SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jij zult ook niet lang geslapen hebben greysie
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
@mailyquote:Op dinsdag 1 april 2025 15:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
nog 2 minuten en dan is koekje warm![]()
![]()
ik zag een 1 april grap van een theemerk in engeland dat nu teapouch aanbood, voor in de magnetronHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nou alweer je boobies aan posten?quote:
chocoladequote:
maar beetje bubbly want net uit de ovenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nog geen felicitatie topic voor Jussie?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ah en ook niet aan gedacht want niet bruin.quote:Op dinsdag 1 april 2025 15:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
chocolade
maar beetje bubbly want net uit de oven
is speciaal voor amyquote:Op dinsdag 1 april 2025 15:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah en ook niet aan gedacht want niet bruin.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:
Kwam door dat koekje, ik zag twee ronde dingen
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Komen we toch weer op het feit dat jij de meest oversekste in dit topic bent.quote:Op dinsdag 1 april 2025 15:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kwam door dat koekje, ik zag twee ronde dingen
moeten we mensen weer uitleggen waarom er een gap tussen zitquote:Op dinsdag 1 april 2025 15:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kwam door dat koekje, ik zag twee ronde dingenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En dan wel al weer iets voor elkaar krijgen met mijn coördinatie skills en doorzettingsvermogen op werk waar ze al jaren tegenaan struggelen![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
kun jij coördineren? weet je manager dat wel?quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan wel al weer iets voor elkaar krijgen met mijn coördinatie skills en doorzettingsvermogen op werk waar ze al jaren tegenaan struggelen
*Lust geen koffie*![]()
Plasticquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
moeten we mensen weer uitleggen waarom er een gap tussen zitOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Volgens mij verwar je feit en fictiequote:Op dinsdag 1 april 2025 15:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Komen we toch weer op het feit dat jij de meest oversekste in dit topic bent.
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
vriendin en ik doen dat wel eens in de sauna, spot de neppersquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
i just see this as an absolute winquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Volgens mij verwar je feit en fictieHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Volgens mij verwar je feit en fictieHet kan soms echt wel mooi gedaan worden, tot het punt dat iemand dan denkt: nee het kan nog wel iets groter.quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vriendin en ik doen dat wel eens in de sauna, spot de neppers
ik kende een meid en die had maximaal laten vergrotenquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:04 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Het kan soms echt wel mooi gedaan worden, tot het punt dat iemand dan denkt: nee het kan nog wel iets groter.
en toen dat genezen en gerekt was en alles
nog een keer
was echt enormHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat ziet er toch niet uit.quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik kende een meid en die had maximaal laten vergroten
en toen dat genezen en gerekt was en alles
nog een keer
was echt enorm
Doe mij maar gewoon puur natuur, zelfs als de zwaartekracht aan het winnen is.
Puur natuurThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Plastic c'est pay magifichquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat ziet er toch niet uit.
Doe mij maar gewoon puur natuur, zelfs als de zwaartekracht aan het winnen is.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dan mag iedereen weer lekker op de eitjes van de paashazen zuigen
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat dat mijn mening is wilt niet meteen zeggen dat ze het niet mogen doen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
ach iedereen mag doen wat hij of zij leuk vindt
Ik vind het vooral zonde vaak.
oh dat zeker ookquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat dat mijn mening is wilt niet meteen zeggen dat ze het niet mogen doen.
Ik vind het vooral zonde vaak.
is vast iemand die er blij van wordt
heb het zelf ook wel eens overwogen maar dat was omdat mijn exgenoot het leuk leek, niet de beste reden om het te doenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat is niet een goede reden om het te doen imo.quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh dat zeker ook
heb het zelf ook wel eens overwogen maar dat was omdat mijn exgenoot het leuk leek, niet de beste reden om het te doenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh dat zeker ook
heb het zelf ook wel eens overwogen maar dat was omdat mijn exgenoot het leuk leek, niet de beste reden om het te doen
Dat is sowieso geen goede reden nee.
ja maar als je in gesprek bent en alles dan lijkt het alsof het ook je eigen idee is
was toen ook absurd veel aan het sporten en diëten
was in ontzettend goede vorm maar nog nooit zo ontevreden over mijn lijfHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Die spreek ik donderdag weerquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kun jij coördineren? weet je manager dat wel?Trotste mama van Ambar
En morgen de projectleider van een project waar ik in zit waar ik dus geen coordinatie doe. En dan ga ik maar eens de vraag stellen: waarom zit ik eigenlijk in dit project?Trotste mama van Ambar
mocht dat niet goed gaan enzo, ik heb ruimte in mijn kofferbakquote:
kan ik m zo ergens dumpen voor jeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Uhm hij weet dat ik weet hoe je van lijken af moet komen. Dusquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mocht dat niet goed gaan enzo, ik heb ruimte in mijn kofferbak
kan ik m zo ergens dumpen voor je
Trotste mama van Ambar
Snap ik. Maar goed het is inmiddels niet voor niks een exgenoot.quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
ja maar als je in gesprek bent en alles dan lijkt het alsof het ook je eigen idee is
was toen ook absurd veel aan het sporten en diëten
was in ontzettend goede vorm maar nog nooit zo ontevreden over mijn lijf
quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm hij weet dat ik weet hoe je van lijken af moet komen. Dus
good goodquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm hij weet dat ik weet hoe je van lijken af moet komen. DusHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb het benoemd als een van mijn hobby'sTrotste mama van Ambar
al?quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb gewoon over een oplossing voorHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jaquote:gedachtes zijn sneller dan de vingers over het toetsenbord
Trotste mama van Ambar
Kunnen we jou niet beter in Den Haag gebruiken dan?quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb gewoon overal een oplossing voorOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
vast wel maar zo'n linkse rakker als ik stemt niemand voorquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Kunnen we jou niet beter in Den Haag gebruiken dan?
oh wacht dit was over muis
ik heb geen idee wat haar politieke oriëntatie isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kom thuis van werk moet ik de muziek van die lul weer aanhoren ipv van rustig thuiskomen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
draai je eigen muziek harderquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kom thuis van werk moet ik de muziek van die lul weer aanhoren ipv van rustig thuiskomen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
BolkjeI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Olleke bolllekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Volgens mij zit muis ook wel in die hoek dacht ik.quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vast wel maar zo'n linkse rakker als ik stemt niemand voor
ik heb geen idee wat haar politieke oriëntatie isOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Graad of 15, deels bewolkt.quote:
Maar ik zit inmiddels in een vliegtuig naar het noorden. Wacht nog op dat wat passagiers boarden.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Passagiers bolkenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Links, maar wel redelijk pragmatisch.quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vast wel maar zo'n linkse rakker als ik stemt niemand voor
ik heb geen idee wat haar politieke oriëntatie is
En ik begin maar met Faber op te lossen of een functie elders te geven. Ze is vast ergens geschikt voor.Trotste mama van Ambar
oh niet eens overnachtenquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Graad of 15, deels bewolkt.
Maar ik zit inmiddels in een vliegtuig naar het noorden. Wacht nog op dat wat passagiers boarden.
sadHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:
Kijk, zit ‘helemaal achterin’ (stoelnr heeft twee cijfers en is in economy) bij de ongewassenen… geen luxe!I'm surrounded by morons!
bij de plebsquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Kijk, zit ‘helemaal achterin’ (stoelnr heeft twee cijfers en is in economy) bij de ongewassenen… geen luxe!
*Lust geen koffie*![]()
Ze is beleidquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Links, maar wel redelijk pragmatisch.
En ik begin maar met Faber op te lossen of een functie elders te geven. Ze is vast ergens geschikt voor.![]()
Neuh, voor een dagtrip is dat niet nodig.quote:I'm surrounded by morons!
Er zit zelfs iemand naast mequote:![]()
Vliegtuig is stampvol, meestal is de stoel naast me vrij.I'm surrounded by morons!
Ja datquote:I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: