hoopten ze op wat fysieke groei, want met zijn fysiek kan je in Engeland niet spelen, tenzij je Messi skills hebt.quote:Op dinsdag 8 april 2025 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met zijn snelheid een wapen en dan hopen dat ze hem ook konden leren voetballen. Valt te proberen.
Inderdaad, er wordt daar ook geredeneerd dat snelheid alleen al een speler verpatsbaar maakt dus pak je voor zo iemand als hij zich technisch/inzichtelijk niet naar behoren ontwikkelt nog altijd wel zijn opleidingskosten terug.quote:Op dinsdag 8 april 2025 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met zijn snelheid een wapen en dan hopen dat ze hem ook konden leren voetballen. Valt te proberen.
Forbs heeft gewoon een prima functionele techniek. Het is een blind paard verder maar aan zijn techniek ligt het niet.quote:Op dinsdag 8 april 2025 16:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Inderdaad, er wordt daar ook geredeneert dat snelheid alleen al een speler verpatsbaar maakt dus pak je voor zo iemand als hij zich technisch/inzichtelijk niet naar behoren ontwikkelt nog altijd wel zijn opleidingskosten terug.
Blijkbaar speelt hij daar al vanaf 2014, toen was hij 10 jaar.quote:Op dinsdag 8 april 2025 15:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet op welke leeftijd ze hem gehaald hebben, misschien hoopten ze op wat fysieke groei, want met zijn fysiek kan je in Engeland niet spelen, tenzij je Messi skills hebt.
Dat ontken ik ook niet (niet zo gek natuurlijk, hij komt van zon beetje de beste jeugdopleiding ter wereld), maar als hij dat niet gehad zou hebben waren er alsnog wel veel clubs voor hem geweest.quote:Op dinsdag 8 april 2025 16:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
Forbs heeft gewoon een prima functionele techniek. Het is een blind paard verder maar aan zijn techniek ligt het niet.
Had je er prima bij kunnen hebben.
Lijkt me bijzonder onwaarschijnlijk dat voetbalclubs willekeurige tienjarigen uit het buitenland haalt ter opvulling van jeugdelftallen.quote:Op dinsdag 8 april 2025 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijkbaar speelt hij daar al vanaf 2014, toen was hij 10 jaar.
Geen idee of hij dan echt als groot talent werd gezien of puur als opvulling. Waarschijnlijk dat laatste.
Forbs woonde op 10 jarige leeftijd inderdaad al in Leeds. ervan uitgaande dat Leeds United niks met die overstapte maken had, zou het zomaar kunnen dat zijn familie werk in Engeland gevonden heeft, of hem er doodleuk heen heeft gestuurd in de hoop dat hij zou opvallen bij een voetbalclub. dat laatste is gelukt. in the youth league deed hij het voor Manchester City helemaal niet slecht, scoorde in seizoen 22-23 aan de lopende band goals en gaf 14 assists. alleen daarna kwam dus Ajax en kwam de ontwikkeling er niet meer uit. Laten we het zo zeggen, Farioli heeft van de reeds als miskoop bestempelde Sutalo en Gaaei ook een goede speler kunnen maken. geen reden om aan te nemen dat Forbs helemaal verloren is.quote:Op dinsdag 8 april 2025 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijkbaar speelt hij daar al vanaf 2014, toen was hij 10 jaar.
Geen idee of hij dan echt als groot talent werd gezien of puur als opvulling. Waarschijnlijk dat laatste.
Alleen als men stopt met doen alsof Pasveer een goede keeper isquote:Op dinsdag 8 april 2025 18:42 schreef DobbyDobby het volgende:
Caland die doet alsof die objectief is in het Ajax topic is zo'n ontzettend leuke rubriek.
Stop er mee @:Caland
Ik vind Pasveer ook een matige keeperquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:02 schreef TornadoDK het volgende:
Jongens we worden fluitend kampioen waarom laten jullie je nog zo opnaaien
Zou inderdaad voor de zekerheid de burelen van Overmars overhoop halen wellicht dat er nog een aantekening ligt voor een nieuwe Onana.quote:
Verdedigers kan je wel makkelijker nog beter maken in een goede organisatie. Met aanvallers lijkt me dat wel lastig. Forbs heb je misschien alleen nog iets aan als we op de counter gaan spelen in de Champions League.quote:Op dinsdag 8 april 2025 17:02 schreef Sabata het volgende:
[..]
Forbs woonde op 10 jarige leeftijd inderdaad al in Leeds. ervan uitgaande dat Leeds United niks met die overstapte maken had, zou het zomaar kunnen dat zijn familie werk in Engeland gevonden heeft, of hem er doodleuk heen heeft gestuurd in de hoop dat hij zou opvallen bij een voetbalclub. dat laatste is gelukt. in the youth league deed hij het voor Manchester City helemaal niet slecht, scoorde in seizoen 22-23 aan de lopende band goals en gaf 14 assists. alleen daarna kwam dus Ajax en kwam de ontwikkeling er niet meer uit. Laten we het zo zeggen, Farioli heeft van de reeds als miskoop bestempelde Sutalo en Gaaei ook een goede speler kunnen maken. geen reden om aan te nemen dat Forbs helemaal verloren is.
Feyenoorder @Caland die negatief is over de keeper die dit jaar 42 wordt en het hele topic op de stang.quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:02 schreef TornadoDK het volgende:
Jongens we worden fluitend kampioen waarom laten jullie je nog zo opnaaien
Zoals ik al zei, sekte.quote:Op dinsdag 8 april 2025 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Feyenoorder @:caland die negatief is over de keeper die dit jaar 42 wordt en het hele topic op de stang.
Nu heb ik bij @Caland ook wel het idee dat het voor hem een natuurlijk gave is om mensen op stang te jagen.quote:Op dinsdag 8 april 2025 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Feyenoorder @:caland die negatief is over de keeper die dit jaar 42 wordt en het hele topic op de stang.
Als zwarte substantiekotser @Caland iemand is om wie je je druk maakt moet je het toch vooral bij jezelf zoeken.quote:Op dinsdag 8 april 2025 22:33 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Nu heb ik bij @:caland ook wel het idee dat het voor hem een natuurlijk gave is om mensen op stang te jagen.
Sow. Duidelijke taal vriend @Wotte !quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:02 schreef Wotte het volgende:
Pasveer is gewoon een kutkeeper en user @:Caland is een ambtenaar.
Tja. CFG heeft onderhand naar verluid onderhand een kleine 1000 contractspelers. Ik kan niet wachten tot ze in 115-voud worden veroordeeld.quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
100% eens.quote:Op woensdag 9 april 2025 07:06 schreef manny het volgende:
Anyway. Willem II uit, met een min of meer fitte selectie. Dat zou toch moeten kunnen.
En about die fitte selectie: Die gast heeft zelfs met zijn roulatiesysteem gelijk gekregen.
De anti-roulatiebrigade bestaat dan ook vooral uit een stel aartsconservatieve ex-voetballers die als Waldorf en Statler grumpy commentaar geven maar al jaren irrelevant zijn in de actieve voetbalwereld.quote:Op woensdag 9 april 2025 07:06 schreef manny het volgende:
Anyway. Willem II uit, met een min of meer fitte selectie. Dat zou toch moeten kunnen.
En about die fitte selectie: Die gast heeft zelfs met zijn roulatiesysteem gelijk gekregen.
Jij hebt er kijk op he.quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:01 schreef Saekerhett het volgende:
Arsenal 3-0 Real Madrid
Arsenal 2-2 PSV
PSV 0-2 Ajax
Ajax > Real Madrid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |